Jaka religia najbardziej do Ciebie pasuje?

Wszystko co userzy naprodukowali przed listopadem 2007 (od tego miesiąca liczona jest Czwarta Era :)

Moderator: Moderatorzy

Która religia wg. quizu najbardziej do Ciebie pasuje?

Islam
5%
Ateizm
15%
Agnostycyzm
13%
Satanizm
26%
Poganizm
5%
Judaizm
Brak głosów
Buddyzm
2%
Chrześcijaństwo
34%
Hinduizm
Brak głosów

Liczba głosów: 61

Awatar użytkownika
Coco
Cactuar
Cactuar

Post autor: Coco »

agnosticism

79%
Satanism

71%
Islam

63%
Buddhism

63%
Paganism

63%
atheism

54%
Judaism

46%
Hinduism

46%
Christianity

29%

...nie zdziwilo mnie to specjalnie :D
Seul

Post autor: Seul »

You scored as Paganism.

Your beliefs are most closely aligned with those of paganism, Wicca, or a similar earth-based religion. You may also follow a Native American religion.

Paganism - 54%
Satanism - 50%
agnosticism - 50%
atheism - 42%
Christianity - 42%
Buddhism - 29%
Islam - 25%
Judaism - 21%
Hinduism - 8%
Awatar użytkownika
TomajS
Cactuar
Cactuar

Post autor: TomajS »

Ankieta poprawna ;)

You scored as atheism.

You are... an atheist, though you probably already knew this. Also, you probably have several people praying daily for your soul. Instead of simply being "nonreligious," atheists strongly believe in the lack of existence of a higher being, or God.

atheism

79%

Paganism

58%

Satanism

46%

Buddhism

42%

Hinduism

29%

Judaism

25%

agnosticism

25%

Christianity

21%

Islam

13%
FF XII W trakcie katowania
Awatar użytkownika
Dante
Cactuar
Cactuar

Post autor: Dante »

You scored as Satanism.

Satanism
75%
agnosticism
71%
Islam
67%
Paganism
58%
Christianity
58%
Buddhism
46%
Judaism
42%
atheism
29%
Hinduism
13%

Najbardziej śmieszy mnie text "You scored as... " hehe tak jakby to była jakaś gra. A dziś zostanę sobie satanistą co mi tam.

Generalnie rzecz biorąc nie obchodzi mnie to jak ktoś nazwał to w co wierzę i naprawdę nie ma to dla mnie znaczenia. Quiz wg mnie jest zupełnie bezsensowny i może wyrządzić tylko komuś krzywdę.

Taki ze mnie satanista jak z polaków piłkarze :P
"Beneath this mask there is more then a flesh... beneath this mask there is an idea... and ideas are bulletproof!"

V.
Awatar użytkownika
Sephir
Cactuar
Cactuar

Post autor: Sephir »

Wg. mnie ankieta nie jest tak całkowicie bezsensowna. Ona jedynie przybliża do jakiej religii Twoje przekonania najbardziej pasują. Nikt Cię nie zmusza do zmiany wyznania :)
Awatar użytkownika
Lenneth

Post autor: Lenneth »

Dante pisze:Generalnie rzecz biorąc nie obchodzi mnie to jak ktoś nazwał to w co wierzę i naprawdę nie ma to dla mnie znaczenia. Quiz wg mnie jest zupełnie bezsensowny i może wyrządzić tylko komuś krzywdę.
Jak ktoś ma tak miałką psychikę, że pod wpływem quizu w internecie zmienia religię, to gratuluję. :lol: Dante, bez przesady.
Awatar użytkownika
Garnet
Ifrit
Ifrit

Post autor: Garnet »

Dante pisze: Taki ze mnie satanista jak z polaków piłkarze :P
a moze po prostu nie znasz zasad satanizmu? (jako filozofii..nie myl tez tego z pseudosatanizmem...)

Boni pisze:heh, marny chyba ze mnie słuchacz sui generis umbry skoro 13% szatana mam w sobie...
nie jestes tego godny! precz;P
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
Moren

Post autor: Moren »

You scored as Christianity. (rzadkość tutaj :P )

Christianity 71%

Islam 71%

agnosticism 71%

Satanism 63%

Buddhism 58%

Judaism 54%

Hinduism 46%

atheism 46%

Paganism 42%
Awatar użytkownika
Raven
Redaktorzy
Redaktorzy
Kontakt:

Post autor: Raven »

niezbyt odkrywczy mój wynik...

You scored as atheism.

You are... an atheist, though you probably already knew this. Also, you probably have several people praying daily for your soul. Instead of simply being "nonreligious," atheists strongly believe in the lack of existence of a higher being, or God.

atheism

96%
Satanism

83%
Paganism

63%
agnosticism

63%
Judaism

42%
Islam

38%
Buddhism

38%
Christianity

29%
Hinduism

13%
Słuchaj więc nas chociażby szła cenzorów horda
Razem zbudujemy punkowego megazorda
Rebel forevor, transformatą napieprzamy
Niech soczyste ŁO K***A obija się o ściany
uolcia

Post autor: uolcia »

Satanism

92%
atheism

83%
agnosticism

75%
Hinduism

50%
Paganism

46%
Buddhism

25%
Judaism

25%
Islam

17%
Christianity

0%

ps. jestem ateistka ;)
Sogetsu
Malboro
Malboro

Post autor: Sogetsu »

You scored as Christianity.

Your views are most similar to those of Christianity. Do more research on Christianity and possibly consider being baptized and accepting Jesus, if you aren't already Christian. Christianity is the second of the Abrahamic faiths; it follows Judaism and is followed by Islam. It differs in its belief of Jesus, as not a prophet nor historical figure, but as God in human form. The Holy Trinity is the concept that God takes three forms: the Father, the Son (Jesus), and the Holy Ghost (sometimes called Holy Spirit). Jesus taught the idea of instead of seeking revenge, one should love his or her neighbors and enemies. Christians believe that Jesus died on the cross to save humankind and forgive people's sins.

Christianity 92%
Islam 63%
Judaism 63%
Buddhism 46%
Paganism 29%
Hinduism 17%
Satanism 17%
agnosticism 4%
atheism 0%
Awatar użytkownika
Leo88
Kupo!
Kupo!

Post autor: Leo88 »

You scored as Christianity.

Your views are most similar to those of Christianity. Do more research on Christianity and possibly consider being baptized and accepting Jesus, if you aren't already Christian. Christianity is the second of the Abrahamic faiths; it follows Judaism and is followed by Islam. It differs in its belief of Jesus, as not a prophet nor historical figure, but as God in human form. The Holy Trinity is the concept that God takes three forms: the Father, the Son (Jesus), and the Holy Ghost (sometimes called Holy Spirit). Jesus taught the idea of instead of seeking revenge, one should love his or her neighbors and enemies. Christians believe that Jesus died on the cross to save humankind and forgive people's sins.

Christianity 83%

Buddhism 58%

Islam 42%

Judaism 42%

Satanism 38%

Paganism 25%

Hinduism 21%

agnosticism 13%

atheism 13%
"A city dead for a thousand years. A city I had to see with my own eyes.(...)The last chapter in my story.
My thoughts, they kept floating up, and then slipping through my fingers.
Slipping away before I could pin them down with words..." Tidus - FFX
Awatar użytkownika
kwazi
Redaktorzy
Redaktorzy

Post autor: kwazi »

kilmindaro pisze:Nie bardzo wiedziałem, gdzie pisać, więc pisze tutaj.

Dzisiaj (znowu) nawiedzili mnie Jehowcy, i namawiali na "odstąpienie od fałszywej religii i nawrócenie na właściwą ścieżkę" :lol: Wręczyli mi też broszurkę, z której wynikało, że wszyscy są antychrystami, wcielonymi szatanami i/lub opętanymi przez demonów rozpusty grzesznikami xD (Za wyjątkiem oczywiście Świadków Jehowy, którzy są świętsi od papieża ^^) Za tydzień mają przyjść znowu ^^ Będę ich nawracał na Jenove xD
Uniwersalna metoda na pozbycie się łazików - zaproś ich na kaszankę lub czarninę :lol: :wink:
Awatar użytkownika
Schrödinger
Cactuar
Cactuar
Kontakt:

Post autor: Schrödinger »

jak to Michael Palin spiewal...
There are Jews in the world.
There are Buddhists.
There are Hindus and Mormons, and then
There are those that follow Mohammed, but
I've never been one of them.

You scored as Satanism.

Your beliefs most closely resemble those of Satanism! Before you scream, do a bit of research on it. To be a Satanist, you don't actually have to believe in Satan. Satanism generally focuses upon the spiritual advancement of the self, rather than upon submission to a deity or a set of moral codes. Do some research if you immediately think of the satanic cult stereotype. Your beliefs may also resemble those of earth-based religions such as paganism.

Satanism 63%
Paganism 63%
agnosticism 63%
atheism 58%
Buddhism 42%
Judaism 38%
Islam 25%
Christianity 21%
Hinduism 4%

nie wiem jak wy ale ja musialem jakies poprawki (wtorny test) robic, bo chyba odpowiedz byla niekonsekwentna czy co...?
"Jestem pączkiem"
J.F. Kennedy 1963 Berlin
Awatar użytkownika
Grzybek Z Octu

Post autor: Grzybek Z Octu »

Dopiero teraz zauwazylem topic ^^. Wyszło to, czego się spodziewałem, a mianowicie agnostycyzm, choć zdziwił mnie trochę ten satanizm wysoki :|.

agnosticism 100%

Satanism 67%

Paganism 63%

atheism 58%

Islam 54%

Buddhism 54%

Christianity 46%

Judaism 42%

Hinduism 13%
Frankly my dear...I don't give a damn (because you haven't brushed your pubic hair for months) !
ODPOWIEDZ

Wróć do „Archiwum”