FFX-2: Help cz.2
Moderator: Moderatorzy
- Majin _uQuad
- Kupo!
- Posty: 59
- Rejestracja: czw 28 wrz, 2006 17:28
- Lokalizacja: DeepRess
Level sie tylko zeruje, caly osprzet i wogle zostaje.
Reklame zrobic trzeba. Szczerze mowiac podawalem juz dokladnie jakie poprawki trza zrobic w tym calym opisie, ktory IMO jest ZLE napisany. Ale nie, po co, lepiej zeby ludzie se dwa razy przechodzili, pytajac w miedzyczasie na forum czemu nie maja 100%.. -_- A to tylko kilka poprawek..
Reklame zrobic trzeba. Szczerze mowiac podawalem juz dokladnie jakie poprawki trza zrobic w tym calym opisie, ktory IMO jest ZLE napisany. Ale nie, po co, lepiej zeby ludzie se dwa razy przechodzili, pytajac w miedzyczasie na forum czemu nie maja 100%.. -_- A to tylko kilka poprawek..
Całe zielsko w newgame+ Ci przepadnie (tak żebyś nie miał chocobo przed ...).
No, opis lekko jest imba, gdy drugi raz grałem żeby 100% osiągnąć, dopiero na początku opisu 3(??) aktu zostało to napisane że trzeba wybrać spanie u barmana na początku każdego aktu... a tak w ogóle to jest kilka niepodkreślonych rzeczy. Ale co tam! Warto samemu to odkryć, a jak!
No, opis lekko jest imba, gdy drugi raz grałem żeby 100% osiągnąć, dopiero na początku opisu 3(??) aktu zostało to napisane że trzeba wybrać spanie u barmana na początku każdego aktu... a tak w ogóle to jest kilka niepodkreślonych rzeczy. Ale co tam! Warto samemu to odkryć, a jak!
- Majin _uQuad
- Kupo!
- Posty: 59
- Rejestracja: czw 28 wrz, 2006 17:28
- Lokalizacja: DeepRess
- Majin _uQuad
- Kupo!
- Posty: 59
- Rejestracja: czw 28 wrz, 2006 17:28
- Lokalizacja: DeepRess
Mam pytanie czy siła przedmiotów zależy jakoś od statystyk naszych postaci? Dark Matter zadaje 9999, a co z granate, s-bomb, l-bomb etc.? Chcę zdobyć szybko ostatniego duka więc chciałbym wiedzieć czy zdobywać supreme gemy czy też expować - (nie zakładam duków do 5 aktu bo to lamerstwo - chcę mieć 6 z względu kolekcjonerskiego)
Niektóre przedmioty mają odrazu ustaloną siłe ataku, wiadomo że taka M-bomb(medium) ma większą siłe ataku niż S Bomb(small) jeśli chodzi o przedmioty elementarne to zawsze można zwiększyć ich siłe za pomocą passiva alchemista który zwie sie elemental, podwaja on obrażenie elementarnych przedmiotówRusty pisze:Mam pytanie czy siła przedmiotów zależy jakoś od statystyk naszych postaci? Dark Matter zadaje 9999, a co z granate, s-bomb, l-bomb etc.? Chcę zdobyć szybko ostatniego duka więc chciałbym wiedzieć czy zdobywać supreme gemy czy też expować - (nie zakładam duków do 5 aktu bo to lamerstwo - chcę mieć 6 z względu kolekcjonerskiego)
Jak dla mnie nie potrzebnie martwisz sie tym pseudo lamerstwem bo bezsensu moim zdaniem przechodzić gre 5 razy za każdym razem zbierając Iron Duke'a byle by używać je pod koniec gry co stanowi to jakies3~7 godzin ???
2 x Dark Knight i 1 x Gunner.
Dark Knights rzucają na wszystkich protect, shell, haste. potem wysysasz nimi MP z Tremy (do końca, najlepiej za pomocą bodajże Soul Spring) i dalej służą głównie do leczenia i utrzymywania zaklęć obronnych.
Gunner - wiadomo co. Cat Nip i jedziemy.
BARDZO przydatne jest u każdej dziewczyny Rabite's Foot - z wysokim szczęściem Trema częściej będzie pudłował.
i to chyba wszystko.
Dark Knights rzucają na wszystkich protect, shell, haste. potem wysysasz nimi MP z Tremy (do końca, najlepiej za pomocą bodajże Soul Spring) i dalej służą głównie do leczenia i utrzymywania zaklęć obronnych.
Gunner - wiadomo co. Cat Nip i jedziemy.
BARDZO przydatne jest u każdej dziewczyny Rabite's Foot - z wysokim szczęściem Trema częściej będzie pudłował.
i to chyba wszystko.
ha, niby mam to samo, ale dodam że warto ubrać crystal gloves co pomoże zredukować obrażenia zadawane przez treme naszym dark knightom do minimum.
początek walki = spring soul wszystkimi paniami, dark knightom (w moim przypadku na 80+lvl z GG valiant lustre) zadawał ponad 200dmg ciosem przy 5000hp. Pozbawiony możliwości czarowania trema posiada 3 komba fizyczne, które potrafią powalić postać ze słabą obroną, oraz kontratak meteorem przy 50% oraz 25% hp (w moim przypadku tylko raz użył). Jeżeli wszystkie stroje są wyszkolone to polecam objechanie całego GG i pozostanie przy wejściowym ustawieniu. Przy takiej obronie + braku many może nam jedynie zaszkodzić meteorem, co jednak da się przezyc. W moim przypadku trema zadawał obrażenia około 60-70 x 2 jednej postaci a waliłem do niego darknessem który zadawał ponad 9999dmg.
Jest też możliwość pokonania go 3x złodziejami ale to wymaga dobrego obcykania w grze i dobrych gg. Początek taki jak normalnie, wyssanie many + protect na wszystkich, po czym walenie na maksa naszymi dual hiterami - niby proste ale wymaga dobrego GG żeby str + def był w miare ok. Na 6 iron dukach to czysta przyjemność patrzeć jak się męczy
początek walki = spring soul wszystkimi paniami, dark knightom (w moim przypadku na 80+lvl z GG valiant lustre) zadawał ponad 200dmg ciosem przy 5000hp. Pozbawiony możliwości czarowania trema posiada 3 komba fizyczne, które potrafią powalić postać ze słabą obroną, oraz kontratak meteorem przy 50% oraz 25% hp (w moim przypadku tylko raz użył). Jeżeli wszystkie stroje są wyszkolone to polecam objechanie całego GG i pozostanie przy wejściowym ustawieniu. Przy takiej obronie + braku many może nam jedynie zaszkodzić meteorem, co jednak da się przezyc. W moim przypadku trema zadawał obrażenia około 60-70 x 2 jednej postaci a waliłem do niego darknessem który zadawał ponad 9999dmg.
Jest też możliwość pokonania go 3x złodziejami ale to wymaga dobrego obcykania w grze i dobrych gg. Początek taki jak normalnie, wyssanie many + protect na wszystkich, po czym walenie na maksa naszymi dual hiterami - niby proste ale wymaga dobrego GG żeby str + def był w miare ok. Na 6 iron dukach to czysta przyjemność patrzeć jak się męczy
- Majin _uQuad
- Kupo!
- Posty: 59
- Rejestracja: czw 28 wrz, 2006 17:28
- Lokalizacja: DeepRess