FF Tactics

Nie zapominamy o miłośnikach strategii w świecie FF. To dział dla Was.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Devilian
Kupo!
Kupo!
Posty: 16
Rejestracja: śr 12 gru, 2007 21:37
Lokalizacja: Iława

Post autor: Devilian »

Czesc sory ze mnie tak dlugo nie bylo bo FFT mnie wciagnelo ale mniejsza z tym.

Mam problem poniewaz nie wiem jak zlapac potworka na filmikach widzialem kolesi ze smokami itp. wiec prosze o pomoc.
Awatar użytkownika
kwazi
Redaktorzy
Redaktorzy
Posty: 2062
Rejestracja: ndz 05 cze, 2005 19:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kwazi »

Devilian pisze:Mam problem poniewaz nie wiem jak zlapac potworka na filmikach widzialem kolesi ze smokami itp. wiec prosze o pomoc.
Job: Mediator -> Skill: Invitation
Awatar użytkownika
Devilian
Kupo!
Kupo!
Posty: 16
Rejestracja: śr 12 gru, 2007 21:37
Lokalizacja: Iława

Post autor: Devilian »

Chcialbym zadac pytanie co jest lepsze (czyt. szybciej dojdziesz) Teleport czy Move +3 ?

Wedlug mnie teleport jest nieoceniony w stg. End Deep dungeon w jedna ture mozna dojsc do przeciwnikow. Ogolnie teleport jest dobry do trudnych terenow takich wlasnie jak DP.

Teraz Move +3 jest doskonaly na plaskich powierzchniach takich jak Desert niedaleko Lesalia Capital City.

Czekam na wasze opinie. :D
Sake nakute nan-no onore-ga sakra kana.
Kotoba ha ken yori kireru.
Kreai to nareba kerai o tsukaenu.
Kiite gokuraku mite jigoku.
Awatar użytkownika
gilgamesh
Cactuar
Cactuar
Posty: 210
Rejestracja: pn 06 gru, 2004 19:29
Lokalizacja: Mazury

Post autor: gilgamesh »

Imo teleport bardziej sie przydaje, pomaga pokonywac przeszkody bez problemu i dzieki niemu mozna poruszac sie po mapie bardzo latwo. Szansa, ze sie nie uda nie jest zbyt wysoka, mysle ze 6-7 kratek mozna na teleporcie przebyc z niemal 100% szansa.
Awatar użytkownika
Jaco
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1529
Rejestracja: pt 26 lis, 2004 13:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jaco »

Teleport sux.
gilgamesh pisze:Szansa, ze sie nie uda nie jest zbyt wysoka, mysle ze 6-7 kratek mozna na teleporcie przebyc z niemal 100% szansa.
Guzik prawda. Czasami zdarzało się, ze na 5 kratek nie zawsze sie udawało, a na 6 bardzo rzadko. Poza tym samo to, że nie wiemy, czy coś wyjdzie czy nie jest denerwujące. Nie sprawdzałem, jak działa teleport w przypadku przeskoków na wyskość, ale pewnie jest podobnie (do 5 na prawie spokojnie).

A tak z move + 3 dojdziemy szybko, jeszcze po drodze rzucimy sobie haste, czy inne, ciekawe statusy ;]
Awatar użytkownika
Devilian
Kupo!
Kupo!
Posty: 16
Rejestracja: śr 12 gru, 2007 21:37
Lokalizacja: Iława

Post autor: Devilian »

Apropo czy jest jakis czar dzieki ktoremu mozna na wieksza odleglosc chodzic.
A co do wysokosci to teleport jezeli jestes zalozmy na 2H a przeciwnik 1 kratke dalej na 12H to przeniesie cie w 100% obok niego wiem bo sprawdzalem.
Sake nakute nan-no onore-ga sakra kana.
Kotoba ha ken yori kireru.
Kreai to nareba kerai o tsukaenu.
Kiite gokuraku mite jigoku.
Awatar użytkownika
gilgamesh
Cactuar
Cactuar
Posty: 210
Rejestracja: pn 06 gru, 2004 19:29
Lokalizacja: Mazury

Post autor: gilgamesh »

Jaco pisze:Guzik prawda. Czasami zdarzało się, ze na 5 kratek nie zawsze sie udawało, a na 6 bardzo rzadko. Poza tym samo to, że nie wiemy, czy coś wyjdzie czy nie jest denerwujące. Nie sprawdzałem, jak działa teleport w przypadku przeskoków na wyskość, ale pewnie jest podobnie (do 5 na prawie spokojnie).
Zalezy od postaci jaka chcemy sie teleportowac. Jak jest to jakis mag ktory ma 3-4 move to raczej bym nie liczyl na te 7 kratek, natomiast ninja czy nawet squire powinni pokonac 6-7 kratek bez problemu. Ponadto wysokosc nie jest brana pod uwage, podobnie jak w przypadku Ignore height.
Jaco pisze:A tak z move + 3 dojdziemy szybko, jeszcze po drodze rzucimy sobie haste, czy inne, ciekawe statusy ;]
Zazwyczaj zanim ktokolwiek rzuci jakis czar, moje postacie sa juz przy przeciwniku, zdarza sie nawet, ze w pierwszej kolejce.

@Devilian
Radze wyprobowac obie mozliwosci. Dla mnie oczywistym zwyciesca jest teleport, ale skoro zdania sa podzielone to wyglada na to, ze Move+3 tez jest cos wart.
Awatar użytkownika
Devilian
Kupo!
Kupo!
Posty: 16
Rejestracja: śr 12 gru, 2007 21:37
Lokalizacja: Iława

Post autor: Devilian »

A co daje wiekszy dmg. Two Hands Samuraja, Two Swords Ninja czy Attack UP Geomancer ?
Sake nakute nan-no onore-ga sakra kana.
Kotoba ha ken yori kireru.
Kreai to nareba kerai o tsukaenu.
Kiite gokuraku mite jigoku.
Awatar użytkownika
kwazi
Redaktorzy
Redaktorzy
Posty: 2062
Rejestracja: ndz 05 cze, 2005 19:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kwazi »

Połączenie Two Swords z jobem Monk :]

Attack UP = Two Hands (tak na oko)... Ale gdy damy Attack UP nie tracimy możliwości wyekwipowania czegoś do drugiej ręki <broń lub tarcza>.

Reasumując:
Two Swords > Attack UP> Two Hands
Awatar użytkownika
Jaco
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1529
Rejestracja: pt 26 lis, 2004 13:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jaco »

Devilian pisze:A co daje wiekszy dmg.
kwazi pisze:Reasumując:
Two Swords > Attack UP> Two Hands
oj, nie do końca. Jeżeli chodzi o zadawany dmg, to jest to inaczej. Ty ładnie to opisałeś pod względem przydatności.

Jeżeli chodzi o dmg, to sprawa wygląda tak (testowane na 2 przeciwnikach, z mojego teamu, by byli zawsze tacy sami, tak samo jak ten, co atakował):

Normal: 308 HP i 126 HP
Attack UP: 420 i 168
Two Hands: 630 i 252
Two Swords: 308x2 (616!) i 126x2 (252)

Taka różnica, bo znaki zodiaków się w jakiś sposób gryzły... ale nie wnikajmy w to :P

Jak widać, największy dmg zabieramy, gdy uzywamy ability Two Hands, chociaż powinien być on taki sam, jak w przypadku Two Swords.... Ale różnica jest niewielka. Najgorzej wypada Attack UP....

Ale... jeżeli mamy postać, która jednym uderzeniem zabiera więcej niż 500HP, to wtedy Two Swords staja się silniejsze, gdyż maksymalny dmg może wynieść nawet 1998, a w przypadku Two Hands tylko 999...
Awatar użytkownika
Devilian
Kupo!
Kupo!
Posty: 16
Rejestracja: śr 12 gru, 2007 21:37
Lokalizacja: Iława

Post autor: Devilian »

Czyli dla Kninghta wg mnie jest Two Swords , dla Monka Two Hands a Attack UP dla Luczninka jest dobry .
Sake nakute nan-no onore-ga sakra kana.
Kotoba ha ken yori kireru.
Kreai to nareba kerai o tsukaenu.
Kiite gokuraku mite jigoku.
Awatar użytkownika
kwazi
Redaktorzy
Redaktorzy
Posty: 2062
Rejestracja: ndz 05 cze, 2005 19:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kwazi »

Devilian pisze:Czyli dla Kninghta wg mnie jest Two Swords , dla Monka Two Hands
Odwrotnie raczej...
Monk = Two Swords
Knight = Two Hands - tylko pamiętaj, że odpada Ci wtedy tarcza ;)
Archer nie ma wyjścia - Attack UP musi być...
Awatar użytkownika
Devilian
Kupo!
Kupo!
Posty: 16
Rejestracja: śr 12 gru, 2007 21:37
Lokalizacja: Iława

Post autor: Devilian »

Mam tutaj ciekawy material poniewaz jest dla mnie ciut dziwny mogl by mi ktos wyjasnic jak to jest mozliwe zwroccie uwage na postacie.
http://pl.youtube.com/watch?v=K5WpYs4Hah4
Sake nakute nan-no onore-ga sakra kana.
Kotoba ha ken yori kireru.
Kreai to nareba kerai o tsukaenu.
Kiite gokuraku mite jigoku.
Awatar użytkownika
kwazi
Redaktorzy
Redaktorzy
Posty: 2062
Rejestracja: ndz 05 cze, 2005 19:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kwazi »

Co dziwnego w tym, że koleś gra na kodach Action Replay i ma Bossów w drużynie? Atak Altimy pojawia się w grze i nie jest aż tak zabójczy....
vorador

Post autor: vorador »

Mam pytanie

-uwaga spoiler-

Kod: Zaznacz cały

Czy zakończenie gry zawsze musi być takie katastroficzne? Da się sprawić aby ULTIMA nie wysadziła wymiaru?, bo tak z tego wynika że tylko Ramza z Almą jakoś z tego wyszli. 
No i przeszedłem grę głównie dzięki Orlandu potężna postać. Ale nie przeszedłem jeszcze 2 dodatkowych questów, są one trudniejsze od finałowej walki?.
Ostatnio zmieniony czw 20 mar, 2008 16:09 przez vorador, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „FF Tactics i FF Tactics Advanced”