Informacje
Moderator: Moderatorzy
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
Informacje
W internecie można swobodnie znaleźć informacje dotyczące XIIItki. Jeżeli wierzyć źródłom, to obecnie wiemy, że:
1) Rozwój postaci ma polegać na zdobywaniu tzw. Crystal Points (CP) [brzmi znajomo?]
Punkty te będzie można wymieniać na nowe umiejętności, które będą się znajdywały na specjalnej tablicy. Nauka danej umiejętności otworzy nam drogę do kolejnych. [wciąż macie uczucie deja vu?]
Nie wiadomo czy każda postać będzie posiadała własną, unikatową ścieżkę. Istnieje prawdopodobieństwo, że S-E wróci do starego pomysłu, wykorzystanego w FFX - Najpierw własna ścieżka, a potem cała reszta. Możemy mieć tylko nadzieję, że 'klonowanie' jakimś cudem ominie tego Finala (no chyba, ze komuś się to podoba...)
Crystarium System jest najczęściej porównywany do Sphere Grid (FFX).
2) Według Wikipedii, gameplay ma nawiązywać do FFVII: AC (jakoś tego nie widzę).
Dobra informacją (IMO) jest to, ze potwory będą częścią świata, podobnie jak to miało miejsce w FFXII. Wtórowanie nowej tradycji przez S-E, może nam nieco przybliżyć przyszłość, jaką sobie obrali twórcy serii. Widoczny z daleka przeciwnik, który sobie skubie trawkę, to (IMO) bardzo realistyczna zagrywka, nawiązująca swoją drogą do FFXI.
Nowością jest, że walka nie rozgrywa się tu i teraz, lecz gra będzie nas przenosiła do 'nowego wymiaru' (czyli jednak wracamy po trochu do korzeni).
3) Postacie będą w stanie wykonywać wiele akcji jednocześnie, co ma pomagać w zdobywaniu bonusów i tworzeniu combosów.
4) Zapomnijcie o MP i powitajcie 'cost points'. Oznacza to, że nie będzie można używać magii poza walką - HP drużyny ma być po każdej walce przywracane automatycznie.
5) Nowością jest tzw. "Paradigm Shift", który umożliwi graczowi przełączanie ról postaci w trakcie walki. (w praniu mniej więcej: z obrońcy stajesz się atakującym).
6) Powracają Eidoliony. Każda postać będzie mogła posiadać tylko jednego Eidoliona.
Zobaczymy znowu Shivę (motor?), Odina, Alexandra oraz Bahamuta. Jednym z (?) nowych Eidolionów będzie Bahamut wersja harleyowa.
Brynhilrdl
"Gestalt Mode" (zwany też "Driving Mode" ) polegać będzie na łączeniu postaci z Eidolionem (zamieniając naszego stwora w motor ???)
Np. Odin zmienia się w konia, którego dosiada Lightning TU
I tutaj
Eidoliony mają być ważną częścią linii fabularnej gry.
Eidoliony są z góry przypisane do postaci (bardzo logicznie, zresztą):
Lightning + Odin
Snow + Shiva
Vanille + i tutaj nie wiadomo. Ponoć jej Eidolion ma się nazywać Ashura.
Sazh + Brynhildr
Hope + Alexander
Oerba (ta pani w niebieskim) + Bahamut
7) Hope (nasz blondasek) ma 14 lat, co zapewne nie mieści się już w pedo-standardach Lenn.
Za muzykę w tej części odpowiedzialny jest współtwórca muzyki do FFX oraz odpowiedzialny za Dirge of Cerberus, Masashi Hamauzu, a (tutaj niespodzianka) wykonana ona zostanie przez Warsaw Philharmonic Orchestra. Ponadto Keiji Kawamori and Mitsuto Suzuki. też będą mieli swój wkład w całość.
9) Za produkcję odpowiedzialny jest Yoshinori Kitase (reżyser takich tytułów jak: Chrono Trigger, Final Fantasy VI, Final Fantasy VII, Final Fantasy VIII oraz producent m.in.: Final Fantasy X and Dissidia: Final Fantasy)
10) Na chwile obecną FFXIII pozostaje exclusivem na PlayStation3, a w internecie można zobaczyć specjalną wersję tej konsoli. tutaj
1) Rozwój postaci ma polegać na zdobywaniu tzw. Crystal Points (CP) [brzmi znajomo?]
Punkty te będzie można wymieniać na nowe umiejętności, które będą się znajdywały na specjalnej tablicy. Nauka danej umiejętności otworzy nam drogę do kolejnych. [wciąż macie uczucie deja vu?]
Nie wiadomo czy każda postać będzie posiadała własną, unikatową ścieżkę. Istnieje prawdopodobieństwo, że S-E wróci do starego pomysłu, wykorzystanego w FFX - Najpierw własna ścieżka, a potem cała reszta. Możemy mieć tylko nadzieję, że 'klonowanie' jakimś cudem ominie tego Finala (no chyba, ze komuś się to podoba...)
Crystarium System jest najczęściej porównywany do Sphere Grid (FFX).
2) Według Wikipedii, gameplay ma nawiązywać do FFVII: AC (jakoś tego nie widzę).
Dobra informacją (IMO) jest to, ze potwory będą częścią świata, podobnie jak to miało miejsce w FFXII. Wtórowanie nowej tradycji przez S-E, może nam nieco przybliżyć przyszłość, jaką sobie obrali twórcy serii. Widoczny z daleka przeciwnik, który sobie skubie trawkę, to (IMO) bardzo realistyczna zagrywka, nawiązująca swoją drogą do FFXI.
Nowością jest, że walka nie rozgrywa się tu i teraz, lecz gra będzie nas przenosiła do 'nowego wymiaru' (czyli jednak wracamy po trochu do korzeni).
3) Postacie będą w stanie wykonywać wiele akcji jednocześnie, co ma pomagać w zdobywaniu bonusów i tworzeniu combosów.
4) Zapomnijcie o MP i powitajcie 'cost points'. Oznacza to, że nie będzie można używać magii poza walką - HP drużyny ma być po każdej walce przywracane automatycznie.
5) Nowością jest tzw. "Paradigm Shift", który umożliwi graczowi przełączanie ról postaci w trakcie walki. (w praniu mniej więcej: z obrońcy stajesz się atakującym).
6) Powracają Eidoliony. Każda postać będzie mogła posiadać tylko jednego Eidoliona.
Zobaczymy znowu Shivę (motor?), Odina, Alexandra oraz Bahamuta. Jednym z (?) nowych Eidolionów będzie Bahamut wersja harleyowa.
Brynhilrdl
"Gestalt Mode" (zwany też "Driving Mode" ) polegać będzie na łączeniu postaci z Eidolionem (zamieniając naszego stwora w motor ???)
Np. Odin zmienia się w konia, którego dosiada Lightning TU
I tutaj
Eidoliony mają być ważną częścią linii fabularnej gry.
Eidoliony są z góry przypisane do postaci (bardzo logicznie, zresztą):
Lightning + Odin
Snow + Shiva
Vanille + i tutaj nie wiadomo. Ponoć jej Eidolion ma się nazywać Ashura.
Sazh + Brynhildr
Hope + Alexander
Oerba (ta pani w niebieskim) + Bahamut
7) Hope (nasz blondasek) ma 14 lat, co zapewne nie mieści się już w pedo-standardach Lenn.
Za muzykę w tej części odpowiedzialny jest współtwórca muzyki do FFX oraz odpowiedzialny za Dirge of Cerberus, Masashi Hamauzu, a (tutaj niespodzianka) wykonana ona zostanie przez Warsaw Philharmonic Orchestra. Ponadto Keiji Kawamori and Mitsuto Suzuki. też będą mieli swój wkład w całość.
9) Za produkcję odpowiedzialny jest Yoshinori Kitase (reżyser takich tytułów jak: Chrono Trigger, Final Fantasy VI, Final Fantasy VII, Final Fantasy VIII oraz producent m.in.: Final Fantasy X and Dissidia: Final Fantasy)
10) Na chwile obecną FFXIII pozostaje exclusivem na PlayStation3, a w internecie można zobaczyć specjalną wersję tej konsoli. tutaj
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
Jak mówiłam, informacje zostały zaczerpnięte z Wikipedii.
Pokopałam teraz trochę:
* http://www.gamespot.com/ps3/rpg/finalfa ... er-14-2009
Pokopałam teraz trochę:
* http://www.gamespot.com/ps3/rpg/finalfa ... er-14-2009
Autor coś znajomy :D
Trailer w wersji polskiej: http://www.youtube.com/watch?v=BdQXoNQkHQg
Słuchaj więc nas chociażby szła cenzorów horda
Razem zbudujemy punkowego megazorda
Rebel forevor, transformatą napieprzamy
Niech soczyste ŁO K***A obija się o ściany
Razem zbudujemy punkowego megazorda
Rebel forevor, transformatą napieprzamy
Niech soczyste ŁO K***A obija się o ściany
Od poprzedniego trailera Fang kojarzyła mi się z brudnymi włosami.Boni pisze:Trailer w wersji polskiej: http://www.youtube.com/watch?v=BdQXoNQkHQg
Re: Informacje
Eidolon Vanille:Go Go Yubari pisze: Eidoliony są z góry przypisane do postaci (bardzo logicznie, zresztą):
Lightning + Odin
Snow + Shiva
Vanille + i tutaj nie wiadomo. Ponoć jej Eidolion ma się nazywać Ashura.
Sazh + Brynhildr
Hope + Alexander
Oerba (ta pani w niebieskim) + Bahamut
http://img142.imageshack.us/img142/4758 ... esmmon.jpg
We all travel a maze of relationships, it goes on with or without you. I search the sea of the unconscious... I look for you... to find my true... self...
Garść detali dot. systemu broni, rozwoju, mechaniki itd:
http://www.kotowari.org/final-fantasy-x ... -and-more/
http://www.kotowari.org/final-fantasy-x ... -and-more/
This post is... hay definition.
Zblizajacy sie kolejny numer:
http://img14.imageshack.us/img14/5218/w ... 417731.jpg
Limit breaks confirmed on Famitsu. Each character has a specific one for each role.
Lightning can use an ability named "Scene Dive" as a Blaster, which consumes the entire ATB gauge.
If it's well done this pretty much means no clone characters.
http://img14.imageshack.us/img14/5218/w ... 417731.jpg
Limit breaks confirmed on Famitsu. Each character has a specific one for each role.
Lightning can use an ability named "Scene Dive" as a Blaster, which consumes the entire ATB gauge.
If it's well done this pretty much means no clone characters.
We all travel a maze of relationships, it goes on with or without you. I search the sea of the unconscious... I look for you... to find my true... self...
Witam,
W FF gram poraz pierwszy, więc mam całą masę pytań dotyczące gry. Przedewszystkim niemam pojęcia oco chodzi z tym bonusem podczas walki, na filmikach z gameplay zaobserwowałem, że postać podczas tego bonusu wykonuje inne ataki... Co mam zrobić, co naciśnąć podczas naładowania się paska bonusu.
Proszę o odpowiedź, z góry uprzejmie dziękuje.
Pozdrawiam.
W FF gram poraz pierwszy, więc mam całą masę pytań dotyczące gry. Przedewszystkim niemam pojęcia oco chodzi z tym bonusem podczas walki, na filmikach z gameplay zaobserwowałem, że postać podczas tego bonusu wykonuje inne ataki... Co mam zrobić, co naciśnąć podczas naładowania się paska bonusu.
Proszę o odpowiedź, z góry uprzejmie dziękuje.
Pozdrawiam.
Ten bonus to zapewne Stagger. Nabija się w miarę łupania, a zwykły Attack zmieni ci się w Launch podczas gdy przeciwnik ma wbitego Staggera, więc tak naprawdę nie musisz nic specjalnego robić ponad wykupienie tych zdolności.
W skrócie, łupiesz do Staggera, a potem dalej łupiesz.
Chyba, że mówimy o czym innym.
GGY: Wszelkie pytania proszę kierować do HELPa.
W skrócie, łupiesz do Staggera, a potem dalej łupiesz.
Chyba, że mówimy o czym innym.
GGY: Wszelkie pytania proszę kierować do HELPa.
Ostatnio zmieniony pn 22 mar, 2010 19:43 przez hay, łącznie zmieniany 1 raz.
This post is... hay definition.