NA CD 2 (akcja dzieje się w Forgotten city) Bugenhagen wkłada klucz do takiego okrągłego pola niebieskiego. Gdy już go włoży powininna być Cut-scenka (widziałem na you tube ten kawałek) lecz u mnie poprostu po włożeniu nic się nie dzieje ( nie mam czarnego ekranu) poprostu on ,,lata'' a klucz jest włożony. W tym momencie nic się nie da zrobić
Jeżeli wiecie co zrobić z tym to błagam o jak najszybszą pomoc.
[EPSXe]Final fantasy VII błąd gry(?)HELP :(
Moderator: Moderatorzy
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
Jezeli wczytujesz gry z freezesave EPSX, to zrob inaczej: normalnie w grze daj save, jezeli sie zawiesi, to restart i proboj jeszcze raz, podobny problem mialem na PCtowej wersji FFVII.
Dodatkowo standardowym problemem sa biblioteki renderingu filmikow. Wszystko jest przygotowane dla starych systemow Windows. Polecam poeksperymentowac ze sterownikami.
Ostatnia porada: kiedys faktycznie myslalem, ze gra sie zwiesila, a okazalo sie, ze musze podejsc Cloudem do Bugenheima/fontanny (?) i normalnie dalej lecialo.
Dodatkowo standardowym problemem sa biblioteki renderingu filmikow. Wszystko jest przygotowane dla starych systemow Windows. Polecam poeksperymentowac ze sterownikami.
Ostatnia porada: kiedys faktycznie myslalem, ze gra sie zwiesila, a okazalo sie, ze musze podejsc Cloudem do Bugenheima/fontanny (?) i normalnie dalej lecialo.
http://www.k-ff.com/phpbb2/viewtopic.ph ... 6&start=15
Masz w moim poscie tam save dokladnie po tym momencie. Oczywiscie bedziesz mial inny sklad materi i wszystkiego ale jak ci to nie przeszkadza..
Masz w moim poscie tam save dokladnie po tym momencie. Oczywiscie bedziesz mial inny sklad materi i wszystkiego ale jak ci to nie przeszkadza..
Rozwiązanie
A po co jakieś tam sejwy . Na szczęście udało mi się rozwiązać ten problem i powiem szczerze specjalnie założyłem konto tutaj aby to powiedzieć. Otóż nie jest to wina płyt acz emulatora ePSXe . W takim razie trzeba przejść ten fragment na innnym emulatorze ... ale zaraz , co z sejwem ? Tak więc potrzebujemy "coś" co nam skonwertuje kartę pamięci pod format na innego emulatora . Tak więc :
-ściągamy emulator Emurayden .
-ściągamy konwerter Memcard Rex gdzie otwieramy kartę pamięci z ePSX'a i zapisujemy ową kartę na format który obsługuje Emurayden. (pamiętajcie że to te karty wirtualne a nie "save staty" , więc wcześniej trzeba sejwa wykonać w grze).
-następnie ustawiamy w Emuraydenie żeby korzystało z tej karty , którą przed chwilą zrobiliśmy.
- Teraz odpalamy Emuraydena , wczytujemy stan gry , przechodzimy to co mamy do przchodzenia ... aha ... w tym momencie z Bugenhagenem cut-scenka lubi się zawieszać , więc należy kilka razy czasem popróbować i po prostu nic nie naciskać. No to już przeszliśmy ten moment - wracamy do najbliższego savepointa , robimy save i analogicznie jak poprzednio , konwertujemy kartę pod format na ePSXe , i podmieniamy pliki . Teraz pozostaje nam już tylko załadować sejw i grać dalej ! Voila !
Pozdrawiam.
-ściągamy emulator Emurayden .
-ściągamy konwerter Memcard Rex gdzie otwieramy kartę pamięci z ePSX'a i zapisujemy ową kartę na format który obsługuje Emurayden. (pamiętajcie że to te karty wirtualne a nie "save staty" , więc wcześniej trzeba sejwa wykonać w grze).
-następnie ustawiamy w Emuraydenie żeby korzystało z tej karty , którą przed chwilą zrobiliśmy.
- Teraz odpalamy Emuraydena , wczytujemy stan gry , przechodzimy to co mamy do przchodzenia ... aha ... w tym momencie z Bugenhagenem cut-scenka lubi się zawieszać , więc należy kilka razy czasem popróbować i po prostu nic nie naciskać. No to już przeszliśmy ten moment - wracamy do najbliższego savepointa , robimy save i analogicznie jak poprzednio , konwertujemy kartę pod format na ePSXe , i podmieniamy pliki . Teraz pozostaje nam już tylko załadować sejw i grać dalej ! Voila !
Pozdrawiam.