Solucja
Moderator: Moderatorzy
Solucja
Niestety muszę być krytyczny, korzystam z waszej solucji przy przechodzeniu FF12 i zauważyłem kilka niepodważalnych faktów:
- Izzy używał cheatów
jeśli nie to pozostają pozostałe fakty:
- grał stojąc na głowie albo miał telewizor tak obrócony
- wyexpił już na samym początku wszystkie postacie do 99lvla
Dlaczego tak sądzę? Bez stawania w miejscach na dłużej i expienia postaci nie ma opcji żeby przejść grę nie pomijając ani jednego punktu z jego solucji. Mam 34 poziom, najlepszy sprzęt a nie mogę za nic pokonać dwóch Huntów, które on sobie wymyślił w tym właśnie momencie a idąc na lokację gdzie się owe Hunty znajdują moby wokoło mają po 40-45 poziomy i zabijają mnie na 2 strzały z czarów z końcówką -aga (Blizzaga, Thundaga).
Co do sprawy ze staniem na głowie lub obróconym TV to idąc według jego solucji 60% kierunków jest podanych źle:
- obróć statuę w kierunku zegara - > jest dokładnie przeciwnie
- idź na zachód - > idź na wschód (patrząc według mapy)
- idź w lewo - > idź w prawo
Jeśli nie było tak jak mówię to pozostaje jedna opcja - Izzy to cheater.
Więc jeśli ktoś przechodzi według niej, bądźcie ostrożni bo wiele rzeczy z niej jest awykonalnych z punktu gry bez 10-cio godzinnego expienia na jedym spocie.
Zaczyna się to głównie w drugiej części, pierwsza jest 95% w porządku
- Izzy używał cheatów
jeśli nie to pozostają pozostałe fakty:
- grał stojąc na głowie albo miał telewizor tak obrócony
- wyexpił już na samym początku wszystkie postacie do 99lvla
Dlaczego tak sądzę? Bez stawania w miejscach na dłużej i expienia postaci nie ma opcji żeby przejść grę nie pomijając ani jednego punktu z jego solucji. Mam 34 poziom, najlepszy sprzęt a nie mogę za nic pokonać dwóch Huntów, które on sobie wymyślił w tym właśnie momencie a idąc na lokację gdzie się owe Hunty znajdują moby wokoło mają po 40-45 poziomy i zabijają mnie na 2 strzały z czarów z końcówką -aga (Blizzaga, Thundaga).
Co do sprawy ze staniem na głowie lub obróconym TV to idąc według jego solucji 60% kierunków jest podanych źle:
- obróć statuę w kierunku zegara - > jest dokładnie przeciwnie
- idź na zachód - > idź na wschód (patrząc według mapy)
- idź w lewo - > idź w prawo
Jeśli nie było tak jak mówię to pozostaje jedna opcja - Izzy to cheater.
Więc jeśli ktoś przechodzi według niej, bądźcie ostrożni bo wiele rzeczy z niej jest awykonalnych z punktu gry bez 10-cio godzinnego expienia na jedym spocie.
Zaczyna się to głównie w drugiej części, pierwsza jest 95% w porządku
White Mousse i Marylith, samo dojście do nich to wyższa szkoła jazdy, pierwszego pokonałem ale męczyłem się odsavowując chyba z 2 i pół godziny ale do drugiego dojść nawet nie mogę na obecnym poziomie. Ale nie o same hunty chodzi, druga część opisu jest definitywnie do poprawy/wymiany ze względu zbyt małej ilości szczegółów, bez wskazówek i sekretnych komnat, których wiele w FF12, a wręcz same ogólniki przez co jak ktoś przechodzi 1wszy raz nie ma pojęcia o co chodzi autorowi w niektórych sytuacjach.
Do trzeciej jeszcze nie doszedłem ale napiszę.
Błąd jest np w Stilshrine of Miriam gdzie posągi tak jak napisano trzeba obracać w stronę ogromnej statuy jak na obrazku (mojego autorstwa - możecie wykorzystać)
ale dalej w opisie są błędne wskazówki dotyczące kierunku obracania ich.
Samo dojście do Stilshrine jest mieszające bo mówi, że po wyjściu z Mt Bur-Ominasce
"Idź przed siebie nie skręcając. W następnej lokacji wyjdź drugim wyjściem po prawej. Tam zapisz grę i idź dalej."
Tak to powinno wyglądać jak na poniższej grafice, jednak w grze nie mamy odsłoniętej całej mapy a wychodząc z Mt Bur jesteśmy obróceni tak, że idąc "przed siebie nie skręcając" trafimy dokładnie gdzie indziej. Lepiej byłoby napisać więc "idź w dół mapy przed siebie..."
Do trzeciej jeszcze nie doszedłem ale napiszę.
Błąd jest np w Stilshrine of Miriam gdzie posągi tak jak napisano trzeba obracać w stronę ogromnej statuy jak na obrazku (mojego autorstwa - możecie wykorzystać)
ale dalej w opisie są błędne wskazówki dotyczące kierunku obracania ich.
Samo dojście do Stilshrine jest mieszające bo mówi, że po wyjściu z Mt Bur-Ominasce
"Idź przed siebie nie skręcając. W następnej lokacji wyjdź drugim wyjściem po prawej. Tam zapisz grę i idź dalej."
Tak to powinno wyglądać jak na poniższej grafice, jednak w grze nie mamy odsłoniętej całej mapy a wychodząc z Mt Bur jesteśmy obróceni tak, że idąc "przed siebie nie skręcając" trafimy dokładnie gdzie indziej. Lepiej byłoby napisać więc "idź w dół mapy przed siebie..."
Bo Hunty do wyzwanie, sam się kiedyś zdziwiłem jak mnie taki Carrot zaczął gryźć po 8k dmg, jak nie umiesz teraz to nabij poziom i ubij ich później i problem z głowy, niektóre hunty są dostępne w pewnym etapie gry, a inne po wykonaniu innych huntów,arth pisze:White Mousse i Marylith, samo dojście do nich to wyższa szkoła jazdy, pierwszego pokonałem ale męczyłem się odsavowując chyba z 2 i pół godziny ale do drugiego dojść nawet nie mogę na obecnym poziomie.
to że jakiś hunt jest już dostępny, nie znaczy że musisz być natychmiast w stanie go wykonać
hmm... nie do końcaarth pisze:Błąd jest np w Stilshrine of Miriam gdzie posągi tak jak napisano trzeba obracać w stronę ogromnej statuy jak na obrazku (mojego autorstwa - możecie wykorzystać)
- w samej grze gdzieś była wskazówka by je obracać w stronę posągu z mieczem
- opis na krypcie jest poprawny
- źle czytasz mapę!!!
No tak co do obrazka to sie pomyliłem co do umiejscowienia posągu, ale mapa to mapa, tak jak jest narysowana tak się ją czyta, północ to strona w którą wielki posąg się patrzy.
A w solucji jest opisane tak, jakby wzrok posągu skierowany był na zachód.
Nieważne lecę dalej
wciąż niesamowitą zagadką jest skąd mam na tym etapie gry (praktycznie od połowy cz.2 opisu) wziąść Bravery i Bubble Belt które autor już ma od dawna a jedyne co wspomniał o ich zdobyciu to przy huncie Ring Wyrm:
tylko gdzie to jest? Możliwe, że było opisane to w poprzedniej pierwszej części opisu, która nie zgadza się z resztą bo została podmieniona. Znów brak BARDZO istotnego szczegółu.
Bravery w sklepie z magią jak nie było tak nie ma.
Znalazłem filmik na YT z tym domem Centurio zobaczymy co tam dla mnie mają.
A w solucji jest opisane tak, jakby wzrok posągu skierowany był na zachód.
Nieważne lecę dalej
wciąż niesamowitą zagadką jest skąd mam na tym etapie gry (praktycznie od połowy cz.2 opisu) wziąść Bravery i Bubble Belt które autor już ma od dawna a jedyne co wspomniał o ich zdobyciu to przy huncie Ring Wyrm:
Na stronie znalazłem coś o bubble belt - Do kupienia w sklepie klanu CenturioSkorzystaj z takich cudeniek jak Bubble (2x Hp) i Bravery (Atk+) – kupisz je na bazarze w sklepie klanowym.
tylko gdzie to jest? Możliwe, że było opisane to w poprzedniej pierwszej części opisu, która nie zgadza się z resztą bo została podmieniona. Znów brak BARDZO istotnego szczegółu.
Bravery w sklepie z magią jak nie było tak nie ma.
Znalazłem filmik na YT z tym domem Centurio zobaczymy co tam dla mnie mają.
O boshe , po zostaniu członkiem klanu , jesteś informowany o tym że jest sklep klanowy na baazarze w rabanastre , po zdobyciu rangi coś się tam zawsze pojawia , wystarczy pójść i sprawdzić. FFXII to rpg więc nikt nie będzie Cię prowadził za rączkę . Osobiście korzystałem z solucji na krypcie i ... zgadnij ... osiągnąłem wszystko ( aczkolwiek miałem kilka pytań na forum ) .
Yiazmat to cienias , szkoda tylko że tak długo trwa walka ...
Yiazmat to cienias , szkoda tylko że tak długo trwa walka ...
www.ttadvance.ca - let's play
Dobra mam te Bravery i Bubble belt, po prostu od poczatku gry nie mialem pojecia o istnieniu Clanu, myślałem ze to ten budynek Sandsea w ktorym daja normalne zlecenia...
A solucja jest po to właśnie by mnie prowadzić za rączkę, jakbym chciał się bawić w RPG to bym do niej nawet nie zaglądał. Już wyprzedze kolejne pytanie:
"to po co w ogóle gram?" gram bo lubię a solucji używam bo nie lubię błądzić i omijać sekretów, których jak każdy wie w FF jest sporo i często tak zrobionych, że wrócić się nie da.
A solucja jest po to właśnie by mnie prowadzić za rączkę, jakbym chciał się bawić w RPG to bym do niej nawet nie zaglądał. Już wyprzedze kolejne pytanie:
"to po co w ogóle gram?" gram bo lubię a solucji używam bo nie lubię błądzić i omijać sekretów, których jak każdy wie w FF jest sporo i często tak zrobionych, że wrócić się nie da.
Moim zdaniem opis do ff XII jest kiepski
Stilshrine of Miriam, jest sporo błędów
a takich błędów jest naprawdę sporo,
no i za mało opisów innych rzeczy: np. klan łowców-zero opisu (cos tam było wspomniane w solucji ale to tyle co nic),
a Hunty niektóre dostępne za wcześnie, ale to szczegół, a jak była propozycja stworzenia bestiariusza, przez jednego z forumowiczów, to był szok dla mnie, całkowite odrzucenie przez adminów, im się nie chciało to potępili chęci innych, bo niby za dużo pracy.
Moim skromnym zdaniem solucja nie jest dokładna nie mówiąc o opisie, który zawiera mało szczegółów ale nic nie mowie już bo zaraz mnie zablokują
Stilshrine of Miriam, jest sporo błędów
zgadzam się, tylko pod koniec jest silny i nawet 99lvl jest ciężko w przeciwieństwie do opisu z kryptyYiazmat to cienias , szkoda tylko że tak długo trwa walka ...
a takich błędów jest naprawdę sporo,
no i za mało opisów innych rzeczy: np. klan łowców-zero opisu (cos tam było wspomniane w solucji ale to tyle co nic),
a Hunty niektóre dostępne za wcześnie, ale to szczegół, a jak była propozycja stworzenia bestiariusza, przez jednego z forumowiczów, to był szok dla mnie, całkowite odrzucenie przez adminów, im się nie chciało to potępili chęci innych, bo niby za dużo pracy.
Moim skromnym zdaniem solucja nie jest dokładna nie mówiąc o opisie, który zawiera mało szczegółów ale nic nie mowie już bo zaraz mnie zablokują
to mały chłopiecTschita Uplands
Skieruj się na wschód. W trzeciej lokacji (ta z Gate Crystal) pogadaj z kobietą
południowo-zachodniejImperial City Archades
Zacznij od pochodzenia po mieście i odwiedzenia sklepów Po zakupach skieruj się do wschodniej części."
północno-zachodnia jak sam skrót poniżej mówi "NW"Teraz część północno-wschodnia.
w tej części są także 2 dodatkowe pary bliżej siebie, które pominięto:
Avid Traveller > Travelling Gentleman
Poor > Husband > Poor Wife
Czas na cz.3
PS. Link do 3ciej części na dole solucji cz.2 prowadzi z powrotem do drugiej
Już nie róbcie z krajpty totalitarnego państwa, nikt nikogo nie zablokuje za konstruktywną krytykę. A co do podsyłania własnych materiałów - nikt nie broni, jeżeli Ci się chce to proszę bardzo, na nowej Krypcie system wrzucania jest dużo przyjaźniejszy i nie zależy w całości od admina który rzadko zagląda na stronę.
Yiazmat jest trudny na 99lv? Chyba tylko jeżeli nie uznajemy opuszczania areny za godne bohaterów, w przeciwnym wypadku jest prościutki.
Yiazmat jest trudny na 99lv? Chyba tylko jeżeli nie uznajemy opuszczania areny za godne bohaterów, w przeciwnym wypadku jest prościutki.
Słuchaj więc nas chociażby szła cenzorów horda
Razem zbudujemy punkowego megazorda
Rebel forevor, transformatą napieprzamy
Niech soczyste ŁO K***A obija się o ściany
Razem zbudujemy punkowego megazorda
Rebel forevor, transformatą napieprzamy
Niech soczyste ŁO K***A obija się o ściany
Zależy którego, a jest ich czworo <3w całości od admina który rzadko zagląda na stronę
Pod warunkiem, że spełniają podstawowe wymagania: spójność myśli poprawność i oryginalność (czytaj precz z plagiatami)dark_raven pisze:A co do podsyłania własnych materiałów - nikt nie broni, jeżeli Ci się chce to proszę bardzo,
"Mój świat się składa ze mnie,
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)
Część 3
Boss prosty, ale brakuje najbardziej istotnego info, że wysysa nam całą manę i nawet Ethery nie pomagają by ją uzupełnić i Potiony to najlepszy sposób leczenia, oraz przywołuje kilku pomagierów - Malboro co wiąże się z złymi statusami: Sap, Confuse to najgorsze z nich.Boss: Rafflesia
Najpierw rzuć na wroga Dispel, by zdjąć czary ochronne – to ważne, bo może być nieprzyjemnie. Potem stosuj stary wypróbowany sposób, czyli “ogniem i mieczem”. Jeśli masz w miarę dobry oręż, to ciosy wchodzą w przeciwnika jak w masło. Biedaczek długo nie pożyje.
Tzn, miałem na myśli "proszę bardzo, pisz i przysyłaj", nie gwarantujemy wrzucenia na stronę, ale zawsze możemy przejrzeć i jeżeli się spodoba, to dużo większa szansa niż na starej krypcie, że się pojawi.
Słuchaj więc nas chociażby szła cenzorów horda
Razem zbudujemy punkowego megazorda
Rebel forevor, transformatą napieprzamy
Niech soczyste ŁO K***A obija się o ściany
Razem zbudujemy punkowego megazorda
Rebel forevor, transformatą napieprzamy
Niech soczyste ŁO K***A obija się o ściany
Ok część 3-cia bez zastrzerzeń odnośnie błędów ale...
przydałoby się w niej zawrzeć szczegóły co dokładnie trzeba zrobić przed Bahamutem czyli np coś co było w cz.1 opisu mianowicie quest z Ktjn na schodach, tak wiele o nim a później cisza, zdobycie Zodiak Spear o którym tak samo głośno żeby nie otwierać skrzynek a później cisza i nie wiadomo po co to wszystko było.
przydałoby się w niej zawrzeć szczegóły co dokładnie trzeba zrobić przed Bahamutem czyli np coś co było w cz.1 opisu mianowicie quest z Ktjn na schodach, tak wiele o nim a później cisza, zdobycie Zodiak Spear o którym tak samo głośno żeby nie otwierać skrzynek a później cisza i nie wiadomo po co to wszystko było.