Klasyki

Zręcznościówki, strzelanki, RTSy, RGPi ; tzw. blockbustery i te mniej znane dla koneserów.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Dyzio_USSJ
Kupo!
Kupo!
Posty: 162
Rejestracja: wt 22 sie, 2006 16:04
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Dyzio_USSJ »

Ababeb pisze:"Slaterman"
Też miałem okazje w to kiedyś grać, że ty jeszcze takie gry pamiętasz :P, ale to na plus.

Oby SF4 faktycznie nie przypominał Ex bo to będzie zapewne koniec tej serii...
Ciekawe jaka będzie fabuła (Choć to sprawa póki co drugorzędna)?

PS. Ech ja wiem, że to jeszcze nie taka stara gra, ale bardzo mi się marzy aby ktoś kiedykolwiek wpadł na pomysł wydania drugiej części ONI :( (heh sam mam jeszcze numer CD-actiona z roku 1998 albo 1999 jak zapowiadają tą świetną chodzoną bijatyke z całkiem niezłą fabułą).
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Dyzio_USSJ pisze:PS. Ech ja wiem, że to jeszcze nie taka stara gra, ale bardzo mi się marzy aby ktoś kiedykolwiek wpadł na pomysł wydania drugiej części ONI :( (heh sam mam jeszcze numer CD-actiona z roku 1998 albo 1999 jak zapowiadają tą świetną chodzoną bijatyke z całkiem niezłą fabułą).
Nie sądzę... Przygody Konoko sprzedały się słabo, na kompach wręcz tragicznie, na PS2 lepiej, bo nie był to czas jeszcze największych hitów. A wielka szkoda W tamtym czasie tak dobrej gry z tego typu innej po prostu nie było - IMO do tej pory nie ma. Ciosów co prawda mogło by być więcej, ale sposób rozgrywki był tak dynamiczny, że praktycznie to nie przeszkadzało. No i ten przeklęty ostatni poziom, nad którym siedziałem dwa dni... przez jednego debila ze rtęciową snajperką na schodach -_-"
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
Dyzio_USSJ
Kupo!
Kupo!
Posty: 162
Rejestracja: wt 22 sie, 2006 16:04
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Dyzio_USSJ »

Mimo wszystko gra jest dobra, ale zmarnowano (jak dla mnie) jej potencjał i widać, że miała być bardziej rozbudowana. Pewne lokacje miały być wyraźnie bardziej rozbudowanie np. w misji 6 można odblokować dwa kody do pomieszczenia gdzie w 13 poziomie

Kod: Zaznacz cały

walczymy z Shinatamą
, w 9 można wyjsć na miasto :P i chyba ta plansza jest najgorsza (mała ilość save pointów). W samej grze z tego co widać po screenshotach miała być krew a broń normalnie przenośna. Nie wyjaśniono też kwesti bohatera, którego nie tyle co widać na screenach to jeszcze na obrazku po przegranej misji jest po lewej stronie a od 7 misji w prawym dolnym rogu. W samej grze ma kobiecy design (nie wiem czemu) i widać go tylko w czasie walki z dwoma robotami w misji treningowej przez szybę gdy Shinatama uczy nas skoków. Nie wiem czy to jakiś przyjaciel Konoko czy co w każdym razie intryguje mnie ta postać.

Btw. W 13 misji Phoenix Rising też z nim chyba walczymy...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne gatunki gier”