Grafika, a rozbudowa gry.
: śr 06 sie, 2008 19:40
No właśnie j.w. Co dla Was jest ważniejsze? Tzn. znając grafikę z FFX i dalszych (bądź starszych, zależy jakie kto zna ), wolelibyście by następne części kładły nacisk bardziej na grafę czy rozbudowę?.
O co mi głównie chodzi, a o świat. Dla mnie, grając w FFVIII, a potem FFIX jednym z wyznaczników Fajnali był oddany do naszej dyspozycji cały glob. Wyłazimy ze wsi i idziemy gdzie chcemy w sensie dosłownym, a nie pokazując palcem na mapie punkt. Czasem przeszkadza jakaś góra, jezioro. Trzeba ominąć, szukać drogi, właściwie nie wiadomo dokąd; po prostu bele do przodu :D. Do tego rzesze przeciwników, wszędzie innych :] . W części 10 bardzo mi tego brakuje.
Moim zdaniem FFX i FFX2 mogły by być bardziej rozbudowane. Wspomniany cały glob, więcej stworów do walki (a nie każdy stworek w 10 odmianach kolorystycznych...), większy świat, więcej zakamarków itd. Taka gra według mnie jest po prostu bardziej wgrywana, czasochłonna. I czasochłonność ta nie polega na nudnym pakowaniu postaci by pokonać super bossa, a na chodzeniu i odkrywaniu nowego.
Aczkolwiek odbyło by się to zapewne kosztem grafiki.
P.S.
W ankiecie daję tylko alternatywę bo moim zdaniem na kompromis zagłosowało by zbyt wiele osób, a chodzi mi tylko na co Waszym zdaniem twórcy powinni kłaść większy nacisk.
O co mi głównie chodzi, a o świat. Dla mnie, grając w FFVIII, a potem FFIX jednym z wyznaczników Fajnali był oddany do naszej dyspozycji cały glob. Wyłazimy ze wsi i idziemy gdzie chcemy w sensie dosłownym, a nie pokazując palcem na mapie punkt. Czasem przeszkadza jakaś góra, jezioro. Trzeba ominąć, szukać drogi, właściwie nie wiadomo dokąd; po prostu bele do przodu :D. Do tego rzesze przeciwników, wszędzie innych :] . W części 10 bardzo mi tego brakuje.
Moim zdaniem FFX i FFX2 mogły by być bardziej rozbudowane. Wspomniany cały glob, więcej stworów do walki (a nie każdy stworek w 10 odmianach kolorystycznych...), większy świat, więcej zakamarków itd. Taka gra według mnie jest po prostu bardziej wgrywana, czasochłonna. I czasochłonność ta nie polega na nudnym pakowaniu postaci by pokonać super bossa, a na chodzeniu i odkrywaniu nowego.
Aczkolwiek odbyło by się to zapewne kosztem grafiki.
P.S.
W ankiecie daję tylko alternatywę bo moim zdaniem na kompromis zagłosowało by zbyt wiele osób, a chodzi mi tylko na co Waszym zdaniem twórcy powinni kłaść większy nacisk.