![n :P](./images/smilies/003.gif)
Cloister of Trials
Moderator: Moderatorzy
Racja apple, Cloisters w formie zagadek są po to, żeby było jakieś urozmaicenie i zróżnicowany gameplay, ale serio - do mnie to nie trafia, na poważnie nie cierpię zagadek, zwłaszcza logicznych, chociaż zawsze sam je rozwiązuje, bez opisu, chyba że utknę na amen.
*ręka w górze* W sumie... to nie chodzi czy są to zagadki, czy co innego, bo zależy to od formy zagadki jeszcze. Widzisz, nie lubię zagadek, ale np. Bevelle bardzo mi się podobało i przeszedłem je z marszu, Macalania też, ale tu już był potrzebny opis, no i Zanarkand którego nie mogę znieść. A każdemu podobały się różne Cloisters i miał z nimi różne kłopoty - zależnie od preferencji. Więc IMO jeśli zrezygnowaliby z zagadek, musieli by wrzucić coś zupełnie innego.Piter pisze:dobra, ręka do góry Ci, którzy woleliby zobaczyć Cloister of Trials w innej formie niż łamigłówko-zagadka!
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
hmmm...
takim typowym "zestwaem" Cloister'ów to Besaid, Kilika, Djose i Macalania a Bevelle było czymś innym
Gvier a jakby wszystkie Cloistery były jak Bevelle? bo dla mnie właściwie trzy pierwsze były monotonne i w Djose już miałem dość, Macalania była troche ciekawsza bo trudniejsza, ale chodzi mi o to, że od momentu Bevelle był taki "podmuch świeżości" jeszcze potem tetrisowy Zanarkand było ciekawiej i jakby każdy Cloister był inny i na innej zasadzie mogłoby być lepiej...
albo kilka sposobów ich przejścia, O!...
takim typowym "zestwaem" Cloister'ów to Besaid, Kilika, Djose i Macalania a Bevelle było czymś innym
Gvier a jakby wszystkie Cloistery były jak Bevelle? bo dla mnie właściwie trzy pierwsze były monotonne i w Djose już miałem dość, Macalania była troche ciekawsza bo trudniejsza, ale chodzi mi o to, że od momentu Bevelle był taki "podmuch świeżości" jeszcze potem tetrisowy Zanarkand było ciekawiej i jakby każdy Cloister był inny i na innej zasadzie mogłoby być lepiej...
albo kilka sposobów ich przejścia, O!...
"Wstąp do armii, zwiedzaj świat, spotykaj interesujących ludzi i zabijaj ich."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
O właśnie, gdyby wszystkie były takie jak Bevelle na pewno bym się nie obraził, bo tego typu zagadki bardzo lubię. Cóż, przydałaby się większa różnorodność, a tak po prawdzie większość jest taka sama, a tylko kilka jest różnych i wkrada się monotonność.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
lepiej nieGveir pisze:O właśnie, gdyby wszystkie były takie jak Bevelle
![n :P](./images/smilies/003.gif)
no wiesz, każdy bardziej rozbudowany ale równie nudny [pierwsze trzt oczywiście]Gveir pisze:a tak po prawdzie większość jest taka sama
wkrada? włazi z hukiem i wyważa drzwiwkrada się
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
"Wstąp do armii, zwiedzaj świat, spotykaj interesujących ludzi i zabijaj ich."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
-
- Kupo!
- Posty: 41
- Rejestracja: pt 09 mar, 2007 18:49
A mnie najbardziej podobało się w [shadow=blue]Macalania[/shadow]!! Te pomieszczenia były oryginalne uns. A najbardziej wkurzył mnie [shadow=white]Djose[/shadow]!! chyba 2 godziny spędziłem na tym żeby się szczić że ten pidestał trzeba wepchnąć w te pioruny
Na drugim miejscu jest u mnie [shadow=indigo]Bevelle[/shadow] i to dla tego że tam chyba w jedynej świątyni trzeba było znaleźć DS (-sory ale nie wiem jak można było to pominąć - niktórzy pomineli) [shadow=red]Besaid[/shadow] był nudny, [shadow=orange]Kilika[/shadow] już lepszy, ale najbardziej irytujący dla mnie był [shadow=green]Zanarkand[/shadow]
nienawidze Tetrisa!!! I to właśnie tam pominołem pierwszy skarb i tak to własie trafiłem na k-ff.com i dzięki za pomoc ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![n :oops:](./images/smilies/054.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Imho najlepszy CoT (Kot xD) to był w Zarnakan , moze dlatego tak sadze bo jestem przywiazany duchowo do tetrisa , a poza tym fajny jest wynik wykonania "labiryntu" (co jak co ale ja ta walke lubie). Tylko bylo wedlug mnie zbytnio ulatwione ze mozna bylo w kazdym momencie podejsc do monitoru i zobaczyc gdzie sa odpowiednie klocki (ja dopiero w polowie zorientowalem się ze to jest , wczesniej wykonywalem to bez tego i nie sprawialo mi to większych trudności).
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
Więcej takich postów, a wylądujesz z 3 warningami (minimum) przed Wielkanocą. ARGUMENTY! I dodawaj ŚWIĘTE "moim zdaniem". Wróżę Ci marna przyszłość.Guiki pisze:Najlepsza swiatynia jest w Bevelle.
a) Takie pytania do działu HELP oznaczonego na niebiesko do tematu o FFX.Guiki pisze:Gdzie jest skarb w Zanarkand?
b) Wysil się i przeczytaj opis przejścia.
c) Tak, wiem, ze jesteś leniem, więc jak nie chce Ci się czytać opisu przejścia - przeczytaj ten temat lub/i HELPa. Powodzenia.
Mi najbardziej się podobał Zanarkand. Nie był za bardzo trudny (chociaż to może i wada), no i przede wszystkim ciekawie zrobiony - nie takie wciskanie kulek. Ten w Macalanii też niczego sobie.
Za najgorszy uważam ten w Bevelle. Wszystko byłoby fajnie (nawet destruction sphere podana jak na tacy), tylko gdyby nie ta platforma. Nie dość, że posuwała się z prędkością przesuwania się lodowców (przynajmniej odniosłem takie wrażenie), to jeszcze jak się wcisnęło nie tam, lub za późno, trzeba było jeszcze raz nią latać, albo wracać, żeby poprawnie skręcić![n :P](./images/smilies/003.gif)
Za najgorszy uważam ten w Bevelle. Wszystko byłoby fajnie (nawet destruction sphere podana jak na tacy), tylko gdyby nie ta platforma. Nie dość, że posuwała się z prędkością przesuwania się lodowców (przynajmniej odniosłem takie wrażenie), to jeszcze jak się wcisnęło nie tam, lub za późno, trzeba było jeszcze raz nią latać, albo wracać, żeby poprawnie skręcić
![n :P](./images/smilies/003.gif)