Kingdom Hearts

Mówi Ci coś Chrono Cross, Chrono Trigger? Wszystko o klasyce SE

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Eiko
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1498
Rejestracja: pn 10 sty, 2005 18:12
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Eiko » śr 25 kwie, 2007 07:11

Hmmm ja tam się z nim męczyłam dosyć długo (graviga - najpierw zabierała dużo, a potem coraz mniej, ale jakoś go dobiłam ^^), ale słyszałam, że dobrym sposobem jest uaktywnić guard u Sory i odbijać te pociski lodowe, które wypuszcza potwór ;) Ewentualnie możesz trochę powalczyć i uzyskać lepszy poziom ^^
"Na Boga, udawajmy normalnych, skoro nie możemy być normalni, bo inaczej nie wydobędziemy się stąd."

Awatar użytkownika
Pinhead
Kupo!
Kupo!
Posty: 153
Rejestracja: wt 18 kwie, 2006 07:32

Post autor: Pinhead » czw 26 kwie, 2007 09:26

THX, jakoś sobie z nim poradzę, a mam jeszcze pytanko pokonał ktoś potwora w Agrabah?

Kod: Zaznacz cały

po zamknięciu keyhole'a, jak chcesz lecieć dywanikiem
Nie każdy chłop z widłami to Posejdon

Awatar użytkownika
Eiko
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1498
Rejestracja: pn 10 sty, 2005 18:12
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Eiko » czw 26 kwie, 2007 13:48

Tak Kurt Zisa to jest ^^ Może i na niskim poziomie jest trudny, ale około 70 banałka o.O Ale i tak lepiej się ubezpieczyć Tinkerbell ^^
"Na Boga, udawajmy normalnych, skoro nie możemy być normalni, bo inaczej nie wydobędziemy się stąd."

Sogetsu
Malboro
Malboro
Posty: 1050
Rejestracja: sob 18 lut, 2006 00:19

Post autor: Sogetsu » ndz 06 maja, 2007 13:58

KH miało pecha, że zacząłem w to grać po skończeniu Okami. wiem, że może nie powinienem patrzeć przez ten pryzmat na grę sprzed pięciu lat, ale wiek KH nie usprawiedliwia po*****ej kamery (najgorsza z jaką miałem w grach do czynienia), która skutecznie uniemożliwia oddawanie precyzyjnych skoków bo się klinuje na ścianach albo postanawia zmienić kąt kiedy Sora jest w powietrzu.
system walki też do najlepszych nie należy, Sora rusza się z deka topornie i nie zawsze atakuje tam gdzie go akurat kieruję
kolejna rzecz, do której się przyczepię to nuda, którą wieje od pierwszych minut gry. po kilku godzinach wcale nie jest lepiej a po dwudziestu jako tako. jak na razie najbardziej ze wszystkiego spodobał mi się Hades, Djinn i latanie nad skrawkiem Londynu wokół Big Bena.

grę skończę dla świętego spokoju ale jeśli w dwójce te elementy nie zostały poprawione to sobie raczej daruję.

Awatar użytkownika
Garnet
Ifrit
Ifrit
Posty: 3000
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 12:33

Post autor: Garnet » sob 12 maja, 2007 23:08

jedyne info o KH jakie podano na Party, to to, że nowy tytuł KH zostanie ogłoszony na TGS07

...ehmm..to tyle^^"
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!

Awatar użytkownika
Ivy
Moderator
Moderator
Posty: 2001
Rejestracja: śr 20 paź, 2004 13:29
Kontakt:

Post autor: Ivy » ndz 13 maja, 2007 02:57

Garnet pisze:jedyne info o KH jakie podano na Party, to to, że nowy tytuł KH zostanie ogłoszony na TGS07
Hmm, SE podobno nie planuje w najbliższym czasie wydania KH3, więc pewnie swoim zwyczajem wypuszczą cos na komórki albo małe konsolki. Whatever, dopiero się okaże, czy warto się napalać. Najlepszym newsem byłoby wydanie Final Mix+ w PAL-u T_T Im dłuzej czekam, tym mniej w to wierzę.
Btw Garnet- zagraj w KH, w końcu to klasyk :D Disney nie boli...tak bardzo.
Sogetsu pisze:ale wiek KH nie usprawiedliwia po*****ej kamery (najgorsza z jaką miałem w grach do czynienia), która skutecznie uniemożliwia oddawanie precyzyjnych skoków bo się klinuje na ścianach albo postanawia zmienić kąt kiedy Sora jest w powietrzu.
Faktycznie, kamera potrafi doprowadzic do pasji, ale od biedy można ją obracać ( choć gdy znajdujemy się przy ścianie, blokuje się), a skakanie nie sprawiało mi większych problemów. To kwestia przyzwyczajenia- mnie też trudno sie było z początku przestawić z KHII na KH.
Sogetsu pisze:Sora rusza się z deka topornie i nie zawsze atakuje tam gdzie go akurat kieruję
Samo atakowanie, choć nieprecyzyjne i powolne, nie boli tak jak leczenie. Cios w końcu i tak dociera do celu, a po odpowiednim expowaniu walki są naprawdę przyjemne. Wpieniał fakt, że Sora nie umie się uleczyć gdy jest atakowany. O ile sam pomysł głupi nie jest ( bo to logiczne, że w takiej sytuacji trudno o skupienie i poprawne rzucenie czaru) to w walce sprawdza się nienajlepiej. Sora ginął czasem w bardzo przypadkowy sposób- wrog szybko atakowal, a on stal jak pierdoła i czekał aż go zabiją _^_ W KHII na szczęście to poprawiono i leczenie jest znacznie przyjemniejsze :]
Sogetsu pisze:to nuda, którą wieje od pierwszych minut gry. po kilku godzinach wcale nie jest lepiej a po dwudziestu jako tako.
Jedynka pod względem fabularnym nie powala- no chyba że kogoś interesują plany disneyowskich villainów i losy bajkowych księżniczek. Sora wygląda na upośledzonego (but it'sa very funny retardation xD), Donald i Goofy..nc, a kolejne światy przynoszą głównie wątki fabularne ze znanych bajek itd. Ale w tej grze jest jeszcze Riku *_* (ale rozumiem,że to Cię akurat nie pociąga _^_) Fabuła poza całym tym Disneyem mimo wszystko potrafi zainteresować- IMO stanowi po prostu dobry wstęp do KHII. Siła tej gry to przyjemna i prosta rozgrywka i ładna ( jak na tamte czasy) grafika.
Sogetsu pisze:Hades
Moja miłość <3 Ma genialny głos i charakter- dobrze kontrastuje z tym obleśnym mięśniakiem xD
Sogetsu pisze:grę skończę dla świętego spokoju ale jeśli w dwójce te elementy nie zostały poprawione to sobie raczej daruję.
To byłby spory błąd, szczególnie że obie części dzieli ogromna przepaść. KH to gra dobra, ale zainteresowałam sie nia dopiero po tym, jak przeszłam dwójkę.KHII stawia bardziej na oryginalne postacie i historię, a dobór światów Disneya był naprawdę trafiony( takie Cornerstone Hill wspominam naprawdę dobrze xP). Walki są przyjemniejsze, dostajemy limity, specjalne formy, Sora rusza się nieco lepiej, a kamera już nie wkurza, bo możemy nia swobodnie obracać. Fabuła kręci się bardziej wokół głównych bohaterów , sprawcami ZUA nie są już postacie z Disneya, a sama gra wydaje się być mniej infantylna. Jakby to ująć- w KHII wszystko jest lepsze :lol: I wciąga od samego początku ^^

Sogetsu
Malboro
Malboro
Posty: 1050
Rejestracja: sob 18 lut, 2006 00:19

Post autor: Sogetsu » ndz 13 maja, 2007 13:17

Ivy pisze:Sora ginął czasem w bardzo przypadkowy sposób- wrog szybko atakowal, a on stal jak pierdoła i czekał aż go zabiją _^_
mi często ginął w trakcie wypowiadania zaklęcia uzdrawiającego -_-''''

co do fabuły, to aż tak bardzo nie przeszkadza mi Disney; raczej bezsensowne questy (trochę się nałaziłem zanim znalazłem tę cholerną rybę na początku. trzeba przyznać, że Sora to niezły jeleń haruje za wszystkich podczas gdy reszta się op...) albo głupi system triggerowania eventów - żeby żeby uruchomić wydarzenie trzeba pójść do odpowiedniej lokacji, potem się wrócić do innej, potem znowu coś odwiedzić aż w końcu przy wejściu do kolejnej "nie-wiadomo-czemu-akurat-tej" lokacji mamy scenkę popychającą fabułę... takie rzeczy są wybaczalne w grach na NESa ale nie w produkcjach z XXI wieku.
Ivy pisze:Goofy..nc
"oh boy oh boy oh boy oh boy oh boy!" :lol:
ale za to przydawał się do leczenia w trakcie walk z bossami (zawsze mu wrzucam masę potionów)
Ivy pisze:Riku *_* (ale rozumiem,że to Cię akurat nie pociąga _^_)
no, raczej nie :lol:
Square'owe postacie w tej grze to inna bajka. może mam już skrzywienie od nadmiaru zajęć z literatury, ale postacie miejscami wkurzały mnie sposobem wypowiadania się. chciałbym, spotkać 14 latków mówiących w ten sposób... niby dzieci ale mówią jak dorośli, przez co stają się mniej realni i gorzej "docierają" do odbiorcy.
w pewnym momencie nawet sacząłem się zastanawiać czy częściej pada słowo "destiny" czy "darkness" :lol:

hmm, skoro mówisz, że w KHII trochę poprawili, to spróbuję. ale i tak poczekam do platyny.
Ivy pisze:Walki są przyjemniejsze
pewnie i tak nie przebijają tych z Okami :wink:
Ivy pisze:kamera już nie wkurza, bo możemy nia swobodnie obracać
czy w końcu za sterowanie zabrał się normalny człowiek i można się rozglądać za pomocą prawej gałki?

PS. Ivy, zagraj w Okami :wink:

Awatar użytkownika
Ivy
Moderator
Moderator
Posty: 2001
Rejestracja: śr 20 paź, 2004 13:29
Kontakt:

Post autor: Ivy » ndz 13 maja, 2007 14:09

Sogetsu pisze:głupi system triggerowania eventów - żeby żeby uruchomić wydarzenie trzeba pójść do odpowiedniej lokacji, potem się wrócić do innej, potem znowu coś odwiedzić aż w końcu przy wejściu do kolejnej "nie-wiadomo-czemu-akurat-tej" lokacji mamy scenkę popychającą fabułę.
Też się czasem zacinałam, bo ta liniowość potrafiła denerwować :] Dwójka też jest liniowa, jednak te elementy wydają sie być bardziej przejrzyste i logicznie poukładane. Nie zdarzyło mi się zaciąć w jakimś momencie.
Sogetsu pisze:ale za to przydawał się do leczenia w trakcie walk z bossami (zawsze mu wrzucam masę potionów)
A mnie nie lubił i uleczał tylko tego drugiego debila >_>
Sogetsu pisze:chciałbym, spotkać 14 latków mówiących w ten sposób... niby dzieci ale mówią jak dorośli, przez co stają się mniej realni i gorzej "docierają" do odbiorcy.
Pogadaj z moją siostrą :lol:
Do tego już dawno przywykłam- szczególnie że połowa bohaterów z japońskich gier i anime to nastolatki, a ich sposób wysławiania się jest "dojrzalszy" o jakieś 15 lat. To nie teksty są zbyt poważne, tylko bohaterowie za młodzi xD Zresztą, mnie się podob fakt że chociaż na ekranie moge podziwiac inteligentnych, błyskotliwych i ładnie wyglądających gówniarzy- tego w realu nie uświadczysz w takich ilościach xDDD
Sogetsu pisze:że w KHII trochę poprawili
Powiedziałabym raczej "znacznie"- choć niektóre elementy doczekały się niewielkich innowacji, to frajda z grania jest już o wiele większa. Warto od razu zacząć od trybu proud, żeby wrogowie byli jakimś wyzwaniem.
Sogetsu pisze:można się rozglądać za pomocą prawej gałki?
Da, bardzo przydatna sprawa :P
Sogetsu pisze:PS. Ivy, zagraj w Okami :wink:
Myślałam nad tym, szczególnie że słyszę o tej grze same dobre rzeczy. Tylko mnie troche te zwierzątka odstraszają- za mało bishy <joke>

Awatar użytkownika
Eiko
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1498
Rejestracja: pn 10 sty, 2005 18:12
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Eiko » pn 14 maja, 2007 07:11

ale za to przydawał się do leczenia w trakcie walk z bossami (zawsze mu wrzucam masę potionów)
Ja byłam zbyt skąpa :lol: Wolałam brać Donalda, bo mnie leczył cure :P
Sogetsu pisze:trochę się nałaziłem zanim znalazłem tę cholerną rybę na początku
Hmmm i właściwie tylko tu się nałaziłam XD Może to dlatego, ze za pierwszym razem grałam z opisem :roll:
Ivy pisze:Fabuła kręci się bardziej wokół głównych bohaterów , sprawcami ZUA nie są już postacie z Disneya,
Oj to mi się bardzo podobała :D Może dlatego jednak wolę (choć jedynka i tak lepsze od reszty gier, w które grałam :P ) dwójkę ;) Hehe, bo to było wnerwiające, ze tyle Disneya :P Chyba, ze liczyć nasz

Kod: Zaznacz cały

główny czarny charakter Ansema
... Ale jego było mało w porównaniu do OrgXIII
mi często ginął w trakcie wypowiadania zaklęcia uzdrawiającego -_-''''
A mi wypowiadał podczas skakania, ale użyć to już nie łaska :P Dziowne, ze taką Aeorgę używał podczas różnych skomplikowanych ruchów, a leczenia nie...
"Na Boga, udawajmy normalnych, skoro nie możemy być normalni, bo inaczej nie wydobędziemy się stąd."

Sogetsu
Malboro
Malboro
Posty: 1050
Rejestracja: sob 18 lut, 2006 00:19

Post autor: Sogetsu » ndz 01 lip, 2007 17:06

ok, na początku trochę wjechałem na KH, ale niedawno skończyłem i muszę powiedzieć, że nawet mi się spodobało. do kamery się przyzwyczaiłem, walki po zdobyciu kolejnych combo plusów i innych bajerków stały się przyjemniejsze a i ostatnie 1/4 gry jest o wiele lepsze od początku (Hollow Bastion!). tak mnie wciągnęło, że pokonałem wszystkich dodatkowych bossów, napakowałem postacie na 100 poziom, zdobyłem wszystko co było do zdobycia (nawet wszystkie przedmioty z wieży zegarowej) i chyba jedyne czego nie udało mi się zrobić to ostatni odcinek na zjeżdżalni w dżungli.
nawet nabrałem ochotę na Chain of Memories i KH2, żeby zobaczyć co będzie dalej :)
Ostatnio zmieniony czw 15 lis, 2007 14:26 przez Sogetsu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Gokulo
Cactuar
Cactuar
Posty: 499
Rejestracja: ndz 14 wrz, 2003 20:52

Post autor: Gokulo » ndz 01 lip, 2007 18:45

"Wskocze" lekko w temat.
Osobiście jeśli chodzi o system walk to KH2 > Okami. Jak bardzo Okami by mi się nie podobało, system walki był dla mnie zbyt... "prosty" i łatwy. Stawianie kresek i zarazem pauza w czasie "rysowania".... no do mnie jakoś nie przemówił.
Natomiast KH2 to sam miód imo :D Dynamika, masa abilities, action triggery(szkoda, że wystarczyło maszować trójkąt, w Final Mix chyba to poprawili) i drive forms yay :oops:
We all travel a maze of relationships, it goes on with or without you. I search the sea of the unconscious... I look for you... to find my true... self...

Awatar użytkownika
Ivy
Moderator
Moderator
Posty: 2001
Rejestracja: śr 20 paź, 2004 13:29
Kontakt:

Post autor: Ivy » ndz 05 sie, 2007 13:11

Dobralam sie do KH II Final Mix + z zamiarem zdobycia sekretnego endingu (musze sie wyrobic w tydzien xD) Gram na Critical Mode i juz sama nie wiem, czy wystarczy w tym trybie ukonczyc wszystkie swiaty, czy zdobywac tzw Proofs (i bawic sie z mushrooms). Co stronka, to inne info >_> Ktos sie moze orientuje? :P

Awatar użytkownika
lolish
Kupo!
Kupo!
Posty: 45
Rejestracja: pn 12 lut, 2007 16:35
Lokalizacja: Mama

Post autor: lolish » sob 20 paź, 2007 12:51

hej mam takie małe pytanko odnośnie KH2,
czy może ktos sie orientuje gdzie można zdobyć Dense crystal, i wszytkie Orichalcum+?
orichalcum potrzeba jeszcze 1, ale nie wiem którego nie mam :(
Ostatnio zmieniony czw 08 lis, 2007 21:36 przez lolish, łącznie zmieniany 2 razy.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA

Awatar użytkownika
Ivy
Moderator
Moderator
Posty: 2001
Rejestracja: śr 20 paź, 2004 13:29
Kontakt:

Post autor: Ivy » pn 05 lis, 2007 13:28

A wystarczylo zajrzec zamiast obrazac...:
gamefaqs pisze:Only 7 in the whole game: get all types of materials, clear Alantica, clear 100 Acre Woods, treasure in Twilight|Town, treasure in The World that Never Was, Treasure in Space Paranoids, clear the Goddess of Fate cup
gamefaqs pisze:Dense Crystal:
Berserker-TT (Tower: Wayward Stairs(C)), TWTNW (Addled Impasse, Naught's Approach, Naught's Skyway

Awatar użytkownika
lolish
Kupo!
Kupo!
Posty: 45
Rejestracja: pn 12 lut, 2007 16:35
Lokalizacja: Mama

Post autor: lolish » czw 08 lis, 2007 21:35

oops... napisałem to bo myślałem ze nikt tu nigdy nie zagląda :PP a btw. dzieki i przepraszam, ale naprawde mozna się wkurzyć jak się chodzi po całym KH i sie nic nie znajduje =\
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne tytuły S-E”