Strona 7 z 8

: czw 20 mar, 2008 16:36
autor: kwazi
vorador pisze:Mam pytanie

-uwaga spoiler-
Zakończenie jest tylko jedno :] A nie ma w nim innych postaci - bo nie musiałeś ich brać w czasie gry - twórcy poszli na taką samą łatwiznę co w FF VII, gdzie na filmikach/zakończeniu też nie ma bonusowych postaci. A w FFT bonusowe postacie to wszyscy poza Ramzą :lol:
No i przeszedłem grę głównie dzięki Orlandu potężna postać. Ale nie przeszedłem jeszcze 2 dodatkowych questów, są one trudniejsze od finałowej walki?.
Znaczy jakich "2 dodatkowych questów"? :roll: Deep Dungeon + Cloud (AKA wszystkie bonusowe postacie)? Nie są trudne - może ciut cięższe od finałowej walki - bo trzeba mieć nieco wyższy poziom...

: czw 20 mar, 2008 18:17
autor: vorador
Wkurzające jest to, że nie pokusili się o filmik na końcu, nawet przy głupkowatym Game Hunterze był filmik i to zajebisty, to na samym końcu mi go zabrakło.

No i fabuła trochę za bardzo rzeźnicka, niemal totalna wyrzynka.

Kod: Zaznacz cały

Cała rodzina Boevolfe jego bracia no i oni na końcu chociaż niby z siostrą się gdzieś tam udali w dal to jednak dziwnie to wyglądało
:). I gdy już człowiek się cieszył, że to koniec wyrzynki to d

Kod: Zaznacz cały

orżneli się po literach końcowych Delita z Księżniczką
normalnie autor lubił wymianki związane z harakiri.

GGY: a) OZNACZAJ SPOILERY b) popracuj nad jakością wypowiedzi.

: wt 23 wrz, 2008 14:38
autor: milosz4321
Jak trenowac druzyne mam 31 lvl ramza monk 18 lvl king 16lvl king 17 priest i 16 wizard jak ich trenowac ramze latwo c :cry: aly czas yell a jak nie bedzie dawal exp to acumulate ale co z reszta?

: wt 23 wrz, 2008 16:21
autor: kwazi
1) zabijasz wszystkie potwory procz jednego
2) zakładasz mu Slow/Stop/ Don't Move/Don't Act (do wyboru) byle nam nie przeszkadzał...
3) Ramzą rzucamy ciągle Yell na postać którą chcemy podkoksować
4) Postać obdarzona co turę Yell -> ciągle Acumulate
5) Reszta okłada się na wzajem i leczy na zmianę

Można równomiernie koksować EXP/JP omijając punkt 4) i modyfikując punkt 3) do wszystkich członków drużyny (czyli Yell na każdego po kolei/najwolniejszych). Dzięki temu EXP/JP będzie u wszystkich rosło w miarę równo.

Polecam też zrewidować Joby jakie masz... Priest jest zbędny podobnie jak Knight x2 (zakładam że to ten "king" o którym piszesz...) - większy pożytek jest z np. jednego Summonera i dwóch Monków :)

: śr 24 wrz, 2008 14:00
autor: milosz4321
king sie przydaje do blokowania a o summonerze nie myslałem jeszcze ale dzieki

: sob 25 paź, 2008 15:36
autor: lenin111
Pare osób pisze o solucji do FF Tactics - z kąd ja można pobraź lub gdzie poczytać
Dzięki za pomoc.

: sob 25 paź, 2008 15:58
autor: Grzybek Z Octu
lenin111 pisze:Pare osób pisze o solucji do FF Tactics - z kąd ja można pobraź lub gdzie poczytać
Dzięki za pomoc.
http://www.k-ff.com/Finalft/index.php?n=3 to masz na myśli? :lol:

: pn 15 gru, 2008 23:31
autor: Seyfer
Co do tego opisu to w walce z Wiegrafem w Inside of Riovanes Castle udeżyłem raz z Holy i padł. Ale to było w The War of the Lions nie wiem jak w normalnym

: ndz 22 mar, 2009 15:41
autor: blackhorde
Witam wszystkich

Ja mam nieco inne pytanie odnośnie FF Tactics, a nie sądzę żeby zakładanie nowego tematu było wskazane lub mile widziane :P Zatem do pytania, czy w Final Fantasy Tactics The War of Lions, poziomy(lvl) wrogów są zależne od poziomów naszych bohaterów ? Czy to, że będę siedział w jednym punkcie i trzepał expa, bił levle (i zbierał kasę) wpłynie na wysokość levli wrogów w kolejnych starciach ? Zauważyłem właśnie coś takiego ostatnio jak grałem na psp w tą gierkę, a jednak mam nadzieję, że się mylę czy coś :D

Pozdrawiam.

: śr 25 mar, 2009 23:10
autor: zbiku90
Post już nieco stary dlatego może też pytanie jest już przedawnione ale odpowiem mimo wszystko. Od razu pisze że nie grałem w War of Lions tylko w zwykłego Tacticsa na Ps1, ale obie wersje nie różnią się chyba za bardzo. Tam było tak że przeciwnicy w walkach losowych dostosowywali sie do poziomu drużyny, a w walkach fabularnych (czyli tych które trzeba zaliczyć) wrogowie mieli przeważnie z góry ustalone levele.

: czw 18 cze, 2009 08:29
autor: DarkM
Witam Wszystkich

Mam 2 pytania: dawno nie grałem w FFT ... Czy Ramza może zostać Holy Knight ?

I czy istnieje spolszczenie do tej wspaniałej gry ? (proszę o podanie linka na PW lub w poście)

Pozdrawiam wszystkich :wink:

: czw 18 cze, 2009 09:50
autor: Xellos
Nie, nie może xP W wersji na PSP można zrobić każdą postać Dark Knigth'em, ale Holy się nie da xP Zresztą postacie fabularne mają tylko jedną profesję "specialną" i dla Ramzy takową jest Squire

: śr 11 lis, 2009 12:38
autor: DarkM
Witam ponownie :)

Mam problem ... Otóż gram na emulatorze Epsxe i mam 2 problemy .
1.Problem : Gdy poruszam się po mapie świata , to mapa jest czarna i widać tylko punkty w których są misję.

2.Problem : Nie słyszę dzwięku tylko jakieś szumienie ...

Proszę o pomoc : Wiem że to wina złych pluginów ale uwierzcie mi wiele razy próbowałem
z pluginami . Jeśli ktoś by mógł to niech mi wyśle screeny jak to powinno być bardzo będe wdzięczny :D

: śr 11 lis, 2009 22:56
autor: zbiku90
Może ktoś Ci już pomógł przez PW ale napisze tyle ile wiem na ten temat. Sam kiedyś miałem problem z czarną mapą świata. Jak dobrze pamiętam to problem ten pojawia się w pluginie OpenGL. Zmiana na plugin D3D albo P.e.o.p.s. Soft powinna wystarczyć (nawiasem mówiąc według moich obserwacji te wtyczki radzą sobie lepiej z grafiką 2D). A dźwięk działa bez zarzutu w ePSXe SPU Core.

: wt 09 lut, 2010 21:38
autor: Fear
Też miałem problem na OpenGL ;p

Co na temat gry ? Jak dla mnie wspaniała. Nawet wersja na PSX ma od groma przedmiotów, zdarzeń do odkrycia :] Fabuła, klimat i przede wszystkim tytułowa "taktyka" :] tworzą wysoki poziom :D

Co do questów to deep dungeon jest trudniejszy, misja z robotem, cloudem i "smoczycą" dość proste :]