Strona 3 z 4

: wt 28 sie, 2007 15:29
autor: Gveir
Uno... -_-" W grze jest po prostu kilka rodzajów filmików - na engine gry (w GoW 2 jest ich bardzo dużo), na przerenderowanym silniku gry i te o wspaniałej grafice, jak intro. Nie gadaj że te są brzydsze niż sama gra _^_

: wt 28 sie, 2007 15:47
autor: UNO_is_MAD
Na poczatku mojego postu widniał taki ładny napis który oznaczał ze ledwo doszedłem do pierwszego save-pointu , zapisalem i poszłem podzielić sie moimi pierwszymi momentami z grą , ehh...możliwe że potem bedzie lepiej .

: pt 19 paź, 2007 22:06
autor: kruger09
Znów gram w GoW2 kiedy emocje opadły. Trochę irytuje mnie system walki. Same ciosy są świetne, ale chodzi mi o błedy w systemie i przegięcia jakie rażą podczas walki. Nie jest źle, co to, to nie, ale jestem przyzwyczajony do majstersztyku Ninja Gaiden. Np. denerwuje mnie to, że gdy nie zablokujemy pierwszego hita to wróg ładuje w nas całe combo. Powinna być możliwość blokowania po którymś hicie(wrogowie tak robią). Wkurza mnie to, że nie można cancelować wszystkich ataków typu L1+ ''byle co'', że nie ma strat po bloku, które działałyby w obydwie strony. W NG piękne jest to, że śmierć pszychodzi wtedy, gdy nie umie się grać, kiedy nie ma się opanowanego do perfekcji systemu walki. Wtenczas dwóch zwykłych chłystków może zabić Ryu, tak go przytłamśić, że nie jest w stanie wykonać żadnej udanej akcji, ataku. Ale jeśli zna się system walki jest się panem tej gry. Nic nie jest w stanie Cię zranić, ani zaszkoczyć. NG jest trudne bo ma skomplikowany system walki. Jej jedyną trudnością jest opanowanie systemu. Jeśli już zawładnie się nad tym systemem, wtedy gra nie ma przed tobą żadnych tajemnic. W GoW jest tak, że nawet jeśli zna się system perfekcyjnie to gra i tak może Cię przytłamsić i po prostu oszukać, stosując jakieś syfy w postaci błedów. Za to najbardziej lubie NG bo traktuje gracza fair. Wymaga od niego znajomości systemu, nie chce go oszukiwać jeśli już go opanuje. KONiec. Jeśl ktoś lubi NG powinien obczić na youtubie filmy z gemplayem z NGII. Ta gra zarządzi. Po prostu piękno. Radzę jak najszybciej sprawdzić te filmy. w tej grze można odciąć wszystkie członki ludzkiego ciała. Same zaś ciała nie znikają! MOC I POEZJA!!!!!!!!!!!!!!!!!

: ndz 21 paź, 2007 01:34
autor: Rusty
no to proponuję titan mode no upgrade run - nie zaskoczy Cię nic jak znasz kombinacje :)

a więc: L1+[] 0 X /\ .... przerwać takie kombo byłoby fajnie?? i zacząć kolejne gdy przeciwnik kontruje nasze? Znać system walki to Cię nic nie zaskoczy? Przelazłem titan quest bez większych problemów a gdy przyszło grać na titan mode to to był dopiero poważny strzał w pysk - wybacz ale tak samo jak w DMC tak jak i w GoW prawdziwa gra zaczyna się na najwyższym poziomie trudności. Ten poziom to nie tylko to że goście zadają 50% większe obrażenia, ale to że są szybsi i częściej atakują - Ty blokujesz, puszczasz blok a tu typ od razu, refleksu brak = end. GoW jest niezłą grą, dla amatorów jeżeli grają na easy - dla profesjonalistów jak na hard+ i to w tej grze jest dobre. Zresztą wybacz ale wiesz jak wygląda walka z bosami na titanie? Jest system - wiadomo, jak w każdej z gier czy to FF czy to DMC, KH, RE... etc!! - Niby podobnie jak na niższych poziomach ale jednak chwila nieuwagi i koniec, cała strategia pada - nie chodzi tylko o obeznanie kombinacji klawiszy na kolejne posunięcia (np. atak->czar->teleport->atak-> etc.etc.) bo to już w każdej grze jest (dlatego też można przejść FFX bez dodania pktu na sphere grindzie, czy też FFVII SCIENMNANE) ale o wyćwiczenie - to ile człek poświęca czasu na dokonanie tego - chcesz prawdziwej rozrywki?? multiplayer w inne gry (GoW został stworzony w jednym celu)

Edit: http://www.youtube.com/user/shinobier <- dla wszystkich zainteresowanych, człek który odkrył jak używać młota i przelazł całą grę na titanie - bez upgradów z nim :) Warto oglądnąć.

: sob 27 paź, 2007 21:17
autor: kruger09
Rusty, system w GoW2 nie jest do dupy, ale ma cholerne błędy w systemie walki. Manuala i refleks mam, spokojnie. Nie twierdzę że GoW jest trudny, a raczej za trudny dla mnie. Trudny to by był jak by nie było try again po śmierci tylko trzeba by było zaczynać wszystko od najblizszego sejwa. I proszę nie obrażaj mnie z tym Easy. Jak dostałem Goda II to OD RAZU wystartowałem na HARD, po czym przelazłem go w niecałe 2 doby. Pisząc poprzedniego posta chciałem jedynie wskaząć na niedoskonałość systemu drugiej odsłony mordów Kratosa. Niedoskonałość, ale tylko w mej opinii.

[ Dodano: Sob 27 Paź, 2007 22:43 ]
Rusty pisze:Zresztą wybacz ale wiesz jak wygląda walka z bosami na titanie?
Nie pisz do mnie jak do czterolatka, który nie może skończyć Mario Brosów na pegaza.
Bossowie? Od Tezeusza trudniejsi są Minotaurowie, których to przywołuje. Zombiak na koniu czyli migty barbarian sprawia trudności jedynie w wersji BIG, bo czasem gra syfi i często nie wychodzą uniki przed jego ''nieblokowalnym ciosem z młotka''. Poza tym i tak jest ciotowaty, RotT i kwiczy. Meduza, Peryseusz, Kraken, Siostry i Zeus też nie są jakoś wybitnie trudni. Uwierz mi biłem trudniejszych bossów i to czasem dwóch na raz.
a więc: L1+[] 0 X /\ .... przerwać takie combo byłoby fajnie??

Bardzo fajnie jest nie przerywać, szczególnie wtedy gdy przeciwnik po 3 hicie L1+coś trzyma blok, a potem ładuje Ci w łeb kontre. Cancel w kazdej bijatyce jest błogosławieństwem, bo przerywając combo, możesz zablokować lub zacząć nowe combo(jak masz cancela masz setup'y).
Rusty pisze:ale o wyćwiczenie - to ile człek poświęca czasu na dokonanie tego


Grałeś kiedyś w trudną grę? Wiesz co to NG chociażby? Zagraj, zobaczymy czy dasz radę na normal. Zobaczysz co to jest system walki, cancele i wyćwiczenie. Jak pojmujesz te rzeczynadal przez pryzmat GoWII, to NG ukończysz nawyżej na Ninja DoG:) KONIEC KROPKA

: pt 18 lip, 2008 18:14
autor: Majkel222
Jak ktoś chce zobaczyć pierwszy trailer God of War 3 to prosze bardzo.

Nie robiłem nowego tematu o GOW3 bo uznałem że jeszcze mało o nim wiadomo a trailer i tak mało pokazuje, więc umieściłem go tutaj :wink:

: czw 14 sie, 2008 10:30
autor: dishdog
wiecie może jak przejść 3 etap w gowII? To nie informacja dla mnie ale bardzo potrzebna ;]

: czw 14 sie, 2008 10:47
autor: Grzybek Z Octu
Nie grałem w to nigdy, ale już wiem jak to przejść. Fragment przepisu, zaczerpniętego z serwisu gry.onet.pl

Chyba o to chodziło:

Kod: Zaznacz cały

3. THE ISLAND OF CREATION &#40;THE TEMPLE OF LAHKESIS&#41;

Ciało

To jedna z trudniejszych zagadek, choć rozwiązanie jest banalnie proste, jeśli się wie, gdzie szukać. Aby otworzyć bramę, trzeba mieć czym docisnąć przycisk. Odszukaj pokój ze szkieletami. Pod sufitem dynda ciało. Strąć je którymś z ataków, a następnie zabierz windą do przycisku. Połóż na nim ciało, co otworzy dostęp do dźwigni. Przełącz ją i szybko biegnij do drugiej bramy, zanim się zamknie.

Ukryty blok

Kiedy ubijesz już wszystko i wszystkich, będziesz musiał złapać się krawędzi, ale normalnie jej nie dosięgniesz. Rozejrzyj się za zniszczalnym posągiem i rozwal go, a następnie użyj bloku, by wejść po nim wyżej, przeciągając go w odpowiednie miejsce.
Nadal polecam stronę google. W takich sprawach jest nieoceniona. ^^

: czw 14 sie, 2008 16:07
autor: Sid Demset
Osobiście nie mam PS2, ale grałem 2 dni temu od początku przez kilkanaście minut, bardzo mi się spodobała różnorodność ruchów oraz ta nieustająca akcja :)) Na 2 poziomie trudności gra nie dała się tak łatwo pokonać - wystarczyło kilka złych ruchów i leżałem martwy :lol:. Na szczęście można rozpocząć grę z "checkpointu".

Ogólnie rzecz biorąc, ta gra po prostu zniewala swoją urodą.
Szczególnie polecam miłośnikom dobrej akcji i brutalnej siekaniny, która została tu doskonale połączona.

: wt 11 lis, 2008 11:16
autor: GoD
Cześć, ja właśnie przeszedłem God Of War 2, ale nie wiem gdzie znajduje się urna gorgony, wie ktoś :?: Jak ktoś wie, to proszę niech odpisze.

Gveir: Pojmujesz? :>

: wt 18 lis, 2008 20:42
autor: Gveir
A Gamefaqs znasz?

http://www.gamefaqs.com/console/ps2/file/932295/47572

GoW II ukończony kilka dni temu. Genialna gra. I faktycznie, powiedziałbym, że lepsza od jedynki. Chociaż... mimo mniejszego backtracking'u doskwierała mi mała różnorodność lokacji dostępnych przez całą grę. Trochę tego było mało i zbyt mało zróżnicowane. Oprócz tego... raczej zero błędów :]

Nowe zdolności/bronie - ani młot, ani włócznia nie przypadły mi do gustu... Cóż, nie mój styl walki, ponadto miały nieco przymało ciosów. Blade Of Artemis z jedynki jest niepobite. Brakuje nieco (z sentymentu) Poseidon's Rage, zastąpionego przez Atlas Quake - poprzednik był efektowniejszy... Ale czar i tak jest zacnie skuteczny :] Nowe QTE - przepiękne ^^ Kratos musi być naprawdę coraz to bardziej wk***iony, jeżeli wpada na tak brutalne, efektowne i ciekawe pomysły jak pomordować wrogów :evilbat: Wyrywanie oczek, rozrywanie na pół, napierdzielanie drzwiami w głowę, miażdżenie mostem itp. - piękne.

Grafika także powalająca. Wraz MGS3 i FF XII prezentuje szczyt możliwości PS2. Małe smaczki we wnętrzach, olbrzymia ilość detali, rozmach lokacji... jest zacnie :]

I bossów znacznie więcej :]

Co do dyskutowane w poprzednich postach systemu walki - Ninja Gaiden to przypadek całkowicie specyficzny, gdzie system walki jest rozbudowany jak w normalnej bijatyce 1 x 1, więc nie ma co się dziwić, że GoW ustępuje mu miejsca. Co nie oznacza, że jest kiepski czy beznadziejny - ba, jest bardzo dobry, posiada całkiem sensowną głębię i wymaga nauczenia się pewnych rzeczy, żeby sensownie i skutecznie walczyć. NG to po prostu szczyt w tej dziedzinie i nie ma co psioczyć na inne gry tego typu przez pryzmat jego systemu...

Mimo kilku wad... naprawdę genialna gra, tylko i wyłącznie można polecić :)

: wt 16 gru, 2008 23:18
autor: Majkel222

: śr 17 gru, 2008 13:00
autor: hay
Czy najlepsza, kwestia gustu(osobiście uważam, że na to miano bardziej zasługuje FF12). Wygląda rewelacyjnie, aczkolwiek implodowałem przy endingu(coś jak furia, kiedy trafia szlag i klnie się jak szewc, ale wewnętrznie). Był poprostu... Tragiczny. Zanim odłożyłem pada i wyłożyłem się wygodnie w oczekiwaniu na ucztę i klimat(jak w pierwszym) tak gra uraczyła mnie "ciąg dalszy nastąpi" i creditsami. Bardziej rozczarował mnie tylko Crysis.

Gra jak na PS2 wygląda obłędnie, a ukryty tryb HD jest rewelacyjnym dodatkiem.

Co do trailera GoW3. Nie zachwycił na pierwszy rzut, jednak gra ma ogrom ukrytego uroku. Detaliczne modele, dynamiczne światła, więcej obiektów na raz na ekranie i czterokrotnie większe tekstury. GoW2 wyglądał rewelacyjnie i grał tak samo dobrze, GoW3 z pewnością pójdzie tą samą drogą.

: pt 16 sty, 2009 13:02
autor: kruger09
jeśli chodzi o ten nowy trailer to liczyłem na dużo lepszą grafę. Jest i tak zajebista, ale myślałem, że zobaczymy jaką nową jakość. Ale i tak kupię ps3 tylko dla nowego goda.

: pt 16 sty, 2009 16:00
autor: hay
To jest wczesny build, pamiętasz pierwsze zapowiedzi Killzone 2? ;]