RAGNAROK Online

Nie tylko FF XI jest grą typu MMO RPG. Tu jest miejsce dla takich jak choćby Ultima Online czy Ragnarok. Tutaj też można porównać FF XI do innych gier MMO.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Go Go Yubari
Ifrit
Ifrit
Posty: 4614
Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
Lokalizacja: Gotham

Post autor: Go Go Yubari » śr 16 sie, 2006 00:18

Preacher pisze:mase możliwych questów do wykonywania
http://ffxi.allakhazam.com/db/quests.html?realm=Bastok
Lista questów dla Bastok. Pomine: Windurst, San d'Orie, Jeuno i całą resztę lokacji.
Wiekszość jest dostępna od 1 lv. i z połowa jest do wykonania dość wcześnie.
To tak dla tych, co myślą, że nie ma co robić poza expowaniem ;)
PS: Lista lokacji... http://ffxi.allakhazam.com/db/bestiary.html?mode=byarea
EOT

Preacher i koniec tego WoW vs FFXI, bo to temat rzeka, a WoWowcy i FFXIowcy ciągle są ze soba kontra...

BIG EOT
Juz nie moge sie doczekać az wejdzie Ragnarok 2, o ile rozgrywka zmieni sie troche i nie bedzie to pokroju pierwszego RO, jak i R.O.S.E. czy FlyFF to wtedy dobrze, oby jedynym co sie napewno zmieni nie byla tylko grafika. heh nadzieja matka głupich -_-'
Kto wie. Może mnie to przekona do RO.... Heh ja jednak rozbestwiłam się w mmo 3D...
Lol'd @ Tibia :lol:
"Getting killed made me feel alive for the very first time"

Awatar użytkownika
kwazi
Redaktorzy
Redaktorzy
Posty: 2062
Rejestracja: ndz 05 cze, 2005 19:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kwazi » czw 17 sie, 2006 23:17

W RO pograłem sobie przez jakiś miesiąc... Na początku było tak:
*___* MMORPG, który mi działa :lol: I to jeszcze z taką KAWAI grafiką ^___^'. Ale niestety - znudził mi sie baardzo szybko - nawet szybciej niż Tibia (w którą zaczeliśmy z Grzybkiem grać tylko po to, aby chodzić do tamtejszego wirtualnego baru na piwo :lol: ). Muzyczka i dźwięki mnie nie męczyły, grafika też przyjemna dla oka... Więc co było nie tak? MONOTONIA! Nudne to to jak flaki z olejem... Miasto -> zakupy -> telepory -> Orki -> śmierć -> miasto -> (...) ->"czy usunąć folder RO i całą zawartość?" :D

System skilli i samo rozwiązanie dwutorowego awansowania postaci bardzo przypadły mi do gustu. :) Jednak łatwo można zepsuć sobie postać... Za łatwo! Gdybym nie poczytał wpierw poradników nie podciągnąłbym mojej postaci do 50 lv nawet. Co do szybkości expowania - zdecydowanie to fast jak dla mnie. Może się czepiam, ale 70 lv <może 60? nie pamiętam ^^') w tydzień jest do bani - psuje przyjemność z gry :/

Reasumując - fajnie sie w RO grało - ale przez pierwsze kilka dni. Potem była tylko równia pochyła ;)

Mateusz

Post autor: Mateusz » ndz 03 wrz, 2006 20:35

Zgadzam się. Też trochę grałem w RO, ale dość szybko się znudziłem. Dobiłem się do około 35 levelu i dałem sobie z grą siana. Czasem mam chęć do niej wrócić, ale jak myśle o dłuuugiej aktualizacji gry przez neta przy instalacji to mi sie od razu grać odechciewa :grin:

Awatar użytkownika
Majkel
Kupo!
Kupo!
Posty: 16
Rejestracja: sob 05 lis, 2005 10:58
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Majkel » czw 25 sty, 2007 15:58

Może to dlatego , że nie mam cierpliwści do gier MMORPG , do tego ciągłego levelowania i tak dalej , ale uważam , że Ragnarok Online to takie gadu gadu z ładną grafiką .
What's the philosophy of displaced mines
The bombing of all homes and villages
Truth is the only sword bleeding minds
Bleeding till the day that

We attack ....

Pamiętaj "Nindyn vel'uss kyorl nind ratha thalra elghinn dal lil alust" !

Ishiro

Post autor: Ishiro » ndz 11 lut, 2007 13:01

Chciałbym wszystkich zaprosić na nowo powstały serwer(2.02.2007). A tak wogóle to jestem zwykłym graczem jakby ktoś pytał xP
Informacje o serwerze
rate 3/3/3

Sprzęt na jakim serwer stoi:
- Athlon 64 3700+
- 4GB RAM
- 100Mbit łącze
- 200GB HD
- Hosting NGZ w niemczech (od prawie roku korzystamy z ich usług)

wiecej informacji na stronie serwera z ktorej mozna pobrac gre i patcha
http://ro.l2epi.com/
lub na forum kdr temat
http://kdr.net.pl/forum/index.php?topic=23349.0

Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! » ndz 11 lut, 2007 14:11

Mnie też spotkało RAGNAROK i teraz ładnie się o nim wypowiem.

Pierwsza reakcja jest pozytywna, a jak gramy to dowiadujemy się, że nie ważne jest jaki tak naprawdę masz lvl, ale jaki masz tak zwany "build", czyli inaczej, rozłożenie statystyk. Niestety jest to jedyny plus tej gry bo gra tak naprawdę, nie przyciągnie nikogo, kto ma 17 lat, lub więcej. Jest to gra dla gówniarzy, a przemawia za tym typowe dresiarstwo, oszukiwanie, kantowanie. Nie ma tutaj mowy o żadnych rozbudowanych gildiach, questach, czy eventach. Jest to wielka szkoda, ponieważ mechanika, klasy (joby) są ciekawe jak diabli i każdy może znaleźć coś dla siebie. Jednak po paru miesiącach w końcu to nudzi, a prawda jest taka, że w WoW'a, FFXI, czy Ultimę można grać i parę lat. Do tego ci co grają w RAGNAROK'a, strasznie podniecają się, że są lepsi od ludzi którzy grają w Tibię :D Jest to zabawne, ponieważ społeczeństwo w tym i w tym MMO jest takie same; gówniarstwo, które dorwało się do gry, o małych wymaganiach. Dziękuje ;)

Awatar użytkownika
KAIN
Kupo!
Kupo!
Posty: 174
Rejestracja: śr 20 wrz, 2006 18:34
Lokalizacja: Baron

Post autor: KAIN » śr 21 mar, 2007 10:42

Ja sobie od niedawna gram w tą grę i jak na razie gram expie itd. Podoba mi się grafika, bo lubię małe ludki biegające po mapce i rozwalające co się da. Pewnie dla tego, że mój sprzęt nie jest z tych najnowszych i chciałem sobie zagrać w jakiegoś MMO z ładną grafiką (chyba najładniejszy MMO, jaki udało mi się odpalić na moim kompie). Gram od kilku dni, a mam już koło 40 levela i nadal rośnie, co jest dla mnie trochę dziwne, ale ponoć po rebornie, exp postaci rośnie o 3 razy wolniej, tylko jak do tego dojdę to już nie wiem czy mi się nie znudzi. Za grami typu Diablo nie za bardzo przepadam, bo ile można rozwalać to samo w nieskończoność. W pierwszych dwóch dniach mi się bardzo podobało i myślałem, że mnie wciągnie, ale coraz bardziej nudno tam, monotonia monotonia monotonia. Podsumowując myślę, że pogram sobie jeszcze kilka dni i miejsce na dysku się zwolni^^ Myślę, że jak będę miał nowego kompa i FFXI czy WoW'a to będę miał tak samo: "po co ja to w ogóle zaczepiałem, przecież tu są takie perełki", ale narazie muszę się zadowolić grami tego typu...
Welcome to these crazy times.

Awatar użytkownika
Go Go Yubari
Ifrit
Ifrit
Posty: 4614
Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
Lokalizacja: Gotham

Post autor: Go Go Yubari » śr 21 mar, 2007 11:02

King prawdą jest co rzeczesz, aczkolwiek zważ na to, ze od czegoś zacząć trzeba. Młodzi ludzie, którzy zaczynają od Ragnaroka <lepsze to aniżeli Tibia na pewno> z czasem dojrzeją
a ich wymagania zapewne wzrosną. Wtedzy odnajdą WoW'a <który z moich spostrzeżeń poziomem kultury wielce się nie różni od RO [oh krzyczcie, bijcie :lol: ]> lub L2 czy FFXI. W FFXI są ludzie, którzy grają nawet 3-4 lata mimo, że nie cieszy się takim wzięciem jak WoW.
RO jest grą ładną i pomyślaną całkiem zgrabnie, aczkolwiek niedopracowaną i nużącą. Ot, tyle po graniu u znajomej spostrzeżeń mych.
"Getting killed made me feel alive for the very first time"

Awatar użytkownika
theodolit
Kupo!
Kupo!
Posty: 156
Rejestracja: pn 02 paź, 2006 12:00

Post autor: theodolit » śr 21 mar, 2007 11:23

Wg mnie taka to jest pulapka wszystkich mmorpg-ow (czy jakto sie literuje)...


zgodnei z zasada 'kazda potwora znajdzie swego amatora' - kazda gra bedzie miala swoich zagorzlych fanow - jak nie z innych powodow - to chocby ze maja postac napakowana ze az strach i rzadza nubami..


nie ma co sie oszukiwac na jakis sposob wszystkie te gry sa 'liniowe' - zawsze trzeba pogrindowac troche - bo czy to UO - czy wow - zaraz po stworzeniu postaci to niewiele mozemy zrobic ;)

sam pamietam jak na jednym z darmowych shadrdow uo grajac po 1-2 godz dziennie przez 2 tyg rybki lowilem, smazylem i sprzedawalem ;) generalnie jak na to spojzec nuda ;)

Poprostu nie sposob przejsc na plaszczycne 'roleplay' bez postaci, ktora moze co nieco przezyc - wiec bawisz sie skillami dla podniesienia statsow, expisz czy cokolwiek innego trzeba ... no i tak jak ktos wczsniej wspomnial - pod ogniem innych 'hardcorowych' graczy nie masz innego wyjscia (no prawie) - tylko lecisz po jakims typowym (bardziej lub mniej) buildzie ....

tak naprawde sedno tego typu gier to jest tzw. 'community' znaczy lokalna spolecznosc ;) jak przez przypadek (lub nie) podejdzie ekipa z ktora sie gra - to i nawalanie 5 pikselkami non stop jest super fajne ;)

wiem, ze troche offtopic - ale takie sa moje przemyslenia odnosnie lepszych /gorszych gier online - wszystko to pulapka

a doswiadczenia troche mam:
- gra i tworzenia muda (cygnus i CD) przez jakies 3-4 lata
- jakies 2-3 lata grania (jedne z najwiekszych sojuszy) w tdzk.net - ps. bardzo fajna browser based gra handlowo/strzelankowa w kosmosie ;)
- jakies 4 lata gry w outwar - naprawde nie wiem czemu w to zaczalem grac ;) - ale rowniej jedna z najwiekszych tam ekip
- jakies pol roku space z coldfirestudiu
- trche lizniecia silkroad - ale z braku czasu udalo mi sie wyleczyc z nalogu

tak to juz jest nalezy poswiecixc 100% czasu dla bycia 'pro' :) wiec lepiej chyba grac w gry stand alone - bo chjociaz latwiej skonczyc ;)
Piotrek

Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! » śr 21 mar, 2007 12:43

Wtedzy odnajdą WoW'a <który z moich spostrzeżeń poziomem kultury wielce się nie różni od RO [oh krzyczcie, bijcie :lol: ]>
Ale to jest prawda XD

Sam jakbym zarabiał siadłbym sobie do FFXI. Na dzień dzisiejszy płacenie abonamentu mnie nie bawi, ale jak już będą warunki tj. praca, to czemu nie? Jedyne MMO z którego jestem zadowolony na dzień dzisiejszy to Ultima Online.
Młodzi ludzie, którzy zaczynają od Ragnaroka <lepsze to aniżeli Tibia na pewno> z czasem dojrzeją
Przerażę Cię, ale na Ragnaroku gra bardzo dużo osób w moim i Twoim wieku 0o''. Ale fakt, Ragna można potraktować jako piaskownice do mmo, dlatego współczuje Ci, że sama rzuciłaś się na głębokie wody z FFXI _^_

Awatar użytkownika
Go Go Yubari
Ifrit
Ifrit
Posty: 4614
Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
Lokalizacja: Gotham

Post autor: Go Go Yubari » ndz 25 mar, 2007 19:48

King VERMIN! pisze:dlatego współczuje Ci, że sama rzuciłaś się na głębokie wody z FFXI
Nie ma czego. Przynajmniej jestem bardziej wymagająca i nie zmarnowałam czasu na RO czy <nie daj boże> Tibii.
King VERMIN! pisze:rzerażę Cię, ale na Ragnaroku gra bardzo dużo osób w moim i Twoim wieku 0o''.
Zawsze sie znajdą tacy, których cos takiego podrajcuje w każdym wieku. Poza tym abonamenty odstraszają graczy.
"Getting killed made me feel alive for the very first time"

Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! » ndz 25 mar, 2007 20:31

Ale RO jest - oficjalnie - płatny.

Darios

Post autor: Darios » śr 11 kwie, 2007 17:14

Fanboye sux... A Nemesis to nie fangirl? ;]

[imo] RO jest fajną grą ale ma pare wad, np. okno do rozmow (wkurzaaaa!), niektore moby (jajko sadzone z patelnią), no i jak wiele osob powiedzialo jest troche nudna. Ale niestety mam slabego kompa i mi WoW nie pojdzie. Ale cóz, lepsze RO niz Tibia (jak ja moglem w to grac?? :oops: ). Co do wymaxowania 4 postaci w miesiąc, na jakich rateach gralas? Bo nie sądze zebys wbila tyle na 1x1x.

Co do sily postaci, build ma ogromne znaczenie, ale chyba jeszcze większe ma eq... Wyobrazcie sobie championa bez morpheus seta i bez lady tanee :P Z dobrze dobranym eq na odpowiednie okazje mozna zadac kilka razy wieksze obrazenia i byc kilka razy wytrzymalszym. [/imo]

Jak coś to zapraszam na server KaosRO (www.kaosro.com). Są tam 2 servery kaos (5x5x3x) i defiance (500x500x30x). Gram na tym drugim z kuzynem i kilkoma kolegami. Nick: Tarant albo Tarantall

Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! » ndz 15 kwie, 2007 21:01

Zapomniałeś wspomnieć o jednym szczególe, a mianowicie to, że społeczność jest do dupy, a to jest imo jedna z najważniejszych rzeczy w mmo

Samair.ru

Post autor: Samair.ru » ndz 02 wrz, 2007 13:39

Go Go Yubari pisze:W RO czy WoW może tak. Ale stanę w obronie FFXI, które zżera mi ostatnio zbyt wiele godzin z życia. I tutaj jes to czego innym, a RO napewno mmorpg brakuje. Tutaj trzeba mysleć, bo tylko przemyslane party może poradzić sobie z danym mobkiem.
Uważasz fakt że musisz żebrać o party powyżej levelu 10 za bonus? I co ma owo żebranie do myślenia? Ktoś tu raczej się za bardzo zaangażował - "Mój grind jest lepszy niż twój grind".

ODPOWIEDZ

Wróć do „MMO”