Strona 7 z 8

: śr 13 gru, 2006 21:03
autor: k4jz3r
w siódemeczce tylko łączyłem na weapony final attack+phoenix oraz kotg+hp absorb reszta mime.

: czw 15 lut, 2007 08:50
autor: marc2006
Tutaj daję spis wszystkiego co znam - jeśli coś się powtarza to sorki!
______________________________________________________
Counter = Deathblow - najlepiej w broni z 255% na trafienie.
Added Cut = 4x Cut - u mnie nie działa ale podobno mamy 5 trafień.
Full Cure = HP Absorb - leczymy kolegę = leczymy siebie :D
Final Attack = Revive\Phoenix - Bez komentarza :D
______________________________________________________
A tu seciki najlepiej z Ultimate weapon i wizard bracelet

Fire = HP Absorb
Fire = MP Absorb
Fire = MP Turbo
Fire = Quadra Magic

Działa z dowolną magią i summonem (oprucz KotR) - Leczymy, ładujemy manę i uzywamy jej do wzmocnienia czaru, ktury jest wykorzystany 4x (zalezy od poziomu Quadry).
______________________________________________________
Added Effect = Destruct;
Sneak Attack = Deathblow
Pre - Emptive; Mega - All
Broń 255% (koniecznie!)

Jeśli mamy dosyć encounterow to tu jest rozwiązanie - na początku walki trafiamy krytycznie z 70% szans (na oko) na szybkie zakończenie potyczki.
______________________________________________________
Sneak Attack = Knights of the Round
MP Absorb = Knights of the Round

Extremalne połączenie :D Koniec z natrętnymi potworami!!!
______________________________________________________
Cover = Counter Attack
Counter Attack = Counter Attack
Counter Attack = Counter Attack
i tak ile wlezie

Jeśli ktoś sprubuje zdenerwować naszego kolegę będzie tego BARDZO załował :twisted:
______________________________________________________
Cover = obojętnie (tylko jeśli mamy więcej niz jedną żywą postać)
Sneak Attack = Morph
Counter = Morph
Counter = Morph
i tak ile wlezie

Zostawiamy jedną postać, i dajemy się zaatakować - source\item gwarantowany.
______________________________________________________
Cover = obojętnie (tylko jeśli mamy więcej niz jedną żywą postać)
Counter = Mime
Counter = Mime
i tak ile wlezie

Zostawiamy jedną postać, robimy limit i dajemy się zaatakować :D

Edytowałem to X razy i dalej są błędy...

: pt 13 lip, 2007 18:13
autor: Majkel222
Mime + 4xCut ( z ultima wepon )= to jakieś 79992 obrażeń:D

: pt 13 lip, 2007 19:31
autor: Tiglatpilesar
Hmm, ostatnio odkryłem ciekawą kombinację Mega All, Gravity=Added cut. Działa świetnie z Demi3 - wszystkie potwory poważnie osłabia, a dodatkowy atak je wykańcza.
Poza tym jeszcze Hades=Added effect: w zbroi zastępuje praktycznie Ribbon (chroni przed wszystkimi zmianami statusu, którymi atakuje Hades), w broni daje szansę na spowodowanie wszystkich tych niemiłych zmian u przeciwnika.
Hp absorb=Master Command - dowolna komenda absorbuje hp (np. 4xcut), ale TYLKO z Master Command, z pojedyńczymi żółtymi materiami nie działa.

: pt 29 lut, 2008 16:00
autor: Master1599
Na emerlada spróbowałem
Yuffie ultima+quadra Ultima+hp absorb + w-magic
Cloud mime
Cid mime
Na poczotku puszczamy sobie big guard [ i inne jakieś tam pomocne czary]
Pozniej yuffie wali 8 ultim [w moim wykonaniu 20 000 dmg i 2000 wyleczone hp]
Reszta mime
Kiedy dochodza "oczka" [ wysysamy 9999 hp]
Ale ja nie mogłem go tak zabić bo za każdym razem WEAPON sie zawieszał[leciał czas do uduszenia ^^ a ja mogłem pausować gre a, grałem na emulatorze]

Moje 8 ultim waliło 20 000 jednak jakby ktoś dorzucił magi plusy albo coś napewno wyciągnął by wiekszę dmg [Cloud u mnie walił 40 000^^]

: sob 05 kwie, 2008 21:38
autor: Oserek
Comet = Quadra Magic
W-Magic
i do tego status Lucky 7

Używając Comet 2, walimy 8 razy po pare komet, a każda zadaje 7777dmg
Jednak może nie działać, bo sam tego jeszcze nie próbowałem

: sob 05 kwie, 2008 21:46
autor: kwazi
:roll:

Zadziałać to to może tylko na Emeralda... Chyba tylko jego nie zabije wczesnej Lucky 7...

: śr 07 maja, 2008 22:50
autor: Strugus600
ahahahah no więc ja myśle że z perspektywy całej gry to najczęściej używanym połączeniem jest all i cure-bzdura ale jak wielce pomocna...już od poczatku gry po uzyskaniu niebieskiej materii łączymy ją z curem w wielu przypadkach ratuje dupe :D w samej lokacji gdzie można powalczyć z "domkami" są hym skorpionsi... którzy zadają nawet spoczko obrażenia...idąc dalej można kontrolować współczunnik hp drużyny wiedząc ile dany potworek zadaje a ile ran leczy czar....najbardziej rozpowszechniona fuzja ale chyba nie bez przyczyny...

: sob 16 sie, 2008 19:40
autor: Emeraldzik
Hades + addet efekt, daje nam prawie ribbon :roll: .

: wt 26 sie, 2008 11:03
autor: AUDION
Witam wszystkich.Na forum jestem nowy choć zarejestrowany od prawie roku.
Kombinacje, które opiszę dotyczą Emeralda.
Pierwsa to swoiste perpetum mobile, czyli wykonujemyjeden ruch a Emerald wykańcza się sam.

KOTR(drugi poziom)+HP ABSORB, COUNTER(master)+MINE, W-SUMMON, HP PLUS.
Można jeszcze dodać MAGIC PLUS i UNDERWATER.
Liczba materii nie może przekraczać ośmiu.
Dwie pozostałe postacie nie mogą mieć żadnych COUNTER(ATTACK, MAGIC)materii i nie wykonujemy nimi żadnych ruchów.

Na początku dajemy W-SUMMON+KOTR i idziemy zrobić sobie kawę. Wracamy na podsumowanie walki.
Sposób ten ma dwa słabe punkty:
-przeżyje jedna osoba, chyba że komuś się chce mastrować COUNTER i MIME
-trzema wymastrować COUNTER, ale to chyba aż taki problem nie jest.

Druga kombinacja to właściwie sposób, a nie zastaw materii.

Yuffie
HP PLUS, DUBLE CUT(najlepiej drugi poziom)
bez naładowanego limita

Barret
HP PLUS, ENEMY SKILL(BIG GUARD)
Naładowany limit

Cloud
HP PLUS, UNDERWATER
Naładowany limit

Do tego okoł 20szt. X-POTION i 10szt. MEGALIXIR
Bronie ostateczne(nie będziemy szkolić materii tylko wykańczać Emeralda), limity najlepiej czwarty poziom.
Na początku rzucamy BIG GUARD i to co ważne, przed każdym ruchem Emeralda drużyna musi mieć hp na poziomie 9999.
W wolnych chwilach atakujemy YUFFIE i limitami Clouda.
Kiedy Emerald użyje AIRE TAM STORM nasza drużyna będzie miała status ALL LUCKY 7.
(9999-2222(za dwie materie)=7777)
Oczywiście walka ta nie jest super prosta, ale nie trzeba kombinować z chocobo i ALL LUCKY 7(przed walką).
Niestety ALL LUCKY 7 działa tylko raz na walkę :-(.
Sposoby sprawdzone parokrotnie i napewno działają.

: wt 26 sie, 2008 13:11
autor: Emeraldzik
;)
KOTR(drugi poziom)+HP ABSORB, COUNTER(master)+MINE
To należy do tematu, jednak reszta OT :o . Podałeś sposób na ubicie emeralda w szybki sposób ale NIE korzystny dla ap :twisted: .

dodam coś od siebie :razz:, mime i tyle counter ataków ile mamy, najlepiej na 4* lub master.

: wt 26 sie, 2008 14:39
autor: AUDION
Parę postów wcześniej była mowa o tym, by podać łatwy do uzyskania sposób na uzyskanie dobrego zestawu, a pierwszy sposób taki właśnie jest. Grając n-ty raz w finala mało komu będzie zależeć na mastrowaniu materii, bo i na kogo taką materię wykorzystać skoro mega bossowie padną. Oczywiście ktoś może mieć samozaparcie i skorzystać z opisu krzypty.
Co do counter attack, to mastrowanie większej ilości jest czasochłonne w przeciwieństwie do tego co podałem wyżej.

: śr 27 sie, 2008 14:43
autor: Sephiria
Do przyjemnego, łatwego i bogatego w AP wygrania właściwie starczy: All Lucky 7's MIme + Counter, Omnislash, Apocalypse, Rune Armlet/Mystile HP Plus Master, reszta wg uznania. Przyda się Slow na Emeralda i ES Big Guard. Ewentualnie Haste można uzyskać ze Sprint Shoes i podpakować trochę Dexterity tak do 80.

: sob 20 wrz, 2008 20:03
autor: Kadaj
KoR+w-summon+mime bądz KoR+hades+w-summon+mime :) pierwszy jest dobrym sposobem na emeralda a drugi na rubiego :razz:

: śr 28 sty, 2009 12:55
autor: TonyHawk400
Ostatnio odkryłem, że HP Absorb lepsze jest z 1* niż z 2*, bo gdy walczyłem z emeraldem, miałem HP Absorb z 1* podłączoną do KOTR i gdy emerald atakował mnie, zabierał mi prawie całe szanse. Po wykonywanych kotr’ach, zawsze mnie leczyło po 8900 a teraz, gdy mam HP Absorb na Master, ulecza mnie tylko 2000.