Tekken

Zręcznościówki, strzelanki, RTSy, RGPi ; tzw. blockbustery i te mniej znane dla koneserów.

Moderator: Moderatorzy

Ulubiona część?

1
0
Brak głosów
2
3
2%
3
64
44%
Tag
16
11%
4
10
7%
5
54
37%
 
Liczba głosów: 147

Yamada

Post autor: Yamada »

Gveir, tak, gra w SC3 wyglada niemalże identycznie jak w tekkena...między innymi dlatego już w to nie gram.

A grałem Asuką więc możesz sobie wyobrazić moją irytację przeciwko niektórym postaciom, szczegolnie sterowanymi przez graczy od mojego poziomu wzwyż.

Ja naprawdę nie jadę po tej grze specjalnie. Naprawdę chciałbym ją za coś polubić. Sęk w tym, że nie mogę. Ja inaczej podchodzę do bijatyk niż większość ludzi. Podchodzę do nich poważnie i jeżeli jakiś element systemu mi nie pasuje (a tekken ma tych troche) to po prostu cięzko mi się w dany tytuł gra.

Chciałbym napisac "a moze T6", ale wiem, ze będzie z nim to co z resztą serii...jak zwykle...
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Yamada pisze:Gveir, tak, gra w SC3 wyglada niemalże identycznie jak w tekkena...między innymi dlatego już w to nie gram.
Nic dziwnego - ten sam engine co w T5, ale to nie usprawiedliwia tego, że w obu jest coraz więcej braku balansu niestety. Do tej pory Tekken i SC były ładnie zróżnicowane, a biorąc pod uwagę, to są jednej firmy, był to precedens niezły. Może później będzie lepiej.
Yamada pisze:A grałem Asuką więc możesz sobie wyobrazić moją irytację przeciwko niektórym postaciom, szczegolnie sterowanymi przez graczy od mojego poziomu wzwyż.
Szczerze współczuję - grałem nieco Asuką i jest naprawdę trudno z niektórymi postaciami. Powiem tak: kuzyn grywa Asuką, Xiaoyu, Kazuyą głównie, ja Hwoarang'iem, Bryan'em, Paul'em i paroma innymi. Mam pojęcie o tym ile trzeba się namachać, aby wygrać z jednym wojowników którymi grywam Asuką czy Xiao. Oprócz Hwo pośród nich nie ma nikogo kto wymagałby sporych umiejętności do skutecznego tłuczenia drugiego gracza. No może oprócz Kazuy'i i Henia jeszcze, którzy nie są już takimi killerem jak zawsze, ale to wciąż Mishimowie, a oni zawsze byli potężni. Ale też SC nie uniknął takich wad. Weź chociażby Koreańczyka - wspaniały styl walki, wielkie możliwości, ale grać bezpiecznie nim się nie da tak naprawdę, a w starciu z Cervantes'em czy Nightmare'm i Zigfried'em bywa równie zabawnie co w Tekken'ie. Zauważam wady obu gier, nie pomijając wcale Tekken'a. Ale po prostu bardziej przypadł mi do gustu - więc go bronię.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
Ana
Kupo!
Kupo!
Posty: 32
Rejestracja: śr 05 lip, 2006 10:31

Post autor: Ana »

Ej ale ani Sieg ani Nightmare nie sa topami... Yunseongiem na pewno bezpieczniej gra się niz Siegfriedem
People have many things pent up inside of themselves. So many things they can never forget.
UNOisMAD

Post autor: UNOisMAD »

Mam takie pytanie , co oznacza w combosach taka gwiazda ? Bo nigdy tego odkryć nie moglem.
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

UNOisMAD pisze:Mam takie pytanie , co oznacza w combosach taka gwiazda ? Bo nigdy tego odkryć nie moglem.
To oznacza pada (przyciski) w pozycji neutral, czyli sekundka bez wciśnięcia przycisku. Widać to w wielu ciosach Henia, Kazuyi, Paul'a i każdej postaci dysponującej crouch dash'em. Dla przykładu - wykonujesz Kazuyą EWGF lub TGF, czyli robisz dash'a i wciskasz przycisk ciosu albo od razu po jego wykonaniu, albo po chwili, kiedy Kaz znajduje się jeszcze w dash'u, ale nie wstaje, bo wtedy wyjdzie cios z WS (wstawanie). Efektów jest kilka - w przypadku firmowego upper'a Mishimów natychmiastowe puknięcie pięści daje EWGF (Electric Wind Godfist), wersję szybszą, mocniejszą i dającą piękne możliwości juggli, a jak siądzie na counter hit to jeszcze lepiej, jak zrobisz to po chwili masz WGF (Wind Godfist), wersję zwykłą, słabszą i wolniejszą o kilka klatek. Ale z powodu tego że dash to całkiem niezły podjazd, to warto czasem go przedłużyć i w końcowej fazie dopiero walnąć cios. Np. w przypadku TGF (Thunder Godfist), który i tak ma ładny zasięg i wyskok, odpalenie ciosu pod koniec, właśnie w fazie neutral przed wstawaniem daje cios z jeszcze dłuższym zasięgiem, bo - dash + animacja ciosu. I tak praktycznie z każdym ciosem z dash'a. A to najlepiej widać z nowym kopniakiem Kaz'a z crouch dash'a - dash, animacja ciosu, pół areny za plecami w sekundy i ich ułamki. Ewentualnie możesz robić crouch dasz raz po raz, wykonując wyjątkowo wredny wave dash - ale to jest trudne i stosowane głównie na turniejach przez doświadczonych i sprawnych manualnie graczy. A w przypadku innych combosów z neutral wystarczy minimalnie (tak z 1/10 sekundy). Ale z doświadczenia wiem, że można wciskać od razu. Tyle na temat gwiazdki i jej zastosowania :wink:
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Oblivion

Post autor: Oblivion »

Ja grałem w 3 Taga i 5 :D Jak wiadomo 3 to legenda i ma prawie taką samą pozycję w śród tekenów jak FFVII wśród finalek....ale 5???hmmmmmm.....ta grafa, dodatkowe ciosy i możliwość modyfikowania postaci...i nowe stroje poprostu mistrzowskie!!!!!!!!!Możliwość 3D też dodaje smaczku :lol: :lol: No i końcowy Boss Jinpachi Mishima.....poprostu rzeżnik!!!!!!!!!!!11 :twisted: :twisted:
Nico Robin
Kupo!
Kupo!
Posty: 41
Rejestracja: pt 09 mar, 2007 18:49

Post autor: Nico Robin »

Mimo, iż Tekken 3 był pierwszą tego typu gra w jaką zagrałem (później miałem też tę nieszczęsną przyjemność zagrać w 1 i 2), to głosuję na Tekken 5. Wiem, że jak powstawał T3, to jeszcze nie było takich możliwości jak przy 5, ale i tak… Tekken 5 jakoś mi się nie może znudzić, może dlatego, że ma tryb on-line?? Nie wiem…

Moimi ulubionymi postaciami są:
Ling Xaiou – Super szybka, dobre uniki z kontratakami, i chociaż jej ciosu nie są tu już tak silne jak w T4, to nadrabia to zawrotna prędkością (Na niemieckim serwie mam już rangę Gotheit, czyli bóstwo - jeżeli ktoś nie zna niemieckiego)
Nina – tez dobra, ma dobre przewroty z atakami (jak na nie patrzę to aż mi się ciśnienie podnosi) no i ogólnie jest silna ale nie tak dobra jak Ling
Feng – Rozwścieczony chińczyk – Obry mieli pomysł, jednak walka nim opiera się na powtarzaniu tych samych (bądź podobnych) sekwencji, bo ma bardzo mało ciosów (72, z czego ok.45 można zastosować w walce i być pewnym, że cos z niech wyjdzie…)

Co do 3, to jest to rzyczywiście legenda, ale Ling znacznie lepiej wypadła w 5...
Awatar użytkownika
Garnet
Ifrit
Ifrit
Posty: 3000
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 12:33

Post autor: Garnet »

New tidbits from the latest issue of Arcadia Magazine indicate a massive overhaul for many of the older characters in Tekken 6. Among the main highlights of the article were:
o Animations have been changed for every character!
o All characters have an “item move”, like the Bryan shotgun we saw at the AOU trailer. Although not all of them will have the same effectiveness.
o An example of an “item move” will be Anna throwing her high heels at her opponents.
o Harada officially stated that Leo IS a girl.
o So far Yoshimitsu has gone under the most drastic change. Harada notes that it will be much more difficult to use Yoshimitsu this time around and they consider him an “Expert” character. Part of his story includes the fact that his sword is now losing power and he must take a new fighting style, Kenjutsu from the Manji clan, this includes both dual sword fighting and pure fist fighting!
o A lot of Lei Wulong’s laying down stances have been changed. They look more like Lei Fei and Shun Di’s laying down stance from Virtua Fighter 5. They also changed the properties where Lei can be counter-hit and juggled out of his laying down stances.
o Many changes were done to Marshall Law. It is noted that fans of Bruce Lee and those that know of Jeet Kune Do will be very pleased.

Leo jest dziewczyna :D ^^"
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Garnet pisze:o Animations have been changed for every character!
Świetnie, bo chociaż wygładzone i poprawione, to już niektóre animacje były obecne w grze od pierwszej część :]
Garnet pisze:o All characters have an “item move”, like the Bryan shotgun we saw at the AOU trailer. Although not all of them will have the same effectiveness.
o An example of an “item move” will be Anna throwing her high heels at her opponents.
Oj, nie wiem czy to mi się podoba... Jakoś nie lubię tego typu dodatków do 'czystych' bijatyk. W przypadku Bryan'a IMO zamiast strzału z shotgun'a bardziej pasowałby rzut nożem, albo jakieś rzeźnickie combo nim wyprowadzone. Anna... 'rzut szpilkami'? O_o
Garnet pisze:o Harada officially stated that Leo IS a girl.
Jak dla mnie to cały czas hermafrodyta...
Garnet pisze:o So far Yoshimitsu has gone under the most drastic change. Harada notes that it will be much more difficult to use Yoshimitsu this time around and they consider him an “Expert” character. Part of his story includes the fact that his sword is now losing power and he must take a new fighting style, Kenjutsu from the Manji clan, this includes both dual sword fighting and pure fist fighting!
Yes! :] Yoshi zawsze był bardzo nietypową postacią, wymagającą sporego wkładu od gracza aby grać na mistrzowskim poziomie, a teraz jeszcze trudniejszy będzie - i dobrze :] No i walka dwoma mieczami - czegoś takiego brakuje mi w bijatykach jak najbardziej, zwłaszcza w SC, gdzie chociaż niektórzy mają, to nie jest to sensownie przedstawione. A tu Yoshek z dwoma mieczami ^^
Garnet pisze:o Many changes were done to Marshall Law. It is noted that fans of Bruce Lee and those that know of Jeet Kune Do will be very pleased.
Już w T5 Law miał sporo, oj sporo ciekawych ruchów Bruce'a Lee i ogólnie wiele bardzo fajnych zagrań Jeet Kune Do - a jak jeszcze bardziej go w ten sposób przekierują, to fajnie :]
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
Garnet
Ifrit
Ifrit
Posty: 3000
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 12:33

Post autor: Garnet »

Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Yoshimitsu wygląda genialnie - tak jak zapowiadali, dwa miecze i co niespodzianką nie jest, jak zawsze piękna, stylowa zbroja ^^ Ciekawe jak mu styl zmienią... Ale wygląda wspaniale ^^
Hwo... ja rozumiem że chłopak pakuje, mięśnie rosną, ale kurde... coś wyglądał kiedyś lepiej, jak był bardziej smukły ;]
Za to Henio i Kazuya jak zawsze ze srogimi ryjami wyglądają jak trza ^^ Czemu nie ma tam nowego obrazka Bryan'a... :(
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
Garnet
Ifrit
Ifrit
Posty: 3000
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 12:33

Post autor: Garnet »

a pań nie skomentowałeś? :lol:
Gveir pisze:Czemu nie ma tam nowego obrazka Bryan'a...
ale byl na trailerze;P
Gveir pisze:a rozumiem że chłopak pakuje, mięśnie rosną, ale kurde... coś wyglądał kiedyś lepiej, jak był bardziej smukły ;]
dla mnie Hwoa zawsze bedzie dobrze wgladal, dopoki nie bedzie mial wlosów na jeża...i nie bedzie wygladal jak Ganryu :D
<na szcescie jakis rambo czy cus, to to jeszcze nie jest xd>
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Garnet pisze:a pań nie skomentowałeś? :lol:
Bo paniami za specjalnie nie gram, od tego jest Mati ;] Ale na życzenie - Asuka wygląda tak samo, ten sam strój, chociaż nowa fryzura sprawiła że już nie wygląda jak kolejna słodka na maksa Japonka (i dobrze, chociaż to pasowało idealnie do jej endingu w T5 XD). A Lil... od początku mi się nie podoba, musiałbym zobaczyć jej styl walki w ciężkim boju żeby coś powiedzieć, bo z wyglądu jest zupełnie nie dla mnie (ale spodnie i tyłek ma całkiem sympatyczne :lol: ) ;]
Garnet pisze:ale byl na trailerze;P
Tego paskudnika nigdy za wiele ^^" Tak samo jak Dragunov... widać tylko jego kawałek :( Za to Jin jak zawsze wygląda tak samo...
Garnet pisze:dla mnie Hwoa zawsze bedzie dobrze wgladal, dopoki nie bedzie mial wlosów na jeża...i nie bedzie wygladal jak Ganryu :D
<na szcescie jakis rambo czy cus, to to jeszcze nie jest xd>
No, on jest śliczny, ale nieco za bardzo go 'rozbudowują', może w woju tak dopakował? XD Jak na postać kopiącą... to za mocno. Ale i tak zawsze będzie moim ulubieńce w całej serii ^^ Hmm... czyli nie lubiłaś jego wojskowego image'u z T4? :wink:
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
DanielMarley
Kupo!
Kupo!
Posty: 15
Rejestracja: ndz 06 maja, 2007 15:27
Lokalizacja: z rowca

Post autor: DanielMarley »

Seria Tekkena towarzyszyła psxowi od początków istnienia Tekken razem z Ridge Racer były to lunch title na psxa, które zdobyły ogromną popularność tak samo jak konsola sony. Tekken jest królem bijatyk do tej pory i myślę, że ten tytuł nie zniknie do puki sony będzie wypuszczać nowe konsole :) Od dziecka jestem fanem Tekkena i kocham wszystkie części Tekken 5 DR był powodem dla którego kupiłem PSP :D
Przy okazji zapraszam wszystkich do gry w Tekkena 3 online :D
Tu podaje link jeśli ktoś jeszcze nie posiada: http://honmaru.gry-online.pl/download/i ... rror&id=13
zabawa jest przednia, do zobaczenia na serwerach :D
Awatar użytkownika
kruger09
Kupo!
Kupo!
Posty: 62
Rejestracja: wt 06 gru, 2005 17:32
Lokalizacja: Malbork City

Post autor: kruger09 »

Mi to się po nocach Kazek śni;) Kocham jego wrodzone skur*&%$^two. Bad ass z niego po prostu. Dla niego kupuję Arcade Sticka by sadzić jak najwięcej elektronów i robić jak najlepsze juggle. Ciekaw jestem jak będzie sie walczyło Kaziem w T6. W czwórce bolał brak wybijającego EWGF'a. W piątce prezentuje się zacnie, ale w DRze po udanym liftingu normalnie kosi wszystko. Cieszą mnie nowości w postaci 1+2 i t,t 2,2.
Moją druga ulubioną postacią jest Law, ale w DRze brakuje wybijającego t+1,2,1. Gra się bez tego dużo trudniej. BTW: napisze mi ktoś juggla zakończonego 3+4 z Dragon stance dla Lawa. Nie mogę wpaść po czym wejdzie mi ten mega czaderski wyskok z kopniakiem. Proszę o dokładną instrukcję.
Jestem macho mnie kobiety nie wybaczą
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne gatunki gier”