konwersja save'ow

Powrót do korzeni, czyli baśniowe klimaty, ksieżniczki i smoki.

Moderator: Moderatorzy

szkut
Kupo!
Kupo!
Posty: 14
Rejestracja: wt 25 lis, 2008 00:17

konwersja save'ow

Post autor: szkut » pn 03 lut, 2014 19:34

Witam,

Przyznaję się od razu, że tematu jeszcze nie googlowałem. Pomyślałem, że ktoś z was może kiedyś miał podobny problem.

Gram, a dokładniej grałem w FF IX na PSP w wersję wypuszczoną na PSN (nie emulowałem swoich płyt). Teraz nie mam możliwości grania dalej na PSP - zrzuciłem save'y na PC. Chciałbym kontynuować, grę albo na komputerze po przez emulację swoich płyt, albo granie na tych płytach na PS2.

Czy spotkał się ktoś z was kiedyś z konwerterem save'ów na różne konsole?

Muszę dokończyć FF9, bo po suchej emocjonalnie FF 12 mam smaka na finala przepchanego wstawkami fabularnymi^^, a aktualnie jestem pod koniec 3 płyty.

Awatar użytkownika
Ababeb
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1244
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 15:12
Lokalizacja: Czwórmiasto

Post autor: Ababeb » pn 03 lut, 2014 20:57

W jakim formacie masz save'y? Jeżeli to jest plik .mcr, możesz spróbować bezpośrednio podpiąć go w ePSXe jako kartę pamięci.
The Schrödinger's cat paradox outlines a situation in which a cat in a box must be considered, for all intents and purposes, simultaneously alive and dead. Schrödinger created this paradox as a justification for killing cats

szkut
Kupo!
Kupo!
Posty: 14
Rejestracja: wt 25 lis, 2008 00:17

Post autor: szkut » pn 03 lut, 2014 22:15

niestety nie:

CONFIG.BIN
PARAM.SFO
SCEVMC0.VMP
SCEVMC1.VMP

Awatar użytkownika
Ababeb
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1244
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 15:12
Lokalizacja: Czwórmiasto

Post autor: Ababeb » pn 03 lut, 2014 22:49

The Schrödinger's cat paradox outlines a situation in which a cat in a box must be considered, for all intents and purposes, simultaneously alive and dead. Schrödinger created this paradox as a justification for killing cats

szkut
Kupo!
Kupo!
Posty: 14
Rejestracja: wt 25 lis, 2008 00:17

Post autor: szkut » wt 04 lut, 2014 07:30

dzięki - wczoraj póżnym wieczorem coś zaczołem googlować, ale napotkałem tylko chaotyczne wypowiedzi, a tutaj czarno na białbym. bardzo dziękuję i opiszę rezultat.

Teraz mam kolejny problem ściągnołem:

program do konwersji save'ów - niby działa ale nie mam jak tego sprawdzić
bios
gpupeteogl209 - plugin graficzny, to co jest podane na krypcie w zakładce emulacja ale nowsza wersja
eternalspu1.41 - plugin dzwiekowy, to co jest podane na krypcie w zakładce emulacja ale nowsza wersja
ePSXe190 - na krypcie jest paczta z emu w wersji 15

Oprócz tych samych opcji co w 15, wersja 19 posiada dodatkowe. Ich nie ruszałem, przestawiłem zaznaczone opcje ze zdjęć umieszonych na stronie krypty.

Odpalając plik ISO - brak dzwięku, brak obrazu jedynie pojawia się w górnym prawym rogu pad od PSX z napisem standard oraz z cyfrą 1.

orginalne plyty ff9 PAL

Ściągnołem paczkę z krypty ze starszymi pluginami, programem - ten sam rezultat czarny ekran i tyle.

Posiadam laptopa TravelMate 5742G ACERA dokupywałem jedynie dodatkowe ramy przez co mam win 7 64

IntelCore i5-430M 2.26
ATI mobility Radeon HD 5470
8 GB DDR3

EDIT:

zostawiam, powyższe litanie dla potomnych. Emulator działa, konwerter saveów również. Problemem okazał się obraz płyty nieumiejętnie przezemnie zgrany. Jedynie dzwięk charczy oraz mocno przycinają walki. Gra podczas zwiedzania lokacji chodzi płynnie. Na mapie świata nie wiem.

Awatar użytkownika
Go Go Yubari
Ifrit
Ifrit
Posty: 4614
Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
Lokalizacja: Gotham

Post autor: Go Go Yubari » wt 04 lut, 2014 18:11

OT:
szkut pisze:zaczołem
szkut pisze:ściągnołem

Kurde. Serio? W XXI wieku? Ja rozumiem, ze edukacja kuleje, albo masz papierek na dys-cokolwiek, ale kurde - podkreśla Ci błędy, więc się kurde wysil.

I to nie moje widzi-mi-się, ale jeden z punktów regulaminu tego forum.

Koniec OT.
"Getting killed made me feel alive for the very first time"

szkut
Kupo!
Kupo!
Posty: 14
Rejestracja: wt 25 lis, 2008 00:17

Post autor: szkut » wt 04 lut, 2014 21:25

Nie zaprzeczam.

Udało się! Wszystko było przez dzwięk, w moim przypadku pomogły ustawienie wbudowanego pluginu do dzwięku na ePSXe SPU core 1.9.0. Przypominam, że wersja emu również 1.9.0.

Graficznie ustawiłem tak jak: http://www.k-ff.com/phpbb2/viewtopic.php?t=5194, powiem wprost, że nie chce mi się testować innych ustawień. Grafika na takich jak powyżej jest i tak o dużo ładniejsza niż w orginale. Dodatkowo wersja 1.9.0. posiada drugie okienko konfiguracji graficznej Config soft video plugin - gdzie ustawiłem defultowo na "nice". Mam nadzieję, że się komuś to przyda.

EDIT: plugin wbudowany załatwił sprawę, ale dzwięki jednak troszkę różniły się od pierwowzoru, dopiero plugin P.E.Op.S. DSound sprawił, że dzwięk jest jak orginał

Jedynie jeszcze nie wytestowałem filmów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Final Fantasy IX”