Co obecnie szkoli się w polskich szkołach...
Moderator: Moderatorzy
Chciałem mechanikę ale zostałem skutecznie zniechęcony. Została zatem nawigacja, ale tak naprawdę decyzja ode mnie nie zależy Jak będzie za dużo nawigatorów na roku zawsze mogą wychrzanić polowę do kotłowni
"Beneath this mask there is more then a flesh... beneath this mask there is an idea... and ideas are bulletproof!"
V.
V.
Hmmm u mnie na Ochronie Środowiska, jest coś takiego jak Pracownia chemiczna, zapewne byłyby to wye8iste zajęcia gdyby nie to że wyposażenie pracowni raczej jest mizerne. Pozatym zajęcia z OW -Ochrona Wód, OPHID - Ochrona powietrza i gleb, GOOGR - Gospodarka odpadami. Notatki z chodzby OPHID dotyczą między innymi: płuczek wieżowych, ze złożem fluidalnym, laboratoryjne... ich charakterystyka, sposób działania, zastosowanie praktyczne..ehh nie mówiąc już o cyklonch, multi cyklonach. Najlepsze była budowa reaktora jądrowego :D opis te wszysztkie elementy paliwowe, moderatory rodzaje stosowanych chłodzeń... dajmy na to OW, niby łątwe a tu zadania typu obl. całkowity przepływ w korycie znajdującym się w stanie naturalnym, o spadku dna koryta 4%o ,współczynnik szorstkości 0,035. Oblicz za pomocą wzoru Chezy. Oraz za pomocą wzoru Matukiewicza. Endzoj :D No to tak mniej więcej... bo więcej nie chce mi się pisać.
Co do wzoru Chezy to banał, jest to najprostszy wzór do obliczania spadku przepływu w korycie. Z tego co pamiętam to Matukiewicz zajmował się nie spadkami dna koryta, a spadkiem zwierciadła wody No, ale widzę Vaan, że kolega po fachu A co do przepływu naturalnego: liczy się go tylko dla bilansu wodnego, przed rozpoczęciem budowy jakieś budwoli hydrocośtam. Zestawia się go z przepływem nienaruszalnym oraz przewidywanym przepływam gospodarczym No, ale w końcu ktoś się uczy czegoś porządnego Gratulacje Vaandajmy na to OW, niby łątwe a tu zadania typu obl. całkowity przepływ w korycie znajdującym się w stanie naturalnym, o spadku dna koryta 4%o ,współczynnik szorstkości 0,035. Oblicz za pomocą wzoru Chezy. Oraz za pomocą wzoru Matukiewicza.
Na podstawie wzoru Matukiewicza można obliczyć prędkość rzeki która pozostaje w warunkach naturalnych, czy co takiego. Czyli jest na prędkość średnią w rzece uzależniający tę prędkość jedynie do dwóch wartości, głąbokości średniej i spadku koryta, tak przynajmniej wykładowca nam wyjaśnił zresztą nieważne ja tam mam już dawno wszystko zaliczone i jestem na Szeszelach, normalnie Dzamajka :DErelen_Galakar pisze:Z tego co pamiętam to Matukiewicz zajmował się nie spadkami dna koryta, a spadkiem zwierciadła wody
Boni powiem CI ze to nie była normlaka, taka średnia to jest normlanka w pierwsyzch klasach podstawówki, mi osobiście zaraz po tych pierwszych klaasach odechciało się wyciagać średnią, wyjatek był pod koniec gimnazjum kiedy pomęczyłem się z ocenami żeby dostać sie tam gdzie chciałęm, ale już w licku ... w licku to było; byle mnie przepuścici (oczywiście z przedmiotów które mnie nie interesowały np bil, geo) a tylko przedmioty które lubie miałty jakies sensowne oceny
-Hey Lust, can I eat him? Can I eat him?