Problem FF1 gameboy

Szukasz pomocy przy FFach starej generacji (NES SNES)? Właź tutaj.

Moderator: Moderatorzy

GoldHead
Kupo!
Kupo!
Posty: 3
Rejestracja: wt 16 mar, 2010 15:29

Problem FF1 gameboy

Post autor: GoldHead » wt 16 mar, 2010 15:35

Mam problem w ff1 na gameboy. Otóż, gdy dochodzę do Melmont, a stamtąd do tej jaskini na zachód to w środku jest jakiś kamienny golem (czy jakoś tak) i nie wiem co zrobić bo zastawia mi drogę.

Awatar użytkownika
Ababeb
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1244
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 15:12
Lokalizacja: Czwórmiasto

Post autor: Ababeb » wt 16 mar, 2010 16:06

Domyślam się, że chodzi o wersję Dawn of Souls i trafiłeś do Earthgift Shrine. Posąg zniknie, kiedy pokonasz Licha (w innych dodatkowych lochach podobnie z odpowiadającymi im demonami).
The Schrödinger's cat paradox outlines a situation in which a cat in a box must be considered, for all intents and purposes, simultaneously alive and dead. Schrödinger created this paradox as a justification for killing cats

GoldHead
Kupo!
Kupo!
Posty: 3
Rejestracja: wt 16 mar, 2010 15:29

Post autor: GoldHead » wt 16 mar, 2010 16:49

Nie. To jest terra cavern, a lich przecież jest na samym jej dole

Awatar użytkownika
Ababeb
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1244
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 15:12
Lokalizacja: Czwórmiasto

Post autor: Ababeb » wt 16 mar, 2010 16:56

Aaaaaaaa, TEN golem. Musisz mu dać Star Ruby, który (jak mówi solucja) znajdziesz w skrzyni po pokonaniu wampira.
The Schrödinger's cat paradox outlines a situation in which a cat in a box must be considered, for all intents and purposes, simultaneously alive and dead. Schrödinger created this paradox as a justification for killing cats

GoldHead
Kupo!
Kupo!
Posty: 3
Rejestracja: wt 16 mar, 2010 15:29

Post autor: GoldHead » wt 16 mar, 2010 17:01

Sory nie spojrzałem na mape xD

ODPOWIEDZ

Wróć do „HELP - fabuła, przejście, techniczne”