Strona 12 z 17

: czw 01 gru, 2005 23:23
autor: Jecht
Lavos połaczył się z Schalą skoro Crono i s-ka go zniszczyli
eh w cc sie nie leje z Lavosem... tylko z lavos spawnem... ktory jako jeden musial jakos przezyc.... i polaczyc sie z schala...i w ten sposob powstal time devourer[/hide]

: śr 21 gru, 2005 21:34
autor: CoD
Da sie w jakis sposob miec jednoczesnie Gleena i Razzly ?

: śr 21 gru, 2005 22:08
autor: I am Vincent
Tak, ale najpierw musisz przejść grę z jedną z tych postaci, a potem zacząć od nowa i będziesz miał taki przedmiot, który przywraca twoją ekipę z tamtej gry, czy jakoś tak. Po prostu za pierwszym razem zdobywasz Glenna, za drugim Razzly, i to nie tylko tych dwóch, ale jeszcze wiele innych postaci!!!

: czw 22 gru, 2005 14:08
autor: Jaco
I am Vincent pisze:taki przedmiot, który przywraca twoją ekipę z tamtej gry,
Chrono Cross jest potrzebny. Idziesz do Hydra Marshes [home] i wchodzisz w portal prowadzący do domu Sprigg. Tam trzeba uzyć CC.

A ja sobie ostatnio pogrywam w CC :] Tak mnie wzięło. Już pokonałem smoki :D Dlaczego SE nie zrobi kolejnej części???? Dlaczego :( ...

: pn 26 gru, 2005 03:15
autor: Black
Trigger-
bo byl 1-szy
bo jest Magus
bo postacie rysowal chyba Torijama ;p
maly OT
ponoc na podstawie ChT powstalo anime... ma ktos jakies wieksze info?

: pn 26 gru, 2005 07:27
autor: Gokulo
Powstalo anime, ale podobno bardzo kiepskie.

: pn 26 gru, 2005 16:22
autor: Garnet
Black pisze:ponoc na podstawie ChT powstalo anime... ma ktos jakies wieksze info?
temat ten byl poruszany w 'manga,anime' i tam skieruj swe kroki...

: pt 03 lut, 2006 20:38
autor: M@rio_16
Obydwie gry uważam za świetne.Trudno powiedzieć,która z nich jest lepsza ale moim zdaniem CC.Ciekawa fabuła i klimat wymiatają.Jedyną wadą jest to,że przez zbyt dużą część gry (ponad 1/3) chodzi się postacią Lynxa

: sob 18 lut, 2006 01:30
autor: Sogetsu
Black pisze:ponoc na podstawie ChT powstalo anime... ma ktos jakies wieksze info?
Anime nazywa się 'Time and Space Adventures - Nuumamonjaa' i z tego co wiem była puszczana jako reklama CT na jednym z Tokyo Game Show. Akcja dzieje się w noc przed millenial fair, w miejscu festynu, z tym że bawią sie na nim rożne potwory z CT. Jak ktoś grał w CT, to będzie miał zabawę z rozpoznawaniem postaci i motywów muzycznych (Gonzales/Gato śpiewa!).

: czw 05 paź, 2006 15:37
autor: Ashramus
Dobra, glupie pytanie.. ale jak sie savuje gre w Chrono Triggerze?
Odpalam z ePSX, wszystko fajnie.. ale zapisalem gre (na obu slotach, na wszelki wypadek).
Po wylaczeniu gry i ponownym wlaczeniu, sava oczywiscie nie ma.. jakis hint?;/

: czw 05 paź, 2006 15:54
autor: Jaco
Ashramus pisze:Dobra, glupie pytanie.. ale jak sie savuje gre w Chrono Triggerze?
Na mapie świata albo w specjalnych miejscach do tego wyznaczonych. Wchodzisz do menu i tam saveujesz.
Ashramus pisze:Odpalam z ePSX, wszystko fajnie.. ale zapisalem gre (na obu slotach, na wszelki wypadek).
Po wylaczeniu gry i ponownym wlaczeniu, sava oczywiscie nie ma.. jakis hint?;/
Albo w międzyczasie zmieniłeś nazwę pliku, który robi za kartę pamięci(standardowo jest 'epsxe000.mcr' i kolejne numerki, w katalogu "memcards"), albo wybrałeś inną kartę, albo je gdzieś skopiowałeś. Jest też możliwe, że jak wyłączyłes emulator w jakiś drastyczny sposób, np. wystrzeliły Ci korki w domu, to ten save po prostu się nie zapisał. Jeszcze jest możliwe, że to wina emulatora, który moze mieć problem z zapisywaniem w tej grze (nie grałem w CT na epsxe, wiec nie mogę tego potwierdzić). Zawsze pozostaje Ci quick save i quick load albo inny emulator ;]

: czw 05 paź, 2006 18:26
autor: kwazi
Jaco pisze:Jest też możliwe, że jak wyłączyłes emulator w jakiś drastyczny sposób, np. wystrzeliły Ci korki w domu, to ten save po prostu się nie zapisał.
Standard - nie należy wylaczać emu przez "twardy reset" kompa/samego emu - wciśnij Esc -> File -> Exit - w ten sposób emu zapamięta savy (zarówno ten na k. pamięci jak i te z pluginu).

: czw 05 paź, 2006 21:45
autor: Ashramus
Hmm.. sprawdze przy wylaczaniu emulatora tak jak mowisz, bo chyba rzeczywiscie to bylo brutalne zamkniecie emu:)

edit: dobra, kolejny problem.. wtedy bylo ok, otwieralo mi sie save.. saveowalo tylko nie zapisalo.
Wlazlem sobie wtedy w opcjach epsx w memocards
W "select memcards" mam pod 1 -C:\ePSX\memcards\epsxe000.mcr
pod 2 C:\ePSX\memcards\epsxe001.mcr
(nie pamietam czy to byo, czy sam to ustawilem wtedy)

i teraz jest problem.. ze jak chce savowac, to mi daje. ze flopy saveowe sa pelne.

Mam zrobic nowe jakies? epsx003.mcr? how/what? ><
A mzoe mam tamte jakos oproznic z zawartosci? Przyznaje, jestem emu lam3:)

: pt 06 paź, 2006 12:27
autor: Jaco
Ashramus pisze:Mam zrobic nowe jakies? how/what? ><
ePSXeCutor czasem jest dodawany w zestawie z ePSXe. Tam się tworzy memorki.
Ashramus pisze:A mzoe mam tamte jakos oproznic z zawartosci?
Też możesz. Wybierasz w ePSXe 'config'-> 'memory card' i wybierasz tą która Cię interesuje. Potem wybierasz 'File' -> 'Run Bios' i tam mozesz usuwać czy kopiować save'y z memorek.

: pt 06 paź, 2006 23:22
autor: Ashramus
To czyszczenie w biosie bardzo sie przydalo:) thx

teraz utknalem niestety w grze.. w przyszlosci trzeba bylo zlapac szczura co ucieka po rurach w kanale.. udalo sie.. i podal definicje do otwierania drzwi. Push and hold L1 & R1, press X..
wydawalo mi sie, ze oznacza to trzymanie left i right arrow a potem spacja.. ale nie zaskakuje mimo pol godziny prob, wsciec sie mozna ><