
[ Dodano: Sob 02 Lut, 2008 00:50 ]
Obcy

Czasem myśliwy...
...staje się zwierzyną
Ja biorę łup, Zębacz świeże mięso!
I coś ze starego save'a:
Apetyczna może nie jest - jednak każdy łotr wie, że pieczeń z Alita wspaniale regeneruje siły!
Moderator: Moderatorzy
Ja miałem okazje w niego zagrać, ale na XBox360, wiec różnica chyba niewielkaGarnet pisze:hmm..ktoś miał może styczność z Oblivion na PS3?
T__TGrzybek Z Octu pisze:Anyway, o ile zrobienie lamerskiego pierścienia regenerującego życie na stałe nie jest żadnym wielkim wyczynem, tak regeneracja many jest dużym problemem.
Znalazłem pierścionki +5 Zniszczenie i +5 PrzywołanieGrzybek Z Octu pisze:No i mag z takim przedmiotem byłby naprawdę potężny! :D
Oblivion PS3 vs x360kwazi pisze:Ja miałem okazje w niego zagrać, ale na XBox360, wiec różnica chyba niewielka
hmm... mniej więcejVivi714 pisze:A tak na marginesie, to jeżeli chcecie zarobić trochę forsy praktycznie za nic, to udajcie się do Caldery, do gildii magów i wejdźcie kręconymi schodami na górę. W pomieszczeniu nikogo nie będzie, a ty zgarniesz jak na początek sporą sumkę (już dokładnie nie pamiętam, ale to chyba było coś w okolicach 2k, a jeżeli nie, to sorki).
Wikipedia pisze:Daggerfall is the largest Elder Scrolls game to date, featuring a game world estimated as being 161,600 square kilometres (62,394 square miles or 40,400,000 acres) with over 15,000 towns, cities, villages, and dungeons for the player's character to explore. According to Todd Howard, Elder Scrolls programmer, the game's sequel, The Elder Scrolls III: Morrowind is 0.01% the size of Daggerfall, but it should be noted most of Daggerfall's terrain was randomly generated. Vvardenfell, the explorable part of Morrowind in the third game has 15.5 square kilometres (6 square miles).[1][2] The Elder Scrolls IV: Oblivion has approximately 41.4 square kilometres (16 square miles) to explore. [3] In Daggerfall, there are 750,000+ non-player characters (NPCs) for the player to interact with, compared to the count of around 1000 NPCs found in Morrowind and Oblivion. The geography and the characters in these later games are much more detailed.