To przemyśl, bo akcja rozkręca się podczas misji w Timber.Ostatnie pytanie (chyba dalej nie gram, bo w przeciwieństwie do VII jest trochę nudno)
FFVIII Pomoc: problemy z przechodzeniem gry
Moderator: Moderatorzy
Balamb Garden CD 2
Witam.Tomcio pisze:Ale ja nie wiem jak opuścić ten taras drzwiami nie umiem wyjść co ma robic??Kod: Zaznacz cały
Podejdź do drabiny i zejdź na dół - za chwilę następny film. W kolejnym pomieszczeniu musisz trochę powciskać przełączniki, aż w końcu mechanizm zaskoczy. Teraz czeka cię kilka zaskakujących wydarzeń. Gdy odzyskasz kontrolę nad drużyną udaj się na taras widokowy, na północ od sali wykładowej. Tam czekają cię kolejne animacje - jeżeli w drużynie jest Rinoa, to zobaczysz jedną dodatkową. Opuść taras. Zostaniesz przywołany przez Cida z powrotem na górę, szczęśliwym trafem uratujesz miasto Balamb, po czym znajdziesz się w swoim pokoju.
Wiem, że trochę czasu minęło od cytowanego postu, ale napiszę poradę jakby ktoś w przyszłości miał z tym problem (jak ja ). Jeśli gra jest emulowana przez epsxe należy go uaktualnić do wersji 1.7. Problem występuje jedynie gdy Rinoa jest w drużynie podczas misji w Balamb Garden na CD 2.
mam taki strasznie głupi i noobowski problem...
Jestem na CD2 i ruszyłam do Centra Ruins aby zdobyć dodatkowe GFy. Zgodnie z opisem przejścia wkładam oczka posągowi smoka, wyświetla się miejsce na wpisanie kodu, wpisuję ten kod i....
właśnie, i co? czy to się jakoś da zatwierdzić? X nie daje żadnych efektów, podobnie inne klawisze, a ruszyć się stamtąd nie mogę (jak próbuję używać klawiszy sterujących to mi się zmieniają cyfry). Drużyna stoi w miejscu, czas ucieka...co należy zrobić? (Prawdopodobnie po zobaczeniu rozwiązania przeklnę własną głupotę ale na serio się zacięłam )
ps. mam oryginał
Jestem na CD2 i ruszyłam do Centra Ruins aby zdobyć dodatkowe GFy. Zgodnie z opisem przejścia wkładam oczka posągowi smoka, wyświetla się miejsce na wpisanie kodu, wpisuję ten kod i....
właśnie, i co? czy to się jakoś da zatwierdzić? X nie daje żadnych efektów, podobnie inne klawisze, a ruszyć się stamtąd nie mogę (jak próbuję używać klawiszy sterujących to mi się zmieniają cyfry). Drużyna stoi w miejscu, czas ucieka...co należy zrobić? (Prawdopodobnie po zobaczeniu rozwiązania przeklnę własną głupotę ale na serio się zacięłam )
ps. mam oryginał
Hm, Dobra, Dobra mam mały problem i prosiłbym o pomoc
Otóż chodzi o "1.7.1. Tomb of the Unknown King"
A dokładnie chodzi o kod z miecza co jest w jaskini tam gdzie Brother's
niestety potrzebuje kodu z miecza by pójść dalej, ale niestety jak podchodze do niego i naciskam to pokazuje mi tylko to "student ID no.1" powinno pokazać kod jak wiem, ale niestety to mi wyskakuje, i nie moge dalej przejść
Bardzo bym prosił o pomoc, by ktoś powiedział co tym razem źle zrobiłem
Z góry Dzięki :D
Otóż chodzi o "1.7.1. Tomb of the Unknown King"
A dokładnie chodzi o kod z miecza co jest w jaskini tam gdzie Brother's
niestety potrzebuje kodu z miecza by pójść dalej, ale niestety jak podchodze do niego i naciskam to pokazuje mi tylko to "student ID no.1" powinno pokazać kod jak wiem, ale niestety to mi wyskakuje, i nie moge dalej przejść
Bardzo bym prosił o pomoc, by ktoś powiedział co tym razem źle zrobiłem
Z góry Dzięki :D
- mroczna sarna
- Cactuar
- Posty: 212
- Rejestracja: ndz 31 maja, 2009 23:50
W VIIImkę grałem bardzo dawno (cholera, jak ja nie znoszę tej części). Z tego co pamiętam, jest to losowa liczba, no i skoro Ci się pokazała to ok. Zanim jednak dotrzesz do Brothers, musisz chyba znaleźć i pokonać Sacred. Po walce będziesz miał dostęp do dwóch pokoi, z czego w jednym masz przełącznik do mostu(o ile dobrze pamiętam, to chyba most zwodzony otwiera). Wydaje mi się, że poradnik Krypty jasno i wyraźnie o tym mówi. No chyba, że kod nie pasuje -_- Grasz na emu, konsoli, czy skopanej wersji PC?
Ostatnio zmieniony sob 25 lip, 2009 14:54 przez mroczna sarna, łącznie zmieniany 1 raz.
Yakuza 0 (PS4), World of Final Fantasy (PS4), Tales of Berseria (PC)&(PS4)
Też dawno nie grałem. Czy tam czasem nie było tak, że facet pyta osobno o każdą cyfrę (hundreds, tens i units)? Wtedy w dwóch pierwszych podajemy zero.
Słuchaj więc nas chociażby szła cenzorów horda
Razem zbudujemy punkowego megazorda
Rebel forevor, transformatą napieprzamy
Niech soczyste ŁO K***A obija się o ściany
Razem zbudujemy punkowego megazorda
Rebel forevor, transformatą napieprzamy
Niech soczyste ŁO K***A obija się o ściany
Umm... Tematu oczywiście całego nie czytałem, więc możliwe że problem się już pojawił. Mimo wszystko prosiłbym o odpowiedź.
Wczoraj nocą po ciężkich bojach udało mi się w końcu pokonać Ultima Weapon. Walczyłem z bydlakiem wielokrotnie. Walka do trudnych nie należała, 2x, max. 3x Rezokuken i padł szybko. Za pierwszym razem nie udało mi się ukraść odeń Three Stars, po walce otrzymałem kartę Eden i obiecane w poradniku 100 Ultima Stone. Postanowiłem jednak wczytać, bo szkoda mi było jednak przepuścić taki item jak Three Stars. I tu zaczęły się schody. Gdy walka zaczynała się przedłużać w wyniku prób kradzieży, stwór okazywał się nie do pokonania. Po paru godzinach w końcu Ultima padła, cudem udało mi się zdobyć Three Stars, jednak po walce nie dostałem już Ultima Stone, na które już zacierałem dłonie. Tak więc moje pytanie brzmi: czy to że zdobyłem jeden item wyklucza otrzymanie drugiego? Samemu nie mam już siły sprawdzić
I jeszcze jedno pytanko, tym razem dotyczące fabuły. Czymże do cholery jest to plemię Shumi? O co chodzi z tą ich ewolucją? W encyklopedii w grze opis jest dosyć lakoniczny i niewiele mówi. Odnoszę wrażenie że to poniekąd bubel fabularny wciśnięty trochę na siłę.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Wczoraj nocą po ciężkich bojach udało mi się w końcu pokonać Ultima Weapon. Walczyłem z bydlakiem wielokrotnie. Walka do trudnych nie należała, 2x, max. 3x Rezokuken i padł szybko. Za pierwszym razem nie udało mi się ukraść odeń Three Stars, po walce otrzymałem kartę Eden i obiecane w poradniku 100 Ultima Stone. Postanowiłem jednak wczytać, bo szkoda mi było jednak przepuścić taki item jak Three Stars. I tu zaczęły się schody. Gdy walka zaczynała się przedłużać w wyniku prób kradzieży, stwór okazywał się nie do pokonania. Po paru godzinach w końcu Ultima padła, cudem udało mi się zdobyć Three Stars, jednak po walce nie dostałem już Ultima Stone, na które już zacierałem dłonie. Tak więc moje pytanie brzmi: czy to że zdobyłem jeden item wyklucza otrzymanie drugiego? Samemu nie mam już siły sprawdzić
I jeszcze jedno pytanko, tym razem dotyczące fabuły. Czymże do cholery jest to plemię Shumi? O co chodzi z tą ich ewolucją? W encyklopedii w grze opis jest dosyć lakoniczny i niewiele mówi. Odnoszę wrażenie że to poniekąd bubel fabularny wciśnięty trochę na siłę.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Tak - zarówno w FF 7, jak i w FF 8, jeżeli okradasz danego stwora to automatycznie nie dostajesz Lootu, który normalnie byś dostał za jego pokonanie. Zatem przy każdej walce należy się zastanowić, co opłaca się bardziej - zwinąć czy dostać po walce. Three Stars czy Ultima Stones - decyzja należy do Ciebie.Vhaeraun pisze:Tak więc moje pytanie brzmi: czy to że zdobyłem jeden item wyklucza otrzymanie drugiego? Samemu nie mam już siły sprawdzić
Btw. To samo masz napisane w moim Bestiariuszu do FF 8.
w Final Fantasy 8 nie można równocześnie podczas walki okraść przeciwnika oraz dostać przedmioty, które zostawia po śmierci. Walcząc, trzeba dokonać wyboru co jest korzystniejsze - ograbienie wroga, czy zabicie go i zagarnięcie łupu. Wyjątkiem od tej reguły są karty oraz czasopisma, które dostaje się za pokonanie niektórych bestii;
"Mój świat się składa ze mnie,
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)
Rzeczywiście, nie zauważyłem. Mea culpa. I oczywiście serdeczne Bóg zapłać za info.Sephiria pisze:To samo masz napisane w moim Bestiariuszu do FF 8.
Wobec tego pozwolę sobie na jeszcze jedno pytanie. Czy jest jakiś szybki sposób na zdobywanie zaklęcia Ultima? Bo póki co żmudnie drawuje z wioski Shumi i idzie mi to strasznie powoli, ledwo przekroczyłem pierwszą setkę.
Z góry dzięki za odpowiedzi.