FF1+2 Dawn of souls HELP!!
Moderator: Moderatorzy
może jeszcze aktualne:
W FF1 masz 2 rodzaje zaklęć "Warp" jedno z nich teleportuje na zewnątrz dungeonów a drugie tylko cofa o jedno piętro. Warp Cube natomiast potrzebny jest (z tego co pamiętam) do tego aby można było się dostać z Tower of Mirage do latającego zamku.Daniel2616 pisze:Nie rozumiem czaru Warp 2 w FF 1 noby mam to Warp Cube ale gdy jestem w jakiejs jaskini car nie chce działać ;/ powie mi ktoś o co w tym chodzi ??
O ile pamiętam, zależy od momentu w fabule, jeśli grasz w wersję DoS, nie wiem jak z innymi, ale czary będziesz mógł spokojnie nabijać. Maksymalny poziom broni i magii to 16.
The Schrödinger's cat paradox outlines a situation in which a cat in a box must be considered, for all intents and purposes, simultaneously alive and dead. Schrödinger created this paradox as a justification for killing cats
W FFII przedmiot Ring ma w opisie, że można dzięki niemu oglądać mapę świata, jednak ja nie wiem jak to się robi. Jakaś wpadka tłumacza?
The Schrödinger's cat paradox outlines a situation in which a cat in a box must be considered, for all intents and purposes, simultaneously alive and dead. Schrödinger created this paradox as a justification for killing cats
Nie wiem czy pytanie o pierścień z FF II jest jeszcze aktualne no ale w każdym razie postaram sie odpowiedzieć. No więc w wersji na GBA mapke włącza sie kombinacją SELECT + B; w wersji na PSX była chyba jakaś kombinacja z L i R (nie jestem pewny - w Origins grałem jakieś 5 lat temu); wersja NES zniechęciła mnie tak bardzo że nie doszedłem nawet do tego momentu
"Fear leads to anger... anger leads to hate... hate leads to suffering..."
ehe, dokładnie ten sam problem. pogadałem z Hilda, udałem się do Kashuon, ale tam nic nie znalazłem, potem poczłapałem do Cida, ale on tez mi nic nowego nie powiedział. Poszedłem do Józefa, ale ten tylko dziękuje mi za ocalenie córki, a jak zadaje pytanie dotyczące płomienia, to nie wie o co chodzi. Nie wiem jak mam zdobyć informacje o Godness Bell, czy snow fled.Erelen_Galakar pisze:Dobra. Ja w tę część nie gram, ale mój kumpel ma kłopot (a wstydzi się spytać, nie wiem czego przecież nie gryziecie, prawda? hej, z dala z tymi zębami ode mnie :D ). Oto kłopot:
"Opis według krypty"
Gdy udasz się do Altea i opowiesz o tym Hildzie, ona w odpowiedzi powie, że Sun Flame znajduje się w Kashuon. Jednak aby móc je podnieść trzeba mieć GilThorch, pochodnię która znajduje się w środku zamku Kashuon. Ale jest problem... Żeby otworzyć bramy zamku potrzebujesz Godness Bell. Dowiesz się również że Godness Bell jest w Snow Cave (tego dowiesz się od Joseph’a lub Cid’a). Aby jednak móc dostać się do Snow Cave, trzeba mieć Ice Sled. I tutaj potrzebny jest Joseph. Udaj się do Salmando i pogadaj z Joseph’em. On powie ci, że potrzebne są Ice Sled. Przyłączy się do ciebie i razem udajcie się do Semite Cave. Opis tej misji jest bardzo zagmatwany, ale w rzeczywistości jest bardzo proste to co mamy zrobić. Wystarczy po kolei chodzić po kolejnych lokacjach i zdobywać przedmioty, które są nam potrzebne teraz a później robią się bezużyteczne i nie można ich usunąć.
I jak się dowiedzieć o godness bell Mam nadzieję, że nic nie przekręciłem Jakby co to mówta.
Więc co mam teraz zrobić, żeby ruszyć fabułę?
Zakładam że odwiedziłeś już Cida i dowiedziałeś się o Sun Flame? W takim przypadku powinno się o tym porozmawiać w Altair z Królem(jest w komnacie na prawo od Hildy) i z Hildą. To właśnie Król wspomina wtedy o Godness Bell. Zapamiętaj to hasło i spytaj sie o nie Josefa. Przyłączy sie do drużyny i powie Ci o Snow Craft. Wystarczy już tylko odszukać saneczki i pojechać na nich do Snow Cavern po dzwonek. Jeśli nie będziesz mógł ich znaleźć to
Kod: Zaznacz cały
pójdź do Semitt Falls. Niedaleko przy wejściu jest taka wnęka w ścianie z niebieskim głazem pośrodku. Wystarczy obszukać ściane w prawym górnym rogu;)
"Fear leads to anger... anger leads to hate... hate leads to suffering..."
Dzięki właśnie o to mi chodziło. Nie pogadałem z królem.
[ Dodano: Wto 16 Wrz, 2008 14:26 ]
Znowu potrzebna mi pomoc. Utknąłem pod sam koniec (chodzi o FF2). Zabiłem już imperatora i teraz musze się dostać do tej twierdzy na szczycie gór. W opisie przejścia jest napisane:
Żeby dojść dalej musze zdobyć statek Cida, a żeby to zrobić musze iść do domu Paula - ale nie wiem gdzie on jest.
[ Dodano: Wto 16 Wrz, 2008 14:26 ]
Znowu potrzebna mi pomoc. Utknąłem pod sam koniec (chodzi o FF2). Zabiłem już imperatora i teraz musze się dostać do tej twierdzy na szczycie gór. W opisie przejścia jest napisane:
Ale ja nie wiem gdzie jest ten domek Paula. Nie mogę w ogóle wchodzić do żadnego miasta oprócz Phinn i zamku w Phinn. Znaczy czy do każdego to nie wiem, bo próbowałem na razie wejść do Altea, Palm i Poft, ale po prostu nie mogę wejść. Postać wchodzi na "kwadrat" jakiegoś miasta, ale nie przenosi się do środka. Zupełnie jakby była to zwykła część mapy świata.Pewnie zauważyłeś Zamek obok Areny, to ten. Gdy udasz się do domu Paula, dowiesz się że Cid umiera. Po rozmowie z nim dostaniesz Airship, którym możesz udać się wszędzie. Leć więc do Paramekia.
Żeby dojść dalej musze zdobyć statek Cida, a żeby to zrobić musze iść do domu Paula - ale nie wiem gdzie on jest.
Żeby zobaczyć mapę świata musisz być na mapie świata ,a poza tym mieć pierścień który się zdobywa prawie na początku gry. Nie pamiętam kombinacji ale popróbuj albo select + któraś z figur (x,o,kwadrat albo trójkąt), albo L1 + R1, ale prędzej ta pierwsza opcja zadziała. BTW fajnie że ktoś jeszcze gra w klasyke
"Fear leads to anger... anger leads to hate... hate leads to suffering..."