Final Fantasy XIII
Moderator: Moderatorzy
To jest turówka, z czterostopniowym atb.
Animacje nie są złe, ale brak im jaj podczas walki. Ciosy nie napotykają oporu, przeciwnicy dziwnie na nie reagują, nie ma widać tego poczucia siły, że uderzenie jest warte zachodu. Przypominają mi nieco Demon Stone, spoko wyanimowane, ale bez jaj.Boni pisze:chyba masz zły dzień, nie widziałem takiej fajnej animacji we wcześniejszych Finalach
This post is... hay definition.
Boni pisze:Przecież tutaj masz turowy system walki, tylko, że masz 4 paski na raz
Majkel222 pisze:stary poczciwy, turowy system walki
Zgadzam się z Tobą, chociaż wiadomo że to wczesny gameplay i nie wszystko jest jeszcze dopracowane. Mam nadzieje że ten system będzie się dobrze sprawdzał i twórcy wiedzą co robią. Jeżeli zaś przez pierwszą godzinę gry będziemy się podniecali jakie to jest wspaniałe i niesamowite, a później odłożymy pada i zrobimy sobie herbatę, a postacie same będą walczyły z przeciwnikami to trochę głupi pomysł.hay pisze:Animacje nie są złe, ale brak im jaj podczas walki. Ciosy nie napotykają oporu, przeciwnicy dziwnie na nie reagują, nie ma widać tego poczucia siły, że uderzenie jest warte zachodu. Przypominają mi nieco Demon Stone, spoko wyanimowane, ale bez jaj.
Wygląda naprawdę dobrze. W stosunku do FFXII walki wydają się o wiele bardziej dynamiczne, bo dwunastka cierpiała na chroniczny brak tego elementu. Byle nie okazało się, że to tylko walki z bossami tak wyglądają.
Mam sugestię, byś wyłączył Gambity, a przekonasz się, że system walki w FFXII sam w sobie nie różni się od poprzednich. Dotyczy to też samograjstwa, więc już nie narzekaj.Majkel222 pisze:Dla mnie ok. ale dalej wole stary poczciwy, turowy system walki. Dla mnie FFXIII nie ma "tego czegoś"co miały Finale od 7 do 10 części.
Ostatnio zmieniony pt 30 sty, 2009 12:29 przez AUDION, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie narzekam na FFXII, to mój ulubiony FF zaraz po ff6 i 7. Nie kumam też wszystkich zarzutów, gra była osiągnięciem technicznym, miała dobrą fabułę, świetne, wyraziste postacie.
AUDION: mam sugestię, byś przeczytał, że Majkelowi chodzi o FFXIII nie XIII
Wracając on topic:
Mam nadzieję, że kwadratowi podrasują animacje bo mają one potencjał, niestety są zbyt surowe jak na chwilę obecną.
Mimo burdelu w koncepcji świata fabuła prezentuje się dość poważnie, aczkolwiek śmiać mi się chce z pseudo Helghan, pseudo gwiezdnych wojen i innych perełek podobnych do istniejących już patentów.
Niektóre sceny przypomianją mi Zanarkand z początku FFX co nie jest złe, aczkolwiek przy tak dużym nacisku na realistycznie wyglądające postacie, średniawo leży mi wybijanie przeciwników w kosmos i koleś łupiący wręcz różne, duże obiekty. Ale to kwestia do przebolenia.
Tak czy inaczej, jesteśmy 12+ miesięcy od premiery anglojęzycznej wersji gry. Jak Dissidię byłem w stanie zaimportować i zmęczyć rozumiejąc po łebkach co nieco, tak dam tym razem kwadratowym szansę i poczekam na w pełni zrozumiałą grę. Może fabuła zaskoczy. Choć mam przeczucie, że będzie bez rewelacji.
AUDION: mam sugestię, byś przeczytał, że Majkelowi chodzi o FFXIII nie XIII
Wracając on topic:
Mam nadzieję, że kwadratowi podrasują animacje bo mają one potencjał, niestety są zbyt surowe jak na chwilę obecną.
Mimo burdelu w koncepcji świata fabuła prezentuje się dość poważnie, aczkolwiek śmiać mi się chce z pseudo Helghan, pseudo gwiezdnych wojen i innych perełek podobnych do istniejących już patentów.
Niektóre sceny przypomianją mi Zanarkand z początku FFX co nie jest złe, aczkolwiek przy tak dużym nacisku na realistycznie wyglądające postacie, średniawo leży mi wybijanie przeciwników w kosmos i koleś łupiący wręcz różne, duże obiekty. Ale to kwestia do przebolenia.
Tak czy inaczej, jesteśmy 12+ miesięcy od premiery anglojęzycznej wersji gry. Jak Dissidię byłem w stanie zaimportować i zmęczyć rozumiejąc po łebkach co nieco, tak dam tym razem kwadratowym szansę i poczekam na w pełni zrozumiałą grę. Może fabuła zaskoczy. Choć mam przeczucie, że będzie bez rewelacji.
This post is... hay definition.
Czyli na 360 będzie w 2010 . Walka troche jak w ffx-2 więc zapowiada się dobrze ;].
OT
OT
dokładnie, jeszcze wpadnij do Henne mines gdzie są te nietoperki i wciskaj 50razy na minute X gambity dają radę /otMam sugestię, byś wyłączył Gambity, a przekonasz się, że system walki w FFXII sam w sobie nie różni się od poprzednich. Dotyczy to też samograjswa, więc już nie narzekaj.
Poprawki nie będzie, wygląda na wersję zbyt zaawansowaną, żeby robić nowe. Domyślam się że chodzi o 'power' ciosów? Sprawa subiektywna, IMO wyglądają bardzo zacnie i wcale nie nie słabo.hay pisze:Potrzebują poprawki bo brak im jaj.
Ruda to summonerka, sądząc z innych trailerów jakie udało się ludziom nagrać komórkami i wrzucić na YouTube to wcale nie zachowuje się jak Rikku.uQuad pisze:Ta ruda to pewnie remake Rikku itd. a ten blondi to taki Zell.
Ostatni kwartał tego roku w Japonii, potem lokalizacja na angielski i w 2010 Europa i USA, wersja na X360 na sam koniec, po wydaniu na PS3.Haichi pisze:Nie mogę się doczekać. Mogli by już podać datę premiery, bo to czekanie doprowadza mnie juz do szaleństwa -_-.
Hej. A może by tak najpierw zagrać, a dopiero potem oceniać? ;] W X walka po jakimś czasie była już tak powtarzalna, że się wymiotować chciało. Tu zauważ że jest ATB i podział na ataki... a ATB to jest de facto system turowy - z określeniem tury poprzez szybkość napełniania się paska. A tu masz jeszcze segmenty paska. System turowy na resorach. I dobrze, system w X-2 był dynamiczny i fajny, ten z XII też. A tu tylko więcej dynamiki podkręconej przez ruchy kamery. Do tej pory jeszcze w to nikt nie grał, nie ma co mówić że jest 'be' dopóki się nie zagraMajkel222 pisze:Dla mnie FFXIII nie ma "tego czegoś"co miały Finale od 7 do 10 części.
Tam to nawet były dynamiczne, tylko było ich nieco za dużo... O ile tym razem nie zostało się zabitym powtarzalnością stworów jak w X, tak tu walki było w pip, czasem mało się dość.AUDION pisze:W stosunku do FFXII walki wydają się o wiele bardziej dynamiczne, bo dwunastka cierpiała na chroniczny brak tego elementu.
Które dla gracza do samego końca pozostały obce, bo komuś nie chciało się rozwinąć ich bardziej. Porażka jak na grę RPG. Cała reszta była świetna.hay pisze:świetne, wyraziste postacie.
Lol, to tak samo jak z Knights Of The Old Republic (co powtórzę po raz 20). Tury są. Tylko ich nie widać, bo paski itp. są poukrywane. Koronnym dowodem jest to, że jak potwór ma trafić, to możesz przed nim by 10 metrów w czasie ucieczki, a kiedy dojdzie animacja jego ataku - to i tak oberwiesz itp. System turowy nie musi zawsze być idealnie statycznyAUDION pisze:sugerując, że FF12 już się do nich (turowych) nie zalicza.
Zawieszenie niewiary? ;Phay pisze:aczkolwiek przy tak dużym nacisku na realistycznie wyglądające postacie, średniawo leży mi wybijanie przeciwników w kosmos i koleś łupiący wręcz różne, duże obiekty. Ale to kwestia do przebolenia.
Ogólnie trailer świetny, graficznie powala, design bardzo fajny - nareszcie FF futurystyczny jak trza (chociaż gdyby stonowali kolory byłoby fajnie). Nie narzekam, każdą cześć przyjmuję jaka jest i dopiero zacznę marudzić jak pogram.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
- evangelion00
- Kupo!
- Posty: 14
- Rejestracja: śr 28 sty, 2009 23:22
Ee , to w koncu Square Enix, w Valkyrie Profile tez mozna robic nnp 4 postaciami na raz ataki...
Co do tematu, to po tych czterech trailerach z XIII, trzech z VS XIII i jednym(albo dwoch, zapamietalem jeden ) z Agito XIII, nie pozostaje nic innego tylko czekac, bo grafika wgniata w siedzenie, a fabula bedzie jak zwykle nowe i pewnie swietna SE ogolnie poza VIII to same swietne fabuly prezentowal, a VII jest poza konkursem tutaj
Co do tematu, to po tych czterech trailerach z XIII, trzech z VS XIII i jednym(albo dwoch, zapamietalem jeden ) z Agito XIII, nie pozostaje nic innego tylko czekac, bo grafika wgniata w siedzenie, a fabula bedzie jak zwykle nowe i pewnie swietna SE ogolnie poza VIII to same swietne fabuly prezentowal, a VII jest poza konkursem tutaj
Temat na następnego offtopa, ale jak już piszesz to mógłbyś podać jakieś argumenty. Jest tutaj wielu zwolenników fabuły FFVIII którzy się z tobą nie zgodzą (np. ja) a i znajdzie się kilka osób przeciwnych fabule FFVII (np. ja lol). Tylko błagam cię nie odpisuj tutaj, tylko znajdź odpowiedni temat...evangelion00 pisze:SE ogolnie poza VIII to same swietne fabuly prezentowal, a VII jest poza konkursem tutaj
Ja z całego FFXIII najbardziej chyba docenię postać Snowz, czy jak mu tam >.>' ... (ten wysoki). Nareszcie anty-bishowa postać w FF'ach. Generalnie nie mam problemu z poprzednimi częściami i ich postaciami, ale miło jest zobaczyć coś co jest raczej u Japończyków rzadkością ...
- evangelion00
- Kupo!
- Posty: 14
- Rejestracja: śr 28 sty, 2009 23:22
Nie mogłem sie powstrzymać...
Wracając do tematu... Jak już niektórzy zauważyli system walki w XIII wygląda mniej więcej jak połączenie tych z Chrono Crossa i Valkyrie Profile. W Xenogears chyba też było coś w tym stylu, ale nie pamiętam dokładnie. Jednak to tylko moje osobiste odczucie, pewnie twórcy dodadzą od siebie coś nowego. Ogólnie walki wyglądają ciekawie, grafika powala, ciekawe tylko jak będzie z fabułą. Wie ktoś kiedy wychodzi FF VII:ACC z demem trzynastki? Zauważyłem też paski hp przy przeciwnikach. Nie wiem jak to jest w X i XII. Czy tam też były takie paski, czy w XIII będą po raz pierwszy?
Po pierwsze moim zdaniem FF VIII ma fabułe porównywalną do FF VII, a pod pewnymi względami nawet lepszą. Po drugie FFów VIII i VII nie stworzyło SE, więc wypadałoby sie troche zapoznać z historią serii zanim sie zacznie głupoty pisać.evangelion00 pisze:SE ogolnie poza VIII to same swietne fabuly prezentowal, a VII jest poza konkursem tutaj
Wracając do tematu... Jak już niektórzy zauważyli system walki w XIII wygląda mniej więcej jak połączenie tych z Chrono Crossa i Valkyrie Profile. W Xenogears chyba też było coś w tym stylu, ale nie pamiętam dokładnie. Jednak to tylko moje osobiste odczucie, pewnie twórcy dodadzą od siebie coś nowego. Ogólnie walki wyglądają ciekawie, grafika powala, ciekawe tylko jak będzie z fabułą. Wie ktoś kiedy wychodzi FF VII:ACC z demem trzynastki? Zauważyłem też paski hp przy przeciwnikach. Nie wiem jak to jest w X i XII. Czy tam też były takie paski, czy w XIII będą po raz pierwszy?
Ostatnio zmieniony pt 30 sty, 2009 12:01 przez zbiku90, łącznie zmieniany 1 raz.
"Fear leads to anger... anger leads to hate... hate leads to suffering..."
16 kwietnia u naszych skośnookich braci. 70 baksów chyba kosztuje import. Wciąż się zastanawiam nad kupnem ;] Kusito.zbiku90 pisze:Wie ktoś kiedy wychodzi FF VII:ACC z demem trzynastki?
No nie wygląda na aktora z gejowskiego klipu, może być gościem z jajami. Z kolei Lightning z tego co było widać to też twardy babiszon, więc może szykuje się fabuła z polotem. Aczkolwiek bardziej urzekł mnie trailer Versusa.Haichi pisze: Nareszcie anty-bishowa postać w FF'ach.
Nie lubię cię... FF8 miało super fabułę, a poza konkursem jest FFVI, nie VII.evangelion00 pisze:a fabula bedzie jak zwykle nowe i pewnie swietna SE ogolnie poza VIII to same swietne fabuly prezentowal
Noctis jeśli mnie pamięć nie myli.evangelion00 pisze:ja jestem zauroczony Prince z FF vs XIII (zapomnialem imienia, po Łacinie )