Strona 15 z 17

: pt 04 lip, 2008 12:15
autor: Jaco
Mischi, jakże genialną nowinę mi tu przynosisz!! :* Wiedziałem, że prędzej czy później S-E weźmie się za remake (pomijam tego z PSX'a) Chrono Triggera. I w końcu postawie sobie najgenialszą grę jaka kiedykolwiek powstała na mojej zakurzonej półeczce ^________^ Nawet jak obejdzie się bez zmian w grafice, chociaż remakiem na miarę FFIII i IV z DS'a na pewno bym nie pogardził. Definitely 8)


Który to już raz przyjdzie mi tą grę przechodzić nie sposób już zliczyć...


...a ze szczęścia chyba przejdę ja zaraz jeszcze raz XD

btw...
Mischi pisze:nowy duengon
<orgazm mode on!!>

[ Dodano: Pią 04 Lip, 2008 13:15 ]
do pełni szczescia brakuje już tylko jakiegoś sequela... ;]

: ndz 07 wrz, 2008 08:52
autor: logatus
Nie rozumiem zachwytu nad tymi grami.Dla mnie seria FF przewyrzsza ją pod każdym względem.Nie rozumiem równierz zachwytu nad muzyką która po prostu jest archaiczna , i po prostu zła.W porównaniu z muzyką fo FF ta muzyka nie ma szans.

: wt 09 wrz, 2008 18:04
autor: Jaco
logatus pisze:Nie rozumiem zachwytu nad tymi grami.
Ignorant fool :>
logatus pisze:Dla mnie seria FF przewyrzsza ją pod każdym względem.
Shit happens... A, i rozumiem, że przeszedłeś i CT, i CC, by wysuwać takie wnioski?
logatus pisze:Nie rozumiem równierz zachwytu nad muzyką która po prostu jest archaiczna
Masz na myśli muzyke z CT, która jest równie archaiczna co muzyka z czesci IV, V i VI FF, czy z CC, która jest tak samo archaiczna, co w czesciach VII - IX?
logatus pisze:W porównaniu z muzyką fo FF ta muzyka nie ma szans.
(jak juz mówimy o serii...) Tja, szczególnie ta z pierwszych 3 części FF XD

Muzyka to kwestia gustu, nie zapominaj jednak, że przy muzyce CT majstrował również niejaki Nobuo Uematsu :P Dla mnie Muzyka z serii Chrono > muzyka FF, tak samo jak Mitsuda > Uematsu ;]

Poza tym polecam lekturę słownika ortograficznego :P

: czw 11 wrz, 2008 17:11
autor: Gokulo
Chrono > muzyka FF, tak samo jak Mitsuda > Uematsu ;]
Agreed ;P Jak dla mnie muzyka w FF w porownaniu do tej z CC jest w wiekszosci wypadkow... blada ;p Poza paroma wyjatkami. Nie mowia, ze zla ale Mitsuda o wiele bardziej lapie mnie za serce.

: pt 12 wrz, 2008 00:30
autor: Arxel
Fakt, coś w tym jest. Ja wprawdzie dopiero zaczynam grać w CC, ale obok takiego chociażby motywu nie można przejść obojętnie.

: pt 12 wrz, 2008 21:41
autor: Gokulo
Moje favy osobiste to Star Stealing Girl, Omni Dragon Battle no i oczywiście Time's Scar :) Ale praktycznie cala sciezka jest boska 8)

: wt 16 wrz, 2008 19:38
autor: Sogetsu
A muzyka z Radical Dreamers? Nie należy o tym zapominać. Motyw z Frozen Flame (nie wiem jak dokładnie nazywa się ten utwór) jest niesamowity.

: wt 30 wrz, 2008 09:19
autor: Schrödinger
Chrono Trigger DS łączy się z pokemonem :lol:
http://videogamerx.gamedonga.co.kr/zbxe ... 989/18.jpg

: pn 08 gru, 2008 19:33
autor: Vivi714
Chrono Trigger szczerze mówiąc bardzo przypomina całą serię FF. Te wszystkie itemki jak na przykład phoenix down (mam rację?) są żywcem wzięte z serii FF. Mimo, że CT może się wydawać do bólu liniowy, to jednak jest w nim coś takiego, co nie pozwala się od niego oderwać (np. ja z większością FF'ów tak nie miałem). Przeszedłem CT w pełni przy pomocy poradnika. Moim zdaniem lepiej pokonać dodatkowego bossa z poradnikiem, niż go zostawić w stanie nienaruszonym bez poradnika :D .

PS: Testowałem Amerykańską wersję CT na emulatorze, ale za często są błędy.

: sob 13 gru, 2008 11:49
autor: Jaco
Chrono Trigger wersja DSowa ujrzała światło dzienne, a tu nikt nawet o tym nie wspomniał. Shame on you.

My, Europejczycy... może lepiej bez "my"... zagramy sobie w nią 9 lutego najprawdopodobniej. Chyba, ze ktoś sobie se stanów sprowadzi.

Jakieś zmiany? Trochę jest. Sam nie chce sobie spojlerować gry więc nie sprawdzałem wszystkiego, a to co sam sprawdziłem to zachowam dla siebie ;] Jak ktoś chce się dowiedzieć to i tak znajdzie. Ale to, że sa 2 dodatkowe dungeony to już większość z Was powinna wiedzieć. No i, o czym wspomniał Szred, arena pokemonów też jest. Z tego co czytałem to te nowe dungeony są dość męczące i jednolite... boję się, że to może być coś w stylu tych wszystkich dodatkowych dungeonów dodawanych do FFów na GBA, czy w innych remake'ach. Ale co tam. Czytałem też gdzieś, że wszystkie dodatki z wersji z PSX również zostały uwzględnione... czyli zakładam, że bonusowe obrazki, muzyka etc. która się odkrywa wraz z odkrywaniem dodatkowych zakończeń tez jest. Wiadomo też, że CT DS doczekało się nowego tłumaczenia.
Sogetsu pisze:A muzyka z Radical Dreamers? Nie należy o tym zapominać. Motyw z Frozen Flame (nie wiem jak dokładnie nazywa się ten utwór) jest niesamowity.
Wiekszość dobrych kawałków trafiła do CC, między innymi Frozen Flame (jakże zresztą genialny!), ale fakt, to RD było pierwsze.

: sob 13 gru, 2008 17:19
autor: Vivi714
[quote="Jaco"]Chrono Trigger wersja DSowa ujrzała światło dzienne, a tu nikt nawet o tym nie wspomniał. Shame on you.

Sorki , że nie napisałem (zapomniałem), ale w tej emulacji chodziło mi właśnie o wersję DS.
Strasznie głupie bugi mi wyskakiwały np. wchodzę do namiotu strachu, płacę gościowi za minigierkę i nagle przenoszę się do domu Luci, tyle, że mnie tam nie ma!

: ndz 14 cze, 2009 13:45
autor: Lord Sadler
Po raz kolejny rozpocząłem Chrono Cross na PSX'a. Tyle już razy przechodziłem tę gierkę ale wciąż mi mało. Jest genialna po prostu. System walki czy werbowanie postaci stoją na wysokim poziomie nie pozwalając oderwać się od konsoli.

: śr 17 cze, 2009 20:57
autor: Uleq_w_Sztyfcie
Chrono Trigger: Grałem, gram i raczej będę grał. Gierka porządna, ma fajny klimat, dobrą ścieżkę dźwiękową i system walki. Grafika może i nie powala na kolana, ale rok wydania o czymś świadczy. Do tej gry mam jakiś taki "pociąg" i w czasie snu słyszę "GRAJ W CHRONO TRIGGER..."

Chrono Cross: Zagrałem raz i już grał nie będę... Radykalne rozwiązanie w kwestii broni :D... Patelnie i szafy do codziennego arsenału raczej NIE należą. Gubiłem się już na początku, więc przestałem grać. Do tej gry nie czuję już takiego "pociągu" (seksualnego :D)
jak do Triggera.

: ndz 19 lip, 2009 23:09
autor: mnq
Siemanko, gram właśnie w Chrono Trigger i mam pewien problem. Jestem w rozdziale "Beyond the Ruins" (przyszłość). Zaorałem robota przed wejściem do spiżarni, zdobyłem ziarenko i złapałem szczura, który zdradził mi kod. Kiedy próbuje go wprowadzić nie ma żadnej reakcji. Zajrzałem do solucji i według niej powinny się otworzyć się jakieś przejście.

JESTEM TUAJ

Gram na emulatorze. Dzięki za ewentualną pomoc.

: pn 20 lip, 2009 20:31
autor: Sogetsu
Ustaw przyciski L i R pod lewe Ctrl i Alt - powinno pomóc.