Strona 4 z 8

: wt 24 lip, 2007 22:23
autor: kwazi
Darth pisze:W którym rozdziale można zdobyć już Cloud'a? Co trzeba DOKŁADNIE zrobić? Prosiłbym o dokładny opis tego bo jak kiedyś grałem to udało mi się tylko go sprowadzić do Ivalice, ale potem już go nie spotkałem...
Bonusowe postacie można przyłączać do drużyny od początku 4 rozdziału. Warunek niezbędny - posiadanie w drużynie Mustadio. Ponadto:

1. Kup kwiatek od dziewoji w Zarghidas Trade City.
2. Idź do Goug Machine City i obejrzyj scenkę.
3. Idź do Goland Coal City i przeczytaj w barze rumor: "Ghost of Colliery"
4. Idź do Lesalia Capital City i odpowiedz twierdząco na propozycję Beowulf'a.
5. Idź do Goland Coal City i powalcz do momentu aż quest zostanie zaliczony. Po nim przyłącz Reis oraz Beowulf'a do drużyny.
6. Idź do Goug Machine City i obejrzyj scenkę, po której przyłącz Worker 8 :)
7. Idź do Zeltennia Castle i przeczytaj w Barze rumor: "Cursed Island".
8. Idź do Nelveska Temple, wygraj walkę i przyłącz "nową" Reis.
9. Idź do Goug Machine City i obejrzyj kolejną scenę ;)
10. Idź do Zarghidas Trade City i uratuj Clouda przed złodziejami. Po tym w końcu możesz go przyłączyć. :D

Nie zapomnij zdobyć Materia Blade - Bervenia Volcano dzięki Move-Find Item Ability - miecz ukryty jest w najwyższym punkcie na mapie ;)

: śr 25 lip, 2007 11:37
autor: Darth
kwazi pisze:Bonusowe postacie można przyłączać do drużyny od początku 4 rozdziału. Warunek niezbędny - posiadanie w drużynie Mustadio. Ponadto:
No niby tak, ale jestem na początku 4 rozdziału (Zeltennia Castle) i nie mam np. lokacji Zarghidas Trade City i kwiatka nie kupię, więc muszę trochę poczekać ;)

: śr 25 lip, 2007 12:03
autor: kwazi
Darth pisze: No niby tak, ale jestem na początku 4 rozdziału (Zeltennia Castle) i nie mam np. lokacji Zarghidas Trade City i kwiatka nie kupię, więc muszę trochę poczekać ;)
Ale questa z Beowulf'em i Reis możesz wykonać (jak i zdobyć Worker's 8 ) zaraz po rozpoczęciu 4 Rozdziału... To miałem na myśli mówiąc o "bonusowych postaciach" :wink: Nie jestem tylko pewien na 100% czy po tym będzie do zdobycia Cloud (jak zdobędziemy 3 postacie PRZED kupnem kwiatka) :) Wiec rusz się nieco w fabule i postępuj wg. schematu, który podałem a wiso będzie OK ;)

: śr 25 lip, 2007 17:40
autor: Darth
Zrobiłem wszystkie 9 punktów wymienionych wyżej i kiedy ide do Zarghidas Trade City nic się nie dzieje...na innej stronie napisali, że po zabiciu Adramel'ka w Igros Castle mam się tam dopiero udać >.<

: śr 25 lip, 2007 17:47
autor: kwazi
O__o' hpsz.... widać mam niepełne notatki ^__^'

<sprawdziłem w 2. niezależnych źródłach i faktycznie... >

Sorki...

: pt 27 lip, 2007 13:55
autor: Darth
Ile poziomów ma Deep Dungeon? 10 czy 12? Jestem teraz na poziomie 10, (END)walczę z boss'em i jego sługusami... nie wiem czy mam szukać przejścia dalej czy poprostu go zabić.
I tego Zodiac'a ostatniego summon'a ktoś się w ogóle nauczył?! Mi on ponad 600 zabiera... a summon'er ma 260hp :<

: pt 27 lip, 2007 14:42
autor: kwazi
Darth pisze:Ile poziomów ma Deep Dungeon? 10 czy 12? Jestem teraz na poziomie 10, (END)walczę z boss'em i jego sługusami... nie wiem czy mam szukać przejścia dalej czy poprostu go zabić.
tak - 10 jest ostatni
Darth pisze:I tego Zodiac'a ostatniego summon'a ktoś się w ogóle nauczył?! Mi on ponad 600 zabiera... a summon'er ma 260hp :<
Daj Summonerowi umiejętność Magic Defend Up (dobrze jakby miał niski Faith) + rzuć mu Shell przed oberwaniem z Zodiaca. Lub/i daj mu też umiejętność jako kontrę MP-Switch (Time Mage). Powinno styknąć ;)

: pt 27 lip, 2007 15:44
autor: Darth
kwazi pisze:Daj Summonerowi umiejętność Magic Defend Up (dobrze jakby miał niski Faith) + rzuć mu Shell przed oberwaniem z Zodiaca. Lub/i daj mu też umiejętność jako kontrę MP-Switch (Time Mage). Powinno styknąć ;)
Uff podziałało... na szczęście udało mi się go też pokonać, sam Ramza przeżył :D
Lokacje Deep Dungeon (na mapie) mam nadal na czerwono, tak jakby nadal było coś tam do zrobienia...

: pt 27 lip, 2007 17:37
autor: kwazi
Darth pisze:Lokacje Deep Dungeon (na mapie) mam nadal na czerwono, tak jakby nadal było coś tam do zrobienia...
Tym się nie przejmuj - tak jest zawsze - kropka nigdy nie zmienia koloru, bo zawsze można tam iść i walczyć - nawet jak wszystko się zabrało ;)

: śr 12 gru, 2007 21:45
autor: Devilian
Witam jestem tutaj nowy :D ale przejde do rzeczy. Mam pewna taktyke na Gafargiona w misji Castle otoz mozna go zalatwic monk z teleport + Ramza knight rowniez z teleport i dziada do rogu przytwierdzamy rozwalamy mu miecz a poniewaz jest w potrzasku to nie ucieknie ale przed tym oczywiscie Ramza idzie tluc innych razem z grupa :D.

PS: Od czego zalezy czy uda sie teleport ?
PS2: Co to jest Brave i Faith ?

Zgory dziekuje za odpowiedz.

: śr 12 gru, 2007 22:54
autor: kwazi
Devilian pisze:PS: Od czego zalezy czy uda sie teleport ?
Od naszego rozsądku _^_ max na 5 pól możemy próbowac... dalej nie działa...
Devilian pisze:Co to jest Brave i Faith ?
Brave:
Im wyższa tym więcej obrażeń zadajemy fizycznie oraz więcej obrywamy fizycznie + zwiększa prawdopodobieństwo wystąpienia "Reaction Ability" (większości).
Niski Brave = duża szansa na poprawne użycie Move-Find Item (jedyna korzyść z niskiego Brave).
Faith - analogicznie jak Brave tylko w odniesieniu do Magii (power magii zadającej obrażenia oraz % szans na trafienie statusami).

: czw 13 gru, 2007 22:47
autor: Devilian
Jeszcze jedno pytanie jak uzywac atakow Samuraja bo ja nie moge sie tam doczytac tego :evil: i czy sa wogole dobre te ataki a w szczegolnosci te dwa ostatnie??

: pt 14 gru, 2007 01:16
autor: kwazi
Devilian pisze:Jeszcze jedno pytanie jak uzywac atakow Samuraja bo ja nie moge sie tam doczytac tego
1. Uczysz się danej umiejętności w Menu (np. "Murasame").
2. Musisz posiadać dany miecz, aby użyć przypisanej do niego umiejętności - nazwa miecza = nazwa umiejętności (np. "Murasame" leczy pewną ilość HP postaciom stojącym w zasięgu).
3. Podczas walki używasz danej umiejętności, pod warunkiem, ze posiadasz odpowiedni miecz.

UWAGA!
Podczas użycia broń może pęknąć i przepaść bezpowrotnie... Dlatego zalecam ustawienie Support Ability "Maintenance" od Chemista! (dotyczy unikalnych mieczy samurajskich).
Devilian pisze:i czy sa wogole dobre te ataki a w szczegolnosci te dwa ostatnie??
Co do siły i przydatności jego ataków (bo ma też te z grupy Support - Heal, Protect, Haste etc.) - Ninja/Monk i tak są silniejsi od wszystkiego innego w tej grze (prócz Orlandu _^_') :lol:

: pt 14 gru, 2007 09:01
autor: Devilian
A wlasnie dzieki ze powiedziales o tym bo ja nie wiem kto jest silniejszy Monk czy Ninja mam.

Teleport + Counter + Two swords i kto bedzie lepszy Monk czy Ninja z tymi umiejetnosciami?

: pt 14 gru, 2007 09:27
autor: kwazi
Devilian pisze:Teleport + Counter + Two swords i kto bedzie lepszy Monk czy Ninja z tymi umiejetnosciami?
Teleport sobie odpuść - badziewny jest... Dla wojowników tylko Move +2/+3 + Germinas Boots w Equipment styka w zupełności, dając jeszcze większy zasięg, niż Teleport (zawsze się ruszymy bez niespodzianek tam, gdzie chcemy).
Co do Two Swords - daj to Monkowi a będziesz zamiatał :] Szczególnie z Counter (ale proponuje sprawdzić jak działa Hamedo ;) ). Ninja ma Two Swords wrodzone, więc ustawienie mu tej umiejętności, gdy jest w swoim zawodzie to strata slotu. Ninji proponuje dać w Support Ability Attack Up (Geomancer), w Reaction Ability analogicznie jak u Monka. :>

UWAGA!
Brak Auto Potion w Reaction Ability wymusza posiadanie jakiegoś Healera w drużynie i niejako ogranicza wojownicze zapędy Monka i Ninji. Jeśli damy im Auto Potion uniezależniamy się od doraźnego leczenia jakimś Priestem/Chemistem i mamy większą swobodę manewru (bardziej żywotni wojownicy + oszczędność miejsca w druzynie). Oczywiście przy założeniu, ze dysponujemy w danym momencie gry tylko najlepszymi potionami... ;) W sytuacji krytyczniej Monk ma zawsze Chakrę pod ręką :D