Ustawienie Guardian Force'ów

Następczyni słynnej FF 7 i niezaprzeczalnie kontrowersyjna część cyklu sagi.

Moderator: Moderatorzy

Kalamir

Ustawienie Guardian Force'ów

Post autor: Kalamir »

Przechodzę FF8 już 4 raz (na przestrzeni lat oczywiście) i znowu męczy mnie ustawienie GF. Rozdanie GFów pomiędzy 3 osoby tak aby nic się nie gryzło i wszystko było kompatybilne xD jest mega ciężkie. Kiedyś wziąłem kartę rozpisałem wszystkie GFy i przez dwie godziny układałem 3 formacje. Teraz jednak chciał bym was zapytać jak macie ustawione GFy.
Awatar użytkownika
..::PHOENIX::..
Kupo!
Kupo!
Posty: 171
Rejestracja: sob 14 paź, 2006 15:14
Lokalizacja: TRABIA

Post autor: ..::PHOENIX::.. »

http://www.k-ff.com/phpbb2/viewtopic.ph ... start=1140 tu pisz takie rzeczy ;)
To jak ustawisz G-f jest obojętne (każdego możesz "wytrenować" do odpowiedniej postaci). Pacz na zdolności jakie posiada dany G-F (zawsze możesz jakąś zdolność usunąć i dodać nową).
Ja mam:
Selphie - Quezacotl, Siren, Cerberus, Doomtrain, Eden, Cactuar
Squall - Shiva, Pandemona, Lewiathan, Brothers
Rinoa - Ifrit, Diablos, Aleksander, Bahamut, Tonberry, Carbuncle
"I'll be here...
Why...?
I'll be waiting here...
For what?
I'll be waiting for you...so...
If you come here...you'll find me...
I promise".
Kalamir

Post autor: Kalamir »

..::PHOENIX::.. pisze:http://www.k-ff.com/phpbb...2974&start=1140 tu pisz takie rzeczy ;)
Ale ja nie mam problemu z przechodzeniem gry. Ustawienie GF to najważniejsza rzecz w grze więc chyba zasługuje na oddzielny wątek w którym można porównać różne ustawienia.
..::PHOENIX::.. pisze:Pacz na zdolności jakie posiada dany G-F (zawsze możesz jakąś zdolność usunąć i dodać nową).


akurat ja jestem z tych co nie popierają uczenia i kasowania nowych zdolności dla GFów. Zawsze używam normalnych GFi ich "naturalnych abilits". Poza tym słyszałem, że przez takie wtrącanie sie do ich rozwoju można doprowadzić do tego, że nie wystąpią inne skille.
..::PHOENIX::.. pisze:Selphie - Quezacotl, Siren, Cerberus, Doomtrain, Eden, Cactuar
Squall - Shiva, Pandemona, Lewiathan, Brothers
Rinoa - Ifrit, Diablos, Aleksander, Bahamut, Tonberry, Carbuncle
ja tym razem będę testował skład

POZ1 - zapewne Zell lub Irvine i ładowanie w siłę
- Ifrit, Carbuncle, Lewiatan, Alexander, Doomtrain, Eden

POZ2 - chyba Rinoa i ładowanie w magie (w tym j-hit przyda się jako pomoc do cactusików i nabijania AP)
- Shiva, Siren, Diablos, Cerberus, Cactuar

POZ3 - Squall i dużo HP
- Qezacotl, Brothers, Pandemona, Bahamut, Tonberry
Awatar użytkownika
..::PHOENIX::..
Kupo!
Kupo!
Posty: 171
Rejestracja: sob 14 paź, 2006 15:14
Lokalizacja: TRABIA

Post autor: ..::PHOENIX::.. »

Kalamir pisze:akurat ja jestem z tych co nie popierają uczenia i kasowania nowych zdolności dla GFów. Zawsze używam normalnych GFi ich "naturalnych abilits". Poza tym słyszałem, że przez takie wtrącanie sie do ich rozwoju można doprowadzić do tego, że nie wystąpią inne skille.
Jeżli ktoś jest "niekonsekwentny" i za każdym razem, gdy otrzyma przedmiot uczący G-F zdolności "wprawia" go strażnikowi wtedy niektóre abilitis sie nie pojawią. Czasami trzeba usuwać niektóre abilitis, aby zastąpić je lepszymi (po to są te przedmioty). Nie trzeba usuwać potrzebnych zdolności wystarczy usunąć, np. draw, item, magic, g-f - te zdolności nie są potrzebne każdemu ;)
Kalamir pisze:POZ3 - Squall i dużo HP
HP?? każdy może mieć maksymalne hp czyli 9999, wystrczy podpiąc odpowiednią magie. Mówiąć, że trenuje się postać na hp tak naprawdę traci się tylko czas.
"I'll be here...
Why...?
I'll be waiting here...
For what?
I'll be waiting for you...so...
If you come here...you'll find me...
I promise".
Awatar użytkownika
theodolit
Kupo!
Kupo!
Posty: 156
Rejestracja: pn 02 paź, 2006 12:00

Post autor: theodolit »

..::PHOENIX::.. pisze:
Kalamir pisze:akurat ja jestem z tych co nie popierają uczenia i kasowania nowych zdolności dla GFów. Zawsze używam normalnych GFi ich "naturalnych abilits". Poza tym słyszałem, że przez takie wtrącanie sie do ich rozwoju można doprowadzić do tego, że nie wystąpią inne skille.
Jeżli ktoś jest "niekonsekwentny" i za każdym razem, gdy otrzyma przedmiot uczący G-F zdolności "wprawia" go strażnikowi wtedy niektóre abilitis sie nie pojawią. Czasami trzeba usuwać niektóre abilitis, aby zastąpić je lepszymi (po to są te przedmioty). Nie trzeba usuwać potrzebnych zdolności wystarczy usunąć, np. draw, item, magic, g-f - te zdolności nie są potrzebne każdemu ;)
Kalamir pisze:POZ3 - Squall i dużo HP
HP?? każdy może mieć maksymalne hp czyli 9999, wystrczy podpiąc odpowiednią magie. Mówiąć, że trenuje się postać na hp tak naprawdę traci się tylko czas.

ee no nie traci sie - jak liczysz podpiecie Fulllife - to daje 4300Hp czy cos kolo tego - ja np trenowalem postacie na HP zeby miez 9999 bez zadnego HP+ z abilities - bo bez tego to raczej tylko ultime do HP podponac czy cos

ale racja nie ma sensu spisywac rozstawenia wszystkich GF-ow bo i tak nie zaczynamy - osttnio grajac przechodzilem gre z inna druzyna niz chcialem zeby Cie co maja byc na koniec uzyci miali levele na traning z stat upami ;) - ale i tak bez sensu bo i tak calkiem latwo sie gralo ;)
Kalamir

Post autor: Kalamir »

..::PHOENIX::.. pisze:każdy może mieć maksymalne hp czyli 9999, wystrczy podpiąc odpowiednią magie. Mówiąć, że trenuje się postać na hp tak naprawdę traci się tylko czas.
Nie zgadzam się. Ty myślisz o późniejszych etapach gry. Ja myślę o tym jak o początku przejść sprawnie z dużym HP.
ee no nie traci sie - jak liczysz podpiecie Fulllife - to daje 4300Hp czy cos kolo tego - ja np trenowalem postacie na HP zeby miez 9999 bez zadnego HP+ z abilities - bo bez tego to raczej tylko ultime do HP podponac czy cos
no na 15 poziomie nie będziesz miał 9999 z jakimkolwiek zaklęciem :P za to dajesz HP+80% HP+40 i sprawa z głowy. Oczywiście trzeba mieć GF i dużo AP ale o to łatwiej jak sie wie co robić :D

Oczywiście w późniejszych etapach gry 9999 hp to nie kłopot ale sedno w tym, że dzięki GF można mieć te hapeki bardzo wcześnie.
Awatar użytkownika
childrenofbodom
Kupo!
Kupo!
Posty: 19
Rejestracja: śr 23 sty, 2008 19:29
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: childrenofbodom »

moim zdaniem 9999 hp nie oznacza że postać jest dobrze wyszkolona :/
wydaje mi się że postać powinna być szkolona pod wszystkie statystyki a nie tylko hp :roll:
+FOLLOW THE REAPER+
Awatar użytkownika
theodolit
Kupo!
Kupo!
Posty: 156
Rejestracja: pn 02 paź, 2006 12:00

Post autor: theodolit »

Kalamir pisze:
..::PHOENIX::.. pisze:każdy może mieć maksymalne hp czyli 9999, wystrczy podpiąc odpowiednią magie. Mówiąć, że trenuje się postać na hp tak naprawdę traci się tylko czas.
Nie zgadzam się. Ty myślisz o późniejszych etapach gry. Ja myślę o tym jak o początku przejść sprawnie z dużym HP.
ee no nie traci sie - jak liczysz podpiecie Fulllife - to daje 4300Hp czy cos kolo tego - ja np trenowalem postacie na HP zeby miez 9999 bez zadnego HP+ z abilities - bo bez tego to raczej tylko ultime do HP podponac czy cos
no na 15 poziomie nie będziesz miał 9999 z jakimkolwiek zaklęciem :P za to dajesz HP+80% HP+40 i sprawa z głowy. Oczywiście trzeba mieć GF i dużo AP ale o to łatwiej jak sie wie co robić :D

Oczywiście w późniejszych etapach gry 9999 hp to nie kłopot ale sedno w tym, że dzięki GF można mieć te hapeki bardzo wcześnie.
ano jo - jednakże chodziło mi o to - przynajmniej po to trenowalem, zeby sobie przy weaponach nie marnowac ability podpiete na HP+ ;) - moze dla tego dyskusja duzo nie da bo wazne poprostu co sie chce zrobic i na ile te HP sa wazne prawda jest taka ze tranowac i 3/4 gry da sie na dezintegratorze quistic i na death do broni podpietym ;) lekko dla bossow sie zatrzymujac ;D
Kalamir

Post autor: Kalamir »

childrenofbodom pisze:moim zdaniem 9999 hp nie oznacza że postać jest dobrze wyszkolona :/
wydaje mi się że postać powinna być szkolona pod wszystkie statystyki a nie tylko hp :roll:
a czy ktoś mówi o szkoleniu tylko pod HP? Przecież inne staty też rosną :P ale na początku nie możesz mieć HP 9999. Dla przykładu mam drużynę średnio na 16-18 poziomie z czego każdy ma z Hp-j ok 2300-2900 HP. Te 3 tysiaki na obecnych przeciwników to i tak zbyt wiele. Pozwolę sobie teraz zauważyć, że Squall ma ponad 8300 i nic go nie utłucze.

Staty Vit i Spr można zaniżyć i wyeliminować a wtedy wysokie HP staje się potężnym atutem. Niom...
theodolit pisze:ano jo - jednakże chodziło mi o to - przynajmniej po to trenowalem, zeby sobie przy weaponach nie marnowac ability podpiete na HP+
No fakt, ale przy łeponach to już jesteśmy na wyższym poziomie i HP mamy wysokie i bez podpinania masy abilitis.
Awatar użytkownika
childrenofbodom
Kupo!
Kupo!
Posty: 19
Rejestracja: śr 23 sty, 2008 19:29
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: childrenofbodom »

Kalamir pisze:Squall ma ponad 8300 i nic go nie utłucze.
eeee jak to nie ? megido, flame, terra break, lightning pillar, death, blaster, break, 10000 needles, i wiele innych :D jesli chodzi o mnie to ja głownie mi wystarczyło junktion str, vit, spr, spd, luck, :p
+FOLLOW THE REAPER+
KJG
Kupo!
Kupo!
Posty: 26
Rejestracja: czw 21 lut, 2008 15:08
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: KJG »

Hmmm....to zależy trochę od postaci np.na Squala dobrze mieć str-j i ablity str +60% bo potem na 100lvlelu sieka po 9999 i dla mnie bardziej liczy się Vit-j niż hp-j i wystarczy potem pod element-def założyć ultime i absorbujemy prawie wszystkie czary wtedy gra już się łatwo.
Awatar użytkownika
childrenofbodom
Kupo!
Kupo!
Posty: 19
Rejestracja: śr 23 sty, 2008 19:29
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: childrenofbodom »

a kto powiedział ze squall musi mieć str-j ?
nawet przy ok 150 str squall uderza po 9999 przy użyciu lionhert'a :D i wcale nie trzeba miec str +60 %
moim zdaniem str-j pod irvina oraz luck-j wtedy limitem może zadać 500k dmg bez problemów
+FOLLOW THE REAPER+
SquallxD

Post autor: SquallxD »

no ale jak ktoś nie ma Lion Hert'a ? najważniejsze do tego limitu mieć dużo str ja mam : +60% , +40% i +20% i wystarczy +80% hp

I dużo zabiera z limitu (mam tą trzecią broń taką czerwoną nie pamiętam nazwy) jednym ciosem zabija Ultimecie na 32 lvl (oczywiście jedym limitem) ale GF'owi jej nie daje rady na ten lvl...
Awatar użytkownika
childrenofbodom
Kupo!
Kupo!
Posty: 19
Rejestracja: śr 23 sty, 2008 19:29
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: childrenofbodom »

tjaaaa punishment jednym limitem zabija ultimencie :D baaaardzo ciekawe :) tobie to się gry nie pomyliły?
+FOLLOW THE REAPER+
SquallxD

Post autor: SquallxD »

sorka nie do limitu Lion Heart tylko do tego co ja mam :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Final Fantasy VIII”