Strona 14 z 28

: śr 07 paź, 2009 15:33
autor: Sharin
Haha Rikku to sobie jeszcze trochę powbijasz XD.Wogóle co do tego bossa i tych walk udało się wielkie thx dark_raven ^.^

: śr 07 paź, 2009 16:46
autor: Rikku
aha dzieki :D

a mam jeszcze jedno pytanko pokonuje już D. Yojimbo aleczasami z wikizashi wali mi 99.999 a przeważnie 11.000 - 12.500 HELP! :D

a czy statusy są dobre dla tidusa?:

Strenght (255) [] agility (255)
defense (255) [] luck (104)
magic (168) [] evasion (255)
M.Def (255) [] accuracy (255)

chyba accuracy się pisało :D

i jak mam takie staty to pokonuje D.Yojimbo ale czasami mi wali 99.999 więc pomórzcie :shock:

[ Dodano: Sro 07 Paź, 2009 17:48 ]
aha to już mam 15 postów jak na razie :grin:

: śr 07 paź, 2009 19:03
autor: AUDION
Rikku pisze:a mam jeszcze jedno pytanko pokonuje już D. Yojimbo aleczasami z wikizashi wali mi 99.999 a przeważnie 11.000 - 12.500 HELP!
Mam propozycję, byś uważnie poczytała opisy na krypcie.
http://www.k-ff.com/Finalf10/index.php?n=74
Przeczytaj co jest napisane przy ataku "Kozuka", a powinnaś się domyślić co jest przyczyną wzrostu obrażeń.

Jeśli jednak się nie domyślisz, to biega o Full Break.

: czw 08 paź, 2009 11:22
autor: Rikku
i jak z siebie ściągnąć full break?????

: czw 08 paź, 2009 14:03
autor: AUDION
Rikku pisze:i jak z siebie ściągnąć full break?????
Tym samym co inne Breaki.
http://www.k-ff.com/Finalf10/index.php?n=66

: czw 08 paź, 2009 16:51
autor: Rikku
aha dzięki już może teraz pokonam D. Yojimbo :D
Teraz nie będzie problemu ale ja jak walczę z D. Yojimbo to używam tylko Kimahri'ego i Tidus'a i mi wychodzi :D :twisted:

[ Dodano: Czw 08 Paź, 2009 17:52 ]
czas na test waszej pomocy ;)

[ Dodano: Czw 08 Paź, 2009 17:53 ]
a czy statusy są dobre dla tidusa?:

Strenght (255) [] agility (255)
defense (255) [] luck (104)
magic (168) [] evasion (255)
M.Def (255) [] accuracy (255)

: czw 08 paź, 2009 17:36
autor: Raven
Jak najbardziej. Magic w zasadzie w ogóle jest niepotrzebne, a Luck nie ma sensu pakować dalej. BTW, Kimahri zasysa - lepiej wziąć Wakkę.

: czw 08 paź, 2009 21:05
autor: Sharin
znowu utkwiłem tym razem w Highbridge u Seymou Natus ten gościu jest nie zniszczalny !

Nawet atakować nie mogę bo odrazu mnie wykańcza Multi Żywiołem a potem jeszcze od Mortibody Żywiołem.Ma ktoś taktyke na niego + Formacje początkową ?

: czw 08 paź, 2009 21:23
autor: Raven
Ta walka nie ma jakiejś wielkiej filozofii. Może masz za słabe postacie - pochodź po moście, masz save sphere, więc możesz pakować ile trzeba. W ostateczności naładuj Aeony i odpalaj OD po kolei.

: pt 09 paź, 2009 11:14
autor: hay
Zdecydowanie za słaby team. Podpakuj trochę postacie i problem zniknie.

RPGi mają to do siebie, że zazwyczaj stopień trudności jest odwrotnie proporcjonalny do poziomu drużyny.

: pt 09 paź, 2009 12:27
autor: Rikku
JUPIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!...
Pokonałam dziś D. Yojimbo jakimś cudem :D
Walczyłam Tidus'em i Yunom, Tidus'em biłam a Yunom uzdrawiałam i się udało :) dzięki wielkie za waszą pomoc.
Umiecie pomóc jak trzeba :)

[ Dodano: Pią 09 Paź, 2009 13:31 ]
a w zbrojach miałam u Yuny i u Tidus'a tylko:

-Break HP Limit,
-Ribbon/StoneProof
-Auto-Haste,
-Auto-Protect.

przydało by się -Auto-Auto-Life :grin:

[ Dodano: Nie 11 Paź, 2009 15:11 ]
mam znów mały problemik:

jak pokonać Penance'a? :P :razz: :P :razz: :P :razz: :twisted:

: sob 24 paź, 2009 18:24
autor: Sharin
Nie da się pokonać tego Seymour Natus to znaczy zostaje mu z jakieś 4 000 po uzyciu overdriwów.Wnerwia mnie to ze pod koniec Mortibody zaczyna leczyc Seymoura i jak zadaje mu z 1000 obr to on ma juz +1000 Hp ; /.Ma ktoś sposób na koniec ?

: ndz 25 paź, 2009 00:43
autor: mati90
Sharin pisze:Ma ktoś sposób na koniec ?
Tak. Podpakuj postacie.

: ndz 25 paź, 2009 12:17
autor: Sephiria
Alternatywnie rąb najpierw Mortibody. Gdy HP Mortibody spadnie do 0, pobierze 4000 HP od Seymoura. Przy następnych zgonach Mortibody pobierze kolejno: 3000 HP, następnie 2000 HP i wreszcie 1000 HP od Seymoura. Będzie to dokładnie odwrotny proces niż w przypadku obijania Seymoura i nadwątli siły samego Seymoura w sumie o 10 000 HP. W międzyczasie wrzuć na Seymoura Bio, co w trakcie walki dodatkowo osłabi Seymoura. Można też wpleść w strategię Overdrive'y Aeonów.

Ogólnie plan wygląda tak:
1) Bio na Seymoura, jeśli trzeba ponawiaj, aż Seymour się zatruje
2) Walisz Mortibody by zostało mu około 1000 HP*
3) Wzywasz Aeona i walisz Overdrive zarówno na Mortibody jak i Seymoura. Mortibody powinno umrzeć i pobrać 4000 HP. Seymour po ataku odeśle Aeona
4) Powtarzasz punkt 2) - Mortibody ma ok. 1000 HP
5) przyzywasz kolejnego Aeona i walisz Overdrive'a. Mortibody pobiera 3000 HP od Seymoura, a Seymour odsyła Aeona
6) patrz punkt 2
7) patrz punkt 3, Mortibody pobiera 2 000 HP od Seymoura
8) Zależnie od tego ile obrażeń zadają Overdrive'y twoich Aeonów, możesz: albo od razu zapodać kolejny Overdrive (jeżeli wyrabiasz 2000+ dmg) lub zbić HP Mortibody do 1000 i dopiero potem odpalić Overdrive Aeona. Mortibody po zgonie pobierze 1000 HP od Seymoura
9) Od razu odpal Overdrive i w ten sposób pożegnasz Mortibody, a Seymour powinien być już na swoich ostatnich nogach - przy dobrych wiatrach 10000 HP lub mniej
Reszta walki to zadawanie obrażeń, leczenie i czekanie aż Trutka sama zabije Seymoura.

* Ważne jest za ile walą twoje Aeony, czy masz je dobrze rozwinięte, czy są cieńkie.

: ndz 25 paź, 2009 16:26
autor: Rikku
Albo po prostu załóż na Seymoura reflect. uzdrawianie będzie się od Seymoura odbijało :D

[ Dodano: Nie 25 Paź, 2009 16:27 ]
a jak nie masz to wrzuć na niego shell i będzie leczenie o połowę słabsze.