Strona 7 z 8
: czw 20 mar, 2008 16:36
autor: kwazi
vorador pisze:Mam pytanie
-uwaga spoiler-
Zakończenie jest tylko jedno :] A nie ma w nim innych postaci - bo nie musiałeś ich brać w czasie gry - twórcy poszli na taką samą łatwiznę co w FF VII, gdzie na filmikach/zakończeniu też nie ma bonusowych postaci. A w FFT bonusowe postacie to wszyscy poza Ramzą
No i przeszedłem grę głównie dzięki Orlandu potężna postać. Ale nie przeszedłem jeszcze 2 dodatkowych questów, są one trudniejsze od finałowej walki?.
Znaczy jakich "2 dodatkowych questów"?
Deep Dungeon + Cloud (AKA wszystkie bonusowe postacie)? Nie są trudne - może ciut cięższe od finałowej walki - bo trzeba mieć nieco wyższy poziom...
: czw 20 mar, 2008 18:17
autor: vorador
Wkurzające jest to, że nie pokusili się o filmik na końcu, nawet przy głupkowatym Game Hunterze był filmik i to zajebisty, to na samym końcu mi go zabrakło.
No i fabuła trochę za bardzo rzeźnicka, niemal totalna wyrzynka.
Kod: Zaznacz cały
Cała rodzina Boevolfe jego bracia no i oni na końcu chociaż niby z siostrą się gdzieś tam udali w dal to jednak dziwnie to wyglądało
. I gdy już człowiek się cieszył, że to koniec wyrzynki to d
Kod: Zaznacz cały
orżneli się po literach końcowych Delita z Księżniczką
normalnie autor lubił wymianki związane z harakiri.
GGY: a) OZNACZAJ SPOILERY b) popracuj nad jakością wypowiedzi.
: wt 23 wrz, 2008 14:38
autor: milosz4321
Jak trenowac druzyne mam 31 lvl ramza monk 18 lvl king 16lvl king 17 priest i 16 wizard jak ich trenowac ramze latwo c
aly czas yell a jak nie bedzie dawal exp to acumulate ale co z reszta?
: wt 23 wrz, 2008 16:21
autor: kwazi
1) zabijasz wszystkie potwory procz jednego
2) zakładasz mu Slow/Stop/ Don't Move/Don't Act (do wyboru) byle nam nie przeszkadzał...
3) Ramzą rzucamy ciągle Yell na postać którą chcemy podkoksować
4) Postać obdarzona co turę Yell
ciągle Acumulate
5) Reszta okłada się na wzajem i leczy na zmianę
Można równomiernie koksować EXP/JP omijając punkt 4) i modyfikując punkt 3) do wszystkich członków drużyny (czyli Yell na każdego po kolei/najwolniejszych). Dzięki temu EXP/JP będzie u wszystkich rosło w miarę równo.
Polecam też zrewidować Joby jakie masz... Priest jest zbędny podobnie jak Knight x2 (zakładam że to ten "king" o którym piszesz...) - większy pożytek jest z np. jednego Summonera i dwóch Monków
: śr 24 wrz, 2008 14:00
autor: milosz4321
king sie przydaje do blokowania a o summonerze nie myslałem jeszcze ale dzieki
: sob 25 paź, 2008 15:36
autor: lenin111
Pare osób pisze o solucji do FF Tactics - z kąd ja można pobraź lub gdzie poczytać
Dzięki za pomoc.
: sob 25 paź, 2008 15:58
autor: Grzybek Z Octu
lenin111 pisze:Pare osób pisze o solucji do FF Tactics - z kąd ja można pobraź lub gdzie poczytać
Dzięki za pomoc.
http://www.k-ff.com/Finalft/index.php?n=3 to masz na myśli?
: pn 15 gru, 2008 23:31
autor: Seyfer
Co do tego opisu to w walce z Wiegrafem w Inside of Riovanes Castle udeżyłem raz z Holy i padł. Ale to było w The War of the Lions nie wiem jak w normalnym
: ndz 22 mar, 2009 15:41
autor: blackhorde
Witam wszystkich
Ja mam nieco inne pytanie odnośnie FF Tactics, a nie sądzę żeby zakładanie nowego tematu było wskazane lub mile widziane
Zatem do pytania, czy w Final Fantasy Tactics The War of Lions, poziomy(lvl) wrogów są zależne od poziomów naszych bohaterów ? Czy to, że będę siedział w jednym punkcie i trzepał expa, bił levle (i zbierał kasę) wpłynie na wysokość levli wrogów w kolejnych starciach ? Zauważyłem właśnie coś takiego ostatnio jak grałem na psp w tą gierkę, a jednak mam nadzieję, że się mylę czy coś :D
Pozdrawiam.
: śr 25 mar, 2009 23:10
autor: zbiku90
Post już nieco stary dlatego może też pytanie jest już przedawnione ale odpowiem mimo wszystko. Od razu pisze że nie grałem w War of Lions tylko w zwykłego Tacticsa na Ps1, ale obie wersje nie różnią się chyba za bardzo. Tam było tak że przeciwnicy w walkach losowych dostosowywali sie do poziomu drużyny, a w walkach fabularnych (czyli tych które trzeba zaliczyć) wrogowie mieli przeważnie z góry ustalone levele.
: czw 18 cze, 2009 08:29
autor: DarkM
Witam Wszystkich
Mam 2 pytania: dawno nie grałem w FFT ... Czy Ramza może zostać Holy Knight ?
I czy istnieje spolszczenie do tej wspaniałej gry ? (proszę o podanie linka na PW lub w poście)
Pozdrawiam wszystkich
: czw 18 cze, 2009 09:50
autor: Xellos
Nie, nie może xP W wersji na PSP można zrobić każdą postać Dark Knigth'em, ale Holy się nie da xP Zresztą postacie fabularne mają tylko jedną profesję "specialną" i dla Ramzy takową jest Squire
: śr 11 lis, 2009 12:38
autor: DarkM
Witam ponownie
Mam problem ... Otóż gram na emulatorze Epsxe i mam 2 problemy .
1.Problem : Gdy poruszam się po mapie świata , to mapa jest czarna i widać tylko punkty w których są misję.
2.Problem : Nie słyszę dzwięku tylko jakieś szumienie ...
Proszę o pomoc : Wiem że to wina złych pluginów ale uwierzcie mi wiele razy próbowałem
z pluginami . Jeśli ktoś by mógł to niech mi wyśle screeny jak to powinno być bardzo będe wdzięczny :D
: śr 11 lis, 2009 22:56
autor: zbiku90
Może ktoś Ci już pomógł przez PW ale napisze tyle ile wiem na ten temat. Sam kiedyś miałem problem z czarną mapą świata. Jak dobrze pamiętam to problem ten pojawia się w pluginie OpenGL. Zmiana na plugin D3D albo P.e.o.p.s. Soft powinna wystarczyć (nawiasem mówiąc według moich obserwacji te wtyczki radzą sobie lepiej z grafiką 2D). A dźwięk działa bez zarzutu w ePSXe SPU Core.
: wt 09 lut, 2010 21:38
autor: Fear
Też miałem problem na OpenGL ;p
Co na temat gry ? Jak dla mnie wspaniała. Nawet wersja na PSX ma od groma przedmiotów, zdarzeń do odkrycia :] Fabuła, klimat i przede wszystkim tytułowa "taktyka" :] tworzą wysoki poziom :D
Co do questów to deep dungeon jest trudniejszy, misja z robotem, cloudem i "smoczycą" dość proste :]