Jedyna amunicja która zadaje sensowne obrażenia to pluse ammo, a nie strzelisz więcej niż 5-6 razy (chyba, ale napewno nie więcej). Zell zadaje nawet do 130-140 tys. obrażeń (przy dobrym czasie nawet więcej). Jedyny plus Irvine'a to to, że nie martwisz się o to ile czasu się wylosuje i zawsze zadasz takie same obrazenia ( limity Zella mają obrażenia elementarne).kilmindaro pisze:A ja wole Irvine'a. Czemu? Bo napierdzielam [Luci: *cough, cough*Irvine-ewentualnie zamiat Zella, ale tylko dla tych którzy mają problemy z trafieniem w klawisze] w klawisze z prękdością światła :D . Przy niektórych typach amunicji gra nie nadąża za moim wstukiwaniem w klawisze...
Najlepsze składy FF 7, 8 i 9(zbiorczy temat)
Moderator: Moderatorzy
Zawsze w FF VIII grałem takim składem:
- Squall - Lionhearth
- Zell - duża siła + plus dużo czasu przy limicie = obrażenia równe Squall'owym
- Rinoa - Angel Wing z Magic na 255 i zaklęciem Meteor = obrażenia większe niż Squall i Zell razem wzięci (lekka przesada, ale wręcz kosmiczne)
Dlaczego nie:
- Irvine - też ładne obrażenia na Pulse Ammo, ale jest na to mało czasu i najwyżej można strzelić 7 razy (raz mi tak sie udało)
- Quistis - Degeneator, Micro Missiles i Shocwave Pulsar są dobre, ale nie dorównują innym limitom
- Selphie - można się na śmierć zaszukać, a The End nie wyskoczy czasami
A w FF VII takim:
- Cloud - nie dość, że trzeba to i ma najlepsze IMO limity
- Barret - kolejny osobnik z dobymi limitami
- Aeris - do końca pierwszej płyty, za to że fajna to postać
i za oba limity pierwszego poziomu i limit czwartego poziomu - chwilowa nieśmiertelność
- Tifa - - dobre limity
Dlaczego nie:
- Vincent - brak kontroli w czasie limitu
- Yufiie - ostatni limit jest strasznie kipeski
- Red XIII - też limity ma średnie z równie kiepskim ostatnim jak u Yiffie
- Cid - można go wrzucić zamiast Barreta, ma nawet lepsze limity od niego
- Caith Sith - najgorsze limity ma![Sad :sad:](./images/smilies/icon_sad.gif)
- Squall - Lionhearth
- Zell - duża siła + plus dużo czasu przy limicie = obrażenia równe Squall'owym
- Rinoa - Angel Wing z Magic na 255 i zaklęciem Meteor = obrażenia większe niż Squall i Zell razem wzięci (lekka przesada, ale wręcz kosmiczne)
Dlaczego nie:
- Irvine - też ładne obrażenia na Pulse Ammo, ale jest na to mało czasu i najwyżej można strzelić 7 razy (raz mi tak sie udało)
- Quistis - Degeneator, Micro Missiles i Shocwave Pulsar są dobre, ale nie dorównują innym limitom
- Selphie - można się na śmierć zaszukać, a The End nie wyskoczy czasami
A w FF VII takim:
- Cloud - nie dość, że trzeba to i ma najlepsze IMO limity
- Barret - kolejny osobnik z dobymi limitami
- Aeris - do końca pierwszej płyty, za to że fajna to postać
![Very Happy :grin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Tifa -
Kod: Zaznacz cały
po śmierci Aeris
Dlaczego nie:
- Vincent - brak kontroli w czasie limitu
- Yufiie - ostatni limit jest strasznie kipeski
- Red XIII - też limity ma średnie z równie kiepskim ostatnim jak u Yiffie
- Cid - można go wrzucić zamiast Barreta, ma nawet lepsze limity od niego
- Caith Sith - najgorsze limity ma
![Sad :sad:](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ostatnio zmieniony czw 25 maja, 2006 11:22 przez Gveir, łącznie zmieniany 1 raz.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
wow to ty jestes szybszy od konsoli wowkilmindaro pisze:Przy niektórych typach amunicji gra nie nadąża za moim wstukiwaniem w klawisze...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Jak dla mnie,pewna odskocznia od reszty postaci.Gveir pisze:Vincent - brak kontroli w czasie limitu
Ale ma inne dobre limity i jeszcze jedno zastosowanie,ale o tym innym razemGveir pisze:Yufiie - ostatni limit jest strasznie kipeski
![n :P](./images/smilies/003.gif)
Ma też inne limityGveir pisze:Red XIII - też limity ma średnie z równie kiepskim ostatnim jak u Yiffie
![n :P](./images/smilies/003.gif)
Hmm..nie bardzo rozumie.Gveir pisze:Cid - można go wrzucić zamiast Barreta, ma nawet lepsze limity od niego
FF XII W trakcie katowania
Do 240 k Dmg, przy 11:50 sekundach i założeniu 5 ciosów na sekundę. To jest możliwe kombinacją Armageddon Fist (Booya, Punch Rush). Ja mam nieco odmienną - Punch Rush, Heel Drop, Math Kick (PR i HD wchodzą nawet w 0:13 sekundy) i zawsze w odwodzie jest najprostszy finisher do zrobienia - Burning Rave. Pomaga też Meltdown, co przy Str 255 sprawia, że ciosy mogą zadać 9999 dmg, choć średnia to 6k na hit.Lord Gorg pisze:Zell zadaje nawet do 130-140 tys. obrażeń (przy dobrym czasie nawet więcej).
Z tym nie do końca się zgodzę. Tak się składa, że katując ostatnio Omegę na wszelkie możliwe sposoby, wypróbowałam sobie skład stricte męski. Na krytycznym poziomie zdrowia Irvine dostaje tyle czasu, że Fast Ammo spokojnie wypali 50x a to tylko mój wynik na klawiaturze. No to pomyśl, ile oddasz strzałów na konsoli - moim zdaniem średnio od 50% - 70% więcej, czyli 75 - 85 nabojów. Teraz matematyka Quick Shot przy Meltdown średnio zadaje 2 k x 50 pocisków daje na kompie 100 k, na konsoli 150 k - 170 k. Bardzo przyzwoicie. Normal Ammo też nie jest złe - średnio daje 4 k na strzał przy Meltdown, a chyba podczas maksymalnego czasu da się takich odpalić 25. Obrażenia wychodziłyby zbliżone do Quick Shot. Niezłe jest Armor Pierce Ammo (AP), ale strasznie wolne - na kompie przy maksymalnym czasie na strzelanie odpalisz 10 sztuk. Pluse Ammo niby jest najlepsze, a wlecze się jak żółw niemal tak samo jak AP, tylko trudniej je dostać - to ja już wole AP.Lord Gorg pisze:Irvine-ewentualnie zamiat Zella, ale tylko dla tych którzy mają problemy z trafieniem w klawisze
A ja wole Irvine'a. Czemu? Bo napierdzielam [Luci: *cough, cough*] w klawisze z prękdością światła :D . Przy niektórych typach amunicji gra nie nadąża za moim wstukiwaniem w klawisze...
Jedyna amunicja która zadaje sensowne obrażenia to pluse ammo,
To nie jest do końca prawda. Czas dany na strzelanie w dużej mierze zależy od HP Irvine'a. Owszem czasem przy max HP trafi się nieco więcej czasu na dodatkowe wycelowanie, jednak to kwestia przypadku. Z kolei testy potwierdziły hipotezę, że regularnie mnóstwo czasu dostaje się do strzelania przy krytycznym HP (np 1 HP).Lord Gorg pisze:zawsze zadasz takie same obrazenia
Lord Gorg pisze:( limity Zella mają obrażenia elementarne).
Pierwsze słysze.
No Rinnie jest w stanie pobić Squalla - z dużym bazowym Speed i boostem szybkości, który otrzymuje w ramach Angel Wing, Rinnie może wykonać 3 kolejki na jedną Squalla. Jeżeli wykona trzy Meteory pod rząd to uzyska 210 k, pobijając tym samym około 200 K Lionheart + Renzokuken.Gveir pisze:Rinoa - Angel Wing z Magic na 255 i zaklęciem Meteor = obrażenia większe niż Squall i Zell razem wzięci (lekka przesada, ale wręcz kosmiczne)
Najwyżej można 10 na kompie w przypadku Pulse i AP.- Irvine - też ładne obrażenia na Pulse Ammo, ale jest na to mało czasu i najwyżej można strzelić 7 razy (raz mi tak sie udało)
Jeśli red jest odpowiednio podszkolony to Stardust ray wcale taki zły nie jest. SdR zdaje się trafia 8 razy we wszystkich lub w samotnego przeciwnika. Odpowiednia broń i siła mogą podbić moc jednego ciosu do rzędu kilku tysięcy i wtedy mamy protoplastę Meteored Angel Winga.- Red XIII - też limity ma średnie z równie kiepskim ostatnim jak u Yiffie
"Mój świat się składa ze mnie,
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)
Nie, SdR trafia o wiele wiecej niz 8 razy, wydaje mi sie, ze przynajmniej z 15, ale te obrazenia sa bardzo zmniejszone, IMO w redzie moza tez sie zastanawiac nad Earth Rave- 5 uderzen we wroga o wiekszej sile.Sephiria pisze:Jeśli red jest odpowiednio podszkolony to Stardust ray wcale taki zły nie jest. SdR zdaje się trafia 8 razy we wszystkich lub w samotnego przeciwnika.
Ma, ale nie tak dobre, jak reszta.Gveir napisał/a:
Red XIII - też limity ma średnie z równie kiepskim ostatnim jak u Yiffie
Ma też inne limity![]()
Prawda, np: Clear Tranquil i Doom of the Living są niezłe, ale to jeszcze nie toGveir napisał/a:
Yufiie - ostatni limit jest strasznie kipeski
Ale ma inne dobre limity i jeszcze jedno zastosowanie,ale o tym innym razem![]()
![Very Happy :grin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tzn., jak dla mnie (jeśli chodzi o samą wydajność bojową) to w teamie może być albo Cid albo Barret. Jeden i drugi ma mocne limity, z tym że podpakowany na 255 siły Cid zadaje znacznie więcej obrażeń Highwindem niż Barret Catastrophe. Ale i tak wolałem Barreta - jest po prostu symaptycznyGveir napisał/a:
Cid - można go wrzucić zamiast Barreta, ma nawet lepsze limity od niego
Hmm..nie bardzo rozumie.
![Very Happy :grin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Na konsoli nie wydoliłem więcej niż 7Cytat:
- Irvine - też ładne obrażenia na Pulse Ammo, ale jest na to mało czasu i najwyżej można strzelić 7 razy (raz mi tak sie udało)
Najwyżej można 10 na kompie w przypadku Pulse i AP
![Very Happy :grin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ano prawda, nie pomyślałem o tym. Trzeba będzie spróbować- Red XIII - też limity ma średnie z równie kiepskim ostatnim jak u Yiffie
Jeśli red jest odpowiednio podszkolony to Stardust ray wcale taki zły nie jest. SdR zdaje się trafia 8 razy we wszystkich lub w samotnego przeciwnika. Odpowiednia broń i siła mogą podbić moc jednego ciosu do rzędu kilku tysięcy i wtedy mamy protoplastę Meteored Angel Winga.
![Smile :smile:](./images/smilies/icon_smile.gif)
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
polecam wykonanie Highwinda przy statusie All Lucky 7s.Gveir pisze:Tzn., jak dla mnie (jeśli chodzi o samą wydajność bojową) to w teamie może być albo Cid albo Barret. Jeden i drugi ma mocne limity, z tym że podpakowany na 255 siły Cid zadaje znacznie więcej obrażeń Highwindem niż Barret Catastrophe.
![n :)](./images/smilies/001.gif)
you sure? chyba coś Ci się pomyliło. nie przypominam sobie, żeby Barret bił tym nawet 10 razy. za to Highwinda próbowałem policzyć kilka razy, ale za szybko te cyferki się pojawiająBarret jest lepszy bo Highwind atakuje 19 razy, a Catastrophe Barreta 20.
![n :P](./images/smilies/003.gif)
Sogetsu, teraz prosimy czepuac sie do autora ![n ;)](./images/smilies/004.gif)
http://www.k-ff.com/Final7/index.php?n=7
Ja to z tad wzialem![n ;)](./images/smilies/004.gif)
![n ;)](./images/smilies/004.gif)
http://www.k-ff.com/Final7/index.php?n=7
Ja to z tad wzialem
![n ;)](./images/smilies/004.gif)