Jaka religia najbardziej do Ciebie pasuje?

Wszystko co userzy naprodukowali przed listopadem 2007 (od tego miesiąca liczona jest Czwarta Era :)

Moderator: Moderatorzy

Która religia wg. quizu najbardziej do Ciebie pasuje?

Islam
5%
Ateizm
15%
Agnostycyzm
13%
Satanizm
26%
Poganizm
5%
Judaizm
Brak głosów
Buddyzm
2%
Chrześcijaństwo
34%
Hinduizm
Brak głosów

Liczba głosów: 61

King of Clowns

Post autor: King of Clowns »

Isia pisze:
To co mnie najbardziej zastanawia to fakt, że Polska jest podobno krajem katolickim. Wszyscy są od dziecka wychowywani na dobrych chrześcijan itd... a wszędzie gdziekolwiek się pojawię, czy to w sieci czy w realu, ogromna większośc ludzi przemawia przeciwko tej religii
Nie wszyscy.
Z takim przypadkiem się jeszcze nie spotkałem. Za wyjątkiem tych, gdzie cała rodzina jest innego wyznania, ale mi chodziło o wychowywanie w rodzinach chrześcijańskich.
Ale jeśli rzeczywiście istnieją rodziny, gdzie rodzicom zwisa fakt, czy ich dziecko wierzy w Boga, Allaha, Buddę, Szatana czy Józka spod baru - to zwracam honor.
Isia pisze:
Czemu nie potrafi ich do siebie przyciągac, tylko wciąż oddala?
Potrafi. Ale trzeba ją przyjąć w całości, nie wybrzydzać.
A czy to jest w ogóle możliwe?
Awatar użytkownika
Zeratul
Kupo!
Kupo!

Post autor: Zeratul »

Heh... nie do końca wiedziałem, o co chodziło w niektórych pytaniach, ale wynik jest dla mnie taki, jakiego się spodziewałem.

You scored as Christianity.

Your views are most similar to those of Christianity. Do more research on Christianity and possibly consider being baptized and accepting Jesus, if you aren't already Christian. Christianity is the second of the Abrahamic faiths; it follows Judaism and is followed by Islam. It differs in its belief of Jesus, as not a prophet nor historical figure, but as God in human form. The Holy Trinity is the concept that God takes three forms: the Father, the Son (Jesus), and the Holy Ghost (sometimes called Holy Spirit). Jesus taught the idea of instead of seeking revenge, one should love his or her neighbors and enemies. Christians believe that Jesus died on the cross to save humankind and forgive people's sins.

Christianity - 83%
agnosticism - 54%
Islam - 50%
Buddhism - 50%
Hinduism - 50%
Paganism - 46%
Judaism - 38%
Satanism - 25%
atheism - 21%

[ Dodano: Sob 17 Cze, 2006 12:54 ]
No muszę przyznać, że ten test naprawdę się mi przydał. Szczerze - nie spodziewałem się tylu ateistów i satanistów. Agnostycyzm mnie nie dziwi - jest to chyba najprostszy do przyjęcia pogląd.
Am Ende bleib ich doch alleine
Die Zeit steht still und mir ist kalt!
Awatar użytkownika
gilgamesh
Cactuar
Cactuar

Post autor: gilgamesh »

You scored as agnosticism.

You are an agnostic. Though it is generally taken that agnostics neither believe nor disbelieve in God, it is possible to be a theist or atheist in addition to an agnostic. Agnostics don't believe it is possible to prove the existence of God (nor lack thereof). Agnosticism is a philosophy that God's existence cannot be proven. Some say it is possible to be agnostic and follow a religion; however, one cannot be a devout believer if he or she does not truly believe.

agnosticism 83%

Christianity 71%

Islam 67%

Buddhism 63%

Paganism 54%

atheism 46%

Satanism 46%

Judaism 42%

Hinduism 21%

Lol to jakas bujda chyba :D
Awatar użytkownika
Gokulo
Cactuar
Cactuar

Post autor: Gokulo »

You are an agnostic. Though it is generally taken that agnostics neither believe nor disbelieve in God, it is possible to be a theist or atheist in addition to an agnostic. Agnostics don't believe it is possible to prove the existence of God (nor lack thereof). Agnosticism is a philosophy that God's existence cannot be proven. Some say it is possible to be agnostic and follow a religion; however, one cannot be a devout believer if he or she does not truly believe.

agnosticism

100%

Paganism

75%

Buddhism

71%

Islam

67%

Satanism

63%

atheism

63%

Hinduism

50%

Judaism

42%

Christianity

33%
We all travel a maze of relationships, it goes on with or without you. I search the sea of the unconscious... I look for you... to find my true... self...
ciemna

Post autor: ciemna »

You scored as Paganism.

Your beliefs are most closely aligned with those of paganism, Wicca, or a similar earth-based religion. You may also follow a Native American religion.

Paganism

79%
Satanism

71%
atheism

63%
agnosticism

54%
Judaism

54%
Christianity

50%
Hinduism

42%
Buddhism

38%
Islam

:D :D :D śmieszne...
VaanFromRO

Post autor: VaanFromRO »

You scored as Christianity.

Your views are most similar to those of Christianity. Do more research on Christianity and possibly consider being baptized and accepting Jesus, if you aren't already Christian. Christianity is the second of the Abrahamic faiths; it follows Judaism and is followed by Islam. It differs in its belief of Jesus, as not a prophet nor historical figure, but as God in human form. The Holy Trinity is the concept that God takes three forms: the Father, the Son (Jesus), and the Holy Ghost (sometimes called Holy Spirit). Jesus taught the idea of instead of seeking revenge, one should love his or her neighbors and enemies. Christians believe that Jesus died on the cross to save humankind and forgive people's sins.

Christianity
92%

Islam
83%

Satanism
75%

atheism
67%

agnosticism
67%

Judaism
58%

Buddhism
50%

Paganism
33%

Hinduism
25%

COMMENTS:
Miedzy Islamem, a Chrzescijanstwem jest niewielka roznica, wiec uwazajcie dokladnie na pytania :P
P.S. Ateizm to nie religia :P
P.S.2 Test jest "glupi", bo jezeli ma sie pojecie o podanych religiach, to mozna sobie wybrac odpowiedzi pod religie
King of Clowns

VaanFromRO pisze:P.S. Ateizm to nie religia :P
Tak samo jak agnostycyzm i satanizm.
VaanFromRO pisze:P.S.2 Test jest "glupi", bo jezeli ma sie pojecie o podanych religiach, to mozna sobie wybrac odpowiedzi pod religie
To nie test jest głupi, tylko testujący. Takie oszukiwanie nie ma najmniejszego sensu.
VaanFromRO

Post autor: VaanFromRO »

:lol: Ja sam nie bralem sie za poznawanie religii, bo tego uczyli najpierw rodzice, potem w szkole :P Chyba kazdy z was wie do jakiej religii przypasowac Jezusa :P
King of Clowns

VaanFromRO pisze:Chyba kazdy z was wie do jakiej religii przypasowac Jezusa :P
To zależy w jakim sensie ;] W końcu Żydzi też uznają go za proroka (i tylko proroka). Nie wiem, czy też nie czasem mahometanie.
Awatar użytkownika
kwazi
Redaktorzy
Redaktorzy

Post autor: kwazi »

King of Clowns pisze:W końcu Żydzi też uznają go za proroka (i tylko proroka). Nie wiem, czy też nie czasem mahometanie.
Dla Żydów i wyznawców Islamu - to prorok (w poniedziałek egzam z Religii Współczesnego Świata... :D ).

Mam osobistą uwagę - mam nadzieję, że temat nie zejdzie na wątki dotyczące wiary bezpośrednio - będzie kłutnia i burdel... 8)
Awatar użytkownika
Cierń
Cactuar
Cactuar

Post autor: Cierń »

You scored as Paganism.

Your beliefs are most closely aligned with those of paganism, Wicca, or a similar earth-based religion. You may also follow a Native American religion.

Paganism

67%

Satanism

63%

Buddhism

63%

agnosticism

58%

Islam

54%

atheism

54%

Judaism

50%

Hinduism

42%

Christianity

21%

Łooo jej... Christianity na końcu :lol:
"We carry death out of the village!"
King of Clowns

kwazi pisze:
King of Clowns pisze:W końcu Żydzi też uznają go za proroka (i tylko proroka). Nie wiem, czy też nie czasem mahometanie.
Dla Żydów i wyznawców Islamu - to prorok (w poniedziałek egzam z Religii Współczesnego Świata... :D ).

Mam osobistą uwagę - mam nadzieję, że temat nie zejdzie na wątki dotyczące wiary bezpośrednio - będzie kłutnia i burdel... 8)
Dzięki za potwierdzenie ;]

Co do kłótni i burdelu to rzeczywiście nie najciekawiej by było, ale sama dyskusja - czemu nie ;]
targaroth

Post autor: targaroth »

jestem agnostykiem :) to prostuje wiele spraw.. naprawdę
Awatar użytkownika
Markfrompoland
Cactuar
Cactuar

Post autor: Markfrompoland »

Christianity

83%

agnosticism

54%

Islam

50%

Buddhism

38%

Satanism

33%

Judaism

25%

Hinduism

25%

Paganism

25%

atheism

17%

W sumie...
Ain't no sunshine when I'm gone.
Awatar użytkownika
Boni
Dark Flan
Dark Flan
Kontakt:

Post autor: Boni »

Buddhism

75%

Christianity

75%

agnosticism

63%

Judaism

58%

Islam

58%

Paganism

38%

Hinduism

33%

Satanism

13%

atheism

8%

heh, marny chyba ze mnie słuchacz sui generis umbry skoro 13% szatana mam w sobie...
glamorous vamp
ODPOWIEDZ

Wróć do „Archiwum”