Soul Calibur & Soul Blade

Zręcznościówki, strzelanki, RTSy, RGPi ; tzw. blockbustery i te mniej znane dla koneserów.

Moderator: Moderatorzy

najlpszy jest:

Soul Blade (PS One)
8
19%
Soul Calibur (DC)
4
10%
Soul Calibur 2 (PS2/XBOX/NGC)
9
21%
Soul Calibur 3 (PS2)
21
50%
 
Liczba głosów: 42

Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Cierń pisze:Dobrze chociarz, że to za plus uważasz :D
Ależe oczywiście :D. Wiesz, ja baaaardzo lubię Soula, ale po prostu wolę Tekkena, ale widzę błędy i w nim :wink:. Gra robi się dopiero ciekawa, kiedy atakujesz na całego i to jak najszybciej - ale w przemyślany sposób.
Cierń pisze:A co do taktyki, to zazwyczaj na początku walki najpierw się cofam i przyglądam temu co ma zamiar zrobic przeciwnik...
Wolę od razu zaatakować jakimś szybkim, mało sygnalizowanym ciosem - zawsze jest wielka szansa, że przeciwnik natnie się na ten atak i wtedy jest mój do jugglów i rushy :D.
Jaco pisze:Ale gdy w SC2 gościnnie wystąpił Heihachi to powolny nie był ;) Nie no, tutaj raczej cały system jest inny.
Henio w Soulu to była porażka... A że system jest inny to bardzo dobrze - bo to już by był autoplagiat Namco.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
white raven
Kupo!
Kupo!
Posty: 130
Rejestracja: pt 14 kwie, 2006 23:59
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: white raven »

Gveir pisze:Henio w Soulu to była porażka...
henio w soulu byl najepszy z bonusów :P, bo Spawn był w ogole nie dopasowany do gry (latał i strzelał fire ball'ami) ale design postaci był kozacki :P a pomysl na jego broń bardzo fajny (uwielbiam nieduże toporki w grach). Link hmmm bardziej dopasowany ale ten jego łuk i bombki ;/ no i do tego miecz i tarcza - takich postaci już mamy 2 (Cassandra i Sophitia) to po co nam trzecia ?. a poza tym do tej gry nie pasują ataki projectile. Heniek z jeo Iron Fist'ami był całkiem fajnie pomyślany. miał czym obronić ciosy mieczami i innym badziewiem, a walczyl pięściami IMHO bylo to o wiele bardziej realne niż np. Spawn.
Maybe I'm a Lion...
Awatar użytkownika
Thompson
Cactuar
Cactuar
Posty: 452
Rejestracja: wt 18 maja, 2004 07:47

Post autor: Thompson »

white raven pisze:IMHO bylo to o wiele bardziej realne niż np. Spawn
Brawo, doszukuj się dalej jakiejkolwiek realności w SC :roll:
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

white raven pisze:Link hmmm bardziej dopasowany ale ten jego łuk i bombki ;/ no i do tego miecz i tarcza - takich postaci już mamy 2 (Cassandra i Sophitia) to po co nam trzecia ?
Wstawienie Linka było jeszcze gorsze od Henia - którego dało się tam zniść, ale Link zupełnie nie pasował do tej gry. Elfik w mundurku? Dziękuje :D. Wolę Spawna :P.
white raven pisze:Heniek z jeo Iron Fist'ami był całkiem fajnie pomyślany. miał czym obronić ciosy mieczami i innym badziewiem, a walczyl pięściami IMHO bylo to o wiele bardziej realne niż np. Spawn
Ale blokowanie żelaznymi bransoletami ciosów Astarotha albo Nightmare'a było już nieteges, jeśli chodzi o realność :P. Co do realizmu - nie ma go co szukać *w najmniejszym stopniu* w SC - gdzie każdy przeżywa kilkanaście/kilkadziesiąt śmiertelnych ciosów i rzutów na rundę :roll:. I to się tyczy każdej bijatyki.

Co do postaci w SC, to szkoda, że Koreański team jest systematycznie osłabiany, a i samego Hwanga coraz trudniej zobaczyć w kolejnych częściach :(.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
Jaco
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1529
Rejestracja: pt 26 lis, 2004 13:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jaco »

Z bonusowych postaci z SC2 nie miałem okazji widzieć tylko Spawna. Kiedyś miałem okazje zagrać na GC w SC2 i tam sobie walczyłem linkiem.... beznadzieja :P Tak jak i sterowanie padem od Game Cube'a :]
white raven pisze:no i do tego miecz i tarcza - takich postaci już mamy 2
3, jeszcze Lizardman ;]
Gveir pisze:Co do postaci w SC, to szkoda, że Koreański team jest systematycznie osłabiany, a i samego Hwanga coraz trudniej zobaczyć w kolejnych częściach :( .
Ta... wkurza mnie, że moja Mi-na ma (w porównaniu do Kilika) bardzo mało ciosów :/ A Hwang.... Zatrzymał się na SC1. W SC2 mialiśmy te same ciosy, a w SC3 to ma tylko ciosy jakiegoś joba... Ale Young-Sung w SC3 daje rady, nawet mi się podoba jego styl walki.
Awatar użytkownika
white raven
Kupo!
Kupo!
Posty: 130
Rejestracja: pt 14 kwie, 2006 23:59
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: white raven »

Jaco pisze:3, jeszcze Lizardman ;]
Lizardman byl grywalny tylko w SC3 (no chyba że ja coś przeoczyłem :P ), a link byl w SC2 i ja o 2jce mówiłem więc jaszczujra nie liczymy :P
Gveir pisze:Ale blokowanie żelaznymi bransoletami ciosów Astarotha albo Nightmare'a było już nieteges, jeśli chodzi o realność :P . Co do realizmu - nie ma go co szukać *w najmniejszym stopniu* w SC - gdzie każdy przeżywa kilkanaście/kilkadziesiąt śmiertelnych ciosów i rzutów na rundę :roll: . I to się tyczy każdej bijatyki.
masz racje zadna bijatyka nie jest realna, ale chyba koelś, który leje sie pięściami i blokuje 200 kilogramowy młot żelaznymi branzoletami jest bardziej realny niż facet w latexowym kombinezonie na całym ciele, łańcuchowo-kolczastym butem a do tego zionący ogniem i latający w powietrzu bez żadnej "machiny" jest jeszcze mniej realny...
a zamiast slowa realny mozna by bylo dać "pasuje do klimatu/stylu serii"
Maybe I'm a Lion...
Awatar użytkownika
Jaco
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1529
Rejestracja: pt 26 lis, 2004 13:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jaco »

white raven pisze:Lizardman byl grywalny tylko w SC3 (no chyba że ja coś przeoczyłem ), a link byl w SC2 i ja o 2jce mówiłem więc jaszczujra nie liczymy
Lizardman był grywalny w SC2, ale tylko w 'vs.', czy innych time attackach.
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

white raven pisze:ale chyba koelś, który leje sie pięściami i blokuje 200 kilogramowy młot żelaznymi branzoletami jest bardziej realny niż facet w latexowym kombinezonie na całym ciele, łańcuchowo-kolczastym butem a do tego zionący ogniem i latający w powietrzu bez żadnej "machiny" jest jeszcze mniej realny...
Raczej nie, bo Spawn jest w takim wypadku tak samo realny, jak Astaroth, Nightmare czy Cervantes (bo każdy jest wynikiem działania mocy nadprzyrodzonych, albo jest po części demonem, czy nieumarłym) - jest nieumarłym, sługą diabła i stąd ma te moce. Źle to by było, gdyby wzorem komiksu wyciągnął karabin, czy miniguna. Przy tym, to Henio bez jakichś nadludzkich mocy jest tu mniej pasujący (bo genu odpowiadającego za przemianę w Devila on akuratnie nie odziedziczył - jako jedyny z Mishimów; ale mimo to przeżył wybuch z intra T5, przy czym narrator powiedział wprost, że zwykły człowiek by tego nie przeżył, ale Henio zwykłym człowiekiem nie jest) :P. Tak czy inaczej nie ma o co się kłócić, bo to tylko indywidulane upodobania :D.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
white raven
Kupo!
Kupo!
Posty: 130
Rejestracja: pt 14 kwie, 2006 23:59
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: white raven »

w każdym bądź razie Heniu walczy najlepiej z tych exclusive'ów konsolowych ;)
Maybe I'm a Lion...
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Zdecydowana prawda, ale żaden z nich nie pasował tak jak trzeba do Soula.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
white raven
Kupo!
Kupo!
Posty: 130
Rejestracja: pt 14 kwie, 2006 23:59
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: white raven »

święta prawda :P dobrze że w SC3 nikogo takiego nie bylo :P ciekawe jak bedzie z 4

[ Dodano: Sob 01 Lip, 2006 23:17 ]
Jaco pisze:Lizardman był grywalny w SC2, ale tylko w 'vs.', czy innych time attackach.
to jak go wybrać ?
Maybe I'm a Lion...
Awatar użytkownika
Jaco
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1529
Rejestracja: pt 26 lis, 2004 13:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jaco »

white raven pisze:to jak go wybrać ?
o_O? A zdobyłeś go chociaż? :> Lizardman, Assasin i Berserker to 3 bonusowe postacie, które są na samym dole wyboru postaci. Arcade nimi nie zagrasz, ale w vs. już jak najbardziej ;) No a zdobywasz przechodząc tryb Weapon Master po raz drugi, odkrywając nowe plansze.
Awatar użytkownika
white raven
Kupo!
Kupo!
Posty: 130
Rejestracja: pt 14 kwie, 2006 23:59
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: white raven »

yhy to moze dla tego ich nie maialem bo nie przeszedlem 2gi raz tego trybu :P poprostu mi sie nie chciało :P
Maybe I'm a Lion...
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

white raven pisze:święta prawda :P dobrze że w SC3 nikogo takiego nie bylo :P ciekawe jak bedzie z 4
Jedyne co mi starczy w 4, to to, żeby kolory strojów były sensowniejsze, same stroje poważniejsze (ale cały czas tak dobrze zaprojektowane), coby bugów nie było i najważniejsze - trochę mroku do fabuły dodać, bo o to aż się prosi.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
Ireth
Malboro
Malboro
Posty: 717
Rejestracja: pn 28 lut, 2005 15:03
Lokalizacja: Krop-Town

Post autor: Ireth »

O wyzszości SC nad Tekkenem raz jeszcze 8) :

Na razie w obie gierki grałam krótko, ale mimo wszytsko SC podeszło mi bardziej - za możliwość poruszania sie po arenie, przez to większy dynamizm,no i bronie of course 8)

Zagłosowałam na SC III, bo pod wzgledem graficznym prezentuje się bajecznie :)

Postaciami sie dopiero zaczne bawić, a że panie maja pierwszeństwo ( solidarność jajników XD) to narazie się bawie Taki i Ivy (:
&. - > kropek na rollercasterze
A. - > kropek na wieży Eiffla
+. - > kropek z procesją
|.| - > kropek w toi-toi'u ( by Cierń)
Oo. - > kropek uciekający przed lawiną ( by Cierń)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne gatunki gier”