Strona 26 z 30

: pt 30 cze, 2006 23:21
autor: white raven
pokonalem wlasnie Cathedral - ten budynek co zmienial sie w trzy różne wersje (męśką, żeńską i "nijaką") pewnie jeszcze ze 2ch bossów mi zostało :P. za bardzo spac mi sie chce żebym mial teraz ich pokonac. wole jutro na spokojnie sie za to wziąść i delektować się wygraną :]

EDIT: 01.07.2006 15:25
Xenosaga 2 ukończona :] na liczniku 25h lvl głównego teamu to KOS-MOS 41, Jr. 40 i MOMO 40. Walki poszły banelnie łatwo. nawet ten przedostatni boss... zapomniałem jak mu tam,a przy okazji nie bede spoilował ;) - nie sprawił żadnych tródności :]
Ciekawie zakończona historia zwlasza chaos mnie zaintrygował i niemoge sie doczekać co bedzie dalej.

Mam 2 pytania może ktoś mi bedzie potrafił odpowiedzieć:
1) Czym tak na prawde jest Zohar i do czego służy? (przyznaje się bez bicia że nie czytałem w XE1 w encyklopedii a save usuniety juz ;/)
2) Abel's Ark jest statkiem czy Gnosis? w końcu już nie wiem bo nie powiedzieli dokładnie na końcu...

zdaje sobie sprawe, że pytania są spoilujące więc odpowiedzi mogą być również jako prywatne wiadomości.

: sob 01 lip, 2006 19:18
autor: Gokulo

Kod: Zaznacz cały

Na Zohar to tak naprawde nie mozna odpowiedziec "co to jest dokladnie". Artefakt nieznanego pochodzenia, zrodlo nieskonczonej energii, czerpiace ja z innego wymiaru/cos w tym stylu. Uzyty w jakims tam projekcie spowodowal znikniecie Ariadne, teraz napedza jedna z Omega (ta znana juz z Ep.II). Niby ma miec cos wspolnego z U-DO takze, ale po glebszym zastanowieniu sie zaczynam uwazac, ze cos tu jest nie tak... Jesli w Ep.III dadza jakies dokladniejsze wytlumaczenie to ok, inaczej to sie moze okazac, ze Zohar okazal sie zwyklym zapychaczem fabuly dla Ep.I i cameo z XG, lub, ze wina lezy po stronie skroconej serii i niewykorzystanej mozliwosci obiektu.

Abel Ark to teoretycznie Gnosis. Wiecej sie wytlumaczy w Ep.III z tego co sie zapowiada.

Btw.
Ale lala...
http://img443.imageshack.us/img443/1281/f114uu.jpg
XD

: sob 01 lip, 2006 19:31
autor: Jaco
Gokulo pisze:

Kod: Zaznacz cały

Uzyty w jakims tam projekcie spowodowal znikniecie Ariadne,

Kod: Zaznacz cały

Za zniknięcie Ariadne odpowiada emulator Zohara, który potem znaleźliśmy w Cathedral Ship. O ile się nie mylę :] 
Gokulo pisze:

Kod: Zaznacz cały

Niby ma miec cos wspolnego z U-DO takze, ale po glebszym zastanowieniu sie zaczynam uwazac, ze cos tu jest nie tak... 

Kod: Zaznacz cały

U-DO się jakoś z tym połączyło, podczas Miltian conflict, co spowodowało pojawienie się Gnosis i wchłonięcie planety przez Abyss
Zohar jest najbardziej tajemniczym objektem jak narazie :] Mało o tym wiemy.

white raven - Garnet kiedyś podawała linka, gdzie było sporo wyjaśnione, poszukaj se :P ;) Ja ze swojej strony polece wikipedie (angielską). Też sporo informacji.

: sob 01 lip, 2006 19:43
autor: Gokulo

Kod: Zaznacz cały

U-DO się jakoś z tym połączyło, podczas Miltian conflict, co spowodowało pojawienie się Gnosis i wchłonięcie planety przez Abyss

Kod: Zaznacz cały

A widzisz to niezupelnie tak... za pojawienie sie Gnosis odpowiedzialne jest cos/ktos innego (wyjasniane aktualnie w "The Missing Year". I chyba ktore fakty Ci sie pomieszaly - bo pojawieniu sie Gnosis nie towarzyszylo wchłonięcie planety ^^; Dopiero z czasem Lost Jerusalem zniknelo.

: sob 01 lip, 2006 19:49
autor: Jaco
Gokulo pisze:

Kod: Zaznacz cały

I chyba ktore fakty Ci sie pomieszaly - bo pojawieniu sie Gnosis nie towarzyszylo wchłonięcie planety ^^; Dopiero z czasem Lost Jerusalem zniknelo.

Kod: Zaznacz cały

No to nie było dokładnie w tym samym czasie tylko jedno i drugie wiażało się z U-DO i Zohar..... yyy... lost Jerusalem? Ja mówie o Old Miltii. A Lost Jerusalem to chyba Ziemia, right? o_O Zamotałes mnie :] 

: sob 01 lip, 2006 19:57
autor: Gokulo

Kod: Zaznacz cały

No tak mi chodzilo o ziemie, bo to na niej zaczely pojawiac sie Gnosis ^^; Jak bylo z Old Militia juz nie pamietam... tyle, ze zablokowane zostaly UMN Colums do niej :D

: sob 01 lip, 2006 21:37
autor: white raven

Kod: Zaznacz cały

a czy czasem Gnosis'y nie zostały przywołane przez U-DO i Song of Nephilim?
a UMN Columns nie spowodowały przypadkiem tego buntu realianów który widzimy na poczatku XE2?

: sob 01 lip, 2006 22:46
autor: Gokulo

Kod: Zaznacz cały

Nie. Song of Nephilim dziala poprostu przyciagajaco na Gnosis, ale to nie jest to co je sciagnelo do tego swiata. UMN colums wywolaly bunt? :) Nie, nie. Bunt spowodowany byl jakims defektem, czy wlasnie specjalnie szyms wbudowanym - tego nie pamietam - musial bym sprawdzic. UMN colums to poprostu te tunele hiper przestrzeni, ktorych uzywaja do podrozy itp :)
[/quote]

: sob 01 lip, 2006 23:31
autor: white raven

Kod: Zaznacz cały

patrzylem na wikipedii angielskiej i jednak Song of Nephilim wywołała "opętanie" realianów
dzieki odnośnie tej wikipedii angielskiej - jest tam na prawde dużo informacji i dużo rzeczy mi wyjaśniło :] zohary i te inne :]

Kod: Zaznacz cały

a jak Wilhelm nazwał chaosa na końcu XE2 jakoś na J ale nie pamietam dokladnie ;/ mowielem sobie żeby zapamietać no i zapomniałem

: ndz 02 lip, 2006 00:05
autor: Jaco
white raven pisze:

Kod: Zaznacz cały

a jak Wilhelm nazwał chaosa na końcu XE2 jakoś na J ale nie pamietam dokladnie ;/ mowielem sobie żeby zapamietać no i zapomniałem

Kod: Zaznacz cały

Joshua.
To też na wiki znalazłbyś ;]

Weź się teraz za dodatkowych bossów ;) Ja musze pakować dalej, bo 60 Lv też okazał się za niski :P Dlaczego Medica 2 odnawia tak mało HP ..... A już bym chętnie odłożył XS2.

BTW. Wspomniałeś, że wywaliłeś save'a z XS1. A jak będzie potrzebny do XS3? :> Ja jeszcze wole se go potrzymać :]

[ Dodano: Nie 02 Lip, 2006 03:35 ]
BTW2 :]

Thx Gokulo, że mi przypomniałeś o Missing Year. Dobrze, ze chociaż robią takie flash'e, a nie kolejną gre na komórki... -_- Fajnie, że są ludzie, którzy to tłumaczą. Ale fakt faktem Namco powinno dać ludziom spoza KKW całą informację zawartą w tych flash'ach. Tak samo, jak w XS2 mieliśmy XS1 Drama (w Space Port), tak samo powinni zrobić podobnie w XS3 z tym Missing Year :P Sporo ciekawych informacji jest tam zawartych (widziałem dopiero 3 rozdziały, za kolejne się zabiore dopiero, jak je przetłumaczą).

[ Dodano: Nie 02 Lip, 2006 20:44 ]
Mwahahaha :twisted: Jednak ten 60Lv starczył ;) Tzn. dopakowałem jeszcze tylko 1 lv i postanowiłem znowu zawalczyć z Mikumari. No i jakimś cudem "ich" rozwaliłem :D Szczęścia miałem sporo, ale przynajmniej moge w końcu odłożyć XS2 :P :]

: śr 05 lip, 2006 10:25
autor: Garnet
Jaco pisze:Garnet kiedyś podawała linka, gdzie było sporo wyjaśnione, poszukaj se
jakby co http://www.labyrinthos.org/odm/

na gamefront jest dzisiaj ciekawy news

Xenosaga Episode III: Also Sprach Zarathustra nahezu ohne Ladezeiten beim Kampf

05.07.06 - In dem Rollenspiel Xenosaga Episode III: Also Sprach Zarathustra sollen so gut wie keine Ladezeiten auftreten, wenn man in einen Kampf gerät.
Das bestätigte ein Sprecher von Monolith Software gegenüber den Mainichi Newspapers, der die Ladezeit beim Kampf mit 'fast 0' angibt.

trzeba tlumaczyc?;P
pokrotce mowa o tym,ze czas loadingu walk zostal zredukowany prawie do zera

...to juz jutro X3 w Japan...ql :]

: śr 05 lip, 2006 13:24
autor: Gokulo
Dokladnie, prawie w locie sie wszystko laduje - nawet w demie bylo to swietnie okazane ^^ Az sie grac chce w takie cos

Btw. Garnet, Siren 2 tuz tuz tez :)

[ Dodano: Czw 06 Lip, 2006 12:13 ]
Male info na poczatek:
CD1 - 7 chapterow
CD2 - 3 chaptery (ale podobno przynajmniej w miare spore)

[ Dodano: Pią 07 Lip, 2006 06:43 ]
6 rano, a ja jestem po maratonie z XS3 :O Wlasnie skonczylem CD1!
I co moge powiedziec... O grze niech swiadczy fakty, ze dopiero przypadkiem jak zajrzalem za okno i stwierdzilem, ze jest jasno cos to zobaczylem, ze juz 5 rano byla :roll: Gra mnie poprostu wgniotla... jest taka jakie powinny byc 1 i 2 ! Nie jest tak flegmatyczna, wrecz przeciwnie - wszystko dzieje sie szybko plynnie, minimalne loadingi. Walki jednak nie sa az tak zle jak sie spodziewalem bez x, trojkat, kwadrat systemu. A walki E.S... poezja ! Maly mankament to zbyt proste walki, dopiero pod koniec CD1 zaczelo sie robic powazniej. Swietna jest tez muzyka(nawet remixy z Ep.2) chociaz jakos tak za cicha sie wydaje i powinna grac czesniej - za duzo jest scenek bez muzyki. Fabula tez wgniata w ziemie... co z tego, ze Namco tyle ujawnilo na trailerach jesli w grze dzieje sie jeszcze wiecej ! Widac tu chyba niestety efekty tego, ze ucinaja seria - musza wszystko opowiedziec na raz. Pierwsze 3 godziny to 2/3 scenek i troche eksploracji - potem juz sie robi lepiej. Tak wogole to mam takie odczucie, ze 1 i 2 to byly jak prologi, ktore tylko wzbudzaly mase pytan - Ep.3 odpowiada nawet na wiecej niz bysmy chcieli !

Spoiler jesli nie ogladaliscie trailerow

Kod: Zaznacz cały

Walka KOS-MOS i T-Elos jest 100% ciekawsza niz wyglada to na trailerze - serio!

: sob 08 lip, 2006 10:32
autor: Garnet
Gokulo pisze:Garnet, Siren 2 tuz tuz tez :)
wreszcie wyszło^^
Gokulo pisze:Fabula tez wgniata w ziemie
rozumie,ze ja rozumiesz?:]]

http://www.ncsx.com/2006/070306/xenosaga_3.htm mam nadzieje,ze ten dodatkowy dysk ujrzy swiatło dzienne poza Japonia...najlepiej jakby dolozyli do niego przetlumaczone Missing Year
...a co do Missing Year...to piosenka koncowa 6 rodziału ^_^ super :)

: sob 08 lip, 2006 11:03
autor: Gokulo
No, jakies @80% rozumiem :smile:
Missing Year moga chciec sobie odpuscic bo w grze jest moment gdzie Shion po krotce(ale to bardzo po krotce) wyjasnia wlasnie wydarzenia z ostatniego roku. Mam nadzieje, ze jednak tego nie zrobia, bo Missing Year ma pare fajnych elementow.

Kod: Zaznacz cały

Aha - balem sie, ze moze byc tak jak z Ep.2 - ze CD1 to bedzie krotkie pare godzin, ale cale szczescie nie ^^ Zajelo mi 14h ukonczenie go.

: sob 08 lip, 2006 11:35
autor: Garnet
no to z mojej strony pytanie podstawowe, czyli...Albedo ^^" jest czesto,nieczesto..i czy w ogole jest wazna postacia,jak w poprzednich seriach,czy tez spłycili teraz jego role?