Perfect World

Nie tylko FF XI jest grą typu MMO RPG. Tu jest miejsce dla takich jak choćby Ultima Online czy Ragnarok. Tutaj też można porównać FF XI do innych gier MMO.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Schrödinger
Cactuar
Cactuar
Posty: 514
Rejestracja: czw 16 lis, 2006 14:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Perfect World

Post autor: Schrödinger »

Zainteresowałem się niedawno grą Perfect World (ver. ENG). Ssanie klienta troche trwało bo jest tego ponad 2Gb. Nie znam się tak dobrze ale ludzie mówią, że graficznie jest podobna jak L2, swobodna jak WoW. Poza niektórymi itemami, które możemy kupić za prawdziwe pieniądze, jest to gra darmowa. Wyprodukowana przez chińczyków i bazuje też na chińskiej mitologii i akcja rozgrywa się w świecie Pan Gu (cokolwiek to znaczy, tak zanotowali w wikipedii).

Klasa dzieli się na Human, Elf i Beast czyli jakiś taki standard chyba.

Tak się prezentuje obraz:
tworzenie postaci 1, 2, 3, 4, 5, 6
A to już moja propozycja. Wybrałem postać kobiecą (elf) z przyczyn czysto rozrywkowych. Skoro mam spędzać długie godziny z jedną postacią to chyba lepiej, żeby była miła dla oka, nie? Tak więc przelałem tu fantazje i wyszło tak...
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Najważniejszą zaletą tej gry to chyba latanie (jak nie majtki). Elfy np. mają skrzydła. Wojownicy latają na mieczu :lol: ale niestety nigdy nie zdążyłem zrobić fotke.
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Nie wiem czy na tym scr widać ale i na niebie są monstery.
Obrazek Obrazek
Inni dezajnerscy gracze
Obrazek Obrazek
Potwory
Obrazek Obrazek
Odpoczynek
Obrazek Obrazek
Nurkowanie i walka z żółwiem.
Obrazek Obrazek
Nie wiadomo czemu za każdym razem przed pstryknięciem prtscr kamera wypadała mi z ręki. :lol:
Obrazek Obrazek
Graficznie dla mnie jest rewelacyjna. Nawet kolory się zmieniaja zależnie od punktu widzenia w stosunku do światła.
Obrazek Obrazek