Strona 1 z 1

Limit Level

: pt 28 sie, 2009 07:07
autor: gandal92
Mam jakos problem z wejściem na 2 level limitu w skaładzie mam reda baretta i clouda wszystkie postacie mają odblokowane skille z 2 levelu limitu (red ma juz z 3) tylko po prostu nie wiem co mam zrobić aby ich limit avansował na wyższy level:( Proszę o pomoc.

: pt 28 sie, 2009 08:10
autor: Xellos
Istnieję cztery poziomy limitów. Na pierwszych trzech występują po dwa rodzaje ataków. Ostatni, czwarty poziom jest zarezerwowany dla jednego, unikatowego limitu. Aby zdobyć kolejny poziom limitów należy zabić odpowiednią ilość przeciwników. Należy pamiętać, że każdy pokonany przeciwnik jest zliczany na konto tej postaci, która spowodowała jego śmierć. W ten sposób zdobywamy kolejne poziomy. Ale jak zdobywa się drugi limit z każdego poziomu? Po prostu należy wykonać pierwszy limit danego poziomu określoną ilość razy.
http://k-ff.com/Final7/index.php?n=7

: pt 28 sie, 2009 08:19
autor: gandal92
Nie chodziło mi o to:(
Poprostu kiedy włączam menu to przy charakterach mam tylko limit level 1 a w zakładce limit mam odblokowane skille z limitów 2 i 3 poziomu co mam zrobić żeby móc urzyć odblokowane już umiejętności ale które wymagają limitu wyższego poziomu?? Czy powinienem czekaj aż pasek limitu naładuje się drugi raz nie używając limitowych umiejętności?

: pt 28 sie, 2009 08:45
autor: AUDION
gandal92 pisze:Nie chodziło mi o to:(
Poprostu kiedy włączam menu to przy charakterach mam tylko limit level 1 a w zakładce limit mam odblokowane skille z limitów 2 i 3 poziomu co mam zrobić żeby móc urzyć odblokowane już umiejętności ale które wymagają limitu wyższego poziomu?? Czy powinienem czekaj aż pasek limitu naładuje się drugi raz nie używając limitowych umiejętności?
Trzeba wejść w menu do limitów i wybrać, którego poziomu limitów chcesz używać.

: pt 28 sie, 2009 08:53
autor: gandal92
Wreszcie dziękuje bardzo;)

: sob 03 kwie, 2010 14:06
autor: IceRaven
Czy da rade zobaczyć ile wrogów ma zabita któraś postać?

: sob 03 kwie, 2010 14:23
autor: Geralt z Rivii
IceRaven pisze:Czy da rade zobaczyć ile wrogów ma zabita któraś postać?
Nie.

: ndz 30 maja, 2010 17:29
autor: Tomaszek
podczepię się pod ten temat bo mam pytanie odnośnie limitów :P jeśli jakaś postać osiągnie limit można normalnie zaatakować nie wykorzystując limitu ? teraz żeby oszczędzić limit muszę używać magii albo zmieniać postać... największy problem mam z Vincentem którego nie można kontrolować podczas limitów a jego atak ogniem leczy odpornych na ten żywioł..

: ndz 30 maja, 2010 18:16
autor: Sephiria
Można - załóż tej postaci materię Mime i kopiuj atak poprzedniej postaci.

: wt 01 cze, 2010 15:33
autor: andchaos
Sephiria pisze:Można - załóż tej postaci materię Mime i kopiuj atak poprzedniej postaci.
Ja bym tu bardziej polecił materią DeathBlow, dodaje do umiejętności D.Blow i postać wykonuje atak fizyczny o zwiększonej sile, lecz mniejszej celności, ale to dobra alternatywa jak chcesz oszczędzić Limit np. na bossa. W dodatku można go szybko zdobyć, chyba nawet już w Fort Kondor, a Mine dopiero w okolicy Wutai i to z wyćwiczonym Chocobem (górski lub lepszy).
Tomaszek pisze:teraz żeby oszczędzić limit muszę używać magii albo zmieniać postać...
Rozumiem, ale ja bym ci radził coś innego, nakup w sklepie przedmiotów Hyper i użyj na twoich postaciach, dostaną status Fury w którym będzie im się dwukrotnie (albo nawet jeszcze więcej) szybciej ładował limit break, a limit breaki używaj tak jak się tylko pojawią, to prędzej nauczysz się tych drugich na poziom. Jak pojawi się jakiś boss na drodze co zadaje większe obrażenia to z statusem Fury masz praktycznie co 2-3 turę limit breaka :)

PS: w dziale limit Break na krypcie można by wspomnieć o statusie Fury i Sadness, używanie Fury bardzo upraszcza przechodzenie gry.

: wt 01 cze, 2010 22:30
autor: Tomaszek
Właśnie, mógł by ktoś wytłumaczyć tutaj co dokładnie oznaczają te statusy(Fury i Sadness)?

: śr 02 cze, 2010 02:24
autor: andchaos
Tomaszek pisze:Właśnie, mógł by ktoś wytłumaczyć tutaj co dokładnie oznaczają te statusy(Fury i Sadness)?
Sprawa jest raczej prosta,
gdy jakaś postać jest w stanie Fury (wściekłość) to pasek Limit Breaka napełnia się znacznie szybciej, a gdy jest w stanie Sadness (smutek) to znacznie wolniej.

: śr 02 cze, 2010 15:03
autor: Tomaszek
no tak ale z tego co wyczytałem na jakichś angielskich forach to nie do końca :) w sumie ludzie tam zgodni nie byli więc myślałem że tutaj się czegoś więcej dowiem. Chodzi o to że jak jest się w stanie Fury to racja, pasek limitu napełnia się szybciej ale ponoć również odnosi się większe obrażenia(inaczej to po kiego grzyba wrogowie by wprowadzali nas w ten stan) a w stanie Sadness obrażenia przyjmowane są niższe..?? jeśli komuś wiadomo coś więcej na ten temat to proszę oświećcie mnie :P

: śr 02 cze, 2010 19:58
autor: cast
Tak jest, będąc w Fury:
- szybciej ładujesz pasek limitu
- dostajesz większy łomot
- z tego co pamiętam, troszkę szybciej też ładuje się pasek ATB (czyli krócej czekasz na kolejkę)
- masz mniejszą celność? (tak mi coś świta, wiem że kombinacja Fury + D.Blow słabo mi działała :) )
W Sadness wszystko na odwrót. Generalnie opłaca się trzymać na wszystkich postaciach Fury przez większość czasu; można założyć Sadness, jeśli koniecznie chce się obniżyć otrzymywane obrażenia, co może się przydać w kilku walkach (np. ze Schizo na niskich poziomach).