PlayStation 2

Szukasz pomocy przy FF VII? Właź tutaj.

Moderator: Moderatorzy

hanami
Kupo!
Kupo!
Posty: 13
Rejestracja: pn 07 lut, 2011 16:19

PlayStation 2

Post autor: hanami »

Tak, tak to znowu ja, z nowym problemem.
Od dawna bardzo chciałabym zagrać w "Crisis Core" oraz "Dirge of Cerberus" zanim jednak zakupię gry, będę potrzebowała konsoli. Podjęłam więc decyzję o zakupie używanego PlayStation2. Ponieważ nie znam się na tym zupełnie chciałabym wiedzieć czy mogę kupić każdą konsolę, czy też musi być jakiś określony typ? O czym jeszcze powinnam wiedzieć i ewentualnie uwzględnić? Jak wspominałam nigdy nie trzymałam żadnego PS w ręce i nie wiem czy są jakieś modele czy wszystkiego są takie same itp.
Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
squall_black
Kupo!
Kupo!
Posty: 155
Rejestracja: wt 25 lis, 2008 21:02
Lokalizacja: Centrum Wszechkosmobytu

Post autor: squall_black »

Wiki <- klik
Chaotic by design.
Awatar użytkownika
Raven
Redaktorzy
Redaktorzy
Posty: 1411
Rejestracja: czw 20 lip, 2006 11:24
Lokalizacja: W.M. Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Raven »

Po pierwsze, to Crisis Core jest na PSP, a nie na PS2.
Słuchaj więc nas chociażby szła cenzorów horda
Razem zbudujemy punkowego megazorda
Rebel forevor, transformatą napieprzamy
Niech soczyste ŁO K***A obija się o ściany
Awatar użytkownika
Jaco
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1529
Rejestracja: pt 26 lis, 2004 13:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jaco »

hanami pisze: Ponieważ nie znam się na tym zupełnie chciałabym wiedzieć czy mogę kupić każdą konsolę, czy też musi być jakiś określony typ?
Konsole są jak samochody: części do BMW będą pasować tylko do BMW, a nie do Mercedesa.

Tak więc gry z Xboxa będą działać tylko na Xboxie, nie na PS.


Ale.... np. części z BMW 3 mogą być kompatybilne z BMW 5.


Takoż też bywa z konsolami spod znaku Sony. Ale pamiętaj:

- kupując PS zagrasz tylko i wyłącznie w gry z PSa (ponad to, bez chipa nie zagrasz w gry wydane w Stanach...)