saga Fallout

Bard's Tale, Eye of the Beholder, Ishar, czy z ostatnich lat Gothic albo Baldur's Gate. To wszystko są synonimy dobrego "rolpleja".

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

King VERMIN! pisze:wiem, że nie będzie tak dobry jak jedynka czy dwójka, ale z drugiej strony cieszę się, że będzie.
Ja też, jak najbardziej. Ale mimo wszystko - marudzę, bo tęskno mi za starym dobrym Fallout'em, który teraz jak wyjdzie - już nim nie będzie.
PączekzPiekieł pisze:Gveir- I bardzo dobrze, że będzie inna. Nie potrzeba nam kolejnej nowej, takiej samej gry.
*zieew* A ja tak sobie myślę, że nie potrzebuję kolejnego klona serii Elder Scrolls w wersji futurystycznej, bo nie potrzeba nam kolejnej takiej samej nowej gry, tylko w innym pazłotku :roll: Btw. ale duuuużo było tych Fall'ów, że aż nam się niedobrze robi, jak wyjść ma kolejna część, trzeba zrobić wszystko inaczej, zostawiając samą nazwę i świat przedstawiony, nie? A i tyle klonów powstało, że wszystko musi być inne i najpewniej bez ducha oryginału, uznanego za jedną z najlepszych gier w historii. Nie rozśmieszaj mnie... _^_
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

Gveir- I bardzo dobrze, że będzie inna. Nie potrzeba nam kolejnej nowej, takiej samej gry.
No ja nie wiem. Gdyby nagle Interplay wrócił i ogłosił, że pracuję nad nowym Falloutem to bym się chyba pociął z radości XD Dajcie mi tego samego, w nowej oprawie, więcej skilli, perków z nową fabułą. Bym się bahardzo cieszył :)
PączekzPiekieł
Kupo!
Kupo!
Posty: 50
Rejestracja: pt 15 gru, 2006 16:08

Post autor: PączekzPiekieł »

Gveir- to zdanie odnosiło, się też w kontekście klonu Obliviona
I nie mów mi o braku ducha oryginału, bo wiedzy o tym czy będzie podobny (czego mu serdecznie życzę) czy nie, mieć nie możesz.
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

King VERMIN! pisze:No ja nie wiem. Gdyby nagle Interplay wrócił i ogłosił, że pracuję nad nowym Falloutem to bym się chyba pociął z radości XD Dajcie mi tego samego, w nowej oprawie, więcej skilli, perków z nową fabułą. Bym się bahardzo cieszył :)
To byłaby najlepsza wiadomość temacie cRPG od baaaaaardzo długiego czasu ^^ Ba, dla mnie mógłby być nawet engine z F2 czy F:T, a grałbym tak samo zadowolony :]
PączekzPiekieł pisze:Gveir- to zdanie odnosiło, się też w kontekście klonu Obliviona
Więc sam sobie zaprzeczasz, przeczytaj ze zrozumieniem.
PączekzPiekieł pisze:I nie mów mi o braku ducha oryginału, bo wiedzy o tym czy będzie podobny (czego mu serdecznie życzę) czy nie, mieć nie możesz.
Będę mówił - bo: a) czytam uważnie zapowiedzi, b) znam gry Bethesdy, c) wiem co ta firma potrafi zrobić i jakie gry robi. Życzyć mu możesz - sam życzę tego jak najbardziej, ale jestem realistą i wiem co piszą tu i tam panowie z Bethesdy ew. dziennikarze na podstawie informacji od nich - a z tego wynika że podobieństwa wiele nie będzie. Co prawda - wszystko okaże się dopiero jak wyjdzie gra, ale gdyby na tym zakończyć dyskusję, nie byłoby o czym gadać w temacie F3 za bardzo :roll:
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
PączekzPiekieł
Kupo!
Kupo!
Posty: 50
Rejestracja: pt 15 gru, 2006 16:08

Post autor: PączekzPiekieł »

Nie, niezapszeczam sobie. Zmiany, które wprowadzi Bathesda nie koniecznie muszą wpływać no ogólny klimat gry.
Ale może będziesz miał alternatywę: Brian Fargo, powiedział, że ma zamiar zrobić duchowego następce Fallout’a dla tych którzy nie polubią wizji Bathesdy.

Gveir pisze: wszystko okaże się dopiero jak wyjdzie gra, ale gdyby na tym zakończyć dyskusję, nie byłoby o czym gadać w temacie F3 za bardzo :roll:
Prawda
Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

Brian Fargo, powiedział, że ma zamiar zrobić duchowego następce Fallout’a dla tych którzy nie polubią wizji Bathesdy.
Można więcej szczegółów? Muszę przyznać, że mnie to trochę zdziwiło.
PączekzPiekieł
Kupo!
Kupo!
Posty: 50
Rejestracja: pt 15 gru, 2006 16:08

Post autor: PączekzPiekieł »

Nie znam szczegółów. Przytoczyłem informacje, która pojawiła się bodajże wczoraj na Imperium Gier. Ma niby zrobić kontynuacje gry Wasteland, która przyczyniła się do powstania Fallout’ów. Więcej szczegółów nie znam.
Diann
Kupo!
Kupo!
Posty: 123
Rejestracja: wt 20 mar, 2007 16:05

Post autor: Diann »

King VERMIN! pisze: No ja nie wiem. Gdyby nagle Interplay wrócił i ogłosił, że pracuję nad nowym Falloutem to bym się chyba pociął z radości XD Dajcie mi tego samego, w nowej oprawie, więcej skilli, perków z nową fabułą. Bym się bahardzo cieszył :)
Przecież z rok temu było ogłaszane, że nie kto sam, ale Interplay robi Fallout Online(MMORPG) lub jak kto woli FOOL'a. Ale i tak pewnie wiadomo co z tego wyjdzie...
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Diann pisze:Przecież z rok temu było ogłaszane, że nie kto sam, ale Interplay robi Fallout Online(MMORPG) lub jak kto woli FOOL'a. Ale i tak pewnie wiadomo co z tego wyjdzie...
I chwilę później ogłoszono, że projekt został skasowany...
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

Co w sumie nie jest złe. MMO zostawmy grupom które mają doświadczenie w online.
Awatar użytkownika
soniq
Cactuar
Cactuar
Posty: 330
Rejestracja: ndz 31 gru, 2006 23:07

Post autor: soniq »

Właściwie to nie grałem w Fallouta ale jak tylu fanów tutaj to może się to komuś przyda: Trochę informacji o Fallout 3
Mistrz polecił mi unikać niepotrzebnych walek!
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

- Trzydzieści lat upłynęło od historii opowiedzianej w drugiej odsłonie cyklu. W świecie trzeciego Fallouta zdarzenia z gier Fallout Tactics: Brotherhood of Steel oraz Fallout: Brotherhood of Steel nigdy nie miały miejsca.
Żałosne. Dobierają się do gry i pierwsze co robią, to niszczą linię czasową. Kretynizm.
- Prawie wszystkich bohaterów niezależnych będzie można unicestwić. Autorzy nie podjęli jeszcze decyzji, co zrobić w kwestii zabijania dzieci, które na pewno pojawią się w grze.
W dwójce poradzono sobie z tym robieniem różnych wersji na różne kraje i kontynenty. Ciekawe czy Bethesda będzie miała jaja takie jak Interplay żeby to umieścić. Podejrzewam że nie.
- Podczas walki nie będzie można namierzać krocza.
Debilizm. Kolejne podejście do poprawności politycznej. Jeżeli wrogom będzie można odstrzeliwać kończyny, głowy, to czemu nie można strzelić mu w klejnoty? Sami sobie zubażają realizm.
- Trzeci Fallout umożliwia oddalenie kamery. Akcja prezentowana jest wówczas w rzucie izometrycznym.
I chwała im za to na wieki! :D Już wiem jak grał będę...
- Gracz może rozłożyć broń na części, a następnie wykorzystać zdobyte w ten sposób elementy do reperacji innej pukawki tego samego typu, zwiększając jej siłę, celność lub szybkość w oddawaniu strzału.
- Broń zużywa się w trakcie walki.
Modyfikacja i kombinowanie z mechaniką - jak najbardziej, świetny pomysł po prostu! :] Ale zużycie broni - już nie. Rozumiem, realizm itp. ale to mi się nie podoba. Jakimś Diablo od razu mi zalatuje.
- W grze pojawią się zmutowane zwierzęta, charakterystyczne dla poprzednich odsłon cyklu, np. radskorpiony, brahminy, gigantyczne mrówki.
Piszą o tym jakby to miała być wielka łaska normalnie. Jak się biorą za Fallout, to mają być, a nie wrzucą i każą się cieszyć.
- Ukończenie gry wraz z zadaniami pobocznymi powinno zająć około czterdziestu godzin. Rozgrywkę warto powtórzyć, gdyż podejmując określone decyzje w niektórych misjach, automatycznie zablokujemy sobie dostęp do innych.
Fallout? 40 godzin? Tyle co KoTOR? Niech nie będą śmieszni. Rozumie że 3D, skomplikowany teren, ale zabrali się za kontynuacje gier, które były naprawdę długie i powinni przestać się wygłupiać.
Ron Perlman będzie narratorem w introdukcji.
War... War never changes... End of the world occured pretty much as predicted... *orgazm*
- Twórcy nie podjęli jeszcze decyzji czy po premierze gry przygotowane zostaną płatne plug-iny. Na razie nie wiadomo również, jak wyglądać będzie wsparcie dla twórców amatorskich modyfikacji.
Płatne plug'i. Widać że to Bethesda _^_ Naprawdę, ta gra powinna się chyba nigdy nie ukazać, niż być dana im.

Co do reszty nie mam zastrzeżeń. No chyba że do wyglądu Super Mutant'a (wyjątkowo nieudany) i grafiki zniszczonego miasta (oj nie powala, a przecież engine Oblivion'a potrafi wiele...). No... przekonamy się jak im wyjdzie. Chociaż pewnie będzie to mała dosyć i krótka gra, to jakieś światełko nadziei się ostatnio pokazuje, oby było przynajmniej znośnie _^_
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
Cierń
Cactuar
Cactuar
Posty: 419
Rejestracja: pn 18 lip, 2005 22:25

Post autor: Cierń »

Nie powiem, ale nawet nieźle się zapowiada, chociaż Beth zachowuje się trochę zachowawczo w niektórych aspektach (dzieci for example) No i coś mi się zdaje, że w F3 niestety humor będzie cechą praktycznie nie używaną. Fallouty od Interplay kochałem najbardziej właśnie za klimat i specyficzny często zawoalowany humor XD No i dialogi... tutaj Beth też może niestety nie podołać :]
Gveir pisze:Debilizm. Kolejne podejście do poprawności politycznej. Jeżeli wrogom będzie można odstrzeliwać kończyny, głowy, to czemu nie można strzelić mu w klejnoty? Sami sobie zubażają realizm.
I to wielki debilizm :] Odbierają całą zabawę z używania przycelowania... przecież teksty opisujące skutek trafienia w krocze (i nie tylko) w poprzednich F były świetne XD
Gveir pisze:Ale zużycie broni - już nie. Rozumiem, realizm itp. ale to mi się nie podoba. Jakimś Diablo od razu mi zalatuje.
Dla mnie to dobra cecha jest. Przyzwyczaiłem się do takich rzeczy np. w Jagged Alliance... tam było to bardzo dobrze zrealizowane i używanie zbyt zużytej broni doprowadzało do ciekawych efektów (szczególnie zacinanie się broni w najmniej oczekiwanych momentach XD)
"We carry death out of the village!"
Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

Ale zużycie broni - już nie. Rozumiem, realizm itp. ale to mi się nie podoba. Jakimś Diablo od razu mi zalatuje.
To samo co Cierń ^^ W JA kiedy broń zacinała się (sporadycznie, ale jednak) człowiek wpadaj w panikę. Parę razy zdarzyło mi się, kiedy już w głowie miałem "No to hasta la vista", naciskam spust a tu nic ^^
- Trzydzieści lat upłynęło od historii opowiedzianej w drugiej odsłonie cyklu. W świecie trzeciego Fallouta zdarzenia z gier Fallout Tactics: Brotherhood of Steel oraz Fallout: Brotherhood of Steel nigdy nie miały miejsca.
Fail - -'' Co rzuca trochę światła na to, o czym będzie fabuła w F3 - -'' Trzydzieści lat? To sporo imo. Jednak i tak chciałbym aby postać była chodź trochę spokrewniona z poprzednimi bohaterami (we. bohaterkami - chociaż, postać w F1 była facetem na bank^^)
- Prawie wszystkich bohaterów niezależnych będzie można unicestwić. Autorzy nie podjęli jeszcze decyzji, co zrobić w kwestii zabijania dzieci, które na pewno pojawią się w grze.
Powiem tak. Nie zgadzam się też w pewnym stopniu aby dawali dzieciaki w F3, bo po prostu wybuchnie chyba największa wrzawa na temat gier w historii, a nie chcę aby Fallout 3 był kojarzony z grą "gdzie zabija się dzieci". Rozumiecie o co mi chodzi? Nie róbmy z tej gry Postala - -'' Teraz są takie czasy, że za byle gówno potrafią ludzie robić afery, a zabijanie dzieciaków w XXI nie przejdzie. Tu nie chodzi o jaja Gveir, tu chodzi o to, że gra przez takie szczegóły w ogóle wejdzie do sprzedaży. Ja tam nigdy nie zapiłem dzieciaka w Falloutach... ale rozumiem, że możecie się pienić na to.
- Podczas walki nie będzie można namierzać krocza.
Epic fail :) Nie ma problemów z odstrzeleniem komuś głowy, ręki, nogi, a jest problem ze strzeleniem w jaja (ew. jajniki ^^) Ktoś powinien powiedzieć Beth, że Fallout była NA PRAWDĘ brutalną grą i zmiażdżenie komuś ręki, złamanie mu kości, czy odstrzelenie komuś żeber, jest TAK samo brutalne jak strzał ze śrutówki w jajka (auć ><)
- Trzeci Fallout umożliwia oddalenie kamery. Akcja prezentowana jest wówczas w rzucie izometrycznym.
Ow, how about some win? ^^
- W grze pojawią się zmutowane zwierzęta, charakterystyczne dla poprzednich odsłon cyklu, np. radskorpiony, brahminy, gigantyczne mrówki.
Pomijam fakt, że to MUSIAŁO być w F3 ^^
- Ukończenie gry wraz z zadaniami pobocznymi powinno zająć około czterdziestu godzin. Rozgrywkę warto powtórzyć, gdyż podejmując określone decyzje w niektórych misjach, automatycznie zablokujemy sobie dostęp do innych.
W sumie można to zrozumieć... 3d i w ogóle. Fakt, że w porównaniu do poprzednich Falloutów to pryszcz... ale przeboleję to ^^
- Twórcy nie podjęli jeszcze decyzji czy po premierze gry przygotowane zostaną płatne plug-iny. Na razie nie wiadomo również, jak wyglądać będzie wsparcie dla twórców amatorskich modyfikacji.
Straszą ^^ Dali plug-iny wcześniej, dadzą teraz, a jeżeli takie coś dostanie grupka fanatyków Fallouta, to hej, mamy remake dwójki dajmy na to :)

Ogólnie win... imo...
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Cierń pisze:No i coś mi się zdaje, że w F3 niestety humor będzie cechą praktycznie nie używaną. Fallouty od Interplay kochałem najbardziej właśnie za klimat i specyficzny często zawoalowany humor XD No i dialogi... tutaj Beth też może niestety nie podołać :]
Khem, nie widziałem jeszcze gry od Bethesdy która miałaby humor na wysokim poziomie, do tego tak masakryczne dialogi... Tym bardziej, że wielu panów odpowiedzialnych za dialogi i fabułę w Planescape: Torment i Fallout siedzi w Obsidian i robiło KotOR 2 - i tam dopiero się popisali dialogami. Najlepszymi od czasów dwóch właśnie wymienionych gier. Mistrzostwo świata.
Cierń pisze:I to wielki debilizm :] Odbierają całą zabawę z używania przycelowania... przecież teksty opisujące skutek trafienia w krocze (i nie tylko) w poprzednich F były świetne XD
F:T Super Mutanci "Nie po jajach!", ale i tak najlepsze były teksty na wyświetlaczu w grze, jakie tam się pojawiały po takich trafieniach :lol: W każdym razie, za to system obrażeń powinien być tak ładny jak Soldier Of Fortune 2, żeby zrekompensować genialne animacje śmierci z poprzednich części i te wycinki ^^
Cierń pisze:Dla mnie to dobra cecha jest. Przyzwyczaiłem się do takich rzeczy np. w Jagged Alliance... tam było to bardzo dobrze zrealizowane i używanie zbyt zużytej broni doprowadzało do ciekawych efektów (szczególnie zacinanie się broni w najmniej oczekiwanych momentach XD)
Cierń, King... Jagged Alliance (gra genialna a zacna i chwalebna skąd inąd) to nie Fallout. Bardziej pasowałoby to do wersji 2D, niż 3D. W JA mi to pasowało, ale ta gra to była inna sprawa, tam trzeba było użerać się z najmniejszymi, realistycznymi pierdołami, a nie RPG po wojnie atomowej...
King VERMIN! pisze:Fail - -'' Co rzuca trochę światła na to, o czym będzie fabuła w F3 - -'' Trzydzieści lat? To sporo imo. Jednak i tak chciałbym aby postać była chodź trochę spokrewniona z poprzednimi bohaterami (we. bohaterkami - chociaż, postać w F1 była facetem na bank^^)
Już projekt Van Buren mieć bohatera zupełnie nie znającego historii poprzednich bohaterów i z nimi nie spokrewnionego, na dodatek miał się rozgrywać coś tak jakoś pomiędzy nimi, a osią fabuły miała być walka z maszynami. Czyli wiesz... tu nie ma co ich ganić ;]
King VERMIN! pisze:Powiem tak. Nie zgadzam się też w pewnym stopniu aby dawali dzieciaki w F3, bo po prostu wybuchnie chyba największa wrzawa na temat gier w historii, a nie chcę aby Fallout 3 był kojarzony z grą "gdzie zabija się dzieci". Rozumiecie o co mi chodzi? Nie róbmy z tej gry Postala - -'' Teraz są takie czasy, że za byle gówno potrafią ludzie robić afery, a zabijanie dzieciaków w XXI nie przejdzie. Tu nie chodzi o jaja Gveir, tu chodzi o to, że gra przez takie szczegóły w ogóle wejdzie do sprzedaży. Ja tam nigdy nie zapiłem dzieciaka w Falloutach... ale rozumiem, że możecie się pienić na to.
No, nie mogę zaprzeczyć - masz rację jak najbardziej, ale o da się rozwiązać łatkami, wersjami, itp. Mi się zdarzyło kilka razy gówniarza Fallout zastrzelić, ale to wtedy kiedy grałem największym s***wielem na Pustkowiach, albo jak wlazł pod lufę... Co nie znaczy, że wyjdę na ulicę i zacznę mordować dzieciaki! Te dwa co mi biegają po chałupie to w takim razie już dawno powinny być oprawione jak to dziadek Predator uczył. Ale niestety - ludzie chyba nawet za 100 lat nie pojmą, że gracze nie mordują ludzi, bo naoglądali się gier, oprócz kilku psycholi, stanowiących milionowe części ogółu graczy (przy tym ci mieli w 99% zaburzenia psychiczne wcześniej, albo inne problemy życiowe...). Ale tak czy tak - wyjdzie kolejne zubożenie świata przedstawionego brakiem dzieci. Fail.
King VERMIN! pisze:Epic fail :) Nie ma problemów z odstrzeleniem komuś głowy, ręki, nogi, a jest problem ze strzeleniem w jaja (ew. jajniki ^^) Ktoś powinien powiedzieć Beth, że Fallout była NA PRAWDĘ brutalną grą i zmiażdżenie komuś ręki, złamanie mu kości, czy odstrzelenie komuś żeber, jest TAK samo brutalne jak strzał ze śrutówki w jajka (auć ><)
Przecież oni potrafią robić tylko rozwodnione heroic fantasy, przy czym nie mają pojęcia, jak to heroic fantasy wyglądało u zarania dziejów (Conan - on się nie patyczkował i strona to średnio od jednego do kilkudziesięciu trupów, aha, dygresja: Conan nie był głupi; nawet w filmie Milius pamiętał że otrzymał staranne wykształcenie z wiedzy po Atlantach, a w książkach był jeszcze mądrzejszy - on po prostu był barbarzyńcą z zamiłowania! :lol: )
King VERMIN! pisze:Pomijam fakt, że to MUSIAŁO być w F3 ^^
Da się zauważyć, że kilka z tych newsów to zapychacze miejsca, żeby tylko więcej ich było - albo zarobić taki właśnie komentarz jak od nas, od reszty graczy - tzn. uspokoić że będą i tego chociaż nie zmienia, a sami się drwiną nie przejmą _^_
King VERMIN! pisze:W sumie można to zrozumieć... 3d i w ogóle. Fakt, że w porównaniu do poprzednich Falloutów to pryszcz... ale przeboleję to ^^
Ale wiesz... Fallout to wielka nieliniowość. Jak tyle ma zając przejście gry, to nawet przy szwendaniu się wiele więcej czasu nie będzie potrzebne na nawet sobie polowanie na stworki. Bo poziom ograniczyli do 20 przecież. A to zbrodnia kolejna. No i ile już było ładnych, a dłuższych RPG 3D? Pomijam KotOR, bo to insza inszość.
King Vermin pisze:Straszą ^^ Dali plug-iny wcześniej, dadzą teraz, a jeżeli takie coś dostanie grupka fanatyków Fallouta, to hej, mamy remake dwójki dajmy na to :)
Ale tu chodzi o oficjalne, płatne... "Chcesz pograć w nowe questy?" - płać. "Chcesz nowe bronie/pancerze?" - płać. Itd. bez końca... Tak przecież jest z Oblivion...
King VERMIN! pisze:Ogólnie win... imo...
Wiesz co? Powoli zaczynają się do tego zbliżać...
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
ODPOWIEDZ

Wróć do „RPG”