Strona 2 z 3

: czw 23 sie, 2007 23:01
autor: Boni
Czy orginalne Okami NTSC działa przy użyciu Magic Swap?

: czw 23 sie, 2007 23:02
autor: Haichi
O ile się orientuję to tak, działa.

: czw 23 sie, 2007 23:29
autor: Boni
Ee... A jak się orientowałeś? XD Osobiście? musze miec pewnosc bo np. kupilem xenosagę i tylko na półce sobie leży :sad:

: czw 23 sie, 2007 23:48
autor: Haichi
Boni pisze:Ee... A jak się orientowałeś? XD Osobiście? musze miec pewnosc bo np. kupilem xenosagę i tylko na półce sobie leży :sad:
Tak osobiście się orientowałem ... co nie oznacza że daję głowę za to xD. Z tą Xenosagą to dziwne Oo" ... koleżanka sprowadzała z Ameryki i grała ... a przerobionej konsoli na pewno nie miała bo ona jest taka że ci nie przerobi jakbys jej zapłacił xD ... nie kapuje tego :?:

: pt 24 sie, 2007 08:41
autor: Boni
Hmm.. no to ja nie wiem, Garnet mówiła że nie zawsze na swapie działa... Ech, i dunno u kolegi spawdzałem na slimie to też ze swapem nie szło :cry:

: pt 24 sie, 2007 11:19
autor: Haichi
I Garnet ma racje - na Swapie nie wszystko działa. Ja jestem posiadaczem SWAP MAGIC CODER (... czy jak mu tam ważne, że najnowszy xD) i też miałem pare problemów z odpalaniem NTSC - albo był obraz ucięty albo był czarno-biały. Oczywiście tu mówimy o oryginałach. Jest jeszcze jeden sposób, ale nie będę go opisywał bo mi się dostanie >.>" ...

: sob 25 sie, 2007 10:42
autor: Sephir
Ja mam Swap Magic 3.8 i nie mam jak na razie żadnych problemów. Wersję (Pal/NTSC) wybieram podczas odpalania płyty. Podobno działa ze WSZYSTKIMI grami. Widocznie amcie starszą wersję Swapa który nie ze wszystkim daje sobie radę ;)

: sob 25 sie, 2007 15:36
autor: Haichi
Ja mam najnowszą, tą co ty xP (3.8 = CODER). Teoretycznie wszystkie powinny działać, ale gwarancji nie ma, nie? Poza tym ja mówię - Okami próbowałem i jest dokładnie tak jak mówisz Sephir, Xenosagi niestety nie próbowałem xD.

: pn 27 sie, 2007 19:27
autor: UNO_is_MAD
Może wypowiem sie ja . Mam Okami sprowadzane z Ameryki i odpalane na Swap Magicu 3.8 . I jak działa ? Bardzo dobrze.

: pn 27 sie, 2007 19:44
autor: chalcedon
Haichi pisze:też miałem pare problemów z odpalaniem NTSC - albo był obraz ucięty albo był czarno-biały.
.

A próbowaliscie wykorzystać kabel RGB przejściówkę NTSC/PAL?

: pn 27 sie, 2007 20:26
autor: UNO_is_MAD
chalcedon pisze:A próbowaliscie wykorzystać kabel RGB przejściówkę NTSC/PAL?
Sam kiedyś używałem i nie polecam . Obraz sie robi bardzo jaskrawy.

: czw 01 maja, 2008 21:56
autor: Boni
Od dwóch dni gram w Okami i muszę przyznać, że jest to oryginalny tytuł. Grafika zupełnie inna niż zwykle, japońska sztuka plus muzyka; fajny system gry, rozbudowane światy, sporo sekretów, dodatkowych rzeczy do odkrycia. Mam już na koncie 10h i muszę odpocząć :lol: Tak to jest jak się człowiek wciągnie w malowanie pędzelkiem po 'villainach' :D

: ndz 30 sie, 2009 22:15
autor: Norek
Witam!
Pozwolę sobie zacytować Beriona:

"Spieszę donieść, iż właśnie przed chwilą miała miejsce premiera patcha lokalizującego wiekopomne dzieło Clover Studio. Łata jest do pobrania w dziale media na stronie www.okami.pl

Tak, po 11 miesięcznej ciąży udało się wydać na świat to zacne dziecię. wink.gif Miejmy nadzieję, że obyło się bez wad ukrytych. Patch, a w zasadzie patcher jest w postaci pliku wykonywalnego *.exe. Działa na XP, Viście, prawdopodobnie na siódemce i z poziomu Wine (możliwe że na CrossOverze też). Nie działa za to na 9x (czyli 98, 95 itd.). Uwaga: program pat(pipi)ący, wymaga około 1.5GB na pliki tymczasowe (ze względu na trancoding outro).


Tak jak wcześniej zapowiadaliśmy, patch pasuje wyłącznie do PALowskiej wersji gry, czyli SLES-54439 (SLES_544.39) i tylko takiej. Co jest mam nadzieję oczywiste - PS2. Spatchowana gra działa na każdej PS2 z płyty ("normalnie" i przez ESR) jak i z dysku twardego na IDE (innymi słowy: przez HDLoader). NIE działa natomiast z USB Advance i jego pochodnymi (nie nasza wina, szczerze nam przykro z tego powodu). Nie wiadomo czy działa na PS3 przez Swap Magic (z płyty), ponieważ nikt z nas nie posiada modeli CECHA/B. NIE działa poprawnie w PCSX2 (ale tylko cractro, wystarczy wcisnąć Start aby przejść do gry). Wynika to z prostej przyczyny, emulator nie obsługuje wielu, wielu niskopoziomowych funkcji, które zostały użyte w loaderze (tak w skrócie, możliwe że kiedyś to się zmieni, możliwe też że pojawi się zewn. łata pod kątem tego emulatora, kto to wie).

Przepraszamy za kilkukrotne odkładanie daty premiery. Podyktowane było to naprawdę wieeeeeeloma czynnikami, na które nie zawsze mieliśmy wpływ.

Dziękuję za zainteresowanie projektem i liczę na komentarze, szczególnie te negatywne (byleby była to konstruktywna).


PS: Dla Trophy Hunterów przygotowaliśmy calaka w preloaderze. Czujesz się na siłach znalezienia wszystkich trophies? Sprawdź. Postaraliśmy się też, aby cały ten wynalazek był interaktywny (coś na wzór Linger In Shadows)."

Pozdrawiam:)

: sob 03 lis, 2012 14:40
autor: mroczna sarna
Okami HD do kupienia w PSN!

Nie grałem w to wcześniej, choć korciło mnie, żeby kupić wersję na Wii. Jedyne, co mnie od tego odciągnęło, to wiilot i późniejsza informacja o trwających pracach nad wersją HD dla PS3. No i tym sposobem, doczekałem się w końcu. Powiem wprost: warto było czekać, jestem tą grą absolutnie zachwycony. Przepiękna, zapadająca w pamięć muzyka, no i ten styl animacji...co prawda, widziałem to już wcześniej, bo pisałem newsy dot. Okami, więc chcąc, nie chcąc - sporo o grze wiedziałem, ale...

...na żywo opada kopara. Już wiem, w co będę grał do premiery Zone of the Enders HD pod koniec listopada :) O grze napisaliście już chyba wszystko, ja tylko dodam - kto nie grał, niech czym prędzej zrobi zakupy w PSN. Gra - majstersztyk.

: sob 03 lis, 2012 14:58
autor: qfas
Jako, że Okami posiadam na PS2, zapytam - są jakieś zmiany, poza podciągnięciem oprawy graficznej?