: pt 10 sie, 2007 13:08
Ej, czemu jak sobie chodzę po mapie, to już dwa razy mnie szaman nawiedził i z gadką "lol spiesz się bo umieramy"? Czyżby w Falloucie 2 limit czasowy jednak był?
Limitu tak czy tak nie ma najmniejszego nawet - nie masz się czym przejmować absolutnie :]Ej, czemu jak sobie chodzę po mapie, to już dwa razy mnie szaman nawiedził i z gadką "lol spiesz się bo umieramy"? Czyżby w Falloucie 2 limit czasowy jednak był?
No właśnie - nieograniczone ammo w dzień (nie pamiętam czy 'magazynek' był pojemny), dobre obrażenia ale bardzo mały zasięg. Osobiście wolę laserowego Solar Scorcher'a :DDyzio_USSJ pisze:Lepszy już jest tylko Alien Blaster choć to też sporny temat.
lol znalazłem to xD Nie używam wprawdzie, bo mam tylko 10% na bronie energetyczne ;[ To w krypcie 13 było... BTW: zepsułem tam Water Chipa... czy to źle?Grzybek Z Octu pisze:Solar Scorcher'a :D
Rotfl..! :D jak się pewnie domyślasz, to właśnie Twoje psujstwo spowodowało, że w pierwszej części Fallouta Vault Dweller ma misję znalezienia Water Chipa _^_kilmindaro pisze:BTW: zepsułem tam Water Chipa... czy to źle?
hmm..., ale Fallout 2 "dzieje się" po pierwszej części, coś z chronologią nie takGrzybek Z Octu pisze:jak się pewnie domyślasz, to właśnie Twoje psujstwo spowodowało, że w pierwszej części Fallouta Vault Dweller ma misję znalezienia Water Chipa _^_
Kod: Zaznacz cały
Vault 13 zamieszkują głównie Deathclaw'y, więc teoria zakrzywienia czasu miałaby tu jakiś sens
Bo Solar Scorcher boski jest po prostu :]Grzybek Z Octu pisze:Osobiście wolę laserowego Solar Scorcher'a :D
Nic nie jest złego z chronologią. To spotkanie losowe, które pojawia się na mapie zależnie od statystyki Luck postaci, jak wiele, wieeeele innych - i co jedno to mocniejsze, dowodzi kosmicznego, wręcz legendarnego poczucia humoru twórców. A to spotkanie nazywa się Astral Gate, bohater F2 przenosi się do czasów F1, trafia na najniższy poziom Vault 13 i próbując wydostać się z zaburzenia kontinuum czasowego przez przypadek psuje Water Chip, co umożliwia akcję F1, a przez to narodziny jego samego, jak i nastąpienie wielu innych wydarzeń. Ponoć twórcy Fallout byli szczególnie dumni z tego ester egg'a - wyszła im niesamowita pętla czasuchalcedon pisze:hmm..., ale Fallout 2 "dzieje się" po pierwszej części, coś z chronologią nie tak
Oj tak :] Chociażby dla strzelby elektromagnetycznej dostępnej w siedzibie Bractwa Stali po misji w Navarro, albo chociażby Turbo Plasma Rifle - strzelasz w oczy wroga i cieszysz się critical'ami po kilkaset HP i wspaniałymi animacjami śmierci ^^Grzybek Z Octu pisze:A w bronie energetyczne podładuj, bo warto
Kod: Zaznacz cały
Vault 13 był zaprojektowany (każda krypta miała inny projekt) że ludzie po Wielkiej Wojnie (skończoni idioci z tych władz w Falloutowej USA skoro nawet podczas upadku ludzkości bawią sie w eksperymenty) mieli zostać zamknięci, zepsucie Water Chipa było od początku przewidziane (choć jest teoria na temat że tak naprawdę zepsucie Water Chipa nie było przewidziane ale nie za bardzo mi sie chce w to wierzyć) i specjalnie reszta chipów trafiła do Vault 8 (Vault City) ponieważ chciano żeby jeden z mieszkańców wyszedł na powierzchnie sprawdzić poziom życia ale ludzie jeśli warunki by się nadawały musieli zostać do końca trwania projektu (jak pamiętam coś koło 100 lat jak nie więcej). Vault otworzył się wcześniej tylko dlatego że Enclava przejęła sygnał i uznała że czas wypuścić mieszkańców a co zrobili to już wiemy. Wpuścili Deatch Clawy na których eksperymentowali a po zabiciu kilku ludzi reszte zamknęli w celach kolejnych doświadczeń.
To najlepszy PWND do czasu EPIC FAIL Horrigan'a!Grzybek Z Octu pisze:. Wtedy to jest dopiero PWND!