FFXII: 'Trochę' nowości :]
Moderator: Moderatorzy
FFXII: 'Trochę' nowości :]
I kolejny "nalot" newsów;P
Redaktorzy magazynów Famitsu oraz Dengeki już położyli swoje "łapska" na FFXII .
Oto ich oceny:
Famitsu: 10/10/10/10 (10 jest maksymalną oceną)
Dengeki: 90/95/90/90 (100 jest max)
I małe porównanie: FFXI dostało 38/40, FFX-2 34/40 i DoC 28/40 w recenzjach Famitsu.
W historii tej gazety tylko 5 gier do tej pory dostało maksymalną ocenę: Ocarina Of Time, Vagrant story, Soul Calibur, Wind Waker, Nintendogs.
I krótki opis z "recenzji" Dengeki.
- Do innowacji, takich jak License System oraz Gambit szybko się przyzwyczaimy i pojmemy, o co w nich tak naprawdę chodzi Pomimo tych nowości wciąż czuć „ducha FF”. Na początku walki mogą się wydawać trudne, ale to jest tylko kwestia czasu.
- Jeden z autorów „recenzji” grał już 51h i jeszcze nie ukończył gry,a drugi skończył ją po 100h grania!
- Gra jest zrównoważona i z czasem staję się coraz bardziej wymagająca
- Już na początku gry możemy odwiedzić sporo lokacji (im dalej, tym potwory silniejsze )
- Save pointy leczą nas całkowicie.
- Można przerwać FMV (ale nie spauzować).
- Lokacje są ogromne, ale nie jest to frustrujące, wręcz przeciwnie, aż chce się jeszcze raz przebyć tą samą drogę.
- W jednym czasie możemy brać udział w kilku Hunting Quest.
---------------------------------
Nowe info z FFXII World Preview – książka niedawno wydana w Japonii.
- Gra nie wykorzystuje HDD
- Nie wykorzystuje Widescreen
- 1 DVD
- 60 - 70h grania, bez dodatkowych questów (!)
- 30 h grania jest minimum, wtedy kiedy wiemy co robić, np. granie po raz drugi lub z opisem
- Dźwięk w systemie surround 5.1
- Potwory nie będą zostawiać po walce pieniędzy, aby zarobić musimy sprzedawać przedmioty (IMHO bardziej realistyczne podejście)
- Licencje „Special skill” są zarezerowowana dla summonów, jako ich „ultimate attack”.
- W pierwszych 10h grania nasze party cały czas składa się z 3 postaci. Nie zdobywamy też tak łatwo nowych LV.
- Jeśli ciągle kupujemy i kupujemy ten sam przedmiot, może się zdarzyć, że trafimy na wyprzedaż I np. dostaniemy dwa Potiony w cenie jednego :].
- Oproćz trybu Wait oraz Active można ustawić także: Battle Speed – Slow/Fast oraz Target Line – On/Off.
- Można włączać i wyłączać napisy oraz wibracje (w tym „image vibration”).
-----------------------------------
Pojawił się nowy scan ukazujący nową postać – El Cida/Alcida (katakana da best :] ). Jest on członkiem królewskiej rodziny Cesarstwa Rosalii. Nienawidzi Vayne’a, ale utrzymuje bardzo dobre stosunki z Larsą <LoL…co za playboy >.
Pewno każdemu zaraz nasuwa się skojarzenie z Cidem, najprawdopodobniej jednak to nie on nim będzie, gdyż krążą pogłoski o innym Cidzie.
Nowe info będzie w najnowszym Famitsu (piątek).
Ten „prawdziwy” Cid miałby być naukowcem pracującym nad Nethicite (co chyba każdy przyzna, że bardziej pasuje do Cida , skojarzenie z FFVI też miło widziane :]). Jest także przyjacielem Balthiera.
Na scanie zaprezentowane też są 3 airshipy. I tak od góry patrząc, ich imiona…Atomos, Ifrit, Leviathan :]. Heh, stare summony stają się airshipami…
Scan
-------------------------------------
Nowe informacje odnośnie Rasslera.
Jest mężem Ashe oraz księciem Naburadii.
Naburadia była zaatakowana przez Archadię i później praktycznie zniknęła z mapy.
Znamy już także imię króla Dalmaski - Raminas.
-----------------------------------
I krótko odnośnie "limit breaków".
Każda postać może mieć max 3 specjalne zdolności. Razem jest ich 18 (6 postaci, po 3 na każdą)
Potrzebne są licencje do ich nauki.
Jeśli limity zostaną wykonane jednocześnie (combo) ich siła rośnie.
Prawdopodobne nazwy „limit breaków”
Vaan: Red Spiral
Ashe: Power of the North Star
Penelo: Life and Death Power
Basch: Darkness & Black Impulse
Balthier: Compass of Robbery
Fran: [jakiś niezydentyfikowany wyraz^^] Deadly Palm
Dokładnie nie wiadomo jak będzie wyglądalo ich używanie, ale są 2 prawdopodobne opcje:
- Każda zdolność może być wyuczona przez jedną postać, ale nie jest z góry przesądzone co, kto ma
- Każda zdolność może być wyuczona przez każdego, ale tylko jedna postać może ją używać w danej chwili
---------------------------------------
Hunting Quest.....
- W każdej tawernie znajdziemy ogłoszenia odnośnie polowań na potwory. Za wykonanie takiego questu dostajemy gotówkę, przedmioty etc. Podniesie to także nasz Clan Rank. Poprzez wyższy Clan Rank będziemy mogli wykonywać trudniejszy Hunting Quest, a co za tym idzie dostać lepsze wynagrodzenia.
- Clan Shop, swoje usługi oferuje tylko członkom Klanu. Przedmioty w tym sklepie będą się zmieniać wraz z naszym Clan Rank (niektóre przedmioty będą tutaj „exclusive”;]).
- Clan Report daje nam wgląd do bestiariusza oraz naszych poczynań w Hunting Quest.
- W Rabanastre Vaan przyłącza się do moogle’a MontBlanca, lidera klanu Centorion.
-------------------------------------------
Pojawił się ekran tytułowy gry.
Ekran tytułowy
------------------------------------------
Japończyki już popijają Potiona
Poniżej możecie zobaczyć reklamę napoju
Reklama Potion
BTW. Czytając trochę opinii odnośnie tego napoju na zagranicznych forach, nie były one jakoś specjalnie pochlebne – ot, zwykły tonik…tylko szkoda kasy…
Poniżej przedstawiam karty, które są dołączane do edycji premiowanej (heh...Vagrant Story się przypomina :] )...
Link 1
Link 2
Link 3
W sieci pojawiły się także plakaty promujące grę
Plakaty
------------------------------------------
I pora na Soundtrack :]
OST ukaże się 19 kwietnia 2006. Składać się będzie z 4 CD. Na płytkach ponad 100 kawałków.
Klienci, którzy zakupią pierwszą limitowaną edycję, otrzymają OST zapakowany w ekskluzywne opakowanie DVD oraz 28-stronicowy Booklet, a wszystko za cenę 3990 jeńow (29 euro). Kompozytorem jest Hitoshi Sakimoto.
OST
---------------------------------------
W Japonii ukazał się już singiel „Symphonic Poem Hope” .
Poniżej daję linka do zapoznania się z zawartością krążka :].
Singiel „Hope”
Poniżej zamieszczam też linka do trailera z „Hope”. Tym razem już w bdb jakości :].
Trailer z „Hope”
I coś dla fanów "Kiss Me Good Bye";P
"Kiss Me Good Bye" w wersji japońskiej
Ufff....to by było na tyle :]. A premiera FFXII już 16 marca...
Redaktorzy magazynów Famitsu oraz Dengeki już położyli swoje "łapska" na FFXII .
Oto ich oceny:
Famitsu: 10/10/10/10 (10 jest maksymalną oceną)
Dengeki: 90/95/90/90 (100 jest max)
I małe porównanie: FFXI dostało 38/40, FFX-2 34/40 i DoC 28/40 w recenzjach Famitsu.
W historii tej gazety tylko 5 gier do tej pory dostało maksymalną ocenę: Ocarina Of Time, Vagrant story, Soul Calibur, Wind Waker, Nintendogs.
I krótki opis z "recenzji" Dengeki.
- Do innowacji, takich jak License System oraz Gambit szybko się przyzwyczaimy i pojmemy, o co w nich tak naprawdę chodzi Pomimo tych nowości wciąż czuć „ducha FF”. Na początku walki mogą się wydawać trudne, ale to jest tylko kwestia czasu.
- Jeden z autorów „recenzji” grał już 51h i jeszcze nie ukończył gry,a drugi skończył ją po 100h grania!
- Gra jest zrównoważona i z czasem staję się coraz bardziej wymagająca
- Już na początku gry możemy odwiedzić sporo lokacji (im dalej, tym potwory silniejsze )
- Save pointy leczą nas całkowicie.
- Można przerwać FMV (ale nie spauzować).
- Lokacje są ogromne, ale nie jest to frustrujące, wręcz przeciwnie, aż chce się jeszcze raz przebyć tą samą drogę.
- W jednym czasie możemy brać udział w kilku Hunting Quest.
---------------------------------
Nowe info z FFXII World Preview – książka niedawno wydana w Japonii.
- Gra nie wykorzystuje HDD
- Nie wykorzystuje Widescreen
- 1 DVD
- 60 - 70h grania, bez dodatkowych questów (!)
- 30 h grania jest minimum, wtedy kiedy wiemy co robić, np. granie po raz drugi lub z opisem
- Dźwięk w systemie surround 5.1
- Potwory nie będą zostawiać po walce pieniędzy, aby zarobić musimy sprzedawać przedmioty (IMHO bardziej realistyczne podejście)
- Licencje „Special skill” są zarezerowowana dla summonów, jako ich „ultimate attack”.
- W pierwszych 10h grania nasze party cały czas składa się z 3 postaci. Nie zdobywamy też tak łatwo nowych LV.
- Jeśli ciągle kupujemy i kupujemy ten sam przedmiot, może się zdarzyć, że trafimy na wyprzedaż I np. dostaniemy dwa Potiony w cenie jednego :].
- Oproćz trybu Wait oraz Active można ustawić także: Battle Speed – Slow/Fast oraz Target Line – On/Off.
- Można włączać i wyłączać napisy oraz wibracje (w tym „image vibration”).
-----------------------------------
Pojawił się nowy scan ukazujący nową postać – El Cida/Alcida (katakana da best :] ). Jest on członkiem królewskiej rodziny Cesarstwa Rosalii. Nienawidzi Vayne’a, ale utrzymuje bardzo dobre stosunki z Larsą <LoL…co za playboy >.
Pewno każdemu zaraz nasuwa się skojarzenie z Cidem, najprawdopodobniej jednak to nie on nim będzie, gdyż krążą pogłoski o innym Cidzie.
Nowe info będzie w najnowszym Famitsu (piątek).
Ten „prawdziwy” Cid miałby być naukowcem pracującym nad Nethicite (co chyba każdy przyzna, że bardziej pasuje do Cida , skojarzenie z FFVI też miło widziane :]). Jest także przyjacielem Balthiera.
Na scanie zaprezentowane też są 3 airshipy. I tak od góry patrząc, ich imiona…Atomos, Ifrit, Leviathan :]. Heh, stare summony stają się airshipami…
Scan
-------------------------------------
Nowe informacje odnośnie Rasslera.
Jest mężem Ashe oraz księciem Naburadii.
Naburadia była zaatakowana przez Archadię i później praktycznie zniknęła z mapy.
Znamy już także imię króla Dalmaski - Raminas.
-----------------------------------
I krótko odnośnie "limit breaków".
Każda postać może mieć max 3 specjalne zdolności. Razem jest ich 18 (6 postaci, po 3 na każdą)
Potrzebne są licencje do ich nauki.
Jeśli limity zostaną wykonane jednocześnie (combo) ich siła rośnie.
Prawdopodobne nazwy „limit breaków”
Vaan: Red Spiral
Ashe: Power of the North Star
Penelo: Life and Death Power
Basch: Darkness & Black Impulse
Balthier: Compass of Robbery
Fran: [jakiś niezydentyfikowany wyraz^^] Deadly Palm
Dokładnie nie wiadomo jak będzie wyglądalo ich używanie, ale są 2 prawdopodobne opcje:
- Każda zdolność może być wyuczona przez jedną postać, ale nie jest z góry przesądzone co, kto ma
- Każda zdolność może być wyuczona przez każdego, ale tylko jedna postać może ją używać w danej chwili
---------------------------------------
Hunting Quest.....
- W każdej tawernie znajdziemy ogłoszenia odnośnie polowań na potwory. Za wykonanie takiego questu dostajemy gotówkę, przedmioty etc. Podniesie to także nasz Clan Rank. Poprzez wyższy Clan Rank będziemy mogli wykonywać trudniejszy Hunting Quest, a co za tym idzie dostać lepsze wynagrodzenia.
- Clan Shop, swoje usługi oferuje tylko członkom Klanu. Przedmioty w tym sklepie będą się zmieniać wraz z naszym Clan Rank (niektóre przedmioty będą tutaj „exclusive”;]).
- Clan Report daje nam wgląd do bestiariusza oraz naszych poczynań w Hunting Quest.
- W Rabanastre Vaan przyłącza się do moogle’a MontBlanca, lidera klanu Centorion.
-------------------------------------------
Pojawił się ekran tytułowy gry.
Ekran tytułowy
------------------------------------------
Japończyki już popijają Potiona
Poniżej możecie zobaczyć reklamę napoju
Reklama Potion
BTW. Czytając trochę opinii odnośnie tego napoju na zagranicznych forach, nie były one jakoś specjalnie pochlebne – ot, zwykły tonik…tylko szkoda kasy…
Poniżej przedstawiam karty, które są dołączane do edycji premiowanej (heh...Vagrant Story się przypomina :] )...
Link 1
Link 2
Link 3
W sieci pojawiły się także plakaty promujące grę
Plakaty
------------------------------------------
I pora na Soundtrack :]
OST ukaże się 19 kwietnia 2006. Składać się będzie z 4 CD. Na płytkach ponad 100 kawałków.
Klienci, którzy zakupią pierwszą limitowaną edycję, otrzymają OST zapakowany w ekskluzywne opakowanie DVD oraz 28-stronicowy Booklet, a wszystko za cenę 3990 jeńow (29 euro). Kompozytorem jest Hitoshi Sakimoto.
OST
---------------------------------------
W Japonii ukazał się już singiel „Symphonic Poem Hope” .
Poniżej daję linka do zapoznania się z zawartością krążka :].
Singiel „Hope”
Poniżej zamieszczam też linka do trailera z „Hope”. Tym razem już w bdb jakości :].
Trailer z „Hope”
I coś dla fanów "Kiss Me Good Bye";P
"Kiss Me Good Bye" w wersji japońskiej
Ufff....to by było na tyle :]. A premiera FFXII już 16 marca...
Ostatnio zmieniony sob 18 mar, 2006 13:19 przez Garnet, łącznie zmieniany 1 raz.
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
tyle tez grali poczatkujacy w ff XGarnet pisze:- 60 - 70h grania, bez dodatkowych questów (!)
i tego sie troche boje - boje zsie ze sie bede gubil i przytym denerwowalGarnet pisze:- Lokacje są ogromne,
SUPER!!!!! Narescie!! zawsze o tym marzylem!!!!Garnet pisze:Potwory nie będą zostawiać po walce pieniędzy, aby zarobić musimy sprzedawać przedmioty (IMHO bardziej realistyczne podejście)
tak jak w X troche dobze troche zle. mniej kasy do wydania a jak cztlalismy bedzie o nia trudno.Garnet pisze:- Save pointy leczą nas całkowicie.
zapowiada sie super czekam i sie slinie.....
Re: FFXII: 'Trochę' nowości :]
OMG, czy to o czymś świadczy? O_o; [pytanie retoryczne]Garnet pisze:Famitsu: 10/10/10/10
Ekstra, zapowiada się całkiem nieliniowo, jak na Finala. Ogólnie widzę w tej grze kilka naprawdę udanych pomysłów: potwory bez kasy, wyprzedaże , regulowana szybkość bitew, klany i questy. Nie podobają mi się wprawdzie leczące save pointy, nieruchoma kamera i to:Garnet pisze:Już na początku gry możemy odwiedzić sporo lokacji (im dalej, tym potwory silniejsze)
Taaaa... jaaaasne... już widzę entuzjazm graczy, kiedy tą samą drogę (np. do trudnego bossa) z różnych przyczyn będą pokonywali po raz dwudziesty.Garnet pisze:Lokacje są ogromne, ale nie jest to frustrujące, wręcz przeciwnie, aż chce się jeszcze raz przebyć tą samą drogę
No, nic to, przecież nie można mieć wszystkiego. Czas zacząć zbierać pieniążki. :]
"Monster Hunter"Garnet pisze:W każdej tawernie znajdziemy ogłoszenia odnośnie polowań na potwory.
ghehehehehehe zadali sobie wiecej dmg, niż ten potion był warty :DGarnet pisze:Reklama Potion
to dla mnie :D troche ją rzuca przy tym fortepianie :DGarnet pisze:I coś dla fanów "Kiss Me Good Bye";P
jeee ^_^ pozostaje mi się ślinić jeszcze przynajmniej przez 9 miesięcy :D sprytnie omijając wszystkie ukazujące się spoilery :DGarnet pisze:A premiera FFXII już 16 marca...
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
jest mapka,wiec spokojnie^^Kimahri pisze:i tego sie troche boje - boje zsie ze sie bede gubil i przytym denerwowal
nio i save pointów ma być mniej w porownaniu do XKimahri pisze:tak jak w X troche dobze troche zle. mniej kasy do wydania a jak cztlalismy bedzie o nia trudno.
SE sypnęlo kasąLenneth pisze:OMG, czy to o czymś świadczy? O_o; [pytanie retoryczne]
Luci...ee...Lenni :D pamiętaj o opcji 'continue'Lenneth pisze:Taaaa... jaaaasne... już widzę entuzjazm graczy, kiedy tą samą drogę (np. do trudnego bossa) z różnych przyczyn będą pokonywali po raz dwudziesty.
trik reklamowy-musisz kupić więcej potionowXDVaan pisze:zadali sobie wiecej dmg, niż ten potion był warty
panna przeżywa to wszystko:)Vaan pisze:troche ją rzuca przy tym fortepianie
eee..tam;PGo Go Yubari pisze:Garnet za tego newsa to ci powinni pomnik w centrum Warszawy walnąć >.<
jeszcze tylko wypasione Xeno3,cio nie? ^^Gokulo pisze:Wyglada na to, ze tworcy ostatnio wzieli sie za nowe rpgi ostro. Rapory mowia o dlugim Sukikoden V z rozbudowana fabula, teraz FFXII - miodzio
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
No w zapowiedziach autorzy juz mowia, ze skupiaja sie jeszcze bardziej na fabule ^^ (nie wiem czemu wogole mysleli, ze ludzie graja w Xeno dla czegos innego jak fabula) Wprowadzenie "zwyklych" dialogow ma umozliwic wsadzenie w gre wiecej fabulki, a nie tylko przydlugasne filmiki ^^;
A wracajac do FFXII to naprawde jestem pozytywnie zaskoczony rozwojem calej gry od pierwszych zapowiedzi - musi chyba jednak miec to cos, jesli z gry ktora na poczatku olewalem zamienila sie w taka, ktora mnie bardzo interesuje - a zwykle takie tytuly sie potem okazuja naprawde dobre :D
A wracajac do FFXII to naprawde jestem pozytywnie zaskoczony rozwojem calej gry od pierwszych zapowiedzi - musi chyba jednak miec to cos, jesli z gry ktora na poczatku olewalem zamienila sie w taka, ktora mnie bardzo interesuje - a zwykle takie tytuly sie potem okazuja naprawde dobre :D
We all travel a maze of relationships, it goes on with or without you. I search the sea of the unconscious... I look for you... to find my true... self...
I nie będzie już sytuacji jak w poprzednich częsciach i flashu 'FF random Battles':Garnet pisze:Potwory nie będą zostawiać po walce pieniędzy, aby zarobić musimy sprzedawać przedmioty (IMHO bardziej realistyczne podejście)
Yes, I know. I have no idea why these random animals are carrying 148 Gil and a magic Fire Ring. It will forever be a mystery!
*Sarkazm mode on* Albo o tym, że Famitsu i Dengeki się sprzedały, bądź recenzenci byli wyjątkowo nierzetelni i nieobiektywni lub gra jest naprawdę dobra.Lenneth pisze:OMG, czy to o czymś świadczy? O_o; [pytanie retoryczne]
Ho ho, czyżbyśmy mieli grać w takim razie w Final Baldur's Fantasy Gate?Lenneth pisze:Ekstra, zapowiada się całkiem nieliniowo, jak na Finala. Ogólnie widzę w tej grze kilka naprawdę udanych pomysłów: potwory bez kasy, wyprzedaże , regulowana szybkość bitew, klany i questy.
Też jestem tego samego zdania odnośnie drogi do bossa - mimo wszystko wolę mieć SP blisko walki, choćby po to by w dowolnym momencie później móc ją sobie na 5 minut odpalić dla rozrywki.Lenneth pisze:Nie podobają mi się wprawdzie leczące save pointy, nieruchoma kamera i to:
Garnet napisał/a:
Lokacje są ogromne, ale nie jest to frustrujące, wręcz przeciwnie, aż chce się jeszcze raz przebyć tą samą drogę
Taaaa... jaaaasne... już widzę entuzjazm graczy, kiedy tą samą drogę (np. do trudnego bossa) z różnych przyczyn będą pokonywali po raz dwudziesty.
I ten klip bardziej przemawia do mnie, niż promotrailer z tym FFowym "My Heart will go on" (spokojnie Lennie i Ivy - ja Celinkę też lubiem). Swoją drogą widziałąm tam Ashe (Ala coś tam, bo tak naprawdę ma na imię) w czerni - ciekawe, czy żałoba po rodzinie, czy może po mężu? No bo przecież FF nie może się obejść bez łzawego romansidła między main hero i main heroine . Inna sprawa, czy Vaan nadal ma być członkiem pobocznej linii rodziny królewskiej Dalmasci (o czym of course nie wie), czy też może jak Tidus będzie typowym lovelasem Princessy, który wział się z przypadkuGarnet pisze:I coś dla fanów "Kiss Me Good Bye";P
I to liczę na plus - powiedzmy sobie szczerze: FFX była jedną z łatwiejszych części.Garnet pisze:nio i save pointów ma być mniej w porownaniu do X
Byle nie ta stricte z FFX/FFX-2, bo potrafiła przyprawić o ból głowy.Garnet pisze:jest mapka,wiec spokojnie^^
I to mi się też nie podoba. O ile continue było przydatne w Mystic Quest, to tutaj uważam to za zbędne. Należy pamiętać, że MQ to raczej pozycja dla ludzi spoza fanów FF, która jest pozycją łatwą i gamer-friendly - idealna do wprowadzenia w świat FF. Tymczasem w FFXII, która jest z gównej linii sagi, zagrają przedew wszystkim gracze będący w temacie od dawna (śmiało można liczyć na 90% wśród wszystkich, którzy grę nabędą) i dla nich to continue będzie całkowie zbędne.Garnet pisze:pamiętaj o opcji 'continue'
To by było dziwne, bo zmiany pogody to już większości gier niemal standard (a początki sięgają już czasów leciwego Dungeon master 2 [rok 1995]).Boni pisze:zauważyłem że jakos nie pisze o tym, że będzie sie pogoda zmieniała... czyżby rezygnacja twórców?
"Mój świat się składa ze mnie,
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)
Daruję sobie info odnośnie fabuły i postaci, a na podstawie tych wzmianek o recenzji muszę przyznać, że wszystko brzmi co najmniej zachęcająco. W te zapewnienia o czasie rozgrywki jakoś nie chce mi się wierzyć, choć byłoby to naprawdę imponujące. Mam też nadzieję,że trudność walk nie polega na tym ,że są zbyt chaotyczne do opanowania, Continue nadal mi nie leży, ale za to są nadzieje na lepszą mapę świata. "Ogromne lokacje"- można się cieszyć, czy raczej obawiać? Czyli innymi słowy nadal jestem w miarę neutralna w stosunku do FFXII i mam nadzieję na pozytywne zaskoczenie.
Jakby to ująć- ja nie przepadam ;PSephiria pisze:spokojnie Lennie i Ivy - ja Celinkę też lubiem
Ostatnio zmieniony czw 09 mar, 2006 01:06 przez Ivy, łącznie zmieniany 1 raz.
ufff cale szczescie..Garnet pisze:jest mapka,wiec spokojnie^^
U mnie w FF X na liczniku jest 230 godzin- i penance i nemezisa mecze(tylko nie mowice ze jest latwy i niezropisujcie sie z taktykami)Boni pisze:Oho, jeżeli chodzi o mnie... zakładając że sama gra mi bez głupiego statsowania zajmie koło 100 godzin
tak prwda troszke zbedne. ale popatrz na ludzi ktorzy dopiero zaczynaj grac w FF ktorzy niebeda dawali sobie rady ze wszystkim. a pozatym save pointy maja byc zadko wiec jezeli zginiesz to masz 1 godzine grania w plecy i co wtedy?? Kur*** ja juz w to nie gram!!! pier**** ta gre tyle sie meczylem i znowu wszystko od poczatku!! tak wiec moze mogli by zrobic np. poziomy trudnosci. Normal- z continue i Hard- bez Continue.Sephiria pisze:I to mi się też nie podoba. O ile continue było przydatne w Mystic Quest, to tutaj uważam to za zbędne. Należy pamiętać, że MQ to raczej pozycja dla ludzi spoza fanów FF, która jest pozycją łatwą i gamer-friendly - idealna do wprowadzenia w świat FF. Tymczasem w FFXII, która jest z gównej linii sagi, zagrają przedew wszystkim gracze będący w temacie od dawna (śmiało można liczyć na 90% wśród wszystkich, którzy grę nabędą) i dla nich to continue będzie całkowie zbędne.