Strona 7 z 10

: pt 01 lip, 2005 21:29
autor: Ababeb
A dla mnie świetnym jobem jest Niebieski Mag/Blue Mage. Nie wiem zupełnie czemu, ale lubię coś takiego. :)

A i Mimic jest świetny. To bardzo dobry job, ale niestety bez pozostałych jest niczym. :P

: sob 02 lip, 2005 10:28
autor: Faris
Praktycznie najlepsza jest profesja Normal (jak sie zmasteruje Mimica), bo może używać najwięcej poznanych wcześniej technik i do tego może założyć Ribbon. (jeeee :) ) I do tego się doskonale sprawdza, jest uniwersalny. W końcowej walce np. miałam 2 Mimiców i 2 Normal i bardzo dobrze mi się grało. ;)

: sob 02 lip, 2005 11:26
autor: Ashramus
Blue Mage? Niecierpie.. chyba dopiero w IX troche sie pobawie 'eat' Kłiny, normalnie blue mage zlewalem.. Mimic konkretny i przynajmniej walka staje sie szybsza.. Sshot +3/4x mimic i smiga :) a To$ jest moim zdaniem skillem przesadzonym i to ostro. Za duze dmg i jeszcze w grupe.. normal jest dobry na koncowke, chociaz mimic ma wsumie 3 sloty na skille wiec to i tak wystarcza, wywalasz item i ladujesz 2-hand i costam, sshota czy magie jakas na zelki

: sob 02 lip, 2005 11:29
autor: Izrail
Ashramus pisze:Blue Mage? Niecierpie..
Prawda. Też nie mogłem się w 5 przemóc i zacząć go uzywać, a poza tym nie wtopił mi się w początkowe klasy i nie chciało mi się go szkolić.
Ashramus pisze:To$ jest moim zdaniem skillem przesadzonym i to ostro
A moim ulubionym... Dzięki temu wszystko staje się prostsze, jak to mówią...
Hunter ogólnie jest klasą beznadziejną, ale X-Fight robi swoje :wink:

: sob 02 lip, 2005 11:31
autor: Ababeb
Izrail pisze:Hunter ogólnie jest klasą beznadziejną, ale X-Fight robi swoje Wink
Tak jak Red Mage. Jest przydatny w miarę wcześnie, ale w drugim świecie jest już słaby i przydaje się tylko jego X-Magic.

: sob 02 lip, 2005 12:14
autor: Ashramus
Niestety nie sprawdzilem jakie sa bonusy z profesji i wsumie x-magic by sie przydalo.. a mam tylko zmasterowanych white i black. Chociaz niby nie bylby to problem wyszkolic red mage w zamku ex-deatha.. ale po co mi to, zawsze wolalem sword then magic :P

: sob 16 lip, 2005 20:00
autor: Mogster
Moja druzyna , wymiatali po prostu-.-

Butz: Ninja, double sword ze sztyletem tanca czy jakos tak: Robil praktycznie zawsze Swords Dance za pierwszym razem i zabieral okolo 7k pierwszym atakiem i 5k drugim
Potem mialem Kogos: Red mage z x-magix i summonowaniem
Wtedy: Wht/Time Mage
No i: Black/ Blue Mage
Wszyscy byli mimami(oprocz butza bo tracil na ataku ;p) i mieli po dodatkowe umiejetnosci =]

: pn 12 wrz, 2005 14:09
autor: kleinTOD
Izrail pisze: Prawda. Też nie mogłem się w 5 przemóc i zacząć go uzywać, a poza tym nie wtopił mi się w początkowe klasy i nie chciało mi się go szkolić.
Co do Blue Mage'a to bardzo wiele stracili co niektórzy z was. Jeśli poświęcisz się i zawsze będziesz trzymać osobę ze skillem learning możesz zyskać bardzo wiele przydatnych zdolności. Poniżej podaję przykłady sensownego użycia Blue Magic w czasie gry:
1. Adamantite. Boss, który normalnie może sprawić nieco trudności niskopoziomowym postaciom. Dzięki Niebiskiej magi można pozbyć się go bardzo łatwo:
"...jeśli tylko masz czar "Level 5 Death" lub Death Claw. Lv 5 Death zabije żółwia od razu, za to Death Claw zostawi mu zaledwie kilka punktów zdrowia, tak więc następny atak zada ostateczny cios." (cytat z solucji krypty). Od siebie dodam, że w walce z żółwiem bardzo może pomóc także czar Flash, który bagatela też jest w posiadaniu Blue Mage'a

2. Mighty Guard to czar, za pomocą którego można zwolnić White Mage'a z obowiązku wrucania shell lub protect.

3. Blow Fish jest doskonały na przeciwników z ogromnym defensem. Bardzo łatwo za pomocą tego czaru rozwalić Gil Turtle.

4. White wind doskonale nadaje się, gdy Blue Mage ma dużo więcej HP niż reszta teamu (HP+ 30%). Może on wtedy z łatwością zastąpić White Mage'a (znowu) niestety jest to czar drogi w manie. :?
Izrail pisze:A moim ulubionym... Dzięki temu wszystko staje się prostsze, jak to mówią...
Hunter ogólnie jest klasą beznadziejną, ale X-Fight robi swoje :wink:
Nie tylko X-Fight czyni Huntera użyteczną profesją.
:arrow: Aim przydaje się na przeciwników o dużym współczynniku evasion, bo w przeciwieństwie do aim z FF4 nie ładuje się tyle czasu, tylko działa błyskawicznie.

:arrow: Animals pokazuje swoją wartość głównie w początkowej fazie gry. Oto jak go dobrze wykorzystać: Naucz jakąś postać animals i zaraz zmień ją w maga i uzbrój w tą umiejętność. Większość ze zwierząt wraz z Moombą i Mysydian Rabbitem nie jest zbyt przydatne, ale bardzo często zdarza się za przyzwać niebieskie ptaszki (Nightingale), które nie dość, że leczą to jeszcze zdejmują statusy poison i blind. Cała sztuczka polega na tym, że mag zamiast te około 200-300 Hp wylczy za pomocą tej zdolności 700-900 Hp i to bez kosztów w Mp!!! No i dodam, że Ninghtingale wychodzi dosyć często.

: ndz 30 paź, 2005 18:33
autor: DranDragore
Poniewaz gram w v. Pl , wiec nazwy czarow sa wziete z tego tlumaczenia .
Niebieski mag moze sie nauczyc ( wlasciwie juz na samym poczatku gry ) czaru Wyssanie krwi - bardzo dobry , mozna leczyc sobie HP kosztem potwora , walczac z chimera w 1 swiecie po dostaniu Wodnym oddechem najczesciej go stosuje .
A swoja droga to czym jest czar ????? ?
Trener tez sie przydaje - przy silnych samotnych potworach przejecie kontroli daje kilka darmowych tur .

: ndz 30 paź, 2005 18:40
autor: Ababeb
DranDragore pisze:Wyssanie krwi - bardzo dobry , mozna leczyc sobie HP kosztem potwora
Bardzo sobie cenię Suck Blood - to samo co Drain, ale za bardzo małe MP!

: wt 01 lis, 2005 21:22
autor: kleinTOD
DranDragore pisze:A swoja droga to czym jest czar ?????
Zadaje obrażenia równe ubytkowi HP osoby używającej go.

: pn 03 kwie, 2006 16:25
autor: Penq
Mój team:Knight,Samurai,Dragoon,Monk

Magii nie potrzebuje :D

: pn 03 kwie, 2006 22:40
autor: squcloud
Mój team 2 z Jobem Any i 2 Mimiców. oczywiscie wszsyskie joby na master :] Mimicom daje x magic i jednemu daje summon i white a drugiemu black i time, no a ci z jobem any x fighta maja:p

: pt 07 kwie, 2006 15:21
autor: Moren
Moje ulubione joby to: Samurai + Jump(Giltoss i w miarę duża siła), Monk + Summon (duża siła i Summony ofkorz), Time Mage + White (duży zasób czarów), Black Mage + Throw (gdy brakowało MP można było użyć broni. Tylko do paru profesji nie mogłem się przemóc (Berserker, Hunter, Blue/Red mage, Trainer).

: pt 07 kwie, 2006 15:26
autor: squcloud
Moren pisze:Tylko do paru profesji nie mogłem się przemóc (Berserker, Hunter, Blue/Red mage, Trainer).
nom ja tez, chociaz Red Magowi warto wyuczyc x-magic.