Alternatywnie rąb najpierw Mortibody. Gdy HP Mortibody spadnie do 0, pobierze 4000 HP od Seymoura. Przy następnych zgonach Mortibody pobierze kolejno: 3000 HP, następnie 2000 HP i wreszcie 1000 HP od Seymoura. Będzie to dokładnie odwrotny proces niż w przypadku obijania Seymoura i nadwątli siły samego Seymoura w sumie o 10 000 HP. W międzyczasie wrzuć na Seymoura Bio, co w trakcie walki dodatkowo osłabi Seymoura. Można też wpleść w strategię Overdrive'y Aeonów.
Ogólnie plan wygląda tak:
1) Bio na Seymoura, jeśli trzeba ponawiaj, aż Seymour się zatruje
2) Walisz Mortibody by zostało mu około 1000 HP*
3) Wzywasz Aeona i walisz Overdrive zarówno na Mortibody jak i Seymoura. Mortibody powinno umrzeć i pobrać 4000 HP. Seymour po ataku odeśle Aeona
4) Powtarzasz punkt 2) - Mortibody ma ok. 1000 HP
5) przyzywasz kolejnego Aeona i walisz Overdrive'a. Mortibody pobiera 3000 HP od Seymoura, a Seymour odsyła Aeona
6) patrz punkt 2
7) patrz punkt 3, Mortibody pobiera 2 000 HP od Seymoura
Zależnie od tego ile obrażeń zadają Overdrive'y twoich Aeonów, możesz: albo od razu zapodać kolejny Overdrive (jeżeli wyrabiasz 2000+ dmg) lub zbić HP Mortibody do 1000 i dopiero potem odpalić Overdrive Aeona. Mortibody po zgonie pobierze 1000 HP od Seymoura
9) Od razu odpal Overdrive i w ten sposób pożegnasz Mortibody, a Seymour powinien być już na swoich ostatnich nogach - przy dobrych wiatrach 10000 HP lub mniej
Reszta walki to zadawanie obrażeń, leczenie i czekanie aż Trutka sama zabije Seymoura.
* Ważne jest za ile walą twoje Aeony, czy masz je dobrze rozwinięte, czy są cieńkie.