Strona 4 z 4

: śr 06 paź, 2010 19:50
autor: sai
To i pewnie są.
Jeśli chodzi o Tego golema to faktycznie nawet wersji PSX również był bardzo słaby. Ma tyko 300 HP.
To samo tyczy sie tyranosaura czy bazyliszka.
Warmtech za to jest troszkę odporniejszym zawodnikiem. Nie troszkę a dużo odporniejszym.
Ma 2000 HP i 128 atk. jest również bardzo odporny na czary.

EDIT: No i przeszłęm też na Easy.
Co mogę powiedzieć ? Odraadzam grę na tym poziomie ponieważ jest strasznie łatwa.
Tańsze rzeczy w sklepach, o duuuuuzo więcej czarów.
No ale cieszę się że najpierw przeszedłem na normalu, tutaj tylko grałęm aby ukończyć 100% gry więc poszło łatwo i szybko.

Tym razem ukończyłem drużyną w granicach levelowych 42.
Zamiast drugiego wojownika dałem monka i powiem szczerze że nie żałuje.
Świetna postać. Zadaje najwięcej obrażeń. Odpuściłem grę Thiefem i RM bo nimi grałem już w wersji na NES.

Dobra także ten tytuł zaliczony na 100 %, zabieram się za Final Fantasy 2.

Ps. Jeśli ktoś chciałby savy aby zobaczyć co gdzie jak pisać.

: wt 12 paź, 2010 14:21
autor: Jaco
sai pisze:No to bardzo szybko się z tym uwinąłeś.
sai pisze:Bestariusz zaliczony na 100 %.
Może dlatego, że się w coś takiego jak szukanie wszystkich poke... potworów nie bawiłem :P

sai pisze:Ogólnie gra zaskoczyła Mnie pozytywnie. Może dlatego że zagrałem w wersję Originis gdzie poprawiona jest już grafika a i muzyka jest naprawdę świetna. No ale nie zmienia to fakty iż fabuła i reszta jest taka sama
Nie do końca... m. in. walki są też dużo szybsze niż w wersji na NESa. A to było chyba dla mnie najgorsze. W sumie gdyby nie Origins to pewnie bym dokończył oryginalna wersję.. a tak to mnie Square wybawiło.

sai pisze:Na pewno wspaniała muzyka, częśc utworów np z FF7.
Chciałeś powiedzieć, że część z tych utworków pojawiła się później w FFVII, prawda? :P
sai pisze:Ciekawa opowieśc
No nie powiesz, że 'opowieść' była ciekawa? 4 ziomków się nagle pojawiło z ... znikąd, co by uratować świat przed zuem straszliwym. A do tego potrzebują dynamit, który dostana jak zdobędą klucz, który dostaną jak zdobędą oko, które zdobędą jak znajdą koronę... no proszę Cię...
sai pisze:lokacje, szkoda tylko że przy takiej grafice
No właśnie.. ja się zastanawiam, czy przy takiej grafice (a wcale jakaś zła nie jest) da sie stwierdzić, czy lokacje są ciekawe... ale się już czepiać nie będę.
sai pisze:Bohaterowie bez immienni. To troszkę też mi nie pasuje.
No jak... moi mieli imiona XD
sai pisze:Połowa odkryta. Podejrzewa że druga się odkryje gdy przejdę na EASY.
Szczerze ? Nie chce Mi się jeszcze raz tego przechodzić , ale takiemu zapalonemu fanowi serii FF tej gry nie wypada opuścić następnych sekretów.
A to nie jest tak, że się druga połowa odkrywa podczas przechodzenia FFII? W sumie to nie pamiętam...
sai pisze:EDIT: Cieszę się również z tego iż potwory czary czy też summony typu Bahamut pojawiają się już od pierwszej części. To coś naprawdę fascynującego. Nie jedna gra skorzystała z tego bestariuszu.
Nie powiedziałbym. Nazwy potworów w FF, jak i innych grach, czerpią garściami z różnych mitologii, religii, etc. Wątpię, żeby FF był jakimś tam prekursorem.

: wt 12 paź, 2010 19:30
autor: Ababeb
Jaco pisze:walki są też dużo szybsze niż w wersji na NESa.
Jak jesteś heretykiem i grasz na emulatorze, to zawsze można przyspieszyć. ;)
Nie powiedziałbym. Nazwy potworów w FF, jak i innych grach, czerpią garściami z różnych mitologii, religii, etc. Wątpię, żeby FF był jakimś tam prekursorem.
O ile pamiętam, jest również częściowo zerżnięty z DnD; MindFlayer, tak na przykład.

: wt 12 paź, 2010 20:08
autor: sai
sai pisze:Na pewno wspaniała muzyka, częśc utworów np z FF7.
Jaco pisze:Chciałeś powiedzieć, że część z tych utworków pojawiła się później w FFVII, prawda? :P
Nie... Chciałem powiedzieć dokładnie to co napisałem. Wersja Originis została wydana później niż FF7 tak więc podejrzewam że to ściezka jest zapożyczona do wersji PSX.

sai pisze:lokacje, szkoda tylko że przy takiej grafice
Jaco pisze:No właśnie.. ja się zastanawiam, czy przy takiej grafice (a wcale jakaś zła nie jest) da sie stwierdzić, czy lokacje są ciekawe... ale się już czepiać nie będę.
Chodziło Mi tu bardziej o pomysł na te lokacje. Wnętrze wulkanu itd. itp.
Czepiasz się czepiasz...

sai pisze:EDIT: Cieszę się również z tego iż potwory czary czy też summony typu Bahamut pojawiają się już od pierwszej części. To coś naprawdę fascynującego. Nie jedna gra skorzystała z tego bestariuszu.
Jaco pisze:Nie powiedziałbym. Nazwy potworów w FF, jak i innych grach, czerpią garściami z różnych mitologii, religii, etc. Wątpię, żeby FF był jakimś tam prekursorem.
Ba na pewno. Choć część nazwana jest oryginalnie. Czytałem gdzieś o tym artykuł.
Poszukam.

: śr 13 paź, 2010 10:25
autor: Jaco
Ababeb pisze: Jak jesteś heretykiem i grasz na emulatorze, to zawsze można przyspieszyć.
Grałem na emu, ale z takich szatańskich udogodnień nie korzystałem :>
sai pisze:Nie... Chciałem powiedzieć dokładnie to co napisałem. Wersja Originis została wydana później niż FF7 tak więc podejrzewam że to ściezka jest zapożyczona do wersji PSX.
W takim razie mogę Cię uświadomić, że muzyka z FF:Origins nie różni się od tej z wersji na NES'a, oprócz lepszej jakości. Może i wydana później, ale to jest remake, nie nowa gra.

: pt 15 paź, 2010 12:30
autor: Thomas
Szczerze mówiąc też przeszedłem Origins - ale jedyne co mnie odrzuciło od emulatora to marnowanie tury przez bohaterów w momencie gdy dany przeciwnik ginie (zamiast uderzać w kolejnego przeciwnika uderzali w puste pole) ...

: pn 15 sie, 2011 14:38
autor: puptans
Siema!

Od jakiegoś czasu gram w klasyczną, nesowską wersję jedynki. Jestem już przy samym końcu i mam mały problem. Mianowicie, do wyjścia z ostatniej misji - powrotu z przed 2000 lat potrzebny jest czar warp. Ja natomiast wykorzystałem wszystkie sloty na tym poziomie u magów na trzy pozostałe zaklęcia. Jest jakaś możliwość na nadpisanie któregoś ze slotu, lub pozbycie się któregoś zaklęcia? Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

: pt 19 sie, 2011 20:17
autor: Thomas
Niestety chyba nie da się oduczyć spelli:
Deletable spells. As in the original version, every magic using character has successive "spell levels". Each character has only three available slots per spell level, but is given the option of choosing from four spells. Once that choice had been made in the original version, there was no way to "unlearn" spells to free up a space for the unchosen fourth spell. In the WSC version, this has been changed so that it is possible to delete spells once purchased.
Jeśli jeszcze nie wlazłeś to przeszłości to postaraj się zdobyć max lvl i 99 mikstur dla pewności - pamiętam że w orignis lodowe smoki miały wkurzający atak na całą drużynę i trzeba było sporo pić.

: śr 23 sty, 2013 02:14
autor: gswito
proste pytanie. jak ożywić postacie? wersja na androida

: śr 23 sty, 2013 05:22
autor: Oray80
Prosta odpowiedź , phoenix downem albo w świątyni ( chyba w każdym mieście jest taka lokacja gdzie możesz ożywić martwą postać ) ;p