Strona 6 z 10

: wt 29 mar, 2005 19:43
autor: Pheonix
Aha, bo wszyscy naokoło mówią, że połączenie Double-sworda + X-Fight jest takie dobre... cóż! Bez pracy nie ma kołaczy (czy jakoś tak :D )

: wt 29 mar, 2005 19:56
autor: Pavel
dobre połączenie... pewnie bardzo dobre... ja używam tylko Braveblade'a z włączonym BothHand i X-fight... wtedy damage też jest satysfakcjonujący... a połączenia 2-handed i X-fight nie miałem jeszcze okazji użyć gdyż nie mam postaci która ma zmasterowanego Ninje I Archera... ale wielkimi krokami dąże do tego...:)

: czw 31 mar, 2005 14:08
autor: ludek
co do Any to prawie wszystkie wyuczone umiejętności 'pomocnicze' (czyli nie komendy :) ) aktywowane są automatycznie. Nie aktywowane są jedynie umiejętności podnoszące HP i MP, umiejętność wprowadzająca postać w stan furi i BothHand. Te umiejętności to trzeba sobie już samemu aktywować w menu umiejętności.

: czw 31 mar, 2005 18:53
autor: Gildor Laavel
Pheonix pisze:Double-sworda + X-Fight jest takie dobre
To mało powiedziane dodaj sobie jeszcze magic sword Mystic Knighta z jego flare sword to mało co stanie ci a drodze...

: pn 11 kwie, 2005 14:07
autor: Sephiria
Po długiej przerwie nabrałam znowu ochoty do grania w FF 5, zdobyłam Mimica, właśnie go Expuje i ku mojemu zdziwieniu, Mimicowi można ustawić aż 3 dodatkowe zdolności. Dzięki temu otwierają się ogromne możliwości. Przykładowo:

Mimic + White Mage + Black Mage + Summoner
Mimic + Throw(Ninja) + Slash(Ninja) + Gil Toss(Samurai)
Mimic + Steal(Thief) + Red Mage + Blue Mage
Mimic + Dragon Swrd(Dragoon) + Red Mage/Blue Mage/White Mage/Back Mage/Time Mage/Summoner x2 lub
Mimic + Dragon Swrd(Dragoon) + Red Mage/Blue Mage/White Mage/Back Mage/Time Mage/Summoner + GilToss/Slash

Knighta, Geomancera, Mystic Knighta, Mediatora, Chemista, Dancera, Barda, Huntera i Berserkera nie rozwijałam. Berek wydaje mi się całkowicie zbędny.

: pn 11 kwie, 2005 20:03
autor: Gildor Laavel
Sephiria pisze:Berek wydaje mi się całkowicie zbędny
Ale przyjemnie mieć te gwiazdki nad jobem :D
Sephiria pisze:zdobyłam Mimica
A próbowałaś walczyć z tym obwiesiem, czy normalnie?

: pn 09 maja, 2005 21:24
autor: Ashramus
Czesc zawodow wlasciwie rozwija sie tylko po to by je zmasterowac, sprawdzic co daja na poszczegolnych levelach. Najbardzej zawiodlem sie na Berserkerze. Najwyzsze progii na poziom.. a tu sie okazuje ze tylko 2 lv. Co to za super um eqAxe na tyle roboty.. wkurzylem sie;)

: pn 09 maja, 2005 21:39
autor: Sephiria
Geomancer przyznam, że fajny jest. Na jego bazie działają tańce Moga w FF6. Chemist też niezły, ale to głównie za sprawą Mixów, bo Revive to tak rzucenie Phoenix Down, a spodziewałam się wiecej. Drink w ogóle nie używałam, Hunter niech będzie błogosławiony za swój X-Fight XD, a Bard za Song, bo w niektórych momentach jest niezły. Dancer jest w sumie tylko dla Ribbon, mediator przydaje się tylko do zadania z żabą dla faceta w Kelb, Knight tylko dla Guard, a Berka już opisałam(dno totalne).

Mystic Knight hm... musze poczekać ze zdaniem.
Gildor Laavel pisze:próbowałaś walczyć z tym obwiesiem, czy normalnie?
Da Gildor i niestety Gogo skopał mi tyłek. Dwa meteory pod rząd załatwiły sprawę.

: pn 09 maja, 2005 21:54
autor: Ashramus
Wlasciwie sens maja postaci scisle nastawione na magie badz walke. Ze wskazaniem na to drugie. Taki Chemist.. na dobra sprawe bierze sie to na latwe walki i expi zeby job skille jego sprawdzic, bo na dobra sprawe w walce nie uzywalem potionow, jakies Toady bardzo rzadko we mnie wchodzily... attack attack i po walce.

Magowie daja White magic i Black magic juz od lv1. Starczy zaczac ta profesje i juz potem mozemy sie healowac poza walka. A wojownik jednak tych MP na wyzszym poziomie troche ma, a nie kozysta.. Wsumie nie jest to swietnie rozwiazane, ale trudno, dla gracza wygodniej, jakby klasy walczace mialy MP 0 (Vide FFIV) to pewnie zamieszaloby wszytko, wiec trza kozystac:)

: wt 10 maja, 2005 11:17
autor: kO_OpersO_On
czesc !!
Chcialbym zwrocic uwage ze w 2 swiecie w final fantasy 5 przy misji dostarczenia "DRAGON GRASS" dla smoka w zamku Galufa ze nie zostalo napisane ze przy glownym potworze "Hiryuu Plant" najlepszym czarem na niego jest "DEMI" ktore zadaje mu okolo 5300 obrazen (sam to sprawdzilem) u Time mage na 4 lub 5 levelu :D :)

[ Dodano: Wto 10 Maj, 2005 ]
witam znowu!! (final fantasy 5 swiat 2)
kolejna rzecza na jaka chcialbym zwrocic uwage jest przejscie jaskinia (miedzy zamkiem galufa a dlugim mostem) jest tam ukrute przejscie (ciezko zauwazalne , ale mozliwe) na dol ktore prowadzi do drzwi.Po przejsciu przez nie znajdujemu kolejno 10 GP i 20 GP 40 GP 80 GP i coraz wyzej az do 10000 GP i moze jeszcze wyzej.Po ich znalezieniu atakuje nas potwor (zolw) o nazwie Gilgame ktory ma okolo 32700 HP i poziom okolo 53 lub wyzej! p.s nie przeszedlem go ale po zeskanowaniu jest uczulony na ICE

: wt 10 maja, 2005 12:05
autor: Sephiria
Chyba pan kO_OpersO_On nie doczytał dokładnie opisu. Proszę bardzo cytat ze strony:
W końcu dotrzesz do Hiryuu Plant, krwiożerczej rośliny, która ma uratować życie Hiryuu.

BOSS DOLINY LATAJĄCYCH SMOKÓW

Hiryuu Plant: Poziom 29, HP: 12000

Jak ją pokonać: Jeśli twoje postacie mają wysoki poziom, walka będzie łatwa. Gdy skorzystasz z ochrony Golema, dużo Ci to ułatwi. Dobrym sposobem jest skorzystanie z GilToss Samuraja, więc jeśli masz dużo gotówki, nie powinno to być dla ciebie problemem. Możesz również stosować zwykłe ataki, wtedy polecam Ninja.

Sephiria: a ja mam znacznie prostszy sposób - Death Claw Blue Magic z dobiciem. W przypadku braku Death Claw, używaj Demi, która działa rewelacyjnie, a po zbiciu HP głównego pędu do kilkuset punktów, poczęstuj roślinę tradycyjnym Aqua Rake.
Także sorry, ale spóźniłeś się :lol:
kO_OpersO_On pisze:kolejna rzecza na jaka chcialbym zwrocic uwage jest przejscie jaskinia (miedzy zamkiem galufa a dlugim mostem) jest tam ukrute przejscie (ciezko zauwazalne , ale mozliwe) na dol ktore prowadzi do drzwi.Po przejsciu przez nie znajdujemu kolejno 10 GP i 20 GP 40 GP 80 GP i coraz wyzej az do 10000 GP i moze jeszcze wyzej.Po ich znalezieniu atakuje nas potwor (zolw) o nazwie Gilgame ktory ma okolo 32700 HP i poziom okolo 53 lub wyzej! p.s nie przeszedlem go ale po zeskanowaniu jest uczulony na ICE
Odnośnie Gilgame Cave wiem, tylko przy zabawie z Geomancerem i Mixami nie miałam ani czasu, ani siły tego dopisać. Dziś to zrobie. A Zółw jest dość trudny, ale da się gopokonać.

: ndz 19 cze, 2005 15:16
autor: Faris
kO_OpersO_On pisze:Po przejsciu przez nie znajdujemu kolejno 10 GP i 20 GP 40 GP 80 GP i coraz wyzej az do 10000 GP i moze jeszcze wyzej.Po ich znalezieniu atakuje nas potwor (zolw) o nazwie Gilgame
Jeśli chodzi o tę jaskinię w drugim świecie, gdzie są GP na ziemi, to u mnie ten żółw nazywa się GP Turtle i spotykam go o wiele wcześniej, nie zdążę uzbierać tyle GP. Jest trudny, nie chciało mi się pokonać. Czy to ten sam co pisałeś? Dziwne....

A Gogo da się pokonać normalnie, za pomocą ataków?

Co do tematu: Nadal nie korzystam z Geomancerów i Chemistów, chyba dwie osoby mają Wht Magic, dwie Summon, Faris z Blk Magic i coś jeszcze, zależy. Przyjmując, że mam chyba 2 Mimic i 2 Normal Joby standardowo.
A większość Jobów wyćwiczyłam, tylko nie korzystam :P

: ndz 19 cze, 2005 20:17
autor: Ashramus
Chemist jak dla mnie to zupelne pudlo bylo, gralem praktycznie bez uzywania 'items'. Wszystko mozna magia zastapic:)

: ndz 19 cze, 2005 21:22
autor: Sephiria
Ale Mixy miał świetne i był prekursorem OverDrive'a Rikku.

: pt 01 lip, 2005 19:20
autor: zozolka
samuraj jest the best najlepsze jest "rzut gp"(w pl wersji jezykowej zamiast gil sa gp)