FF VII PC

Szukasz pomocy przy FF VII? Właź tutaj.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Krychu4k
Kupo!
Kupo!
Posty: 62
Rejestracja: czw 04 gru, 2008 00:10

FF VII PC

Post autor: Krychu4k »

Witam, od dwoch lat nosze sie z zamiarem ponownego przejscia tej wspanialej gry, niestety na obecnym sprzecie (tak, juz kilkuletni) wyskakiwaly mi pewne... problemy.

Jedyny z ktorym nie potrafie sobie poradzic, to ZA SZYBKIE dzialanie "czulych" momentow (ucieczka na motorze z Midgard, wyscigi chocobo, zjazd na desce). Teoria moja oczywiscie jest taka, ze gra korzysta z pelnego dopalenia sprzetowego.

Niestety odpowiednie "oslabienie" sprzetu, dodanie nowych efektow i innych bzdur obciazajacych moc obliczeniowa dalo mizerne skutki (wciaz za szybko).

Po wejsciu w te momenty NIE wywala mnie z gry, NIE zawiesza sie gra, generalnie NIC krytycznego sie nie dzieje (ale probowalem patcha na te zwiechy, bez skutku). Gra dziala swietnie tylko ZA SZYBKO (wiem, szok nawet dla mnie).

Moze ktos sie spotkal juz z podobnym problemem, albo po prostu ma jakis warty uwagi pomysl.

Gram na backupie oryginala (dziwnie to brzmi, ale na wszelki wypadek mam gdybym komus porzyczyl i... albo w innych nieprzewidzianych sytuacjach).

Z gory dziekuje za pomoc lub za dobre checi, pozdrawiam.
Awatar użytkownika
kwazi
Redaktorzy
Redaktorzy
Posty: 2062
Rejestracja: ndz 05 cze, 2005 19:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kwazi »

Spróbuj włączyć na czas tych "krytycznych" momentów tryb Software w opcjach graficznych. Jeśli to nie pomoże - wypróbuj każdy z trybów po kolei. Powinno pomóc (miałem/mam identyczny problem z tymi momentami ;) ).
Awatar użytkownika
Krychu4k
Kupo!
Kupo!
Posty: 62
Rejestracja: czw 04 gru, 2008 00:10

Post autor: Krychu4k »

Wciaz odrobine za szybko, ale juz przynajmniej grywalnie :)

Dzieki, reszte dokombinuje sobie sam
Rusty
Cactuar
Cactuar
Posty: 269
Rejestracja: czw 11 sty, 2007 00:46

Post autor: Rusty »

http://forums.qhimm.com/index.php?topic=5124.0

- MiniGamesPatch - The very first and the most useful one... It updates the code with a simple frame limiter for the Highway, Snowboard, RollerCoaster minigames and the BattleSwirl. Will apply a little bug fix also, so the Snowboard game won't crash so often. A fix for the BattleSwirlCrash now included. Previous version can be found here, but I don't recommend using it - it lacks most of these fixes.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Help - fabuła, przejście, techniczne”