FF 9 POMOC: problemy z przechodzeniem gry

Szukasz pomocy przy FF IX? Właź tutaj.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
TomajS
Cactuar
Cactuar
Posty: 587
Rejestracja: ndz 14 gru, 2003 17:07
Lokalizacja: Gdynia

FF 9 POMOC: problemy z przechodzeniem gry

Post autor: TomajS » wt 11 sty, 2005 13:48

Poprzedni wątek zniknął w niewyjaśnionych okolicznościach, wiec ponownie zakładam temat.

Przypomniam wszystkim,tak jak w temacie TYLKO zapytania o przejście gry i sekrety pozostałe posty bedą kasowane
Ostatnio zmieniony ndz 10 paź, 2010 16:55 przez TomajS, łącznie zmieniany 7 razy.

MISTRZU

Post autor: MISTRZU » wt 25 sty, 2005 20:35

No dobra. Wcześniejszy post jest w temacie " najsilniejszy potwór". Mam problem mam wszystkie zbroje jakie są zalecane przez kryptę, ale Ozmy to nigdy nie pokonam! Mam postacie na ponad 82lvl. Jak możecie to napiszcie jakie zbroje absorbują Doomsday i czy da się obronic przed CURSE? POMOCYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!

lukas2600

Post autor: lukas2600 » wt 25 sty, 2005 21:24

jak chcesz wiedzieć które przedmioty absorbują shadow dmg to jak bedziesz wybierał ekwipunek dla postaci wciśnij bodajże select powinna wyskoczyć pomoc gdzie będzie pisać np. absorbs 50% shadow 100% itd. tyle po angielsku chyba zrozumisz.

Shimon
Cactuar
Cactuar
Posty: 277
Rejestracja: pn 06 wrz, 2004 12:47

Post autor: Shimon » wt 25 sty, 2005 22:19

Egoist's Armlet,Ninja Gear,Demon's Mail,Grand Armor

przed Curse raczej sie nie ochronisz,ale pomoze jak najwiekszy Defense i Mighty Guard Quiny

Awatar użytkownika
Sephiria
Administrator
Administrator
Posty: 2590
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 14:20
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Sephiria » śr 26 sty, 2005 01:41

Heh.... a po co w takim razie polecam taką konfigurację postaci pod względem ekwipunku, skoro piszę później o DD, że ze sprzętem absorbujący to mega leczenie za free? No chyba dlatego, że wymieniony sprzęt absorbuje Shadow. Jeżeli czytałeś tą strategię to coś chyba niezbyt dokładnie.
"Mój świat się składa ze mnie,
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)

Laguna

Post autor: Laguna » czw 27 sty, 2005 04:59

Grrr zaczyna mnie to powoli wkurzać ... Nie moge znaleźć tego chol;ernego cienia do Air Garden ... Szukałem we wszystkich 5 miejscach chyba po 7 razy i nic :/ Wywaliłem z 20 Dead Peaper ... Help ;p

Shimon
Cactuar
Cactuar
Posty: 277
Rejestracja: pn 06 wrz, 2004 12:47

Post autor: Shimon » czw 27 sty, 2005 05:06

sprawdz na mapie,musi gdzies byc

Erelen_Galakar

Post autor: Erelen_Galakar » czw 27 sty, 2005 05:06

Kiedyś sam ten problem poruszałem i jeszcze pamiętam co mi odpowiedzieli: Lataj nad mgłą, gdy tylko zauważysz małą ciemną kropeczkę nad mgłą to znaczy, że jest Garden.

[ Dodano: Czw 27 Sty, 2005 ]
Na mapie będzie dopier gdy go pierwszy raz znajdzie.

lukas2600

Post autor: lukas2600 » czw 27 sty, 2005 05:14

jak go niemożesz znaleźć to wejdź do jakiejś lokacji np. dokupić przedmiotów itd. a jak wyjdziesz to na pewno już go znajdziesz.

Shimon
Cactuar
Cactuar
Posty: 277
Rejestracja: pn 06 wrz, 2004 12:47

Post autor: Shimon » czw 27 sty, 2005 05:19

sorry za offa,ale czy komus jeszcze wyskakuje na forum data z czwartku 27 stycznia??dzisiaj jest 26...

Awatar użytkownika
gilgamesh
Cactuar
Cactuar
Posty: 210
Rejestracja: pn 06 gru, 2004 19:29
Lokalizacja: Mazury

Post autor: gilgamesh » czw 27 sty, 2005 05:22

To problemy z zegarkiem. Przestaw sobie na Central Time i bedzie dobrze.
Koniec OT.

Shimon
Cactuar
Cactuar
Posty: 277
Rejestracja: pn 06 wrz, 2004 12:47

Post autor: Shimon » czw 27 sty, 2005 05:26

mam cet w profilu i tam jest normalnie sroda 26 stycznia...cos sie poknocilo chyba u mnie...

Awatar użytkownika
Sephiria
Administrator
Administrator
Posty: 2590
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 14:20
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Sephiria » czw 27 sty, 2005 06:11

http://www.k-ff.com/Final9/Grafika/mapachoco.jpg - tu masz mapę z zaznaczonymi punktami występowania Gardenu.
"Mój świat się składa ze mnie,
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)

CloudYuffieRed

Post autor: CloudYuffieRed » ndz 30 sty, 2005 20:19

najłatwiej jest znaleść air garden tam na połódniowim-zachodzie zawsze tam latałem i wszystko widziałem ale nigdy nigdy nie udało mi sie znaleźć kropki z air garden na mozu :|

RAfi_joł_[on]

Post autor: RAfi_joł_[on] » ndz 13 lut, 2005 18:40

Witam

Z tym Air Garden chyba kazdy mial problem.. a ponad to moge sie zalozyc, ze do tej pory kazdy ma, chociaz przez chwile ;)
Rada:
Wybierz jedno miejsce, w którym pojawia sie Air Garden powiedzmy ze to będzie niedaleko Chocobo Lagon (sorry za bledy, ale dawno nie gralem ;p) i teraz sprawdzaj czy jest cień, jak nie bedzie, to leć do Daguero wejdz i wyjdz, i lec spowrotem do tego miejsca, gdzie powinien byc cien. Lataj do skutku. Powodzenia!

Inna sprawa. Dlaczego na tej mapce
http://www.k-ff.com/Final9/Grafika/mapachoco.jpg
nie ma Chocobo Lagon i Forest ? przeciez to mapa dla wielbicieli kurczakow :) znacznie ulatwiloby to poszukiwanie odpowiedzi ;)

Ozma.. kuzyn zalatwil na 40lvl zidanem :P reszta po 35.. Zbroje i umiejetnosci postaci, to najwazniejsze ;) ewentualnie jakies taktyki... byly na wczesniejszym temacie.. niestety "zniknely" :(
Polecam: Auto-Haste, Auto-Regen, i jak masz taki duzy lvl, to znaczy ze masz duzo pkt, wiec opcjonalnie Garnet zaloz Auto-Life i ładuj Bahamutem.


Off Topic
CloudYuffieRed wow... az 6 upomnien... hehe dawno mnie nie bylo ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Help - fabuła, przejście, techniczne”