FVIII Problem

Następczyni słynnej FF 7 i niezaprzeczalnie kontrowersyjna część cyklu sagi.

Moderator: Moderatorzy

Kam
Kupo!
Kupo!
Posty: 27
Rejestracja: sob 25 cze, 2011 20:50
Lokalizacja: Gorzow Wlkp.

FVIII Problem

Post autor: Kam » pn 18 lip, 2011 09:43

Yo!Odrazu mowie ze emuluje na epsxe.Niby nic,ale w menu rzadna postac nie ma obrazkow,a gdy wychodze na mape swiata po pierwszej walce moja postac znika i biegam,ale niczym.Zla konfiguracja czy co?

AHA bylbym zapomnial!Gra nie chce sie spolszczyc.W poradniku przeczytalem ze musze zmienic nazwy na...jakies tam,ale w mojej glowie pojawia sie problem.Koncowka nazwy to '.80'.Powinna byc taka,czy musi byc 'ppf' czy jeszcze jakas inna_

PS Sorki za liczne bledy,ale jestem w niemczech i pisze z takiej klawiatury :P

Awatar użytkownika
Ababeb
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1244
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 15:12
Lokalizacja: Czwórmiasto

Post autor: Ababeb » wt 19 lip, 2011 12:40

Kam pisze:Zla konfiguracja czy co?
Nie wiemy, bo jej nie podałeś. Kliknij przycisk "Copy settings to clipboard" i wklej na forum to co będzie.
The Schrödinger's cat paradox outlines a situation in which a cat in a box must be considered, for all intents and purposes, simultaneously alive and dead. Schrödinger created this paradox as a justification for killing cats

Kam
Kupo!
Kupo!
Posty: 27
Rejestracja: sob 25 cze, 2011 20:50
Lokalizacja: Gorzow Wlkp.

Post autor: Kam » wt 19 lip, 2011 17:50

Tak,racja xD

Plugin: Pete's OpenGL Driver 1.1.76
Author: Pete Bernert
Card vendor: NVIDIA Corporation
GFX card: GeForce 9100M G/PCI/SSE2/3DNOW!

Resolution/Color:
- 640x400 Window mode
[32 Bit]- Keep psx aspect ratio: off

Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 3
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes

Framerate:
- FPS limitation: off
- Frame skipping: off
- FPS limit: 60.0

Compatibility:
- Offscreen drawing: 3
- Framebuffer texture: 3
- Framebuffer access: 3
- Alpha multipass: on
- Mask bit: off
- Advanced blending: off

Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Game fixes: off [00000000]

Voldo
Kupo!
Kupo!
Posty: 5
Rejestracja: pt 14 paź, 2011 11:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Voldo » pt 14 paź, 2011 11:44

Stary temat ale dopisze co o tym myślę.
Miałem kiedyś pleja i emulator i dwie płyty CD zawierające kopie bezpieczeństwa :oops: gier FFVIII i Medal of Honor.

Obie powodowały dokładnie taki problem jak opisujesz Kam. W tym samym czasie mój kolega wykonywał kopie bezpieczeństwa :oops: tych samych gier innym programem i jego CD działały dobrze.

Wydaje mi się, że powinieneś przegrać oryginalną grę lub dobrze działającego pirata programem, który klonuje płyty a nie standardowym takim jak Nero. Wtedy kopie wykonane bodaj programem Alcohol 120% działały dobrze.

Awatar użytkownika
kontrat
Kupo!
Kupo!
Posty: 4
Rejestracja: wt 12 lip, 2011 12:10

Post autor: kontrat » sob 15 paź, 2011 12:51

Ktorym przyciskiem/ustawieniem w opcjach skracalo sie animacje GFow w wersji FF8 na PSX'a ? wciskalem juz wszystkie i bez skutku. Taka opcja wogole jest mozliwa ?

Awatar użytkownika
Oray80
Kupo!
Kupo!
Posty: 125
Rejestracja: sob 05 gru, 2009 20:09

Post autor: Oray80 » sob 15 paź, 2011 13:33

Stety albo niestety nie da rady skrócić animacji gdyż animacja jest potrzebna aby naładować boosta ( jednocześnie naciskasz select i nawalasz kwadratem , jeśli dobrze pamiętam ) . Dzięki boostowi atak GF'a jest mocniejszy. Na tym to polega....
www.ttadvance.ca - let's play

ODPOWIEDZ

Wróć do „Final Fantasy VIII”