Final fantasy-Ogólne pytania ^^

Tutaj piszemy o rzeczach ogólnie związanych z Final Fantasy.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Fox Nine Tails
Kupo!
Kupo!
Posty: 23
Rejestracja: pn 22 lis, 2010 19:40

Final fantasy-Ogólne pytania ^^

Post autor: Fox Nine Tails »

Witajcie!Pewnie moje pytania są dosyć dziwne jednak ..Jestem nowy w temacie Final fantasy i dopiero zaczyna przygodę z tą serią.Czy mógłby mi ktoś polecić którymi częsciami mam się zainteresować?Oraz czy są do nich spolszcenia?
Gram równierz w VII na emulatorze ze spolszceniem jednak...zauważyłem że gra chodzi inaczej niż na yt w gameplayach..Czy to wina samego emulatora epsxe i na kazdym tak chodzi?(gra chodzi wolniej niz w gameplayach,kolory są ok i wszystko inne raczej też)Tylko trochę mi to przeszkadza bo tak momentami jest nienaturalnie wolno...ogólnie da się grać ale wolałbym przejść grę na jak najlepszych ustawieniach że tak to ujmę ^^ z góry dzięki za odpowiedzi i porady ^^
Awatar użytkownika
qfas
Cactuar
Cactuar
Posty: 212
Rejestracja: czw 07 maja, 2009 08:15

Post autor: qfas »

Propos emulatora - zależy to od Twojego pieca i ustawień emulatora. O konfiguracji epsxe było tutaj: http://www.k-ff.com/phpbb2/viewtopic.ph ... 713#224713 . znajdziesz tam tutorial, jak co poustawiać i co ściągnąć. niby ustawienia są pod FF9, ale i dla siódemki powinny być dobre. Poodhaczaj tylko letterboxy, które nie pasują do siódemki i zaznacz te, które są rekomendowane (będziesz wiedział o co chodzi, jak otworzysz config emulatora).

Co zaś do pierwszej części pytania - IMO najbardziej godnymi polecenia są części VI, VII (plus Crisis Core, które wyszło tylko na PSP), XII. Seria ma jeszcze od groma spin-offów i innych popierdółek, nieważne jakiej konsoli jesteś posiadaczem, z pewnością znajdziesz jakiegoś Fajnala na Twój sprzęt:). Powodzenia z emulatorem!
Teksty w podpisach zazwyczaj trącą sztampą.
Awatar użytkownika
hay
Cactuar
Cactuar
Posty: 271
Rejestracja: pt 12 gru, 2008 16:44
Lokalizacja: Zza sedesu.