Witam wszystkich.Na forum jestem nowy choć zarejestrowany od prawie roku.
Kombinacje, które opiszę dotyczą Emeralda.
Pierwsa to swoiste perpetum mobile, czyli wykonujemyjeden ruch a Emerald wykańcza się sam.
KOTR(drugi poziom)+HP ABSORB, COUNTER(master)+MINE, W-SUMMON, HP PLUS.
Można jeszcze dodać MAGIC PLUS i UNDERWATER.
Liczba materii nie może przekraczać ośmiu.
Dwie pozostałe postacie nie mogą mieć żadnych COUNTER(ATTACK, MAGIC)materii i nie wykonujemy nimi żadnych ruchów.
Na początku dajemy W-SUMMON+KOTR i idziemy zrobić sobie kawę. Wracamy na podsumowanie walki.
Sposób ten ma dwa słabe punkty:
-przeżyje jedna osoba, chyba że komuś się chce mastrować COUNTER i MIME
-trzema wymastrować COUNTER, ale to chyba aż taki problem nie jest.
Druga kombinacja to właściwie sposób, a nie zastaw materii.
Yuffie
HP PLUS, DUBLE CUT(najlepiej drugi poziom)
bez naładowanego limita
Barret
HP PLUS, ENEMY SKILL(BIG GUARD)
Naładowany limit
Cloud
HP PLUS, UNDERWATER
Naładowany limit
Do tego okoł 20szt. X-POTION i 10szt. MEGALIXIR
Bronie ostateczne(nie będziemy szkolić materii tylko wykańczać Emeralda), limity najlepiej czwarty poziom.
Na początku rzucamy BIG GUARD i to co ważne, przed każdym ruchem Emeralda drużyna musi mieć hp na poziomie 9999.
W wolnych chwilach atakujemy YUFFIE i limitami Clouda.
Kiedy Emerald użyje AIRE TAM STORM nasza drużyna będzie miała status ALL LUCKY 7.
(9999-2222(za dwie materie)=7777)
Oczywiście walka ta nie jest super prosta, ale nie trzeba kombinować z chocobo i ALL LUCKY 7(przed walką).
Niestety ALL LUCKY 7 działa tylko raz na walkę
.
Sposoby sprawdzone parokrotnie i napewno działają.