saga Fallout

Bard's Tale, Eye of the Beholder, Ishar, czy z ostatnich lat Gothic albo Baldur's Gate. To wszystko są synonimy dobrego "rolpleja".

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Ababeb
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1244
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 15:12
Lokalizacja: Czwórmiasto

Post autor: Ababeb »

Ja głupi byłem i się posłużyłem solucją. _^_ Nie pamiętam już tylko,

Kod: Zaznacz cały

gdzie była wskazówka, że Chip znajduje się w Kryptopolis.
The Schrödinger's cat paradox outlines a situation in which a cat in a box must be considered, for all intents and purposes, simultaneously alive and dead. Schrödinger created this paradox as a justification for killing cats
Awatar użytkownika
Cierń
Cactuar
Cactuar
Posty: 419
Rejestracja: pn 18 lip, 2005 22:25

Post autor: Cierń »

King VERMIN! pisze:Szczerze mówiąc ja na chip wpadłem niechcący ^^
To tak jak ja ^^' Wędruję sobie po mapie świata (jak grałem pierwszy raz w F, to miałem z 11 lat, więc wiecie ^^') a tu bach coś jest... hmm obadamy... i zguba się znalazła _^_'

Kod: Zaznacz cały

W ogóle nie umiałem angielskiego, grałem po omacku, mordowałem jak się dało, a wykonanie zwykłego questa wychodziło przez przypadek _^_ XD Nie mówiąc już o tym, że przegapiłem większość smaczków etc. Ale jaka radocha była po znalezieniu Water Chipa... :D 
Ababeb pisze:Ja głupi byłem i się posłużyłem solucją. _^_
Naughty, naughty :>
"We carry death out of the village!"
Awatar użytkownika
Dyzio_USSJ
Kupo!
Kupo!
Posty: 162
Rejestracja: wt 22 sie, 2006 16:04
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Dyzio_USSJ »

Ababeb pisze:Ja głupi byłem i się posłużyłem solucją. _^_ Nie pamiętam już tylko,

Kod: Zaznacz cały

gdzie była wskazówka, że Chip znajduje się w Kryptopolis.

Kod: Zaznacz cały

W Hub nad Becky Weapon Shop są takie ustawione cztery chatki z czego jedna to biblioteka. Można kupić tam holodisc za 500 kapsli z krótkim opisem krypt i gdzie sie znajdują.
Już zacieram rączki na Fallout 3 marzy mi sie maksymalna integracja z otoczeniem czyli pełna rozwałka domów, samochodów, czego sie da Itd. :grin:. Żeby gra była długa jak Finale czy Diablo więcej kombinacji co do postaci jaką posiadamy, więcej bossów w stylu Franka Horrigana i ogólnie żeby nie zmarnowano potencjału tej wspaniałej gry :grin:. Chociaż im więcej czytam co planuje Bethesda to mnie troche skręca :570:
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Heh, jak grałem pierwszy raz (i to była druga gra na kompa ever - pierwsze miejsce zaszczytnie do dzisiaj ma IMO znakomity Gorky 17 ^^), 13 lat miałem, angol już się znało znośnie, ale lokalizacja Water Chip'a została mi podpowiedziana XD I resztę też obadałem solucją... (wstyd do dzisiaj został _^_)
Dyzio_USSJ pisze:Żeby gra była długa jak Finale czy Diablo więcej kombinacji co do postaci jaką posiadamy, więcej bossów w stylu Franka Horrigana i ogólnie żeby nie zmarnowano potencjału tej wspaniałej gry :grin:

To byłby Fall godny nowego tysiąclecia ^^ Ale ma mieć ponoć ok. 45h. z wszystkimi dodatkowymi questami (tyle co KotOR... mało, przeca F2 był naprawdę długi...), ale znając Bethesdę to mogą wrzucić kilku potężnych bossów (Frank rządzi, tak jak jego animacja śmierci :evilbat: ).
Dyzio_USSJ pisze:Chociaż im więcej czytam co planuje Bethesda to mnie troche skręca :570:
Chyba większość osób na nich skręca...
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
Grzybek Z Octu
Moderator
Moderator
Posty: 583
Rejestracja: pt 04 sie, 2006 23:04
Lokalizacja: Z nasienia

Post autor: Grzybek Z Octu »

King VERMIN! pisze:Przypadek Grzybka jest dla mnie dziwaczny ;) Musiałeś na prawdę sporo zwiedzać
No o to chodziło - miałem ambicję - odkryć wszystkie zaciemnione pola na mapie i zdobyc max lvl :lol:
Frankly my dear...I don't give a damn (because you haven't brushed your pubic hair for months) !
Awatar użytkownika
Dyzio_USSJ
Kupo!
Kupo!
Posty: 162
Rejestracja: wt 22 sie, 2006 16:04
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Dyzio_USSJ »

Hmm a jakimi gracie postaciami? Macie jakąś specjalną strategie rozwoju czy robicie jak leci? Ja najczęściej gram snajperem (do Big Gunów nie mam jakoś przekonania) no i często gram jako krystaliczne dobro (wysoki speech :P). Choć ostatnio przechodziłem gre jako super zło :twisted: postacią opartą głównie na walce (max siły, wytrzymałości, agality + gifted, heavy handed i same perki zwiekszające obrażenia itd.). W każdym mieście wykonywałem questy a potem wybijałem wszystko co się rusza przez to ledwo po Modoc miałem już Berserkera. Ostatnio bawiłem się po przejściu gry tą książeczką co dostajemy od księdza w New Reno i mając 300% w Energy Weapons i skille + perki typowe dla snajpera to aż się zdziwiłem jakie obrażenia może zadawać YK42B Pulse Rifle (dwa trupy z Enklawy bez celowania :shock:) nie mówiąc już o tym jak kosił Boozar (same krytyki po 500-600 HP :570:).
Awatar użytkownika
kilmindaro
Cactuar
Cactuar
Posty: 537
Rejestracja: pn 18 cze, 2007 21:39
Lokalizacja: Terra

Post autor: kilmindaro »

Gifted i Fast Shoot to u mnie podstawa, z perków awarenes i zmniejszające AP na czynności i dodające dodatkowe punkty AP, ze statów głównie w Agility, Endurance i Inteligence (po 9 staram się), Charyzma na 6, siła podobnie, Luck na 2. Z tagowanych umiejętności Small Guns, Lockpick i Speech, później jak się uda dostać perka Tag! to Energy weapons (Turbo plasma rifle najlepszym przyjacielem Vault Dwellera). Staram się być miły dla wszystkich i w ogóle jestem bohaterem pustkowi ^^

BTW: Czy w Falloucie 2 też są jakieś limity czasowe?
Awatar użytkownika
Dyzio_USSJ
Kupo!
Kupo!
Posty: 162
Rejestracja: wt 22 sie, 2006 16:04
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Dyzio_USSJ »

W F2 raczej nie ma limitu czasowego bo gdy nawet obejrzysz wszystkie cztery filmiki gdzie Hakunin mówi o sytuacji wioski nic się nie dzieje a po zdobyciu GECK'a automatycznie pojawia się czwarty filmik bez względu na to czy oglądałeś poprzednie. Ja gdy gram snajperem to podstawa gifted + finesse a skille to str 5, percepcja 8, endurance 6, charyzma 2, inteligencja 9-10, agality 8-10 luck zawsze 7 (mogłem się pomylić dawno nie grałem więc nie pamiętam jak to na początku rozkładałem). No i potem z perków obowiązkowo more criticals (3), better criticals, quick pockets, live giver x2, action boy x2, bonus rate of fire, sniper (OBOWIĄZKOWO!), toughness (snajperzy mają to do siebie że są słabo odporni a w Enklawie lubują się w zadawaniu krytyków), gain luck (też bardzo ważne), gain perception itd. a potem jak mi się jeszcze chce strong back, living anatomy, dodger no i czasami here and now dla levelów. W F2 jest też sporo bajerów zwiększających skille jak Zeta Scan (+ 2 do luck) czy też przedmioty jak okularki z New Reno (charisma +1) nie wspomne o implantach czy modułach.
Awatar użytkownika
Grzybek Z Octu
Moderator
Moderator
Posty: 583
Rejestracja: pt 04 sie, 2006 23:04
Lokalizacja: Z nasienia

Post autor: Grzybek Z Octu »

Primary statistics:

Intelekt to podstawa, szczególnie w dwójce bez tego trudno dorobić się solidnego, szybkiego expa. Lubię zwinne i szybkie postacie, zatem AG też wysoko. Na trzecim miejscu stawiam percepcję...nie ma dla mnie nic bardziej frustrującego niż stanie przy przeciwniku przez parę tur bez skutecznego zadania obrażeń. Reszta współczynników ma dla mnie mniejsze znaczenie, Luck czasem w ramach eksperymentu biorę wysoki [i faktycznie - można łatwiej trafić na Special Encountery].

Traits:

Ulubione i najczęściej wybierane - Finesse, Bloody Mess, Gifted

Skills:

Ulubione: Meale Weapons, Speech, Unarmed, Small Guns, Gambling. Oprócz tego dużo punktów :twisted: ładuję w Sneak, Lockpick, Energy Weapons

Postać najczęściej mam zeźloną do granic możliwości. Dogadać sie z tymi, zabić tamtych, wziąć za to kasę a pożniej dogadać się z innymi i wrócić pozabijać tych pierwszych :lol:. Childkiler, Mademan i Gravedigger to moje etykiety ^^.
Frankly my dear...I don't give a damn (because you haven't brushed your pubic hair for months) !
Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

BTW: Czy w Falloucie 2 też są jakieś limity czasowe?
Nie ma, do tego jest nieporównywalnie lepsza od jedynki :)

Moja postać to całkowite pójście w agi, int i charyzmę. Reszta to co zostało, a luck na 1. Wszystkie perki i traity zmniejszające używanie AP podczas walki. Skille to zawsze small guns/melee weapons (na początek), energy i speach. Moja postać to chodzący pas cnoty ^^
Awatar użytkownika
Ababeb
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1244
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 15:12
Lokalizacja: Czwórmiasto

Post autor: Ababeb »

Mi to się cholernie trudno grało w tą grę - byłem takim idiotą, że postaci w obydwu częściach ustawiłem na walczących pięściami facetów z mniej więcej równymi statsami. Kto grał Red Magiem w FF wie, jaka zrównoważona postać może być skuteczna.

Aha, i znowu Abe utknął w F2. Dostałem od szefa San Francisco zadanie polegające na pokonaniu ASH-9 czy jak mu tam. Udałem się do bazy i standardowo "umrzyjcie wszyscy!", jednak okazało się, że zabiłem ASH-7 i nie mogę iść dalej. :| Co mam robić?
The Schrödinger's cat paradox outlines a situation in which a cat in a box must be considered, for all intents and purposes, simultaneously alive and dead. Schrödinger created this paradox as a justification for killing cats
Awatar użytkownika
Dyzio_USSJ
Kupo!
Kupo!
Posty: 162
Rejestracja: wt 22 sie, 2006 16:04
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Dyzio_USSJ »

Jak dobrze pamiętam AHS-7 to ten gość który otwiera przejście. Podstaw kilka ładunków wybuchowych przy żółtym polu wyjdź poczekaj tyle czasu ile trzeba i zejdź spowrotem przejście powinno być otwarte. Te plastikowe ładunki wybuchowe czy dynamit możesz kupić u kupców któży znajdują sie zaraz przy wejściu do SF.
Btw. Zapomniałem dodać że moje umięjetności to Small Guns (Gauss Rifle u snajpera wymiata :D), Speech i Steal (niska charyzma wysokie ceny trzeba sobie inaczej radzić :)).
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Dyzio_USSJ pisze:Hmm a jakimi gracie postaciami? Macie jakąś specjalną strategie rozwoju czy robicie jak leci? Ja najczęściej gram snajperem (do Big Gunów nie mam jakoś przekonania) no i często gram jako krystaliczne dobro (wysoki speech :P ).
Inteligencja i Zręczność na 10, obowiązek dla każdej postaci. Szczęście na 2 (bo na początku Gifted - też obowiązek), Charyzma około 7 - 8 (spada, bo z postaci robię cyborga wszczepami z Combat Armor), Wytrzymałość i Percepcja na około 5 - 6, Siła 7 - dzięki Power Amor wzrośnie i tak odpowiednio.

Koniecznie Gifted na początku. Tag do Small Guns, Big Guns i Speech. Small pakuję do około 150% (Pancor Jackhammer, Gauss Rifle, lekkie karabiny maszynowe w tym H&K G11 i wszelkie na podobę H&K SMG - szybkostrzelność to dobra rzecz, przy czym zawsze zostawiam sobie możliwość celowania w poszczególne części ciała - dla krytyków warto). Potem - Bozar i Vindicator Minigun. ZAGŁADA! Bozar niszczy wszystko. A co ma za dobry pancerz (Enclave) - pada od Vindicator'a. Speech pakuję do 300%. Nie ma sytuacji żeby się nie przydała. Potem dodatkowo perk Tag! i w Energy Weapons. Strzelba elektromagnetyczna Bractwa z przycelowaniem w oczy daje niesamowite efekty w postaci krytyków za ponad 200HP nawet u najciężej opancerzonych. Perki - Lifegiver 2 poziomy, wszystkie dające dodatkowe punkty do statystyk plus chipy zwiększające statsy w Bazie Bractwa, dla zabawy Slayer i ustawienie Meele Combat na 100%. Do tego wszystkie pomagające w walce (pasywne, jak utrudnienie powalenia, lepsza inicjatywa, zmniejszenie kosztu strzału, przeglądania ekwipunku...). I mamy prawdziwą zagładę wrogów. Zazwyczaj idę do Enclave z około 50 lv. Dosłownie klękają przy takim ustawieniu postaci, przy czym grę przechodzę walcząc kiedy trzeba, a przez 90% czasu korzystam z dobrodziejstw Speech i wysokiej Charyzmy ^^
kilmindaro pisze:BTW: Czy w Falloucie 2 też są jakieś limity czasowe?
Zero ich. Jakiekolwiek sny, jakiekolwiek ponaglenia - i tak to tylko pic na wodę, aby postraszyć gracza. Nie istnieją żadne ograniczenia w F2 i dlatego jest tak piękny.
Aha, i znowu Abe utknął w F2. Dostałem od szefa San Francisco zadanie polegające na pokonaniu ASH-9 czy jak mu tam. Udałem się do bazy i standardowo "umrzyjcie wszyscy!", jednak okazało się, że zabiłem ASH-7 i nie mogę iść dalej. :| Co mam robić?
On jest dalej, w innym pomieszczeniu, musi poszukać kursorem, albo zrobić jak Dyzio słusznie radzi. Wtedy go umrzyj i będzie ok.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
Dyzio_USSJ
Kupo!
Kupo!
Posty: 162
Rejestracja: wt 22 sie, 2006 16:04
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Dyzio_USSJ »

Mnie tylko najbardziej w F2 denerwuje początek w Świątyni Prób i bugi :!: :sad:.
Hmm Gveir z takimi statystykami powinieneś mieć dostępnego perka Sniper wtedy kosiłbyś samymi (i większymi!) krytykami no i nie musiałeś rozwijać 300% Speech w zupełności wystarczyło 150% do wykonania wszystkich questów i przejściu Enclave w ogóle nie używając broni :smile: . Mi nie bardzo się widzi grać bohaterem opartych na Big Gunach choć przymierzam się do tego, po zabawie z książeczką Fallouta 2 od księdza w New Reno to aż się zdziwiłem jaką rzeź może zrobić postać z Boozarem czy Vindicator Minigunem z perkami i umięjetnościami typowymi dla Snipera. U mnie snipem z :P Gauss Rifle zadaje dwa strzały celowane w oczy (same krytyki najczęściej koło 300 HP jeszcze zależy jak perki są rozwinięte i jaki level) + 4 AP od Bonus Move i 2 AP od Action Boy do ucieczki i mamy dwa trupy z Enklawy dodatkowo perk Bonus Rate of Fire obniża koszt strzału o 1 AP dzięki czemu strzał celowany wynosi tylko 5AP. W samej Enclave też jest snajper z Gaussem (ma na sobie Power Armor) w pomieczeniu gdzie są goście w APA i PA (sporo ich tam :P) i trzeba przyznać że jest dużo silniejszy od samego Franka, nie chodzi o jego ilość HP czy wytrzymałość ale że może zadać krytyka koło 200 HP na szczęście implanty które obniżają charyzme ale pod koniec gry charyzma jest zbędna zresztą ja zawsze mam ją na 2 i w zupełności wystarczy (jest w końcu perk, okularki z New Reno od ochroniarza Salvatore i moduł) albo perk Toughness (możliwy nawet do trzech :shock: a to daje 15-20% odporności + implanty obydwóch rodzajów zrobione w Vault City mamy praktycznie niemal niezniszczalną postać :shock: nie wspome już o tym jeśli ktoś ma maxymalny endurance) zwiększa odporność dzięki czemu zadaje 100-150 HP mniej. Poza tym macie jakiś towarzyszy? Ja tylko na początku biore Sulika potem Marcusa/Gorisa czasami się przydają (noszą sprzęt :) ) potem już praktycznie służą tylko jako tarcze więc zostawiam mniej więcej po NCR w miastach z których ich wziąłem.
Awatar użytkownika
kilmindaro
Cactuar
Cactuar
Posty: 537
Rejestracja: pn 18 cze, 2007 21:39
Lokalizacja: Terra

Post autor: kilmindaro »

Gveir pisze:przycelowaniem w oczy
Właśnie. Jak się celuje w różne części ciała? Bo całego Fallouta pierwszego przeszedłem po prostu faszerując ołowiem (a potem plazmą) ile wlezie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „RPG”