Final Fantasy VII / Materia Combining
Moderator: Moderatorzy
Tutaj daję spis wszystkiego co znam - jeśli coś się powtarza to sorki!
______________________________________________________
Counter = Deathblow - najlepiej w broni z 255% na trafienie.
Added Cut = 4x Cut - u mnie nie działa ale podobno mamy 5 trafień.
Full Cure = HP Absorb - leczymy kolegę = leczymy siebie :D
Final Attack = Revive\Phoenix - Bez komentarza :D
______________________________________________________
A tu seciki najlepiej z Ultimate weapon i wizard bracelet
Fire = HP Absorb
Fire = MP Absorb
Fire = MP Turbo
Fire = Quadra Magic
Działa z dowolną magią i summonem (oprucz KotR) - Leczymy, ładujemy manę i uzywamy jej do wzmocnienia czaru, ktury jest wykorzystany 4x (zalezy od poziomu Quadry).
______________________________________________________
Added Effect = Destruct;
Sneak Attack = Deathblow
Pre - Emptive; Mega - All
Broń 255% (koniecznie!)
Jeśli mamy dosyć encounterow to tu jest rozwiązanie - na początku walki trafiamy krytycznie z 70% szans (na oko) na szybkie zakończenie potyczki.
______________________________________________________
Sneak Attack = Knights of the Round
MP Absorb = Knights of the Round
Extremalne połączenie :D Koniec z natrętnymi potworami!!!
______________________________________________________
Cover = Counter Attack
Counter Attack = Counter Attack
Counter Attack = Counter Attack
i tak ile wlezie
Jeśli ktoś sprubuje zdenerwować naszego kolegę będzie tego BARDZO załował
______________________________________________________
Cover = obojętnie (tylko jeśli mamy więcej niz jedną żywą postać)
Sneak Attack = Morph
Counter = Morph
Counter = Morph
i tak ile wlezie
Zostawiamy jedną postać, i dajemy się zaatakować - source\item gwarantowany.
______________________________________________________
Cover = obojętnie (tylko jeśli mamy więcej niz jedną żywą postać)
Counter = Mime
Counter = Mime
i tak ile wlezie
Zostawiamy jedną postać, robimy limit i dajemy się zaatakować :D
Edytowałem to X razy i dalej są błędy...
______________________________________________________
Counter = Deathblow - najlepiej w broni z 255% na trafienie.
Added Cut = 4x Cut - u mnie nie działa ale podobno mamy 5 trafień.
Full Cure = HP Absorb - leczymy kolegę = leczymy siebie :D
Final Attack = Revive\Phoenix - Bez komentarza :D
______________________________________________________
A tu seciki najlepiej z Ultimate weapon i wizard bracelet
Fire = HP Absorb
Fire = MP Absorb
Fire = MP Turbo
Fire = Quadra Magic
Działa z dowolną magią i summonem (oprucz KotR) - Leczymy, ładujemy manę i uzywamy jej do wzmocnienia czaru, ktury jest wykorzystany 4x (zalezy od poziomu Quadry).
______________________________________________________
Added Effect = Destruct;
Sneak Attack = Deathblow
Pre - Emptive; Mega - All
Broń 255% (koniecznie!)
Jeśli mamy dosyć encounterow to tu jest rozwiązanie - na początku walki trafiamy krytycznie z 70% szans (na oko) na szybkie zakończenie potyczki.
______________________________________________________
Sneak Attack = Knights of the Round
MP Absorb = Knights of the Round
Extremalne połączenie :D Koniec z natrętnymi potworami!!!
______________________________________________________
Cover = Counter Attack
Counter Attack = Counter Attack
Counter Attack = Counter Attack
i tak ile wlezie
Jeśli ktoś sprubuje zdenerwować naszego kolegę będzie tego BARDZO załował
______________________________________________________
Cover = obojętnie (tylko jeśli mamy więcej niz jedną żywą postać)
Sneak Attack = Morph
Counter = Morph
Counter = Morph
i tak ile wlezie
Zostawiamy jedną postać, i dajemy się zaatakować - source\item gwarantowany.
______________________________________________________
Cover = obojętnie (tylko jeśli mamy więcej niz jedną żywą postać)
Counter = Mime
Counter = Mime
i tak ile wlezie
Zostawiamy jedną postać, robimy limit i dajemy się zaatakować :D
Edytowałem to X razy i dalej są błędy...
- Tiglatpilesar
- Kupo!
- Posty: 26
- Rejestracja: wt 26 cze, 2007 16:43
Hmm, ostatnio odkryłem ciekawą kombinację Mega All, Gravity=Added cut. Działa świetnie z Demi3 - wszystkie potwory poważnie osłabia, a dodatkowy atak je wykańcza.
Poza tym jeszcze Hades=Added effect: w zbroi zastępuje praktycznie Ribbon (chroni przed wszystkimi zmianami statusu, którymi atakuje Hades), w broni daje szansę na spowodowanie wszystkich tych niemiłych zmian u przeciwnika.
Hp absorb=Master Command - dowolna komenda absorbuje hp (np. 4xcut), ale TYLKO z Master Command, z pojedyńczymi żółtymi materiami nie działa.
Poza tym jeszcze Hades=Added effect: w zbroi zastępuje praktycznie Ribbon (chroni przed wszystkimi zmianami statusu, którymi atakuje Hades), w broni daje szansę na spowodowanie wszystkich tych niemiłych zmian u przeciwnika.
Hp absorb=Master Command - dowolna komenda absorbuje hp (np. 4xcut), ale TYLKO z Master Command, z pojedyńczymi żółtymi materiami nie działa.
- Master1599
- Kupo!
- Posty: 37
- Rejestracja: czw 21 lut, 2008 11:27
- Lokalizacja: Polska
Na emerlada spróbowałem
Yuffie ultima+quadra Ultima+hp absorb + w-magic
Cloud mime
Cid mime
Na poczotku puszczamy sobie big guard [ i inne jakieś tam pomocne czary]
Pozniej yuffie wali 8 ultim [w moim wykonaniu 20 000 dmg i 2000 wyleczone hp]
Reszta mime
Kiedy dochodza "oczka" [ wysysamy 9999 hp]
Ale ja nie mogłem go tak zabić bo za każdym razem WEAPON sie zawieszał[leciał czas do uduszenia ^^ a ja mogłem pausować gre a, grałem na emulatorze]
Moje 8 ultim waliło 20 000 jednak jakby ktoś dorzucił magi plusy albo coś napewno wyciągnął by wiekszę dmg [Cloud u mnie walił 40 000^^]
Yuffie ultima+quadra Ultima+hp absorb + w-magic
Cloud mime
Cid mime
Na poczotku puszczamy sobie big guard [ i inne jakieś tam pomocne czary]
Pozniej yuffie wali 8 ultim [w moim wykonaniu 20 000 dmg i 2000 wyleczone hp]
Reszta mime
Kiedy dochodza "oczka" [ wysysamy 9999 hp]
Ale ja nie mogłem go tak zabić bo za każdym razem WEAPON sie zawieszał[leciał czas do uduszenia ^^ a ja mogłem pausować gre a, grałem na emulatorze]
Moje 8 ultim waliło 20 000 jednak jakby ktoś dorzucił magi plusy albo coś napewno wyciągnął by wiekszę dmg [Cloud u mnie walił 40 000^^]
ahahahah no więc ja myśle że z perspektywy całej gry to najczęściej używanym połączeniem jest all i cure-bzdura ale jak wielce pomocna...już od poczatku gry po uzyskaniu niebieskiej materii łączymy ją z curem w wielu przypadkach ratuje dupe :D w samej lokacji gdzie można powalczyć z "domkami" są hym skorpionsi... którzy zadają nawet spoczko obrażenia...idąc dalej można kontrolować współczunnik hp drużyny wiedząc ile dany potworek zadaje a ile ran leczy czar....najbardziej rozpowszechniona fuzja ale chyba nie bez przyczyny...
Witam wszystkich.Na forum jestem nowy choć zarejestrowany od prawie roku.
Kombinacje, które opiszę dotyczą Emeralda.
Pierwsa to swoiste perpetum mobile, czyli wykonujemyjeden ruch a Emerald wykańcza się sam.
KOTR(drugi poziom)+HP ABSORB, COUNTER(master)+MINE, W-SUMMON, HP PLUS.
Można jeszcze dodać MAGIC PLUS i UNDERWATER.
Liczba materii nie może przekraczać ośmiu.
Dwie pozostałe postacie nie mogą mieć żadnych COUNTER(ATTACK, MAGIC)materii i nie wykonujemy nimi żadnych ruchów.
Na początku dajemy W-SUMMON+KOTR i idziemy zrobić sobie kawę. Wracamy na podsumowanie walki.
Sposób ten ma dwa słabe punkty:
-przeżyje jedna osoba, chyba że komuś się chce mastrować COUNTER i MIME
-trzema wymastrować COUNTER, ale to chyba aż taki problem nie jest.
Druga kombinacja to właściwie sposób, a nie zastaw materii.
Yuffie
HP PLUS, DUBLE CUT(najlepiej drugi poziom)
bez naładowanego limita
Barret
HP PLUS, ENEMY SKILL(BIG GUARD)
Naładowany limit
Cloud
HP PLUS, UNDERWATER
Naładowany limit
Do tego okoł 20szt. X-POTION i 10szt. MEGALIXIR
Bronie ostateczne(nie będziemy szkolić materii tylko wykańczać Emeralda), limity najlepiej czwarty poziom.
Na początku rzucamy BIG GUARD i to co ważne, przed każdym ruchem Emeralda drużyna musi mieć hp na poziomie 9999.
W wolnych chwilach atakujemy YUFFIE i limitami Clouda.
Kiedy Emerald użyje AIRE TAM STORM nasza drużyna będzie miała status ALL LUCKY 7.
(9999-2222(za dwie materie)=7777)
Oczywiście walka ta nie jest super prosta, ale nie trzeba kombinować z chocobo i ALL LUCKY 7(przed walką).
Niestety ALL LUCKY 7 działa tylko raz na walkę .
Sposoby sprawdzone parokrotnie i napewno działają.
Kombinacje, które opiszę dotyczą Emeralda.
Pierwsa to swoiste perpetum mobile, czyli wykonujemyjeden ruch a Emerald wykańcza się sam.
KOTR(drugi poziom)+HP ABSORB, COUNTER(master)+MINE, W-SUMMON, HP PLUS.
Można jeszcze dodać MAGIC PLUS i UNDERWATER.
Liczba materii nie może przekraczać ośmiu.
Dwie pozostałe postacie nie mogą mieć żadnych COUNTER(ATTACK, MAGIC)materii i nie wykonujemy nimi żadnych ruchów.
Na początku dajemy W-SUMMON+KOTR i idziemy zrobić sobie kawę. Wracamy na podsumowanie walki.
Sposób ten ma dwa słabe punkty:
-przeżyje jedna osoba, chyba że komuś się chce mastrować COUNTER i MIME
-trzema wymastrować COUNTER, ale to chyba aż taki problem nie jest.
Druga kombinacja to właściwie sposób, a nie zastaw materii.
Yuffie
HP PLUS, DUBLE CUT(najlepiej drugi poziom)
bez naładowanego limita
Barret
HP PLUS, ENEMY SKILL(BIG GUARD)
Naładowany limit
Cloud
HP PLUS, UNDERWATER
Naładowany limit
Do tego okoł 20szt. X-POTION i 10szt. MEGALIXIR
Bronie ostateczne(nie będziemy szkolić materii tylko wykańczać Emeralda), limity najlepiej czwarty poziom.
Na początku rzucamy BIG GUARD i to co ważne, przed każdym ruchem Emeralda drużyna musi mieć hp na poziomie 9999.
W wolnych chwilach atakujemy YUFFIE i limitami Clouda.
Kiedy Emerald użyje AIRE TAM STORM nasza drużyna będzie miała status ALL LUCKY 7.
(9999-2222(za dwie materie)=7777)
Oczywiście walka ta nie jest super prosta, ale nie trzeba kombinować z chocobo i ALL LUCKY 7(przed walką).
Niestety ALL LUCKY 7 działa tylko raz na walkę .
Sposoby sprawdzone parokrotnie i napewno działają.
Parę postów wcześniej była mowa o tym, by podać łatwy do uzyskania sposób na uzyskanie dobrego zestawu, a pierwszy sposób taki właśnie jest. Grając n-ty raz w finala mało komu będzie zależeć na mastrowaniu materii, bo i na kogo taką materię wykorzystać skoro mega bossowie padną. Oczywiście ktoś może mieć samozaparcie i skorzystać z opisu krzypty.
Co do counter attack, to mastrowanie większej ilości jest czasochłonne w przeciwieństwie do tego co podałem wyżej.
Co do counter attack, to mastrowanie większej ilości jest czasochłonne w przeciwieństwie do tego co podałem wyżej.
Do przyjemnego, łatwego i bogatego w AP wygrania właściwie starczy: All Lucky 7's MIme + Counter, Omnislash, Apocalypse, Rune Armlet/Mystile HP Plus Master, reszta wg uznania. Przyda się Slow na Emeralda i ES Big Guard. Ewentualnie Haste można uzyskać ze Sprint Shoes i podpakować trochę Dexterity tak do 80.
"Mój świat się składa ze mnie,
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)
Ostatnio odkryłem, że HP Absorb lepsze jest z 1* niż z 2*, bo gdy walczyłem z emeraldem, miałem HP Absorb z 1* podłączoną do KOTR i gdy emerald atakował mnie, zabierał mi prawie całe szanse. Po wykonywanych kotr’ach, zawsze mnie leczyło po 8900 a teraz, gdy mam HP Absorb na Master, ulecza mnie tylko 2000.
Ostatnio zmieniony śr 28 sty, 2009 16:32 przez TonyHawk400, łącznie zmieniany 1 raz.