Nie. Jak Twój whm będzie miał suba, to juz dobrze. Choć to też o wszystkim nie świadczy. Na Twoim miejscu zaczęłabym mnk i to biła do 18, a nawet 20. Na 18 masz questa na suba, a na 20 na chocobo. Łatwiej Ci będzie jako war/mnk, a na dodatek, nie będziesz miał zbyt cięzkiego zadania w party jako mnk, co pomoże Ci w nauce poruszania się w FFXI etc.Haichi pisze:Czyli mam rozumieć że jest źle ??
Final Fantasy XI
Moderator: Moderatorzy
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
-
- Cactuar
- Posty: 299
- Rejestracja: wt 16 lis, 2004 21:20
- Lokalizacja: Szczecin
WAR/MNK - walczy za pomocą Great Axe. MNK zwiększa ilość HP, STR i trochę VIT. Najlepszymi rasami są Elvaan i Galka. Niestety obydwie te rasy są "ślepe" dlatego trzeba dawać na początku w DEX w Ringach (Balance Ringi na 14 Lv). WAR na początku to często main Tank także ważne jest by mieć sprzęt z jak największą ilością DEF (Galka i Elvaan obejdą się bez HQ sprzętu ale pozostałe rasy to już raczej będa musiały się wykosztować na HQ). Od około 28 levelu wchodzi na rynek sensowny sprzęt poprawiający Accuracy (czy to bezpośrednio czy to poprzez wzmocnienie DEX) wtedy jak się odpowiednio ubierzemy to możemy się przesiąść na Ringi wspomagające STR. Nie należy zapominać, że na 20 Lv jest broń Neckchopper (Acc +5), która jest MUSEM. Ludzie walczący każdym innym Great Axe (do 20 Lv) jak założyli tę broń to mówili, że dopiero teraz poczuli power.
Na temat WAR/NIN napiszę jak wrócę z pracy.
[ Dodano: Sro 31 Maj, 2006 00:37 ]
WAR/NIN - z racji obsługi dwóch broni raczej walczy 2x Axe. Opłaca się stosować tą kombinację od 24 Lv, gdyż wtedy będziemy mogli korzystać z pełni walorów jakie daje sub Ninja czyli w/w Dual Wield i Utsusemi: Ichi.
Ludzie często wolą WAR/NIN ze względu na to, że Axe ma lepsze WSy niż Great Axe. Ja osobiście jednak wolę Great Axe za sam DMG jaki zadaje. Poza tym Great Axe u Warriora ma wyższy skill niż Axe. Ale zaczyna to być odczuwalne dopiero na 60+ levelu.
Na początku zabawy z Warriorem lepiej jest używać kombinacji Axe + Shield. To ze względu na to, że Axe atakuje szybciej, szybciej idzie skill a do tego tarcza daje dodatkowy DEF. Broń Boże nie robić mi Sword + Shield. Sword to broń dla PLD, THF (do 30 Lv a potem to jako dodatek) i RDM. Może też czasem BRD ale tego to nie jestem pewien.
Na temat WAR/NIN napiszę jak wrócę z pracy.
[ Dodano: Sro 31 Maj, 2006 00:37 ]
WAR/NIN - z racji obsługi dwóch broni raczej walczy 2x Axe. Opłaca się stosować tą kombinację od 24 Lv, gdyż wtedy będziemy mogli korzystać z pełni walorów jakie daje sub Ninja czyli w/w Dual Wield i Utsusemi: Ichi.
Ludzie często wolą WAR/NIN ze względu na to, że Axe ma lepsze WSy niż Great Axe. Ja osobiście jednak wolę Great Axe za sam DMG jaki zadaje. Poza tym Great Axe u Warriora ma wyższy skill niż Axe. Ale zaczyna to być odczuwalne dopiero na 60+ levelu.
Na początku zabawy z Warriorem lepiej jest używać kombinacji Axe + Shield. To ze względu na to, że Axe atakuje szybciej, szybciej idzie skill a do tego tarcza daje dodatkowy DEF. Broń Boże nie robić mi Sword + Shield. Sword to broń dla PLD, THF (do 30 Lv a potem to jako dodatek) i RDM. Może też czasem BRD ale tego to nie jestem pewien.
"FFXI": RAMUH: Krzysiek SAM75/ THF50/ WAR46/ NIN44/ PLD,BLM,RNG20/ DRK19/ MNK16/ RDM,WHM10
Leathercraft 7, Goldsmithing 11, Smithing 2, Fishing 15
Leathercraft 7, Goldsmithing 11, Smithing 2, Fishing 15
Gdzie zacząć granie? Czy te ringi które się dostaje na początku gry w przypisanej dla rasy lokacji startowej są warte rozpoczynania gry w tej domyślnej lokacji?
BTW Mithra są też niezłymi magami?
Jak jest z płatnościami? Mam Visa Electron a podobno nie można nią płacić - na oficjalnej stronie widnieje co innego. Sam już nie wiem
I ostatnie pytania: Co robi Blue Mage? RDM ma takie same czary jak BLM? Jak narazie to skłaniam się do RDM/THF
Następne pytania jak już zacznę grać ^^
BTW Mithra są też niezłymi magami?
Jak jest z płatnościami? Mam Visa Electron a podobno nie można nią płacić - na oficjalnej stronie widnieje co innego. Sam już nie wiem
I ostatnie pytania: Co robi Blue Mage? RDM ma takie same czary jak BLM? Jak narazie to skłaniam się do RDM/THF
Następne pytania jak już zacznę grać ^^
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
Facet Mithra = no thanks >.<
Ring ringiem, ale liczy się tez dogodność w dostawaniu sie na Valkurm (miejsce na party lv.10-20) i tutaj Bastok przoduje. Niby jeszcze San d'Oria, ale La Thaine Plateau jest gorsze do przejscia niz Konschtat Highlands imo. Windurst to w ogóle - bieganie + statek. Visa Electron działa ale TYLKO z Inteligo. Blue Mage uczy się/kradnie umiejętności mobkom, tyle wiem.
Ring ringiem, ale liczy się tez dogodność w dostawaniu sie na Valkurm (miejsce na party lv.10-20) i tutaj Bastok przoduje. Niby jeszcze San d'Oria, ale La Thaine Plateau jest gorsze do przejscia niz Konschtat Highlands imo. Windurst to w ogóle - bieganie + statek. Visa Electron działa ale TYLKO z Inteligo. Blue Mage uczy się/kradnie umiejętności mobkom, tyle wiem.
-
- Cactuar
- Posty: 299
- Rejestracja: wt 16 lis, 2004 21:20
- Lokalizacja: Szczecin
RDM/THF - i co chcesz z tym osiągnąć? Co najwyżej 0 damage.
Te Ringi na początek są... mega wypaśne. Niestety jak się chce być np. Elvaanem i zaczynać w Bastok to można o nim zapomnieć.
Valkurm jest nieistotne. Na La Thiene też można miło expować. I na Tharongi Canyon i potem Buburimu Peninsula też (jak się jest z Windurst). Expowałem low level we wszystkich tych lokacjach i wszędzie da się miło expić.
Te Ringi na początek są... mega wypaśne. Niestety jak się chce być np. Elvaanem i zaczynać w Bastok to można o nim zapomnieć.
Valkurm jest nieistotne. Na La Thiene też można miło expować. I na Tharongi Canyon i potem Buburimu Peninsula też (jak się jest z Windurst). Expowałem low level we wszystkich tych lokacjach i wszędzie da się miło expić.
"FFXI": RAMUH: Krzysiek SAM75/ THF50/ WAR46/ NIN44/ PLD,BLM,RNG20/ DRK19/ MNK16/ RDM,WHM10
Leathercraft 7, Goldsmithing 11, Smithing 2, Fishing 15
Leathercraft 7, Goldsmithing 11, Smithing 2, Fishing 15
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
-
- Cactuar
- Posty: 299
- Rejestracja: wt 16 lis, 2004 21:20
- Lokalizacja: Szczecin
O matko niewytrzymam.
Jeszcze raz: FFXI jest nastawione na grę głównie zespołową. Solo gra się tylko na pierwszych 10 (magowie)-17 levelach (melee) a później to tylko dla tzw. skill upu. Także joby ustawia się dla uzyskania jak największej efektywności w party. A jak sądzisz jaką efektywność w party będzie miał RDM/NIN? I do czego będą mu potrzebne cienie?
Jeszcze raz: FFXI jest nastawione na grę głównie zespołową. Solo gra się tylko na pierwszych 10 (magowie)-17 levelach (melee) a później to tylko dla tzw. skill upu. Także joby ustawia się dla uzyskania jak największej efektywności w party. A jak sądzisz jaką efektywność w party będzie miał RDM/NIN? I do czego będą mu potrzebne cienie?
"FFXI": RAMUH: Krzysiek SAM75/ THF50/ WAR46/ NIN44/ PLD,BLM,RNG20/ DRK19/ MNK16/ RDM,WHM10
Leathercraft 7, Goldsmithing 11, Smithing 2, Fishing 15
Leathercraft 7, Goldsmithing 11, Smithing 2, Fishing 15
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
RDM/NIN jest świetny do solowania. Na 75 levelu -_-' Taru to głównie magowie, o czym napisałam w poprawionej wersji opisów ras /której jeszcze nie ma na stronie/. Ze wszystkiego zrobisz maga lub wojownika, tylko od rasy zależy, czy będziesz musiał wydawać masę kasy na uber sprzęt, czy nie. Galka mag MUSI mieć super sprzęt, inaczej jako mag, będzie kiepski. To samo tyczy sie taru jako ninja etc. Ninja możesz miec od 30 levelu, więc nie pędź tak do przodu. Najpierw musisz poznać zasady gry, partowania etc. Zdecyduj się na melee lub maga zanim zaczniesz grać. Subem dla RDM jest GŁÓWNIE black mage i white mage. Miną miesiące zanim będziesz mieć lv. 75. Sam się kierujesz w stronę melee, więc zacznij war lub mnk. Rdm to zwykle /najczęściej/ magowie - ludzie, którzy expują pozostałe magiczne joby. Jak nie jesteś zdecydowany, to weź hume i tyle. Wykorzystaj darmowy miesiąc na próby profesji. Jak Ci przypasuje, graj dalej. Jak nie, zacznij od nowa. Przynajmniej wykorzystasz darmowy miesiąc pozytecznie. Najgorsze to żałowac wyborów, gdy się ma już ponad 40 level. MOIM ZDANIEM.
-
- Cactuar
- Posty: 299
- Rejestracja: wt 16 lis, 2004 21:20
- Lokalizacja: Szczecin