Spring's news...

Archiwum newsów Krypty. Od Czerwca 2011 wszystkie newsy i dyskusje na <a href="http://k-ff.com/">Stronie Głównej</a> Krypty.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Garnet
Ifrit
Ifrit
Posty: 3000
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 12:33

Spring's news...

Post autor: Garnet »

Pora na wiosenne wieści spod stajni SE :]

SE potwierdziło, iż FFXIII powstaje na systemie White Engine, a nie Unreal Engine 3 <pojawiły się takowe plotki>. Obecnie właśnie White Engine jest testowany na FFXII, aby później móc wykorzystać cały potencjał w czasie pracy nad FFXIII.

W ostatnim wywiadzie, H. Sakaguchi wypowiedział się właśnie o systemie White Engine, mówiąc, iż system ten może być spokojnie użyty także na XBox360, a co za tym idzie FF na Xbox nie powinno nikogo zdziwić <pewno jakaś część sagi FFXIII ukaże się na Xbox360, wyprodukowanie takiej gry kosztuje mnóstwo pieniędzy, a jak Bill jeszcze sypnie:]>. Ale żeby było jasne &#8211; FFXIII i Versus na razie ciągle mają status &#8222;exclusive&#8221;.

Cała saga ma mieścić się mniej więcej w przedziale 10 lat. W cutscenkach ma zostać wprowadzony motyw podziału ekranu na pół, aby zobaczyć co robi, inna postać w tym samym czasie.

Ukazały się 2 obrazki z Versus oraz z Agito w HD <trzeba przyznać &#8211; pan z Versus wygląda smakowicie;)>.
Screen 1, Screen 2

Ostatnio SE zarejestrowało nazwę Haeresis w USA, może na SE Party dowiemy się, co nieco o tej części...

---------------------------------------------

Tak jak było w przypadku FFX, także FFXII doczekało się wersji International, a dokładniej mowa tu o Final Fantasy XII International: Zodiac Job System. Gra ma się ukazać 8 sierpnia na PS2.
Tutaj każda postać będzie miała własne License Board, do tego, do gry będzie dołączona angielska ścieżka dźwiękowa, nio i nowe scenki nie dostępne w wersji jap.
Scan

I jeszcze jedna informacja w tym temacie.
27 kwietnia w Japonii ukazało się RW i w tym samym czasie Motomu Toriyama zapowiedział, iż jest zainteresowany produkcją sequela RW (tutaj wskazując na "secret ending" w RW).

------------------------------------------------

Crisis Core będzie miało swoją premierę 2 sierpnia w Japonii.

Ukazały się nowe scany, możemy się z nich dowiedzieć, jakie to nazwisko nosi Zack &#8211; Fair, Zack Fair xD. Zauważcie, iż Fair jest przeciwieństwem Strife;P
W grze będziemy mieli także summony do pomocy, które na początku będą naszymi wrogami, a po ich pokonaniu, będziemy mogli ich używać za pomocą DMW.
Scan 1, Scan 2, Scan 3, Scan 4
Nio i trailer z Jump Festa, jest już od pewnego czasu dostępny dla szerokiej publiczności <uu...Gackt:]>
Trailer
Strona główna

-------------------------------------------------------

W międzyczasie ukazało się też więcej info o Final Fantasy Tactics A2.
Gra ukaże się w lipcu, w Japonii. Będzie 2 głównych bohaterów: Adel i Luso, którzy będą podróżować między dwoma światami &#8211; tym realistycznym i fantastycznym, za pomocą książki z FFTA.
Na scanach widzimy, min. Cida (jest tutaj liderem klubu Hunter).
Scan 1, Scan 2, Scan 3, Scan 4
Strona oficjalna

Tymczasem właśnie dzisiaj ukazał się w Japonii, remake FFT na PSP.
Główny bohater FFT A2 &#8211; Luso pojawi się także w tej części, dodając do tego, Batlhiera z FFXII, można wywnioskować, iż SE chce jakoś połączyć te gry w Ivalice Alliance.
Poniżej dwie krótkie reklamówki TV.
1
2
Nio i nieśmiertelne scany;p
Scan 1, Scan 2, Scan 3, Scan 4
Trzeba przyznać, że także okładka prezentuje się całkiem fajnie.
Okładka

-------------------------------------------------

Pora na kolejny remake -_-'...tym razem FFIV. SE zapowiedziało wydanie remake&#8217;u na DS, w pełnym 3D, jak to miało ostatnio miejsce z FFIII.
Scan

Jeśli o FFIII mowa, to producent H.Tanaka w wywiadzie, wyznał, iż remake FFIII był 2 lata temu planowany na PS2, ale przyszło kofane Nintendo ze swoją propozycją i rezultat już znacie:]...heh, a mogło być FFIII z grafiką FFXII.
Warto też oczywiście dodać, iż FFIII jest już dostępne na polskim rynku, tak samo jak FFV Advance. FFVI Advance jest planowane na lipiec 2007.

W kwietniu ukazało się w Japonii, Final Fantasy: Anniversary Edition. W grze dostępna jest nowa, ukryta lokacja &#8211; Dungeon of Time, nio i oczywiście do tego, grafika z FFVI i nowe FMV. Oprócz tego, gra już zawiera angielską wersję językową.
Dla zainteresowanych trailer reklamujący AE.
Trailer
Jeśli chodzi o rynek amerykański, Final Fantasy: Anniversary Edition jest planowane na 26 czerwca, a Final Fantasy II: Anniversary Edition na 24 lipca.
Strona oficjalna

---------------------------------------------

Dissidia: Final Fantasy - gra ma swój własny temat, więc będzie krótko i na temat:)
Gierka zostanie oficjalnie zapowiedziana na SE Party i jest to najprawdopodobniej ten nowy tytuł spod znaku FF, nad którym pracuje Nomura. Dissidia ma być przede wszystkim grą akcji. Oprócz nowych postaci, pojawią się tu także starzy znajomi, min. Zidane, Garnet <hu..>, Kuja, Freya, Warrior of Light <FFI>, Lenneth <wave to Luci^^>. Postacie tutaj mają być niejako własną interpretacją Nomury.
Scan

-----------------------------------------------

Temat remake&#8217;u FFVII cały czas wrze...
Wiadomo &#8211; 2007 &#8211; 10 rocznica FFVII..SE zapowiada swoją erę remake&#8217;ów starych tytułow, do tego ma się ukazać więcej FF:Anniversary Editions. Jakby tego było mało, H. Tanaka niedawno dolał oliwy do ognia, w swoim ostatnim wywiadzie o FFIII. Zapytany o ew. remake FFVII na DS odpowiedział: &#8222;The main thing is the timing. If we have time it is possible to do a remake of an original game but because we are at the time where the machines are changing with Wii, 360 and PS3 coming out, the development team tends to work on these games so that's the way things are going at the moment&#8221;.

Niech w końcu powiedzą coś konkretnego -_-

------------------------------------------------

I na koniec, nie o FF, ale myślę, że może to też Was zainteresować:]

SE potwierdziło, iż pracuje nad nowym RPG &#8211; The Last Remnant, który ma wykorzystywać Unreal Engine 3 i wyjść na PS3 oraz Xbox360. Główną pieczę nad grą sprawuje Hiroshi Takai. Premiera przewidywana jest na wiosnę 2008, równocześnie w Japonii i USA.
Akcja ma miejsce w świecie fantasy, gdzie ludzie używają Remnants jako źródeł mocy, np. do środków transportu, broni. Przed 1000 lat ludzkość weszła w kontakt, z Remnants. Te magiczne fragmenty z zapomnianej ery, były wtedy użyte, aby zaprowadzić ogólnoświatowy pokój. Ale wkrótce ludzie zostali podzieleni na rasy, klasy, władców/poddanych i wtedy Remnants stały się pożądanym obiektem, aby zdobyć nieograniczoną moc..
System walki ma być turowy, a do tego w grze będą 4 rasy: Mitra (człowiek), Yama (coś ala ryba), Qsiti (człekopodobna jaszczurka) i Sovanni (istota przypominająca kota, z 4 ramionami). Gracz będzie miał na początku do wyboru 2 głównych bohaterów - Rush Sykes (Japończykom powinien szczególnie przypaść do gustu) i "The Conqueror" (ten ma z kolei bardziej spodobać się zachodnim graczom &#8211; coś czuje, że jednak nie zawsze tak będzie;) ).

I screeny
Screen 1, Screen 2, Art, Logo

A tymczasem SE Party już tuż, tuż ;]
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
Awatar użytkownika
Jaco
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1529
Rejestracja: pt 26 lis, 2004 13:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jaco »

Garnet pisze:Nio i trailer z Jump Festa, jest już od pewnego czasu dostępny dla szerokiej publiczności <uu...Gackt:]>
Zack jest genialny :] Ciekawe tylko kto mu będzie podkładał głos w wersji ang :P Ale mimo wszystko nie podoba mi się... wolałem pierwotną fabułę z FFVII, a nie te wszystkie głupoty, które teraz ludzie z S-E wymyślają (vide AC, CC, etc.) Ale pewnie i tak jestem w mniejszości, bo chyba większość fanów FFVII jest wniebowzięta ;]
Garnet pisze:W międzyczasie ukazało się też więcej info o Final Fantasy Tactics A2.
Czyli jednak potwierdziło sie to, czego się obawiałem...
Garnet pisze:Gra ukaże się w lipcu, w Japonii. Będzie 2 głównych bohaterów: Adel i Luso, którzy będą podróżować między dwoma światami &#8211; tym realistycznym i fantastycznym, za pomocą książki z FFTA.
Czyli znowu głupia, nudna, dziecinna fabuła :P (imo... imo...) Dobrze, że przynajmniej FFT wyjdzie na PSP i moze sięgną po nią Ci, którzy jeszcze tej gry nie znali. Niech żyje mhrok! :>
Garnet pisze:Pora na kolejny remake -_-'...tym razem FFIV. SE zapowiedziało wydanie remake&#8217;u na DS, w pełnym 3D, jak to miało ostatnio miejsce z FFIII.
Scan
Wow! Jednak idą za ciosem ^__^ Co jak co, ale jak już wyjdzie FFVI w takiej wersji, to chyba dostanę orgazmu XD (a w tej chwili coś czuję, że to nieuniknione). Mwahahahaha....

Niestety design postaci ma wiele do zyczenia... FFIII wszystko wyglądało jakoś tak dziecinni, ale w końcu głównymi bohaterami były dzieciaki. Cecil, jako zuy czarny rycerz na owym skanie przypomina mi jakiegoś cospleyowca, w bardzo biednym stroju :P
Garnet pisze:W kwietniu ukazało się w Japonii, Final Fantasy: Anniversary Edition. W grze dostępna jest nowa, ukryta lokacja &#8211; Dungeon of Time, nio i oczywiście do tego, grafika z FFVI i nowe FMV.
Nowa lokacja? Chyba te dodatkowe dungeony, co to były w wersji na GBA.... nowe FMV? Pewnie tylko te, co były w wesji Origins... ot, nowa stara gra :] Ale już znudziło mi się narzekanie na remake'i XD Niech się cieszą posiadacze PSP :P
Awatar użytkownika
Garnet
Ifrit
Ifrit
Posty: 3000
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 12:33

Post autor: Garnet »

Jaco pisze:Ciekawe tylko kto mu będzie podkładał głos w wersji ang
niejaki Rick Gomez...ten sam,ktory podkladal głos Zackowi w AC
SE właśnie głównie o to chodziło, aby głosy bohaterom podkładały te same osoby w całej Kompilacji
Jaco pisze:Ale już znudziło mi się narzekanie na remake'i XD
to nie dobrze, bo SE zapowiada falę remake'ów xD
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
UNOisMAD

Post autor: UNOisMAD »

Mam prozbe , czy mógłby mi ktoś wyjaśnić czym dokladnie będzie Final Fantasy XII International: Zodiac Job System ?
Sogetsu
Malboro
Malboro
Posty: 1050
Rejestracja: sob 18 lut, 2006 00:19

Post autor: Sogetsu »

Garnet pisze:SE właśnie głównie o to chodziło, aby głosy bohaterom podkładały te same osoby w całej Kompilacji
czyli we wszystkich japońskich wersjach głos Yuffie będzie podkładać Kakazu Yumi :) już w Ehrgeizie to robiła, pewnie reszta aktorów obecnie użyczających głosów finalowym postaciom też brała udział w tamtym projekcie. S-E nieźle dba o takie rzeczy :3nod:
Garnet pisze:SE zapowiada falę remake'ów xD
nie obraziłbym się, gdyby zlecili komuś zrobienie kontynuacji Ehrgeiza.
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

UNOisMAD pisze:Mam prozbe , czy mógłby mi ktoś wyjaśnić czym dokladnie będzie Final Fantasy XII International: Zodiac Job System ?
Wychodzi na to, że będzie to wersja ze spersonalizowanym dla każdej postaci License Board, który sprawi, że postacie będą miały na nich tylko te umiejętności, które sprawią, że będą podążały ścieżką 'zawodu', czyli ktoś będzie przydawał się tylko do walki fizycznej, kto inny będzie magiem biały, kto inny czarnym a kto inny będzie się zajmował kradzieżą itp. IMO bardzo dobry pomysł, większe zróżnicowanie postaci i więcej kombinowania ^^
Garnet pisze:Cała saga ma mieścić się mniej więcej w przedziale 10 lat. W cutscenkach ma zostać wprowadzony motyw podziału ekranu na pół, aby zobaczyć co robi, inna postać w tym samym czasie.
10 lat czasu rzeczywistego, czy czasu świata przedstawionego? ;] Ogólnie - kibicuje projektowi najbardziej od czasów FF VII... Oby wyszło genialnie ^^
Garnet pisze:Tak jak było w przypadku FFX, także FFXII doczekało się wersji International, a dokładniej mowa tu o Final Fantasy XII International: Zodiac Job System. Gra ma się ukazać 8 sierpnia na PS2.
Tutaj każda postać będzie miała własne License Board, do tego, do gry będzie dołączona angielska ścieżka dźwiękowa, nio i nowe scenki nie dostępne w wersji jap.
O, jak fajnie... a już za kilka dni miałem biec nabyć XII... :lol: Teraz wiem chociaż, że warto poczekać na International - pomysł dobry, ale SE zaczyna się bawić brzydko jak Hideo Kojima z ulepszonymi wersjami :/
Garnet pisze:Ukazały się nowe scany, możemy się z nich dowiedzieć, jakie to nazwisko nosi Zack &#8211; Fair, Zack Fair xD. Zauważcie, iż Fair jest przeciwieństwem Strife;P
Jakoś tak jestem do tego uprzedzony... Wą z tym, wolałem niedopowiedzenia z VII, a nie historię wojny w Wutai i klona Sepha...
Garnet pisze:&#8222;The main thing is the timing. If we have time it is possible to do a remake of an original game but because we are at the time where the machines are changing with Wii, 360 and PS3 coming out, the development team tends to work on these games so that's the way things are going at the moment&#8221;.
Najfajniejsze jest "at the moment" ;) Daje to cień szansy... Ale to jest w sumie najlepszy moment na uderzenie za ciosem. 10 lecie, cały pakiet gier i filmów pobocznych itp. itp. SE rozbudziło chęci graczy w tym właśnie momencie, którzy chcą tego natychmiast, tu i teraz - druga taka okazja marketingowa może się nie przytrafić, bo 20 lecie będzie czasem kiedy sława VII nie będzie już tak wielka, a i gracze którzy w to grali w większości będą mieli tyle lat, że nie każdy z nich już zagra... Niech się więc decydują i dają w końcu kurna nową VII, bo chcę znowu Cloud'em z wielkim mieczem pobiegać za Seph'em, zobaczyć Aeris i wielkie cyc... oczy Tify :>
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Sogetsu
Malboro
Malboro
Posty: 1050
Rejestracja: sob 18 lut, 2006 00:19

Post autor: Sogetsu »

Gveir pisze:O, jak fajnie... a już za kilka dni miałem biec nabyć XII... :lol: Teraz wiem chociaż, że warto poczekać na International - pomysł dobry, ale SE zaczyna się bawić brzydko jak Hideo Kojima z ulepszonymi wersjami :/
a czy to nie jest przypadkiem tak jak z FFVII International? my dostaliśmy wersję FFVII bogatszą o nowe elementy w stosunku do wersji japońskiej a potem Squaresoft wypuścił tam International, czyli to co u nas tylko, że po japońsku. tak samo jest chyba z FFXII?
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Sogetsu pisze:a czy to nie jest przypadkiem tak jak z FFVII International? my dostaliśmy wersję FFVII bogatszą o nowe elementy w stosunku do wersji japońskiej a potem Squaresoft wypuścił tam International, czyli to co u nas tylko, że po japońsku. tak samo jest chyba z FFXII?
A tak, dokładnie, jedno to było w przypadku FF X :wink: I na dodatek Japonia dostała jeszcze ów filmik będący zapowiedzią FF X-2, plus co najważniejsze - duży dodatek Final Mission... I tego mi najbardziej żal, bo poza Japonią nigdy nie wyszedł, więc w końcu to my dostaliśmy mniej, jak zawsze -_-"
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
aden
Kupo!
Kupo!
Posty: 160
Rejestracja: pn 12 lut, 2007 22:55

Post autor: aden »

Jakby nie mogli robić wszędzie tak samo..
Sogetsu
Malboro
Malboro
Posty: 1050
Rejestracja: sob 18 lut, 2006 00:19

Post autor: Sogetsu »

Gveir pisze:A tak, dokładnie, jedno to było w przypadku FF X :wink:
ale FFVII International też było. a co do tych bonusów w FFX2, to w tym numerze Mangazynu poświęconemu grom też na to narzekali.
Gveir pisze:więc w końcu to my dostaliśmy mniej, jak zawsze -_-"
za to Amerykanie nie mają Dark Aeonów. co prawda mi to zwisa, ale niektórzy strasznie z tego powodu ubolewają.
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Sogetsu pisze:ale FFVII International też było. a co do tych bonusów w FFX2, to w tym numerze Mangazynu poświęconemu grom też na to narzekali.
O, ciekawe, fakt - o tym nie wiedziałem. W PSX Extreme, Neo i w samym Mangazynie regularnym na to marudzili całkiem równo. I racja, bo co jak co, ale mogliby wszystko wszędzie wydać, ale zawsze idzie o importy i zachęcanie do kupna nowej wersji, skok na kasę po prostu.
Sogetsu pisze:za to Amerykanie nie mają Dark Aeonów. co prawda mi to zwisa, ale niektórzy strasznie z tego powodu ubolewają.
Ja bym ubolewał, bo bez nich X traci wiele, ba - nawet wręcz jedno z największych wyzwań w grze i serii - Penance. Im więcej w grze elementów, tym lepiej.
aden pisze:Jakby nie mogli robić wszędzie tak samo..
Jasne że mogliby. Ale kasa to kasa, a tą umieją od ludzi wyciągać.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Sogetsu
Malboro
Malboro
Posty: 1050
Rejestracja: sob 18 lut, 2006 00:19

Post autor: Sogetsu »

Gveir pisze:
aden pisze:Jakby nie mogli robić wszędzie tak samo..
Jasne że mogliby. Ale kasa to kasa, a tą umieją od ludzi wyciągać.
i w tym miejscu wychodzi jednak pewien plus nowej generacji konsol. można narzekać, że to już nie jest czysty plug and play, ale możliwość ściągania patchy wyeliminuje tego typu przypadki (miejmy nadzieję). zamiast kupować nowej wersji gry - ściągamy dodatek.
Awatar użytkownika
Eiko
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1498
Rejestracja: pn 10 sty, 2005 18:12
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Eiko »

Sogetsu pisze:Jakby nie mogli robić wszędzie tak samo..
Grrr no włąśnie i tu nie tylko o FF chodzi :( Bardziej ubolewam nad KH :P Lol koniec offa XD

Hmmm ja nawet nie miałam FFX:International... Nawet o tym nie słyszałam o_O
"Na Boga, udawajmy normalnych, skoro nie możemy być normalni, bo inaczej nie wydobędziemy się stąd."
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Eiko pisze:Hmmm ja nawet nie miałam FFX:International... Nawet o tym nie słyszałam o_O
Jeżeli miałaś wybór Sphere Grid i Dark Eaon'y to miałaś International XD
Eiko pisze:Grrr no włąśnie i tu nie tylko o FF chodzi :( Bardziej ubolewam nad KH :P
Bo chodzi o kasę... o nic więcej ;]
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
Garnet
Ifrit
Ifrit
Posty: 3000
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 12:33

Post autor: Garnet »

Sogetsu pisze:nie obraziłbym się, gdyby zlecili komuś zrobienie kontynuacji Ehrgeiza.
Sogetsu, co Ty tak z tym Ehrgeizem? XD^^" nie wiem, moze dlatego,ze grałam w to po jap. to mi to podeszło średnio..no ale same walki też nie naleza do jakichs rewelacyjnych^^...ale trzeba przyznać, ze do jakichś całkiem najgorszych tez nie:]

no ale Dissidia to imho cos ala Ehrgeiz będzie - walki vs, jak i jakięs misje do pobiegania
Gveir pisze:Wą z tym, wolałem niedopowiedzenia z VII, a nie historię wojny w Wutai i klona Sepha...
raczej to

Kod: Zaznacz cały

Seph jest klonem Genesis;P
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
Zablokowany

Wróć do „Archiwum Newsów”