Najlepszy system magii
Moderator: Moderatorzy
Które popełniłem Wszystkie postacie mają statsy na 255 plus HP około 12000 - mogło być znacznie więcej, ale po wykasowaniu wszystkich 200 HP i wrzuceniu na ich miejsce tych lepszych, nie chciało już mi się zapełniać całego Grid'u (a zostało duuużo miejsca)... Tylko że zapewniam Cię Boni, wtedy licznik gry miałbyś w okolicach 180h, jak jaBoni pisze:Maksymalizowanie cech każdego z bohaterów zakrawało o samobójstwo
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
- ..::PHOENIX::..
- Kupo!
- Posty: 171
- Rejestracja: sob 14 paź, 2006 15:14
- Lokalizacja: TRABIA
Nie zgodzę się Kupowanie czarów urozmaica grę......pieniądze wkońcu się na coś przydadzą. W FF10 magii używa się tylko na początku później jest zbędna. Irytujące jest jeszcze Mp Używasz czaru tylko kilka razy, a potem już nie mozesz.Sasuke pisze:MI się najbardziej podoba sphery z FFX jest bardzo rozbudowane i ma dużo czaruw anie głupie materie które sie na dodatek KUPUJE
Najbardziej podobał mi się system magii w FF8. Jest to wkońcu coś innego niż mp, możemy używać danej magii ile nam się podoba (przecież w 1 walce nie zużyjemy 100 sztuk danego czaru ). Czary w FF8 zadają duże obrażenia i mają świetną animacje....możemy je zdobyc na kilka sposobów.....każdy znajdzie coś dla siebie
"I'll be here...
Why...?
I'll be waiting here...
For what?
I'll be waiting for you...so...
If you come here...you'll find me...
I promise".
Why...?
I'll be waiting here...
For what?
I'll be waiting for you...so...
If you come here...you'll find me...
I promise".
Czary uczone z przedmiotów/Esperów(FFTA, FF6, FF 9)
ponieważ można było wybierać czar jaki się chce (ale nie było to takie łatwe), można było wybierało się kiedy go się uczyć i jak (przez co) miało się pełną kontrolę nad tym systemem. z czasem dochodził kolejne Espery/przedmiot mieć magia powoli się rozbudowywała i każdy(VI) mógł ją mieć. (VI) dobre były te wskaźniki które pokazywały szybkość uczenia się, ale espery też złe nie były :D
ponieważ można było wybierać czar jaki się chce (ale nie było to takie łatwe), można było wybierało się kiedy go się uczyć i jak (przez co) miało się pełną kontrolę nad tym systemem. z czasem dochodził kolejne Espery/przedmiot mieć magia powoli się rozbudowywała i każdy(VI) mógł ją mieć. (VI) dobre były te wskaźniki które pokazywały szybkość uczenia się, ale espery też złe nie były :D
Przechodze ostatnio po raz kolejny FF 5 i uwazam ze system Jobow jest naprawde jednym z bardziej uniwersalnych. Przykładowo chcesz nauczyć postać wzywania summonow. Ustawiasz Joba na Caller nabijasz pare poziomow i jest git. Tylko że bohater ma wtedy malo hp... to zmieniasz Joba na Knighta/Monka/Dragoona itp. wybierasz na druga umiejetnosc !Call i juz masz wojownika wzywajacego potwory. Aha i jeszcze jak sie na przyklad wymasteruje Knighta, Monka i Thiefa po czym ustawi sie Job Normal to otrzymujemy maszyne do zabijania z sila rycerza, wytrzymaloscia mnicha i zwinnoscia zlodzieja. IMO jest to zdecydowanie najlepszy system z finali I-VI, a także mogacy rywalizowac z systemami nowszych czesci :D
Zagłosowałem na materie z FF VII. Według mnie to jeden z najciekawszych systemów czarów w grach ogólnie. Początkowo miałem problemy z rozgryzieniem, ale po wizycie w Junon, gdzie jedna z postaci udziela nam tutorialu jak używać i łączyć poszczególne typy materii wszystko stało się jasne jak słońce. System o tyle ciekawy, że dawał cała masę możliwości konfiguracji, co owocowało wypracowaniem indywidualnego stylu gry. Po za tym rzeczy w stylu absorbowanie HP/MP, a jeśli połączyć odpowiednie materie to czary danego typu leczyły zamiast uszkadzać, no i masterowanie...aż chciało się grać żeby zobaczyć jakie efekty da kolejny poziom rozwoju materii.
Teraz gram w FF VIII, trochę trudno mi się przesiąść z systemu materii na Junction ale daje radę. System z dużym potencjałem, jak na razie jestem w trakcie aklimatyzacji z nim ale czuję, że powinien mi podejść. Trochę skomplikowany, ale za to zmusza do przemyślenia rozwoju postaci, GF`ów etc...
Teraz gram w FF VIII, trochę trudno mi się przesiąść z systemu materii na Junction ale daje radę. System z dużym potencjałem, jak na razie jestem w trakcie aklimatyzacji z nim ale czuję, że powinien mi podejść. Trochę skomplikowany, ale za to zmusza do przemyślenia rozwoju postaci, GF`ów etc...