Strona 21 z 27

: pt 10 sie, 2007 13:08
autor: kilmindaro
Ej, czemu jak sobie chodzę po mapie, to już dwa razy mnie szaman nawiedził i z gadką "lol spiesz się bo umieramy"? Czyżby w Falloucie 2 limit czasowy jednak był?

: pt 10 sie, 2007 13:14
autor: Dyzio_USSJ
Spokojnie nie spiesz się mimo wszystko włącz Pip-Boya i sprawdź który to filmik. Jeśli to czwarty czyli ostatni to i tak nie masz się aż czego tak bać bo nic się nie stanie (nie powinno :P).

: pt 10 sie, 2007 14:30
autor: Gveir
Ej, czemu jak sobie chodzę po mapie, to już dwa razy mnie szaman nawiedził i z gadką "lol spiesz się bo umieramy"? Czyżby w Falloucie 2 limit czasowy jednak był?
Limitu tak czy tak nie ma najmniejszego nawet - nie masz się czym przejmować absolutnie :]

: pt 10 sie, 2007 19:30
autor: Ababeb
Ejb znów się zgłasza z pytaniem: Gdzie mam użyć tych kart do podnoszenia statystyk?

: pt 10 sie, 2007 19:48
autor: Dyzio_USSJ
Chodzi o te moduły kolorowe? Już Ci mówie musisz iść do San Francisco tam jest siedziba Bractwa Stali. Jeśli zaniosłeś im plany Veritibirda z Navarro wtedy zostaniesz wpuszczony do środka a tam na pierwszym piętrze masz komputer, podchodzisz do niego i masz kilka opcji co chcesz zwiększyć (możesz wszystko jak pamiętam to była Charyzma, Percepcja, Inteligencja i Agality) poza tym masz w szafkach bodajże PA, Combat Armor BOS i YK42B Pulse Rifle - prawie najlepsza broń energetyczna. Lepszy już jest tylko Alien Blaster choć to też sporny temat.

Btw. Widze że Desu i Rozen Maiden mocno do głowy weszły :P

: sob 11 sie, 2007 10:47
autor: Grzybek Z Octu
Dyzio_USSJ pisze:Lepszy już jest tylko Alien Blaster choć to też sporny temat.
No właśnie - nieograniczone ammo w dzień (nie pamiętam czy 'magazynek' był pojemny), dobre obrażenia ale bardzo mały zasięg. Osobiście wolę laserowego Solar Scorcher'a :D

Obrazek 8)

: sob 11 sie, 2007 11:43
autor: kilmindaro
Grzybek Z Octu pisze:Solar Scorcher'a :D
lol znalazłem to xD Nie używam wprawdzie, bo mam tylko 10% na bronie energetyczne ;[ To w krypcie 13 było... BTW: zepsułem tam Water Chipa... czy to źle? :>

: sob 11 sie, 2007 12:39
autor: Grzybek Z Octu
kilmindaro pisze:BTW: zepsułem tam Water Chipa... czy to źle? :>
Rotfl..! :D jak się pewnie domyślasz, to właśnie Twoje psujstwo spowodowało, że w pierwszej części Fallouta Vault Dweller ma misję znalezienia Water Chipa _^_

A w bronie energetyczne podładuj, bo warto :)

: sob 11 sie, 2007 12:58
autor: chalcedon
Grzybek Z Octu pisze:jak się pewnie domyślasz, to właśnie Twoje psujstwo spowodowało, że w pierwszej części Fallouta Vault Dweller ma misję znalezienia Water Chipa _^_
hmm..., ale Fallout 2 "dzieje się" po pierwszej części, coś z chronologią nie tak :)

: sob 11 sie, 2007 13:14
autor: Grzybek Z Octu
Oczywiście masz rację, ale czy nie mogło być też tak, że portal z lokacji specjalnej przeniósł bohatera z dwójki w czasy sprzed jedynki? Jak wiemy, w części drugiej

Kod: Zaznacz cały

 Vault 13 zamieszkują głównie Deathclaw'y, więc teoria zakrzywienia czasu miałaby tu jakiś sens
O ile mnie pamięć nie myli, w niektórych grach zdarzały się już tego typu akcje :).

: sob 11 sie, 2007 15:46
autor: Gveir
Grzybek Z Octu pisze:Osobiście wolę laserowego Solar Scorcher'a :D
Bo Solar Scorcher boski jest po prostu :]
chalcedon pisze:hmm..., ale Fallout 2 "dzieje się" po pierwszej części, coś z chronologią nie tak :)
Nic nie jest złego z chronologią. To spotkanie losowe, które pojawia się na mapie zależnie od statystyki Luck postaci, jak wiele, wieeeele innych - i co jedno to mocniejsze, dowodzi kosmicznego, wręcz legendarnego poczucia humoru twórców. A to spotkanie nazywa się Astral Gate, bohater F2 przenosi się do czasów F1, trafia na najniższy poziom Vault 13 i próbując wydostać się z zaburzenia kontinuum czasowego przez przypadek psuje Water Chip, co umożliwia akcję F1, a przez to narodziny jego samego, jak i nastąpienie wielu innych wydarzeń. Ponoć twórcy Fallout byli szczególnie dumni z tego ester egg'a - wyszła im niesamowita pętla czasu XD
Grzybek Z Octu pisze:A w bronie energetyczne podładuj, bo warto :)
Oj tak :] Chociażby dla strzelby elektromagnetycznej dostępnej w siedzibie Bractwa Stali po misji w Navarro, albo chociażby Turbo Plasma Rifle - strzelasz w oczy wroga i cieszysz się critical'ami po kilkaset HP i wspaniałymi animacjami śmierci ^^

: sob 11 sie, 2007 21:01
autor: Dyzio_USSJ
Rzeczy typu special encounters radze traktować z przymrużeniem oka nie ma co nad tym gdybać bo to jest wszystko w formie żartu :wink: co do Water Chipa i całej historii to tak naprawdę

Kod: Zaznacz cały

 Vault 13 był zaprojektowany (każda krypta miała inny projekt) że ludzie po Wielkiej Wojnie (skończoni idioci z tych władz w Falloutowej USA skoro nawet podczas upadku ludzkości bawią sie w eksperymenty) mieli zostać zamknięci, zepsucie Water Chipa było od początku przewidziane (choć jest teoria na temat że tak naprawdę zepsucie Water Chipa nie było przewidziane ale nie za bardzo mi sie chce w to wierzyć) i specjalnie reszta chipów trafiła do Vault 8 (Vault City) ponieważ chciano żeby jeden z mieszkańców wyszedł na powierzchnie sprawdzić poziom życia ale ludzie jeśli warunki by się nadawały musieli zostać do końca trwania projektu (jak pamiętam coś koło 100 lat jak nie więcej). Vault otworzył się wcześniej tylko dlatego że Enclava przejęła sygnał i uznała że czas wypuścić mieszkańców a co zrobili to już wiemy. Wpuścili Deatch Clawy na których eksperymentowali a po zabiciu kilku ludzi reszte zamknęli w celach kolejnych doświadczeń.  

: sob 11 sie, 2007 22:41
autor: kilmindaro

: sob 11 sie, 2007 22:50
autor: Grzybek Z Octu
Hehe. Uważam, że zrobili Overseerowi zbyt ładny nos XD. A poza tym nie ma brutalnej puenty, jaką nieraz nasz bohater wykonuje. Wtedy to jest dopiero PWND! a Overseer ma FAIL! :lol:

: ndz 12 sie, 2007 00:30
autor: Gveir
Dyzio, tak czy tak w F2 i F:T dowiadujemy się, że Water Chip musiał się zepsuć - niektóre Krypty miały tylko męskich mieszkańców, inne żeńskich, w innych kończyło się żarcie, w innych systemy podtrzymywania życia padały, inne zamykały się na amen, inne otwierały - a w naszym Water Chip zdechł. O ile pamiętam są to informacje z Krypty 0, z F:T - a te liczą się do linii fabuły, są kanoniczne. Ale nie według Bethesdy -_-"
Grzybek Z Octu pisze:. Wtedy to jest dopiero PWND!
To najlepszy PWND do czasu EPIC FAIL Horrigan'a! XD